בלי אוהלים: חברות הנדל"ן ממשיכות לבנות ופונות לשירותי יח"צ. קבלו הצצה
מחאת הדיור בעיצומה אבל זה לא מה שיעצור את תנופת הנדל"ן והבניה שתפסה תאוצה בשנים האחרונות. במקרים רבים נוצר מצב במסגרתו מספר חברות בניה מתמודדות על אותו פלח שוק ובאותו אזור גיאוגרפי. על מנת לשרוד בג'ונגל הבטון והתחרות, פונות החברות אל משרדי יח"צ המתמחות בנדל"ן.
אחד המשרדים הפועלים בתחום הוא 'עמית יחסי ציבור' בראשותו של עמית דובקין - מי שכיהן בעבר כדוברו של שר הבינוי והשיכון. דובקין בראיון לאייס, מסביר על היתרונות שבמיתוג ערים, הצורך של חברות הנדל"ן בבידול ומסביר מדוע הניו מדיה עדיין משמשת ככלי עזר ולא כאמצעי יחצ"ני מרכזי.
* לצפייה בכתבה המלאה - לחצו כאן
-מדוע כל כך חשוב למתג ערים בעצם?
" מהרבה סיבות. העיר מודיעין למשל, בעבר אף אחד לא ידע איפה היא אבל בעשור האחרון כולם רוצים לגור בה. הסיבה לכך היא המיתוג המוצלח. זה מותג כמקום שטוב לחיות בו, בין תל אביב ובין ירושלים. גם נתניה היא דוגמא לעיר שבעבר הוקמה בה שכונה חדשה שאף אחד לא רצה לגור בה והיום היא אחד המקומות המבוקשים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.סליחה?- מי בדיוק רוצה לגור במודיעין חוץ מפליטאנונימי 19/07/2011 19:04הגב לתגובה זו0 0מפליטי מעלה אדומים, בית שמש וירושלים!סגור
-
1.ככה נראה מנכ"ל משרד יח"צ ?? (ל"ת)אריאל 19/07/2011 17:36הגב לתגובה זו0 0סגור