הסוף לפקקים? דניה סיבוס תקים את פיר הרכבת הקלה בפתח תקווה בכ-100 מיליון שקל

דניה סיבוס תבצע את עבודות פיר השילוח עבור הרכבת הקלה בתוואי הקו האדום באיזור פתח תקווה
 | 
telegram
(8)

חברת {דניה סיבוס}, זרוע הבנייה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום (א') כי, זכתה במכרז של החברה הממשלתית נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) לביצוע עבודות פיר השילוח עבור הרכבת הקלה, בתוואי הקו האדום שבאזור פתח תקווה, בהיקף של כ-100 מיליון שקלים.

פיר שילוח תחנת אם המושבות, הממוקם בין צומת גהה לגשר אם המושבות החדש, הינו באורך של כ-100 מטרים, רוחבו כ-35 מטרים והוא ממוקם בעומק של כ- 25 מטרים.

"ביצוע הפיר הוא פרויקט מורכב מבחינה הנדסית ודורש פתרונות הנדסיים מסובכים ומורכבים ביותר", אמר רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס. "הידע והניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בפרויקטי תשתיות מהגדולים והמורכבים בישראל, בהם כביש 431, בשילוב עם הטכנולוגיה העתירה שברשותה, יתרמו לביצועו המוצלח של פרויקט גדול זה".

במכרז השתתפו חברות בינלאומיות וישראליות רבות בהן: סולל בונה, שפיר, חברת אוליצקי, טרארמה, חופרי בשרון, אשטרום.

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא לחלק מתנות
    אפריקה 14/08/2011 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמחזיק אפריקה ,גם קונה חדש,לא למכור ולא להגרר אחר השורטיסטים שעושים עסקאות ב 100 שקלים כדי להודיד את השער,תראה מה קורה בדיסקונט השקעות ,הכל בידיים שלכם ,היו ימים שהחזקתי מניות של כור בתקופת השפל עד היום אני מתוסכל ,הסתפקתי ב 40 אחוז רווח,אם הייתי מחזיק עד היום יכולתי להיות מקבוצת הטייקונים.ב 1.5 מיליון שקלים אפשר לקנות 100 אלף יחידות אתם קולטים,השווי בשיא היה 50 מיליון שקלים,אפריקה היום לא בשביל טרמפ אלא בשביל להחזיק,זאת דעתי כמובן,אין ספק שכיהודי מאמין הכל בידי שמים.חכו כשיחלקו דיבידנדים. אגב המכפיל 1.08. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 7.
    מחירי הדירות באם המושבות עדיין זולות יחסית
    בני 14/08/2011 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעומת רמת גן, גבעתיים, קרייתאונו שימו לב - השכונה הולכת לקראת עלייה רצינית של מחירים
    סגור
  • 6.
    צריך גם רכבת קלה ומהירה מלוד דרך אור יהודה
    ברק 14/08/2011 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודרך מזרח תל-אביב (התקווה, לגרדיה) דרך המסגר למרכז תל אביב (דיזינגוף) וצפונה לרידינג ולאוניבסיטה. רכבת כזאת תאפשר לאנשים לגור מחוץ לתל אביב ולעבוד או ללמוד בתל-אביב. כמו שבניו יורק אנשים גרים מחוץ למנהטן ומגעים כול יום לעבוד במנהטן! לא יתכן שכולם יגורו במרחב שבין רחובות דיזינגוף אבן גבירול ונמיר. כולם רוצים לגור במרחב צר של שלושה רחובות.
    סגור
  • 5.
    המתינו בסבלנות
    גדעון 14/08/2011 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמחזיק אפריקה,שם המשחק סבלנות ויד אחת,כולם ביחד תציעו את המניה כמו שהיא שווה באמת.אתם יודעים כמה היא שווה אני לא אנקוב בשער כדי שלא יאשימו אותי בהרצה.אבל אל תהיו פרייארים תמכרו אך ורק במחיר שלדעתכם מגיע לכם. ותראו איזה פלא כל השורטיסטים על המניה יעלמו.
    סגור
  • 4.
    מזל טוב! (ל"ת)
    אלון 14/08/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    קודם שיגמרו לבנות את פרוייקט אקו כ" ס שלב א'
    ירוק בשכונה 14/08/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט שנת בדק ועדיין לא סיימו לבנות את הבניינים. כל יום שולחים 2 סינים כדי למרוח את הדיירים.
    סגור
  • 2.
    אם המושבות החדשה על הפארק המדהים לב הסביונים
    טיסת מחירים 14/08/2011 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר מעל 2.1 מיליון ל5 חדרים!!!!(נוף לפארק ).
    סגור
  • 1.
    נתראה עוד 10 שנים בבניה של 100 מטר
    פחחחחח 14/08/2011 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרויקט מאד מאד מסובך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות