הספר הכי מופץ בישראל: קטלוג איקאה
מתכוננים לקרב הגדול מול קיקה? רשת איקאה שספגה פגיעה קשה בשריפת הסניף בנתניה, משיקה קטלוג חדש, מוזילה מחירים ומצטרפת למסרי המחאה
רגע לפני ההשקה הגדולה של סניף קיקה הראשון בישראל שיפתח לקראת ראש השנה בנתניה, ברשת איקאה מבקשים להזכיר מי היה כאן קודם.
בימים אלו משיקה איקאה קטלוג בן 400 עמודים שיופץ לכמיליון ורבע בתי אב בישראל בהשקה עצומה של 8.5 מיליון שקל. בקטלוג יוצגו למעלה מ-2000מוצרים שכ-600 מהם חדשים. החברה החליטה לחדד את מסריה השיווקים ברוח מחאת הדיור ומתמקדת השנה בפתרונות עיצוב לחללים קטנים.
על רקע כניסתה של קיקה למשחק, מדובר במהלך שיווקי הכרחי שאיקאה מבצעת על מנת לתת "פייט" רציני למתחרה הגדולה שכבר כאן. האם ההשקעה בהפצת הקטלוג ובשמירה על המחירים הסבירים יחסית תוכיח עצמה? ימים, או יותר נכון, מוצאי שבת, יגידו.
- 4.מקלוהן 02/09/2011 12:21הגב לתגובה זולהגדיר את הקטלוג הזה כספר יכול להתאים לרמה המטופשת של יחצנים שהוציאו את הידיעה , אבל למה לא לערוך מעט ?
- 3.01/09/2011 17:26הגב לתגובה זוביום של הפגנת המיליון
- 2.לולה 01/09/2011 15:51הגב לתגובה זויש לכך סיבות רבות, בין השאר: מחירים המתאימים לכיס, מגוון רחב של מוצרים והעיקר : התחושה שמישהו חשב על פתרונות יצירתיים ופונקציונליים עבורך. בקיקה: למרות הגודל, אין מגוון רחב של מוצרים, לרוב - יקר ויקר מאוד, סגנון משמים ואין תחושה של פונקציונאליות.
- 2 את שקרנית. איך היית בקיקה אם עוד לא פתחו ? (ל"ת)03/09/2011 16:59הגב לתגובה זו
- 1.ח 01/09/2011 14:46הגב לתגובה זותראו איזו יופי תערוכה נפתחת היום בגלריה על הצוק בנתניה - "זהמאיקאה?"