משרד היח"צ goodnews ומשרד הפרסום BB&A יטפלו במותג החיתולים החדש
אחת המשימות היותר קשות בתחום יחסי הציבור והפרסום היא החדר, מותג חדש לשוק קיים. עם האתגר הזה בדיוק יתמודדו משרד יחסי הציבור goodnews ומשרד הפרסום BB&A.
בימים אלו של מחאת החיתולים, החלה חברת DPL לשווק את מותג החיתולים החדש BabySitter ומשרד יחסי הציבור goodnews בבעלות רותם שדה נבחר ללוות אותה בשלבי הפעילות השונים באמצעי התקשורת.
בין לקוחות המשרד הקיימים: simply good - מותג הבית של שילב, LAVIDO/לבידו - חברת קוסמטיקה טבעית, COMFY, חברת MIYA BABY , מרכז פשוש ועוד.
את תקציב הפרסום של המותג, כולל תקציבי הדיגיטל של כל מותגי DPL (שעומדים על כ-2.5 מיליון דולר), קיבל משרד הפרסום BB&A.
BB&A הוקמה השנה על ידי - מוטי בן בכר וקובי אמזלג. בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו: הקמת mybabyface עבור מטרנה, השקת השפה החדשה של מאוחדת, קמפיינים שונים בתחום האקדמיה, והובלת מהלכים פרסומיים עבור Orange, קסטרו ועוד.
אמזלג החל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים ושימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית. בנוסף שימש כסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL וכיום מרצה בנושא פרסום ויח"צ.
עינב ברר, מנכ"ל ובעלים של חברת DPL: "כחברה שנמצאת בתהליך כניסה לשוק תחרותי וקשה במיוחד חיפשנו פרטנרים חדורי רוח לחימה שמסוגלים ליצור מהפכה אמיתית תוך שימוש בכלי מדיה חדשניים ויצירתיים. ב-BB&A מצאתי את כל אלה, עם בונוס של אנשים מדהימים שהם שותפים אמיתיים לחזון ולדרך".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.למה כל הילדים בפרסומת לבנים???נתי 11/08/2012 22:04הגב לתגובה זו0 0גועל נפש הגזענות מתחילה פה. לא בגרמניהסגור
-
3.נו ניים ועוד נו ניים ועוד נו ניים שווה נוסינג (ל"ת)אנונימי 18/07/2011 14:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יחסי ציבוררויטל 14/07/2011 16:30הגב לתגובה זו0 0כמי שמקבלת שרות מהמשרד הזה , מובטחת הצלחה :)סגור
-
1.רותם מדהימה וקרן אחותה אחת ויחידה ....:) (ל"ת)גבי 14/07/2011 11:54הגב לתגובה זו0 0סגור