בלי אוהלים: חברות הנדל"ן ממשיכות לבנות ופונות לשירותי יח"צ. קבלו הצצה

עמית דובקין, מנכ"ל משרד יחסי הציבור שמתמחה בחברות נדל"ן: "החכמה היא לנצל את החיסרון ולהפוך אותו ליתרון. אם המיתוג נכון, כולם מרוויחים"
 | 
telegram
(2)

מחאת הדיור בעיצומה אבל זה לא מה שיעצור את תנופת הנדל"ן והבניה שתפסה תאוצה בשנים האחרונות. במקרים רבים נוצר מצב במסגרתו מספר חברות בניה מתמודדות על אותו פלח שוק ובאותו אזור גיאוגרפי. על מנת לשרוד בג'ונגל הבטון והתחרות, פונות החברות אל משרדי יח"צ המתמחות בנדל"ן.

אחד המשרדים הפועלים בתחום הוא 'עמית יחסי ציבור' בראשותו של עמית דובקין - מי שכיהן בעבר כדוברו של שר הבינוי והשיכון. דובקין בראיון לאייס, מסביר על היתרונות שבמיתוג ערים, הצורך של חברות הנדל"ן בבידול ומסביר מדוע הניו מדיה עדיין משמשת ככלי עזר ולא כאמצעי יחצ"ני מרכזי.

* לצפייה בכתבה המלאה - לחצו כאן

-מדוע כל כך חשוב למתג ערים בעצם?
" מהרבה סיבות. העיר מודיעין למשל, בעבר אף אחד לא ידע איפה היא אבל בעשור האחרון כולם רוצים לגור בה. הסיבה לכך היא המיתוג המוצלח. זה מותג כמקום שטוב לחיות בו, בין תל אביב ובין ירושלים. גם נתניה היא דוגמא לעיר שבעבר הוקמה בה שכונה חדשה שאף אחד לא רצה לגור בה והיום היא אחד המקומות המבוקשים".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סליחה?- מי בדיוק רוצה לגור במודיעין חוץ מפליט
    אנונימי 19/07/2011 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפליטי מעלה אדומים, בית שמש וירושלים!
    סגור
  • 1.
    ככה נראה מנכ"ל משרד יח"צ ?? (ל"ת)
    אריאל 19/07/2011 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות