אל על מסכמת רבעון: למרות עלייה של 6% במכירות החברה דיווחה על הפסד של 19.7 מ' דולר
חברת
אל על
+1.46%
אל על
846.5
+1.46%
בסיס:834.3
פתיחה:837.8
גבוה:855
נמוך:832
תמורה:43,343,259
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון החולף בו דיווחה על עלייה בהכנסות אולם עברה להפסד בגלל העלייה במחיר הדלק הסילוני.
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "אל על רושמת גידול בהכנסות ברבעון השני, המצביע על ההתמודדות עם האתגרים והשינויים בענף התעופה העולמי והמקומי. החברה התמודדה ברבעון השני, בין היתר עם האמרת מחירי הדלק לשיא חסר תקדים לאורך זמן ועם השינויים בשערי המטבע.
ההכנסות ברבעון הנוכחי הסתכמו ב- 530.5 מיליון דולר לעומת 502.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6%. ההכנסות מנוסעים גדלו בכ-6% כתוצאה מהגידול בנוסע ק"מ ומהגידול בתשואה לנוסע קילומטר. גם ההכנסות מהובלת מטענים גדלו ב- 6% והסתכמו ב- 51.3 מיליון דולר בהשוואה ל- 48.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מהגידול בתשואה לטון קילומטר.
הוצאות ההפעלה ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-470.2 מיליון דולר לעומת 400.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 17%. שיעור הוצאות ההפעלה מהמחזור עלה מכ- 79.8% ברבעון השני של שנת 2010 ל- 88.6%. עיקר הגידול נרשם בהוצאות הדס"ל שהסתכמו ב- 183.5 מיליון דולר (כ-34.6% מהמחזור) בהשוואה ל- 155.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (31% מהמחזור).
הוצאות החברה עבור דלק סילוני גדלו בעיקר כתוצאה מעלייה של כ- 47% במחיר הממוצע של הדס"ל ביחס לרבעון המקביל אשתקד מ-227.4 ל-334.6 סנט לגלון .(מחיר חבית מסוג ברנט התייקר בתקופה זאת בכ- 49% מ-78 ל- 117 דולר לחבית)יצויין, כי מחיר חבית הנפט נכון לאמש עומד על כ-109.6 דולר.
ההפסד הנקי ברבעון השני של שנת 2011 הסתכם ב-19.7 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-14.8 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2010.
שיעור התפוסה בטיסות הנוסעים, הסתכם ב- 81.1% לעומת שיעור התפוסה של 80.1% ברבעון ההשני של שנת 2010.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.דרום אפריקהavi 17/08/2011 11:08הגב לתגובה זו0 0מר שקדי היקר, אני עדיין רואה באל על חברה לאומית שרצוי שכל ישראלי יטוס עמה, יחד עם זה נא בדוק את הקו לדרום אפריקה ותיווכח כמה מסורבל הקו הזה כך שאני מנסה למצא אלטרנטיבה דרך אירופה, חבל שבאל על לא מתיחחסים לתלונות הטסים. המטוסים לדרום אפריקה הנם המטוסים הישנים ביותר עם תקלות טכניות כמעט בכל טיסה כך שלרב גם מאחרים, בהמשך יש להחליף מטוסים ביוהנסבורג ושוב לעשות צק אין כאשר האלטרנטיבה הנה טיסה עם טרקיש אירליינס או חברות דרך אירופה.סגור
-
שיחזירו את הבונוסים השמנים והחזיריים שלקחושמואל מתל אביב 17/08/2011 20:15הגב לתגובה זו0 0שקדי והסמרטוטים שהביא מח" א גוזרים בונוסים ומשכורות עתק- די לחגיגה!סגור