סרגון הפסידה 1.6 מיליון דולר ברבעון, אך זינקה ב-81% בשורה הראשונה

ההכנסות גבוהות מתחזיות האנליסטים, אך גם ההפסד הנקי גבוה בסנט אחד מתחזית האנליסטים; עירא פלטי המנכ"ל: יחס ההזמנות למשלוחים גבוה מ-1
 | 
telegram
(1)

חברת {סרגון} נטוורקס, המספקת פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין אנטנות למתג הראשי) פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, מהן עולה, כי הכנסות החברה הסתכמו בכ-110.4 מיליון דולר, זינוק של כ-81% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וצמיחה של כ-10% לעומת הרבעון הקודם. ממוצע תחזיות האנליסטים עמד על הכנסות של 106.26 מיליון דולר. במהלך המסחר בתל אביב עלתה היום המניה בכ-2%. עם פתיחת המסחר בוול סטריט נופלת המניה כ-6.2%.

החברה מסרה כי בעקבות רכישת חברת נרה (Nera Networks), היא חיזקה את מעמדה בתחום ה-Backhaul ומיצבה עצמה כחברה הרביעית בגודלה בשוק ולאחת מעשר חברות ההייטק הישראליות הגדולות הנסחרות בנאסד"ק, מבחינת היקפי מכירות שנתיים. אמנם רכישת נרה העבירה את סרגון להפסד אבל הנהלת החברה מסרה לאנליסטים כי ברבעונים הקרובים היא תחזור לרווח.

ההפסד הנקי בנטרול הוצאות חד פעמיות והוצאות לא מוחשיות (Non-GAAP) הסתכם בכ-1.6 מיליון דולר, או 4 סנט למניה, ללעומת של כ-4.6 מיליון דולר או 13 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד גבוה בסנט אחד מממוצע תחזיות האנליסטים, שעמד על 3 סנט למניה. ההוצאות החד פעמיות בגין אופציות לעובדים הסתכמו בכ-1.4 מיליון דולר וההוצאות הקשורות לרכישת נרה הסתכמו בכ-14.4 מיליון דולר.

ההפסד הנקי על בסיס GAAP (על פי עקרונות החשבונאות המקובלים בארה"ב) הסתכם בכ-17.4 מיליון דולר, או 48 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 2.6 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון השני שרפה החברה מזומנים בשווי של כ-11 מיליון דולר מפעילות שוטפת וסגרה את הרבעון עם מזומנים ונכסים שווי ערך למזומנים והשקעות לטווח קצר בסכום של כ-44.6 מיליון דולר. בצירוף השקעות בניירות ערך והשקעות לטווח ארוך סגרה החברה את הרבעון עם נכסים נזילים בסכום של כ-64.4 מיליון דולר.

"הכנסות ברבעון השני עלו על ההערכות הגבוהות ביותר של החברה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס עם פרסום הדו"חות. "יחס ההזמנות למשלוחים (Book-to-Bill) היה גבוה מ-1. לחברה יש כיום חשיפה גיאוגרפית מאוזנת, בסיס לקוחות רחב ואפשרות מלאה להגיב להזדמנויות חדשות בכל אזור בעולם".

מכירות החברה לאירופה היוו כ-28% מההכנסות, מכירות החברה לאפריקה היוו כ-9% מההכנסות מכירות החברה לצפון אמריקה היוו כ-9%, המכירות לאמריקה הלטינית היוו כ-32% מההכנסות, המכירות להודו היוו כ-3% מההכנסות והמכירות לכלל אסיה פאסיפיק היוו כ-19% מההכנסות.

סרגון נטוורקס מספקת פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. עם לקוחותיה נמנים מפעילי תקשורת וספקי תקשורת מהגדולים בעולם, בהם נוקיה האצ'יסון,AT&T, , טלנור,האצ'יסון-3, קיי.פי.אן, בלגאקום וטלסל. בינואר רכשה החברה את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל. בעקבות הרכישה מעסיקה סרגון כ-1200 עובדים.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שלא סרגון הצילה את נרה
    מוטי 08/08/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא נרה הצילה את סרגון
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות