דוחות צים שיווק: הכנסות שיא של 316 מיליון שקלים, גידול של 28.5%

הרווח הנקי גדל ב-42.2% ל-10 מיליון שקלים. הוכרזה חלוקת דיבידנד רבעוני בסך כ-5 מיליון שקלים (כ-0.42 שקלים למניה), המשקף תשואת דיבידנד של כ- 1.41%
רקפת גלילי | (6)

חברת צים שיווק שמחזיקת ברשת 'כמעט חינם' דיווחה היום (ד') על תוצאותיה לרבעון השני של השנה. התוצאות מראות על הכנסות שיא וגידול של עשרות אחוזים גם בפרמטרים של רווח תפעולי ורווח נקי. דירקטוריון החברה החליט החודש על חלוקת דיבידנד רבעוני בסך כ- 5 מיליון שקלים (כ- 0.42 שקלים למניה), המשקף תשואת דיבידנד של כ- 1.41%.

הכנסות רבעון הסתכמו ב-316.1 מיליון שקלים, גידול של כ- 28.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בסך כ-15 מיליון שקלים, שיעור של 4.7% מהמחזור, גידול של כ- 49.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עמד על כ-10 מיליון שקלים, שיעור של 3.2% מהמחזור, גידול של כ- 42.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

תוצאות בולטות במחצית השנה הראשונה של 2011 כוללות הכנסות שיא של 609.4 מיליון שקלים, גידול של כ- 23.7% לעומת החציון המקביל אשתקד. רווח נקי בחציון בסך כ-18.8 מיליון שקלים, שיעור של 3.1% מהמחזור, גידול של כ- 34.6% לעומת החציון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בחציון עמד על כ-19.1 מיליון שקלים, גידול של מעל לפי 2 בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת בחציון המקביל אשתקד.

ישראל אינהורן, יו"ר דירקטוריון צים שיווק, הביע שביעות רצון מתוצאות החברה והתייחס למחאה הציבורית בנושא יוקר המחייה: "כרשת heavy discount אשר האסטרטגיה שלה הינה היצע מחירים מוזלים לצרכן, תוך גיוון בספקים כחלק מהתמודדות עם תנאי התחרות המקומית, אנו רואים חשיבות רבה במחאה הציבורית בישראל, ומאמינים כי השפעתה עשויה לבוא לידי ביטוי גם בהתחזקות מגמת המעבר לקנייה ברשתות heavy discount תוך הגברת מודעות הציבור למחיר ולמותגים מוזלים."

צים שיווק הינה בעלת המותג "מחסני כמעט חינם" ופעילותה העיקרית הינה בתחום קמעונאות המזון. רשת החנויות שמפעילה צים שיווק הינה בעלת ותק של מעל ל- 12 שנות פעילות. נכון למועד פרסום הדוחות מפעילה החברה 30 סניפי סופרמרקט (כולל שני סניפים בזכיינות) בגדלים שונים, בפריסה ארצית, המשתרעים על שטחי מכירה של כ- 34 אלף מ"ר.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אמיר 17/08/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    דוחות מצויינים חברה צומחת (גם בחנויות זהות 6.4 )ובכל הפרמטרים המניה יורדת מאחר וכל המוסדיים לא קונים מניות של חברות בתחום קמעונאות מזון הם חוששים בגלל הרגולטור והתחרות צריך לאסוף מניות כי במכפיל פחות מ- 8 עם דיוודינד כזה .זוהי השקעה מעולה
  • 3.
    רונן 17/08/2011 13:03
    הגב לתגובה זו
    חברה טובה מאוד שמשיגה יעדים ואף עוקפת אותם. מנייה טובה גם לזמן משבר. בקיצור, השקעה טובה מאוד! ובטוחה (יחסית למה שקורה בשוק כמובן...)!!!
  • תוצאות כאלה טובות והמניה יורדת לא להאמין..... (ל"ת)
    יוסי 17/08/2011 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    והמנייה יורדת נו באמת......... (ל"ת)
    בן 17/08/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ת........... (ל"ת)
    והמנייה יורדת נו באמ 17/08/2011 12:36
    הגב לתגובה זו
  • ירידה במניה בגלל חלוקת דיוידנדים (= עולה!) (ל"ת)
    רונן 17/08/2011 13:05
    הגב לתגובה זו