הדיון בכנסת: "לא ייתכן שבן דב יגלח ב-50% את האג"ח ויבנה אחוזה בכפר שמריהו"

כך אמרה ח"כ שלי יחימוביץ'. יו"ר רשות ני"ע שמואל האוזר: "הסדר חוב זה לא בהכרח דבר רע, אולם יש לדאוג למשקיעים והתפקיד שלנו הוא להדגיש את הסיכון בהשקעה"
 | 

ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום דיון מיוחד ודחוף בנוגע לנושא של הסדרי החוב בחברות הציבוריות וההשפעה שלהם על כספי הפנסיה של הציבור הישראלי, כאשר ברקע מתנוססים 2 הסדרי החוב של אילן בן דב {טאו} ויצחק תשובה {דלק נדלן}.

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) אמרה כי "לא יכול להיות שבזמן שלב לבייב עושה הסדר חוב ופוגע בחוסכים – הוא יבנה את הבית היקר ביותר בתולדות האומה הבריטית, ולא יכול להיות שאילן בן דוב, בזמן שהוא מגלח בחמישים אחוז את חסכונות המשקיעים בטאו - יבנה אחוזה בכפר שמריהו".

"הטיפול בתספורות באמצעות גילוי ושקיפות נגמר. אלה כלים מטופשים וחסרי . גילוי ושקיפות מהווים מכשיר טוב כשיש בושה וכשיש מוסר. הם לא עושים יותר את העבודה כשהבושה נגמרת. יש לאסור על מי שלא פורע את חובותיו לגייס שוב כסף מהציבור – אלא אם יחזיר מלוא חובותיו או יעמיד ערבות אישית", אמרה יחימוביץ'.

יו"ר רשות ני"ע פרופ' שמואל האוזר אמר כי "תפקידנו העיקרי הוא הגנה על ציבור המשקיעים. אנו פועלים במישור החברות הציבוריות בודקים מה הן עושות ומה מתכוונות לעשות כשעיקר הפעולה היא במישור הגילוי. במקביל במסגרת הפיקוח על המשקיעים המוסדיים עליהן אנו מופקדים, קרנות נאמנות, אנו דורשים מהם, בין היתר, להסביר כיצד הם מתכוונים להתמודד עם סוגיות כגון הסדרי חוב".

עוד הוסיף האוזר כי "הסדר חוב זה לא בהכרח דבר רע, אולם יש לדאוג למשקיעים והתפקיד שלנו הוא להדגיש את הסיכון בהשקעה. "אנו לא מנהלים את החברות אבל מציפים את הבעיות שלהן גם הבעיות במקרה טאו צפו לאור דרישות הגילוי שיצאו מהרשות לנייע. כאשר ביקשנו הסבר מהחברה לדעת מה היא מתכוונת לעשות. וגם בנושא טאו אנו פנינו למוסדיים וזאת למרות שקרנות הנאמנות החזיקו מעט מאוד".

"יותר מדי תספורות עומדות לקרות בשוק ההון בזמן הקרוב ונדמה שהבורסה הפכה לסלון יופי ולא לשוק הון משוכלל ושקוף" - כך קרא הבוקר יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן.

עו"ד אביעד ויסולי, נציג משקיעי האג"ח - "נדרוש מתשובה ערבות מלאה. לא ייתכן שהוא ימשוך כספים מצד אחד ומצד שני יבקש הסדר חוב. יש להעביר לבעלי השליטה כי האחריות המלאה היא עליהם ולכן יש לשקול הרמת מסך. לא הגיוני שלתשובה יהיו מיליארדים והוא יבקש הסדר חוב בחברה אחרת".

תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 54.
    לאיזו רמה ירדו שופטי ישראל שמאשרים את התספורות המושחתות (ל"ת)
    רואי 08/10/2012 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    לשלי הי' קרה
    י 28/07/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל מתחיל ונגמר בקרנות הפנסיה וקופות הגמל! העדר תחרות אמיתית גורמת לכך שכספינו מושקע בזבל (מסיבות שיש לחקור אותן). העדר תחרות גורם לכך שהעמלות שהם לוקחים גבוהות פי ארבעה עד פי שישה מחו" ל ואפילו גבוהות ממנהל תיקים פרטי. רוצים שוק חופשי ושליטה שלנו על כספינו! הם הפכו אותנו למהמהרים ואפילו בלי זכות המינימלית להחליט איפה להמר!
    סגור
  • 52.
    לקחת מהטייקונים וגם את האדמות מהקיבוצים במרכז (ל"ת)
    מהפכה חברתית 28/07/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מעניין מה ייעץ לו הבבא יואשיהו מאשדוד
    אדם שלא מבין 28/07/2011 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבן דב הולך אלי כל שבוע .....
    סגור
  • פשוט
    י 28/07/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן לי זהב (כי הבובת לא מאמינות בדולרים יותר) ואדאג שש" ס תפיל כל הצעה שתגרום לך נזק....
    סגור
  • טען עוד
  • 50.
    המדינה מאפשרת להם להיות טייקונים
    גיל 28/07/2011 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום אחר הוא כבר היה פושט רגל , כאן מאפשרים להם על גב אנשים שהם הפילו בפח להתעשר עוד יותר . זו הונאה במסווה תרגילים מלוכלכים של רואי חשבון
    סגור
  • 49.
    אסור לותר לו!
    דב 28/07/2011 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאוג שלא יוכל לבנות אפילו אוהל בשכונת הפחים! אומרים שהוא מנסה לברוח לחו" ל, אולי?
    סגור
  • 48.
    לא ייתכן ?
    כוכב עצוב 28/07/2011 06:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ייתכן זה נכון אך במדינת ישראל הכל ייתכן כי אין דין ואין דיין ואיש כטוב בעיניו ייעשה ...
    סגור
  • 47.
    44 - אתה מושקע באג" ח קונצרני דרך קרנות פנסיה
    בני 28/07/2011 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או קרנות השתלמות כך שזה צריך לעניין את כולנו
    סגור
  • 46.
    בן דב צריך להחזיר חובות ומיד !! (ל"ת)
    פריד היהודי 28/07/2011 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    רק דגנארטים קונים אג" חים קונצרננים ישראליים! (ל"ת)
    T 27/07/2011 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הענקים נופלים
    טימבבבבבבבר 27/07/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עושה רעש
    סגור
  • 43.
    ככה מדבר יו' ' ר רשות ניירות הערך
    תום 27/07/2011 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פלא שהמשקיעים הקטנים תמיד נדפקים במקום לעשות את עבודתו ולשמור על הציבור הוא מעדיף את הטייקונים איפ הוא היה כשבן דוב לווה כסף כאילו אין מחר מכולם
    סגור
  • 42.
    לתקן את החוק-אפילו במחיר סעיף בן דב
    אבי 5 27/07/2011 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאסור עליו לקבל אשראי בארץ ולפעול ולהרוויח מליארדים בחברות אחרות -- אסור שהמשוואה תהיה הרווחים שלי אבל ההפסדים שלכם = אחריות אישית של בעל החברה. -- אם היה חדל פרעון בכלל יכולתי להבין את זה =אבל הוא לא נהפוך הוא
    סגור
  • 41.
    אילן בן חוב אילן בן חוב אילן בן חוב אילן בן.. (ל"ת)
    יוסי 27/07/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    אני 100% בעד אנשי האג" ח אבל
    RF 27/07/2011 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה משנה אם הוא בונה וילה במיליונים או כבר חי באחת כזו ?
    סגור
  • 39.
    האחוזה נרכשה בכספי האגח שלא יוחזר (ל"ת)
    בעל האחוזה 27/07/2011 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    הבעיה היא לא הוילה...
    י.ה 27/07/2011 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לאפשר לחברה לעשות " תספורת" לאג" ח אך ורק אם: 1. הבעלים של החברה החזירו את כל הכסף שמשכו ממנה מתחילת הפקת האג" ח. 2. הנזק היחסי לבעלי החברה גדול מהנזק היחסי לבעלי האג" ח ביחס שיקבע לפי הריבית שהובטחה באג" ח. כלומר אם עסק כשל, והבעילים הפסידו, אין מה לדרוש מהם עוד בגלל שיש להם עסק אחר מצליח. אבל אם בעלי החברה הרוויחו אין לאפשר להם לעשוק את בעלי האג" ח.
    סגור
  • 37.
    איזו מדינה...בושה וחרפה... (ל"ת)
    איה יא... 27/07/2011 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    להחזיר את כל הכסף זה הכסף של האזרחים העשוקים (ל"ת)
    הגובה 27/07/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    זה פסול !
    לא יתכן 27/07/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם האחוזה ובלעדיה . לא יתכן כי נדמה לסדום .
    סגור
  • 34.
    he should make a haircut to himself (ל"ת)
    not to others 27/07/2011 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    אל תתנו כסף לקופות הגמל -לבד תעשו הרבה יותר
    רועה חשבון 27/07/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם גנבים ברישיון של המדינה
    סגור
  • 32.
    אני החלטתי כבר מזמן לנהל לעצמי את הכספים
    רועה חשבון 27/07/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא לתת לקופות הגמל לגעת לי בכסף (על הזיכוי במס אני מותר) אני מרויח לעצמי פי עשר ממה שקופות הגמל עושות בשנה ללא דמי ניהול והכסף פנוי אצלי בכיס!!
    סגור
  • 31.
    לזה קוראים בעברית,מנוול ברשות החוק. (ל"ת)
    איציק 27/07/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • החוק לטובת הטיקונים
    חיים 27/07/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי חוקק את החוקים המאפשרים לבן דוב לגנוב מאתנו כסף?
    סגור
  • 30.
    בן דב שחצן יהיר נצלן...
    עובד 27/07/2011 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שהיה מוכר מגסונים. רק מה..היום הוא עושה את זה בגדול. והכל בחסות המדינה והבנקים שמשקיעים באג" ח זבל. ומי מפסיד ...כמובן המשקיע הקטן
    סגור
  • 29.
    ללכת לשטח בכפר שמריהו שהוא רוצה לבנות ולשים
    אוהל 27/07/2011 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהלים שם לא לתת לבנות שם
    סגור
  • 28.
    תשובה עושה מסיבת חתונה מפוארת ובן דב בונה בית
    טייקונים במתנה 27/07/2011 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חייבים להחזיר חובות
    סגור
  • 27.
    כל עסקה עם גנבים שפלים היא סיכון - זה הסיכון (ל"ת)
    הסיכון בהשקעה באג" ח 27/07/2011 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    בקשה מתשובה
    פול אנקה 27/07/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר אגיע להופעה בת" א בנובמבר אנא אל תגש אלי ותקרא לי חבר {ואל תבקש הלוואה) יש שמועות שאתה לא מחזיר חובות.
    סגור
  • 25.
    אין ספק שאת צודקת אבל למה במחאת האוהלים לא
    שמלאני 27/07/2011 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמענו אותך אפילו שום ציוץ ? כי אולי ברגע שמדובר בטייקון אז זה לא בסדר וברגע שמדובר בממשלה אז הכל הופך להיות בסדר את לא אמורה להיות חברתית פשוט את אחת שלא מענין אותך מה קורה מסביב בדיוק כמו פרס לכי לעזאזל...........
    סגור
  • 24.
    זה יתכן ועוד איך, החוק, הפיקוח, המערכת
    אהוד 27/07/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה מאפשרת לו ואף מעודדת אותו. מדוע שינו את החקיקה שפעם חייבה בגיוס אג" ח לציבור במתן ביטחונות ממשיים של רכוש משועבדים מראש לטובת בעלי האג" ח. היום הטייקונים יכולים לקחת את הכסף שלנו מקרנות הפנסיה ולא להחזיר. בדרך לבנות אחוזות ולנהל חברות אחרות בשליטתם. למה שלא יעשו כן. הסנקציות הקיימות אינן מספיקות.
    סגור
  • 23.
    בן דב משדר בן אדם לא ישר
    חלוקת דיבידנד 27/07/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יתכן שבן דב מחלק דיבינדים במשך חצי שנה מיום הקניה בהקפים שלא היו קודם {ממן את ההשקעה בעזרת דיבדנד פשוט הוא חולב את החברה} לדעתי מהלך לא אתי מצד המשקיע
    סגור
  • 22.
    הוילה מכספי העם (ל"ת)
    אילן בן חוב 27/07/2011 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מהמזהיר
    יוסי 27/07/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר אחד יש לי להציע לציבור המשקיעים.שלוש פעמים המבקשים עשו לי תיספורת באג' ' ח .צריך לחשוב טוב אם כדאי לכם להמשיך ולהשקיע היות ויש שם עסקים עם נוכלים.
    סגור
  • 20.
    החזר אג" ח
    גימלאי מודאג 27/07/2011 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה על רשויות החוק באים הם מעונינים בשוק הון הוגן להתיחס לתשובה ודומיו כאל פושעים כלכליים ולא כאל אנשי עסקים שממשיכים בעיסוקם. זמן איכות במעשיהו לתשובה ודומיו יתן להם זמן למחשבה כיצד להחזיר לציבור את כספו.
    סגור
  • תגובה לזמן איכות במעשיהו
    אלעד 27/07/2011 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמן טוב לחבריות ישנות וחדשות רוזינסקי יוכל לקרוא ליצחק איציק ויצחק יקרע לרוזינסקי את ה....
    סגור
  • 19.
    בעניין הרעיון המדהים
    אבי 27/07/2011 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכלס צודק במאה אחוז - חוץ מפישמן
    סגור
  • 18.
    אתם חייבים לקרוא ולהגיב !!!
    רעיון מדהים להתעשרות 27/07/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פותח 5 חברות - אחת מלווה לשנייה , כל אחת מהחברות מגייסת הלוואות דרך אג" ח - כאשר הקרנות פנסיה / קופות גמל / מוסדיים... מנסים למקסם את תשואתם והם ברור שישקיעו...... 2 מהחברות נכנסות לבעיה - אני מתנער מהאחריות , חברה אחת מצליחה בגדול והשאר מדשדשות... אלו שמפסידות - כל הסיכונים לציבור אלו שמרוויחות אני מושך דיבידנד ענק....! וכולה באתי עם הון של 5% הבנקים והציבור מממן לי את כל הסיכויים... בלי שום סיכון! אני הולך לעשות שאנטי בהודו - חוזר עוד חודשיים כשכולם ירגעו...
    סגור
  • 17.
    כל הכבוד
    צל 27/07/2011 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן יש לטפל בעניין ולמנוע מהם לדפוק את כולנו דרך קופות הפנסיה שהפקירו את כספנו בידי נוכלים תאבי בצע. כל הכבוד לגב' יחימוביץ הפועלת בנדון
    סגור
  • יחימוביץ פופוליסטית-רק שלי מענינת אותה
    חזי 27/07/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והבעיה היא לא הגנבים אלא מי שמאפשר להם לגנוב-המוסדיים שמפקירים בידם את הכסף שלנו תמורת טובות הנאה שונות
    סגור
  • היא לא פופוליסטית-בכנסת צריכים לחוקק חוקים
    דוד 28/07/2011 00:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי למנוע מצבים שבהם חזירים קפיטליסטים ימשיכו לגזול, לא לעמוד בהתחייבותיהם ולצאת " נקיים" ולהמשיך לעשות לביתם.
    סגור
  • 16.
    שם עלכם פס- אני הולך להזמין ריהוט לוילה חה חה (ל"ת)
    בן דב 27/07/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    בדר טוב אליהו ניזכרתם מאוחר
    ראל 27/07/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה דבר ידוע מי שיש לו עסקים לוקח כסף אין לו בעיה עושה חברה חי כמו מלך גונב (באמצעות החוק כשר אבל מסריח)והורס בתים משפחות אולי בהיזדמנות זו הנוכל הקרח הזה גנב לכמה מישפחות של החכים אז זה אוי ואבוי .מאנשים הא לא חשוב ..תלכו לבורסת היהלומים שם למדו שזה כבר לא עובד .דרך אגב בבורסה זה חוקים של המאפיה .ואני מבין אותם
    סגור
  • 14.
    לשלוח את הדוב לסיביר שיקים שם איגלו (ל"ת)
    אגח 27/07/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    למה לא?
    יh 27/07/2011 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי קרנות הפנסיה שלנו ימשיכו לקנות את נירות הטואלט (אג" ח) שהוא ינפיק להם גם בעתיד (בתמורה הולמת לדמי הניהול המופרזים שהם לוקחים). אין עונש אין אחריות אישית אין ערבויות יש כאילו ריבית שאם ירצה הברון ישלם....
    סגור
  • 12.
    שימש את תשובה להשקעה בנובל במאות מליוני דולר
    דיבידנד משערוך מדומה 27/07/2011 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הרווחים שיחזיר לדלק נדלן מאחר והדיבידנד נלקח מכספי אג" ח ולא רווח אמיתי כמו כן הבונוסים שחולקו בצורה נדיבה על קנית נכסיםללא שיקול דעת כלכלי ע" י מנכ" ל הזוי שמה שעניין אותו זה בונוס
    סגור
  • 11.
    בן דוב הזבל מה העניינים היום הא???
    אא 27/07/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שגנבת וגזלת לי 400 ש" ח על חריגת גלישה באורנג הבטחתי שלא אוותר לך ולחברה גם הרבה הרבה אחרי מותי גם עוד 240 משנה ואפילו עוד 2400 שנים ואפילו יותר...לא אוותר! לא לא אסלח לא אוותר והינה עיניינו הרואות יש דין ויש דיין אולי עליי ניגזר להפסיד 400 ש" ח אבל הדין שלך יוצא לפועל בע" ה וב" ה תודה לך ה'
    סגור
  • לידיעה!מדובר על סטיק אינטרנט
    אא 27/07/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק מי שגלש בדברים האילו יכול להבין איך בלי להשים לב אתה מגיע לחריגה וזו הייתה פעם אחת ומייד כשהבנתי עברתי לחבילה של ללא הגבלה בקיצור רק מי שמבין עד כמה בקלות ובלי משים מגיעים לחריגה יכול להבין והם כמובן לא רצו לשמוע...וגזלו אותי " בזכות" כוחם הרב[פול עורכי דין שדאגו ' לסנדל ' אותנו הצרכנים ]
    סגור
  • הטייקונים רואים בכספי הציבור - הפקר !!!!
    אילן מיהוד 27/07/2011 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל בין אג" ח למשכנתא - ההבדל הבולט הוא שבאג" ח אם אי אפשר לשלם לוקחים אותך למכון יופי ועושים לך " תיספורת" אבלללללל אם אדם לא יכול לשלם את המשכנתא - מוכרים את הביתו וממשכנים אותו ומשפחתו עד שישלם את כול חובו עד הפרוטה האחרונה !!!!!
    סגור
  • 10.
    תשובה
    punu 27/07/2011 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה נוהג ככל משפחת פשע רגילה-הוא ילדיו-חתניו-רגולטורים לשעבר-חלבו את החברות ואת החשבון הסופי מגישים לנו ללא טיפת בושה יתירה מכך החצוף מרמת פולג באותו היום גייס אגח בקזינו באחד העם-ללמדכם כי אותנו ימשיכו לחלוב וחברי הכנסת דוממים ושותקים
    סגור
  • 9.
    תספורת
    הרצל 27/07/2011 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי ההון רגילים שהציבור טיפש נא לארגן כנס מחאה נגד כל אנשי ההון שחושבים שהציבור " " " פריר" "
    סגור
  • 8.
    הגנבים - המשך
    אורי 27/07/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר האוזר. התבטאותך היא שערוריה.הסדר חוב הוא רע מאד. אני- כמחזיק אגחים של בן דב ותשובה דרך קופת הגמל - דורש את התפטרותך לאלתר.
    סגור
  • 7.
    לא הבנתי שלי היקרה : השקעה או הימורים
    דניאל (כלכלן) 27/07/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי היקרה, כרבים בארץ הזו, אני מברך על המאמצים שלך ביצירת מודעות בתוך בית המחוקקים בנוגע לצורך לצמצם פערים חברתיים. עם זאת, אני מצפה שתהיי עקבית בבניית הטיעונים שלך, אחרת, אין משמעות למחאה והיא תתמוסס. מצד אחד פעלת רבות לפגיעה בטייקוני האנרגיה במהלך דיוני ועדת ששינסקי. המטרה היתה נכונה, אך התוצאה לא היתה פגיעה בטייקונים, אלא במשקיעים הקטנים. הטייקונים נשארו עם הגז ובנוסף אפשרת להם להנות מהבריחה ההמונית של משקיעים קטנים ממניות הגז, ולקנות המון מניות במחירים זולים. את כינית את " כל" המשקיעים הקטנים " מהמרים" . יתכן שהיו כמה כאלה, אך רובם - " משקיעים" !!! היום את מכנה את אלה שקנו אג" ח מבן-דב ומתשובה - " משקיעים" . מה קרה, שהם פתאום לא מהמרים בעינייך?? זה לא מתאים לבניית הטיעון החדש??? שלי, תעשי לעצמך ולכולנו טובה. תיהיי עקבית ותשיכי לדחוף קדימה וללא דמגוגיה מיותרת. תובה
    סגור
  • כל משקיע בבורסה הוא מהמר
    דן 28/07/2011 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל משקיע בבורסה הוא מהמר ולכן אין כל סתירה בין טיעוני ח" כ יחימוביץ, " שלי" , כלשונך המתחצפת, אשר כינתה אותם פעם מהמרים ופעם משקיעים. אני אישית משקיע בבורסה ומבין שאני מהמר. אתה עוד לא הבנת זאת.
    סגור
  • נכון שכל משקיע הוא מהמר,
    איתי 28/07/2011 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם באמת חושבים שזה בסדר שהיא משתמשת בכל מילה כשמתאים לה? לא צריך להתמם כולנו וגם היא מבינים את הקונוטציות של כל מילה. אז נכון שאגחים אמורים להיות יותר סולידיים ממניות גז (והנה, ראינו שלא תמיד) אבל זה כבר שיקול של המהמר כמה כסף לשים ואיפה. בקיצור שתחליט אם היא בעד ה" מהמרים" או נגדנו ושתפסיק לבחור את המילים שמתאימות לה - לזה קוראים דמגוגיה (אגב - אני מסכים לחלוטין איתה בנושא של הכתבה).
    סגור
  • רואים שאתה לא מבין כלום.
    מיקי 28/07/2011 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תעשה קצת שיעורי בית, לפני שאתה מפליץ לכל הכיוונים
    סגור
  • לך תלמד כלכלה
    לדניאל הכלכלן 27/07/2011 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל עצום בין להמר במניות ובין להשקיע באיגרת חוב.
    סגור
  • רוב הקונים
    י 27/07/2011 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אג" ח אלו ואחרים הם קרנות הפנסיה שהופכות את כולנו למהמרים. אין אחריות אישית, אין תחרות, אין בחירה כולנו משלמים להם דמי נהיול מופקעים כדי שיקנו את הנירות שממנים את רווחתם של הטיקונים שאם ירצו ישלמו....
    סגור
  • 6.
    מתי תבינו חכים שאתם נובחים על העץ הלא נכון?
    שוסמו, שטחים 27/07/2011 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן דוב לא בא אליי הביתה לקחת את הכסף. הוא בא לאנשים שניהלו את הפנסיה שלי והם נתנו לו את הכסף שלי!!! לא שלהם-שלי! עכשיו מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שהם לא יעשו את זה שוב. בלי קשר לכמה וילות בן דב בונה
    סגור
  • תזכרו שביבי הוביל את הרפורמה בשוק ההון.
    דן 28/07/2011 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כשיש כל כך הרבה גופים פרטיים המנהלים את כספי הציבור התחרות ביניהם פרועה ומסכנת את כספי החוסכים. מצד שני, גם קשה אם לא בלתי אפשרי לפקח על כולם בזמן אמת. צפו לעוד ארועים כאלה, הרשות לנ" ע אין לה יכולת למנוע זאת. רק ענישה קשה ביותר של מנהלי הגופים המוסדיים שבצעו את ההשקעות הכושלות, אולי תשנה את המצב.
    סגור
  • 5.
    חוק מדינה לערבות בעלים תמורת איגרות חוב
    גבי 27/07/2011 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיביים לחוקק חוק שחברה אשר מבקשת לבצע הנפקה של איגרות חוב צריכה להציג ערבות אישיות של הבעלים ,או ערבות של מניות מעסקים אחרים של הבעלים ,כך שאם החברה תקלע לקשיים ולא תוכל להחזיר את איגרות החוב ילקח קודם כל הערבות האישית שנתן והאח" כ מניות שלו הבעלים מעסקים אחרים, אני בטוח שאם מנהלי הקרנות היו צריכים לתת את הכסף האישי שלהם לא היו מפזרים אותו כך בלי ערביות מתאימות
    סגור
  • 4.
    ממידע פנימי: בן דב בדרך לסרי לנקה.. שם לא
    המכור 27/07/2011 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ייעצר עיין ערך בועז יונה קובי אלכסנדר! תאימינו לי זה ממש ממידע פנימי ואותנטי...........
    סגור
  • 3.
    אני הוצאתי את הכסף מהאג" ח יום לפני הקומבינה
    אהובה 27/07/2011 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא עשה...
    סגור
  • 2.
    מספיק לתת לבן אדם הזה במה-פשוט לא ללכת להסתפר (ל"ת)
    נחום 27/07/2011 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יואו איזה בלאגן!!!!!!! (ל"ת)
    רועי 27/07/2011 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות