דפני שובי הביתה

אורי רודריגז-גרסיא סבור שהמחאה חשובה מדי, ומציע לדפני ליף לפנות את הפרונט התקשורתי לאלו שידעו להובילה גם בתקשורת, ויפה הפגנה אחת קודם
 | 

את תמרור האזהרה הראשון ראיתי כבר בהפגנה הראשונה של המחאה החברתית, עת ליף וחבריה עלו על הבמה עטורת הגרפיטי במוזיאון ארץ ישראל, וליף זעקה בקול מאנפף סיסמאות עם מלל הראוי להפגנת תיכוניסטים מול חדר המנהל. הרמתי גבה, אבל אמרתי לעצמי שזה אותנטי, מהעם, מהלב וכל המילים היפות הללו. לא כל אדם יודע להתנסח תקשורתית, רבים וטובים מאוד הצליחו והיטיבו מבלי להתנסח בבהירות.

בהפגנת ה-300 אלף, תמרור האזהרה הפך לאור אדום בוהק, כשליף התראיינה לדני קושמרו ב"חדשות השבת" עם רייטינג שיא, וכל שהיה לאל ידה להגיב לשאלותיו הממש לא מתקיפות של קושמרו היה לצהול כסייחה. "וו-הוווו" צהלה דפני, ואני התכווצתי בכיסאי והייתי נבוך לא פחות מקושמרו, שניסה, לשווא, לחלץ ממנה אמירה עם משמעות, או לפחות עם תחביר.

בחודש האחרון ראיתי עוד מספר "הופעות תקשורתיות" של דפני, מביכות פחות או יותר. אבל הקש ששבר את גב הגמל היתה הופעתה, או שמא בריחתה, מהראיון עם שרון גל ב"לילה כלכלי" בערוץ 10. הראיון הקצר הופץ ביממה האחרונה בעשרות ואולי מאות סטטוסים בפייסבוק, כאשר רובם התקיפו את גל ואת ערוץ 10 על האג'נדה שלהם לכאורה נגד המחאה התקשורתית, שהתבטאה בראיון התוקפני עם דפני. גל אכן שאל את ליף שאלות קשות, לאו דווקא בסגנון המפרגן של קושמרו וקודמיו, אלא מתקיפות יותר. ליף השיבה בתחילה לעניין, כשענתה על הבעיה הבריאותית שמנעה ממנה לשרת בצבא, המשיכה בתירוץ קלוש על החיבור למחאה החברתית דרך עבודתה של אימא שמקדמת פרויקטים מטעם הביטוח הלאומי (הלו? ואם הורי עובדים ברפא"ל אז אביע את דעתי המלומדת על טילי השיוט של איראן???) סיפרה שהתנדבה בגני ילדים, ואז פשוט "התנצלה", וברחה מהראיון באמצע.

מה בעצם רצה/שאל גל? הוא שאל מי את דפני ליף, ולמה בעצם את מתאימה לעמוד בפרונט של המחאה החברתית הזו? וזה בדיוק מה שאני שואל, כאשר למעשה השאלה הראשונה לא ממש מעניינת אותי, אבל על השאלה השנייה אני חש צורך לענות בקול ברור: את לא.

למען יוסר ספק, אני לא מתנגד למחאה החברתית, להפך. אני סבור שהמחאה החברתית היא חשובה מדי מכדי להפקיד אותה בידי אנשים דוגמת ליף. יתרה מזו, אני חושב שעצם העמדתה של ליף בפרונט המחאה החברתית יוצרת נזק למחאה, מעוררת אליה אנטגוניזם ומעמידה בסיכון את אחד המהלכים החשובים ביותר שהחברה הישראלית עוברת בעשרות השנים האחרונות.

בעידן שלנו, מהלכים חברתיים, מדיניים, פוליטיים או אחרים, חייבים לעבור היטב בזירה התקשורתית. מהלכים שנכשלים במבחן התקשורת, יכשלו ב"עולם האמיתי". איני מזלזל בכוחו של הפייסבוק, אבל בכדי להגיע להישגים משמעותיים צריך לנצח קודם כל בזירה התקשורתית הממוסדת: טלוויזיה, רדיו, עיתונות לסוגיה. ליף מפסידה שם, לא רק לעצמה, אלא לכולנו.

אז דפני, שובי הביתה. אם אין לך כרגע בית, את בהחלט יכולה לשוב לאוהל, או לדירת השיכון של הורייך בכפר שמריהו, אבל קחי צעד אחורה מהפרונט. אנחנו מעריכים את פועלך ומפעלך, ואם את מעריכה גם אותנו, ואת הרעיון עבורו את נלחמת, אנא, פני את הבמה לאנשים שיכולים להתבטא ולבטא בצורה תקשורתית. המחאה החברתית חשובה מכדי שנפקיד אותה בידי החבר'ה.

תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    תתבייש
    בועט 04/09/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף בחורה שקמה ועושה ומליחה לסחוף המונים ואתה מבקר את הדרך שבה היא מתנסחת? למה אנחנו לא רואים או ראינו את כל יועצי התקשורת יוצאים לרחובות ומתחילים להוביל מאבק??? הבמה פנויה לכולם. לכל אחד ואחד. אתה רוצה להוביל מהפך? קדימה! אני בטוח שדפני תהייה האחרונה לעצור או לבקר אותך.
    סגור
  • 39.
    גם על ביבי אומרים רבים הוא לא מתאים אבל מישהו
    הרעיון חשוב יותר 02/09/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד מצביע לו והרבה. היא כבר שם את מי נשים, ניתן לאיזה פוליטיקאי מיקצועי נאלח לסנוור אותנו במילים יפות. עדיף עילגת עם פנים יפות וכוונות טובות מרמאים מקצועיים כדאי להקשיב לזליכה ביו טיוב - האם מדינת ישראל מושחתת ? כשכולנו נבין מה באמת קורה כאן לא חשוב של מי הפנים בעיתון אנחנו כבר נחרים ונפיל את מי שצריך
    סגור
  • 38.
    לא מסכימה איתך
    אלה 02/09/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפני נפלאה כפנים של המאבק, היא לא מדברת בשפה גבוה ורהוטה - וזה בהחלט עובד, מפני שדיבור כזה מתחבר לנו כחברה כדיבור של פוליטיקאי, ושבענו מתשובות מתחמקות מנוסחות היטב ופני פוקר. לכרגע, זה עוד מאוד נכון, לדעתי..
    סגור
  • 37.
    לא מסכימה איתך, חסר לך הפן הפוליטי המצוחצח (ל"ת)
    t 01/09/2011 06:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    מהמחאה של דפני וסתיו לא יצא כמעט כלום (ל"ת)
    ככה לא עושים מחאה 31/08/2011 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    מה שיפה ונכון בדפני זה האותנטיות שלה.
    מיכל מירושלים 30/08/2011 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פחות אאמין למשופשפי תקשורת. שרון גל רצה להשפיל אותה.
    סגור
  • 34.
    פופוליסטיות
    ירון גולן 30/08/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים לכל מילה - המאמר שלך מבטא את מה שהרוב חושבים אך חוששים לבטא .
    סגור
  • 33.
    אם נחפור באישיותם או עברם של העומדים בראש
    פרגונטור 30/08/2011 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגלה מהר מאד שאין להם ראש אלא רק פה גדול. רובם לא מסוגלים או לא רוצים: לעבוד, להשתכר, להחליט, להעלות רעיונות מעשיים, להציע פתרונות. גם יאיר לפיד במניפסט שלו העלה עשרות פריטי "לא תעשה". ומה כן לעשות מר לפיד ? לצעוק יודעים גם תינוקות...
    סגור
  • 32.
    חלק מההצלחה של המחאה זה חוסר המנהיגים הברורים (ל"ת)
    תמי 30/08/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    מה שיהיה עם המחאה-יהיה! אז מה?
    חני 30/08/2011 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו במדינה דמוקרטית וזה היופי שבדמוקרטיה. כל אחד יכול לדבר, למחות ולהנסות לשנותסדרי עדיפויות. אם היא תצליח-זו כבר "אופרה אחרת". אין לה אישיות פוליטית, היא לא מספיק "מבריקה" כדי להוליך מחאה הלאה. כמדומני שגם היא לא חשבה מהתחלה על ההמשך. זה נחמד, ישבה קצת באוהל -נחמד, אבל ילדותי ולא אפקטיבי. בצבא היא לא שרתה וגם לא בשרות לאומי. ככה זה נראה. ואליה הצטרפו? למה? לריק?
    סגור
  • 30.
    רגע ההופעה של ברק אצל יונית היתה יותר מבישה
    רפי 30/08/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם הזה היתי אני אז מזמן................
    סגור
  • 29.
    ביבי בעד דפני ליף
    עם אחד 30/08/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שהיא תעשה בשבילו את העבודה ותקבור את המחאה עם התנהלותה הכושלת.
    סגור
  • 28.
    דפני ליף... Who the fuxx is Dafni Liff ???
    מרטין 30/08/2011 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת עשתה את דפני ליף..מעל ומעבר ממה שהיא באמת..אין היא מנהיגה..או בעלת יכולת להנהיג..אני בטוח שגם את מצע המחאה אין היא יודעת על בוריו..היא דמות חביבה שנקלעה לעין הסערה..ועם הזמן רואים את התסכול בעיניה..היא מאוכזבת מעצמה יותר ממה שאתם מאוכזבים ממנה.. היא לא מנהיגה..!!!
    סגור
  • 27.
    הכל שקוף חוץ ממנהיגי המחאה
    אמיר 30/08/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שהליצנית הזאת פוסלת את כל העולם אבלך כשזה נוגע לה היא נעשית רגישה, היא אפילו לא העלתה נושא היא היתה המנוף של העיתונות, שתיקח את עצמה ואת סתיו שפיר ורגב קונטס ושיעופו מישם ויתנו לבני המעמד הבינוני לייצג את עצמם, יש בחירות פנימיות במאהלים וצריך לציית לחוקים גם אם אתה היית ראשון
    סגור
  • נכון מאוד.צריך להרעיש עולמות לגביהם
    tg 30/08/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוונת הפתיחה היתה מדינה ערבית .בקרוב המחאה האמיתית שלשמה הם עשו את הרעש וגניבת הדעת של העם .צריכים לעבור חקירה ומשפט עלשיתוף פעולה עם גורמים עוינים ובכוונה להרוס את מדינת ישראל
    סגור
  • 26.
    קשקשן!
    אנונימי 30/08/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל יועץ תקשורת בחודשיים האחרונים (ויש לי לא מעט חברים טובים במקצוע) אין לאף אחד מושג איך לאכול את המחאה הזאת. בכל נקודת מבחן המחאה לא עובדת כמו שהתרגלנו לנהל קמפיינים פוליטיים וגם פה לא. הטבעיות וחוסר הפורמליות שטמונות בדפני הם המקור להצלחה - המבט בגובה העיניים אבל רודריגז, כמו כל בעל מקצוע טוב, מנסה להכניס הכל למתודה שלו שפשוט לא רלוונטית במאבק הזה.
    סגור
  • 25.
    ליף לא תורמת?! והמאמר הזה? והטוקבקים? הם כן??
    E.L 30/08/2011 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קל לבוא אחרי שהכל כבר קורה ולהגיד תפנו מקום למי שיודע, אם ידעת כ"כ טוב היית בא בזמן ולוקח אחריות על המאבק. דפני לא ביקשה להיות המנהיגה זה קרה.היא אולי לא צ'ה גווארה או בוב דילן אבל היא במקום הכי קשה שיכול להיות עכשיו. לא יזיק לנסות לתמוך לתת עצה בונה ולנסות לעזור במקום לכתוב עוד מאמר ממורמר על זה שאתה לא ב"פרונט"! אם אתה יודע יותר טוב תייעץ ותשתמש בכישרון שלך בתבונה!
    סגור
  • זו הבעיה של דפנה ליף היא לא מקבלת עצות
    ruli 30/08/2011 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא יודעת לקחת את החברים שלה ולהקשיב. מיא ידעה לפגוע בפרפסור טרכטנברג.
    סגור
  • התנגדות נובעת מסיבת התחלת המחאה -מדינה ערבית
    ןוט 30/08/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפני וחבריה ואתה כנראה חלק מזה,יצרו מחאה לא תמימה ולא ספונטאנית אלא מתוכננת היטב עם מטרה אחרת שונה.הקמת מדינה ערבית המחאה הזו היא רק פרוסדור.גניבת דעת העם לשקר בהתחלה ולאמר זו חאת דיור אחר כך חברתית ועכשיו בטח שהיא פוליטית מה לא הבנתם???? בחיי תעשה טובה ותפסיק להמשיך למרוח מקומם בכלא.!!!
    סגור
  • אתה חולה (ל"ת)
    אנונימי 02/09/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    הבמה כבר לא שלה
    יולי 30/08/2011 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך נכון, זה הזמן שלה לרדת מהבמה. פועלה מוערך עד כאן, אבל צריך להעביר את ההובלה לידיים יותר מהימנות כמו התאחדות הסטודנטים ואיציק שמולי שהוכיחו את עצמם בעשיה חברתית
    סגור
  • 23.
    צודק! סוף סוף מישהו אומר את האמת
    רון 29/08/2011 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלעת בול למה שגם אני חושב כבר הרבה זמן.
    סגור
  • 22.
    רגב קונטס כינה את פקחי העיריה "קאפו"
    יוס 29/08/2011 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה נעלם מהתקשורת? הוא כינה אותם "קאפואים" מכיוון ש"שיתפו פעולה" עם העירייה בפינוי האוהלים. הוא כתב סטאטוס בפייסבוק והספיק למחוק זאת, אך בשיא המחאה אף אחד לא רצה להיתפס לדבריו חלילה.. אני הייתי בכל ההפגנות. הם איבדו את זה. ויותר גרוע.. הם הרסו לנו. הם ביקשו שינוי סדרי עדיפויות. חצי ממשלה התפנתה להתעסק בזה - זה שינוי סדר עדיפויות. תיקחו את זה. למה לזרוק לפח?
    סגור
  • 21.
    בסה"כ נפלה במקום הנכון כשנוני מוזס רצה לנקום
    מתמצא 29/08/2011 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא ממש מחוברת לקרקע ובסה"כ נפלה במקום הנכון כשנוני מוזס רצה להראות את כוחו ולנקום על הרפורמות בתקשורת שקידם כחלון.
    סגור
  • 20.
    מסכימה לגמרי! (הייתכן? איך קרה המחדל הזה? :-) (ל"ת)
    ליליאן 29/08/2011 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    ידוע שחבורת דפני מגיעה אי שם מהשמאל הרדיקלי
    ידוע שחבורת דפני מג 29/08/2011 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שחבורת דפני מגיעה אי שם מהשמאל הרדיקלי ואולי אגזים ואומר האנרכסטי התרגיל היה מבריק הבעיה אמיתית מחירי הדיור בשמים ורוב העם היה שותף למחאה
    סגור
  • 18.
    דפני עופי עופי חיזרי לבית אימך החמים
    נסימי 29/08/2011 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחילה המחאה כי לא היה לה היכן לישון. וראה זה פלא מהיום ה 2 כבר לא ישנה במאהל. מצאה בית? מסכנה לא יכלה לשרת בצהל וגם לא להתנדב וגם לא שירות לאומי לא. אבל לצעוק תנו לי,תנו לי הרי אני סטודנטית שלא באה מרחביה או מכפר שמריהו. אני חולה תנו לי בית,תטילו מיסים עבורי. חוצפנית בהתגלמותה
    סגור
  • 17.
    דפני ליף "חולת" ADD
    אורי 29/08/2011 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מההמצאות הפסיכיאטריות החדשות, בטח מקבלת סמים ("תרופות") וגם נשמעת ככה.
    סגור
  • 16.
    דפני טיז-- שובי הביתה
    אבו -ענטר 29/08/2011 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שירתה בצבא ולא שירות לאומי רק ריקודים ומעודונים בתל אביב ילדות בבית של 20 מיליון שקל בבית הוריה בכפר שמריהו,אז תעשי טובה לעצמך ותחזרי היתה ותשחקי דוקים עם החתול שמיל.....
    סגור
  • 15.
    אכן דפני ושאר הליצנים שאיתה מפשלים וחבל... (ל"ת)
    יחצן 29/08/2011 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש עוד מקום להשתפר
    יונית 30/08/2011 00:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עכשיו יעבירו עכשיו את השרביט לאיציק שמולי ולהתאחדות הסטודנטים שמתנהלים מול התקשורת והממשלה בצורה מקצועית יותר.
    סגור
  • 14.
    מסכימה לכל מילה!! (ל"ת)
    יפת נפש 29/08/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מתי הבנתי דפני לא ראויה לעמוד בראש המאבק?
    יועץ תקשורת 29/08/2011 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום שעודד בן עמי אמר לדפני ליף, אחרי ראיון עם דב לאוטמן, כי המחאה החברתית מקבלת היום רוח גבית מדב לאוטמן וזו (דפני ליף) ענתה לו: "כן, אני באמת מרגישה עכשיו בריזה" - באותו רגע הבנתי שדפני ליף היא האחרונה שמתאימה לעמוד בראש המחאה החברתית הזו. ביום שתגיע לעשירית מהזכויות של דב לאוטמן במדינה הזאת תהיה לה זכות לדבר ולזלזל כך באיש הזה, שתרם ותורם רבות למדינה.
    סגור
  • כשהתברר מהראיון עם שרון שהיא ישנה בבית הוריה
    אילן 29/08/2011 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכפר שמריהו הבנתי שבדרך זו יכול גם אהוד ברק ליצג את קשיי הדיור.
    סגור
  • היא לא ישנה בבית הוריה
    מאיר 30/08/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ישנה בדירה אחרת. הבחורה פעילה מבוקר עד לילה בהקשר של המחאה. נטפלים אליה כל מיני אנשים שרוצים להצטלם איתה, לצלם אותה, לדבר איתה וכו' ומה לעשות, היא צריכה גם לישון בלי הפרעה ולכן לא ישנה במאהל.
    סגור
  • 12.
    האם הכותב הנכבד השתתף בהפנגה או לקח חלק במחאה
    איציק 29/08/2011 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כן זכותו הלביע דעה ,אבל אם לא אז תעשה טובה ותתחבא בפינה, כי עוד דעתן לא חסר לנו כאן
    סגור
  • 11.
    היא לא מסוגלת להוציא משפט אחד עם תוכן מהפה
    אחד מהעם 29/08/2011 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אינה עוברת מסך, טיפשה מדי להוביל מחאה חברתית. תנו לה תפקיד של מדריכה בקייטנת ילדים !
    סגור
  • 10.
    אורי רודריגז היקר
    אזרח מודאג 29/08/2011 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כך עזוב את המקלדת וצא לרחובות
    סגור
  • 9.
    צודק במאה אחוז
    אורליקה 29/08/2011 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט לאט מתחילים להשמע יותר ויותר קולות שצועקים "המלך הוא עירום" המחאה החברתית ראוייה לגמרי, אבל כשחבורת חובבנים מנסחת "רשימת דרישות" הזויה הכוללת 61 (!!!!) סעיפים , נראה שהם מפספסים בשביל כל אחד ואחת מאיתנו וה"מבוגרים האחראיים" היחידים באזשור הם טרכטנברג וחבורתו....
    סגור
  • 8.
    לא עקבתי אחרי דפני, אבל, ראיתי את הראיון
    1 29/08/2011 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחרון עם גל שרון. הגברת פשוט ברחה. זה היה בזיון אמיתי. כנראה שאין לה מה לומר חוץ מאשר: "העם דורש צדק חברתי". במקרה אחר,ראיתי גם את החבורה הזאת מסובבת ידיים כשטרכטנברג דיבר איתם ומשהו שאמר לא מוצא חן בעיניהם. לא הבנתי את הרעיון מאחורי ביבוב הידיים, אבל זה נראה בעיניי מגעיל ואף מבזה. אני התרשמתי שמדובר בחבורת ליצנים שהיחידי שממש רציני זה הסטודנט.
    סגור
  • 7.
    איזה פופוליסט! דפני היא הבוב דילן
    אנונימי 29/08/2011 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של צעירי ישראל!
    סגור
  • בוב דילן כזה ואבדנו (ל"ת)
    אנונימי 29/08/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ולמי בדיוק היא תפנה את הבמה?
    נעמה 29/08/2011 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעופר עיני? לאלדד יניב?? בהחלט יש בעיה עם זה שהמחאה הזו לא הצמיחה מנהיגים, אבל האופוציות ה"רהוטות" שאתה כה עורג להן פשוט ירוקנו את המאבק הזה מתוכן. במקרה הזה עדיף עילג וצודק על פני קולח ונכלולי
    סגור
  • לאיציק שמולי
    ינאי 30/08/2011 00:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבנתיים נראה הכי רהוט וענייני
    סגור
  • 5.
    מה זה נסחפת. הבחורה מדברת הכי לעניין
    צ' זה ציניות 29/08/2011 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה היא צריכה לפנות את המקום שלה, כמי שקמה ועברה לאוהל בשדרה, למישהו שיודע יותר לדבר מול מצלמה או קהל?
    סגור
  • 4.
    אין ספק שבדרך הזו דפני תקבור את המחאה עמוק (ל"ת)
    קול העם 29/08/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יש׳ך כסף למונית לכפר? (ל"ת)
    ד. ליף 29/08/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודק ב100 אחוז !
    שמרית 29/08/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אותי מביך לראות אותה בטלוויזיה. לא יכולה ולא רוצה לשמוע אותה ואני בעד המחאה !
    סגור
  • 1.
    בולשיט
    גיל 29/08/2011 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך? מביך זה לראות את אהוד ברק אצל יונית לוי. את מירי רגב אצל גיא לרר/במאהל/במציאות. אם המחאה הזו תעבור מהידיים של האנשים שהתחילו אותה היא תאבד את האותנטיות שלה וכך גם את התמיכה. היא לא צריכה לנצח בתקשורת - היא מקבלת משם מספיק תמיכה, לא משנה מה היא תעשה.
    סגור
  • כמה אפשר לצחוק על הקהל??? בסוף כולם מתעוררים.
    אוטנטיות??? 30/08/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצחקת אותי בחיי.אתה לא מתבייש אני רואה להמשיך ולהטעות את העם לזרות להם חול בעיניים.זו גניבת דעת חמורה במיוחד שמארגניה עוד יתנו עליה את הדין.כמו כל מחאה אנרכיסטית פשיסטית שתוכננה היטב והכי מעניין שעם אותם גורמים לכן יש תחריר וסימלי אגרוף ושקר לעם שהמחאה היא על כלכלה ורק עכשיוכשצברו זמן אז הם מדברים את האמת שזה םפוליטי במטרה לעשות הפיכה ובקרוב הפגנה מסריחה ומכוערת עם הערבים למען הפיכת מדינת ישראל לערבית.
    סגור
  • נתן מול יונית הופעה מעולה. (ל"ת)
    ברק 29/08/2011 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות