משרד יחסי הציבור של דני לוי יטפל בתקציב היח"צ של ארגון 'פתחון לב'
יחסי הציבור של ארגון 'פתחון לב' יטופלו במחלקת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת ובימים הקרובים הוא צפוי לבחור גם משרד פרסום.
פתחון לב הוא אחד משלושת 'ארגוני הגג' הגדולים בישראל ועוסק בשני מישורים עיקריים: סיוע למשפחות במצוקה וחינוך לבני נוער. בסה"כ מסייע הארגון ליותר מ-20 אלף איש מידי חודש, בחלוקת סלי מזון, ביגוד, הנעלה וכיו"ב.
פתחון לב מצטרף לעמותת 'סאנרייז ישראל' אשר הצטרפה אף היא השבוע אל מחלקת האסטרטגיה של המשרד. העמותה אשר הוקמה בתמיכתה והנחייתה של עמותת סאנרייז האמריקאית, מסייעת לילדים אשר מתמודדים עם מחלת הסרטן בכלל המגזרים.
חטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת בניהולו של יניב לייבוביץ' מייצגת בין היתר את קבוצת ADD על מיוצגיה, ערוץ 9, קבוצת תפוז אנשים ואתר FLIX, תחנת רדיו ת"א 102FM, איגוד חברות הפרסום ו-הבצפר של חברות הפרסום ועוד.
בתקופה הקרובה מתכוונת החטיבה להכנס תחומים חדשים ולהשיק מחלקות חדשות, הן בתחום הציבורי והפוליטי, הן בתחום הפיננסים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.שתורמים שותקים (ל"ת)אמילי 14/08/2011 13:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.וואו כמה פלצנות - שני תקציבים זמנייםשקד מצליח 12/08/2011 16:08הגב לתגובה זו0 0למה להיות חוגר כמפתח...כמה אנרגיות מיותרות. הצלחה.סגור
-
2.מי שישמע...איזה הישג...איזה פתאטים אתם (ל"ת)דני דין 11/08/2011 21:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.דני יא תותח! כל הכבוד (ל"ת)לולו 11/08/2011 20:39הגב לתגובה זו0 0סגור