מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת תנהל את היח"צ של לנצ'יה Ypsilon עבור סמל"ת
אופנה ורכב? מסתבר שכן. השקת הדגם בישראל תחל בספטמבר ותכלול קמפיין פרסומי של דרורי -שלומי ו-D-say בהשראת יוקרתיות ואופנתיות
אלה ברייר span > a > | 
מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת נבחרה לנהל את יחסי הציבור בישראל של השקת מותג הרכב Ypsilon (אפסילון) של לנצ'יה, אותו מייבאת חברת סמל"ת, אשר מייבאת גם את רכבי פיאט, אלפא רומיאו ואבארט.
את קמפיין הפרסום של הרכב ינהלו משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-say.
האפסילון החדשה שמכילה בין היתר מנוע שנבחר ל-"מנוע השנה העולמי" נחשבת למכונית הדגל של לנצ'יה והרכב הכי נמכר שלה בעולם. השיווק שלה בישראל יחל בחודש ספטמבר וההשקה תכלול קמפיין שיתבסס על יוקרתיות ואופנתיות הרכב והצלחתו בעולם.
מחיר ההשקה של הרכב יעמוד על 100 אלף שקל רק לחודש ההשקה, מה שמציב אותה ככדאית ביותר בקטגוריית רכבי המיני היוקרתיים, וצפוי להפוך את לנצ'יה לרכב נפוץ מאד על הכביש הישראלי.
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.וואו! וואו! זה כמו מיקרוסופט, לא???? (ל"ת)ז'ורז'ט לה פתאט 24/08/2011 01:30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מי נותן ל- 0 הזה תקציבים בכלל????????? (ל"ת)רוי 23/08/2011 23:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.היחצנות כבר החלהפרננדו פיאט 23/08/2011 10:11הגב לתגובה זו0 0"כדאית ביותר"? "רכב נפוץ מאד"? על מה לעזאזל אתם מדברים? אם ימכרו 50 חתיכות יעשו מסיבה...סגור
-
2.שדני לו יתרכז בכדורגל. איזה הפסד מביש לת"אהפועל פתח תקווה 22/08/2011 17:15הגב לתגובה זו0 0די כבר עם השטויות של המכוניות והתקציבים. יש קבוצה !סגור
-
1.דני לוי יודע ליחצ"ן בעיקר את עצמורהב רן 22/08/2011 16:17הגב לתגובה זו0 0על כל נפיחה ישר שולחים קומיוניקט לאייס. מה יהיה?סגור
- טען עוד
-
תקציב רכב זה דווקא משהו די גדול (ל"ת)ריינבואו ד. 22/08/2011 16:30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איזה תקציב רכב? זה פאקינג אירוע השקהעבד אל עזיז 23/08/2011 10:48הגב לתגובה זו0 0בוא נכנס לפרופורציות. זה משרד קטן שעושה הרבה רעשסגור
-
ואייס נותנים לזה יד.שירלי 23/08/2011 12:22הגב לתגובה זו0 0מפרסמים כל שטות שלוסגור
-
יש לזה סיבה פשוטה, הוא מדליף להם ולוואלהרונן 23/08/2011 13:07הגב לתגובה זו0 0וזה אכן רק אירוע השקה, אם הוא יקבל את כל התקציב של סמלת, אני אוריד את הכובע בפניו, אבל זה עוד רחוק. אז הם מנצלים אותו להשקה מתוקשרת בעבור ריטיינר חד פעמי. .סגור
-
זה לא אירוע זה היחצ של לנציה. מה לא ברור? (ל"ת)לאארד 23/08/2011 14:16הגב לתגובה זו0 0סגור