מקדמים את הבקרדי: מותג הרום יוצא בקמפיין לעידוד פעילות חברתית "אמיתית"
"רצינו להביא אנשים לבלות יחד, להחזיר אותם למגע האמיתי, החברתי האנושי העמוק והחם. אומר מנהל מותג בקרדי העולמי ג'ק מקדונלד: "הקמפיין מנסה לגרום לתנועה של ממש ולהחזיר את אמנות ההנאה מרגעים אמיתיים ביחד באמצעות מסיבות רחוב עירוניות ופעילות מסיבות בכלל".
"בעולם הדיגיטלי של היום, בו אנשים בודקים בנייד את ההודעות, הדואר האלקטרוני או עדכוני הסטטוס בפייסבוק רצינו לקרא לאנשים להיות חופשיים, להגיע וליהנות מהחיים החברתיים עם אחרים.אנחנו לא נגד טכנולוגיה, אבל רצינו לוודא כי הטכנולוגיה היא אמצעי כדי ליצור קשר אמיתי בין אנשים, ולא להפוך אותה למטרה בפני עצמה" .
בישראל, יבוא הקמפיין לידי ביטוי במספר תחומים ביניהם שילוט חוצות ברחבי תל אביב, מארז מיוחד של בקרדי סופריור ומיץ קרנברי (חמוציות) ועמדות טעימה יוצבו ב- 80 חנויות יין ואלכוהול מובילות ברחבי הארץ ופעילות ברשתות חברתיות.
בנוסף, במהלך חודשי הקיץ תיערך פעילות רום בקרדי בלאק בברים נבחרים ברחבי הארץ. הפעילות תתקיים מספר פעמים בשבוע ובמהלכה יינתנו טעימות של בקרדי בלאק עם פלח תפוז וקינמון.
תקציב הקמפיין המקומי עומד על כ-220 אלף דולר. החברה שמשווקת את המותג בארץ, אקרמן משקאות - תהיה אחראית על פעילויות הקד"מ השונות.
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.קמפיין בקרדי - מאמםםםםםחוחובה 02/02/2012 18:44הגב לתגובה זו0 0נשלים לכם את הסט..סגור
-
2.קמפיין בקרדי חבל על הזמן (ל"ת)סמי 11/07/2011 17:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קמפיין בקרדי - מדהים :) (ל"ת)שרית 11/07/2011 16:44הגב לתגובה זו0 0סגור