יונייטד מחזקת קשריה במפרץ: תקבל חסות מחברת תקשורת בכוויית
קטאר השתלטה על החולצה של ברצלונה, על מלאגה, על פאריס סן ז'רמיין. מנצ'סטר סיטי שייכת לאבו דאבי. ובימים אלה גם מנצ'סטר יונייטד עובדת על הידוק קשריה עם מדינות המפרץ. היום (שני) הודיעה יונייטד על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח חדש: אלופת אנגליה השיגה הסכם חסות מחברת התקשורת "ויוה כוויית". ההסכם החדש נחתם ל-5 שנים ופרטים עוד לא נחשפו, אבל בטח יודלפו לתקשורת בקרוב.
"אנחנו בויוה מתכבדים לצאת לדרך עם הסכם השותפות עם מנצ'סטר יונייטד", אמר מנכ"ל החברה סלמאן אל-בדראן, "אנחנו מאוד נרגשים לקראת פתיחת עונת 2011/12, בה נוכל לספק ללקוחותינו שלל מבצעים, פעילויות והפתעות הקשורים ביונייטד - כולל פרסים כמו טיסה ואירוח במשחק באולד טראפורד".
ניק האמפריז, מנהל קשרי החוץ ביונייטד, אמר: "תעשיית הטלפונים הניידים מייצגת את חזית הטכנולוגיה, ולויוה, שתספק תוכן הקשור למנצ'סטר יונייטד, יש כמה רעיונות מאוד מתקדמים בעניין היחסים עם האוהדים". "ויוה כוויית" מצטרפת לרשימה ארוכה של חברות תקשורת וסלולר ברחבי העולם הקשורות בהסכמי חסות מקומיים עם מנצ'סטר יונייטד, בהן "ויוה בחריין" (בבחריין) PCCW (בהונג קונג), TM (במלזיה), גלובאקום (בניגריה, גאנה ובנין), TRI (באינדונזיה), MTN (במרכז ודרום אפריקה), איירטל (במספר מדינות באפריקה ובאסיה), ו-STC (ערב הסעודית).
נותני חסויות אלה הם חלק ממערך הספונסרשיפ של יונייטד, שמובל על ידי חברות ענק. נותנת החסות הבכירה במועדון המוצלח באנגליה היא כמובן AON, ענקית ניהול הכספים והייעוץ הארגוני שהלוגו שלה מרוח על חולצות הקבוצה. כמו כן אאודי, נייקי, בטפייר (אתר הימורים), DHL, סמירנוף, אפסון, טורקיש איירליינס והובולט (שעונים) שותפות בכירות ונהנות מהסכמי חסות בינלאומיים.
מנצ'סטר יונייטד מכניסה בשנה כמעט 100 מליון פאונד מחסויות - מה שמספיק לה למקום הרביעי בעולם אחרי באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה. הסכום מהווה כשליש מסך הכנסותיה. בטבלת ההכנסות הכללית יונייטד שלישית רק לשתי הענקיות הספרדיות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה