הספר הכי מופץ בישראל: קטלוג איקאה

מתכוננים לקרב הגדול מול קיקה? רשת איקאה שספגה פגיעה קשה בשריפת הסניף בנתניה, משיקה קטלוג חדש, מוזילה מחירים ומצטרפת למסרי המחאה
אלה ברייר | (5)

רגע לפני ההשקה הגדולה של סניף קיקה הראשון בישראל שיפתח לקראת ראש השנה בנתניה, ברשת איקאה מבקשים להזכיר מי היה כאן קודם.

בימים אלו משיקה איקאה קטלוג בן 400 עמודים שיופץ לכמיליון ורבע בתי אב בישראל בהשקה עצומה של 8.5 מיליון שקל. בקטלוג יוצגו למעלה מ-2000מוצרים שכ-600 מהם חדשים. החברה החליטה לחדד את מסריה השיווקים ברוח מחאת הדיור ומתמקדת השנה בפתרונות עיצוב לחללים קטנים.

על רקע כניסתה של קיקה למשחק, מדובר במהלך שיווקי הכרחי שאיקאה מבצעת על מנת לתת "פייט" רציני למתחרה הגדולה שכבר כאן. האם ההשקעה בהפצת הקטלוג ובשמירה על המחירים הסבירים יחסית תוכיח עצמה? ימים, או יותר נכון, מוצאי שבת, יגידו.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מקלוהן 02/09/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    להגדיר את הקטלוג הזה כספר יכול להתאים לרמה המטופשת של יחצנים שהוציאו את הידיעה , אבל למה לא לערוך מעט ?
  • 3.
    01/09/2011 17:26
    הגב לתגובה זו
    ביום של הפגנת המיליון
  • 2.
    לולה 01/09/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
    יש לכך סיבות רבות, בין השאר: מחירים המתאימים לכיס, מגוון רחב של מוצרים והעיקר : התחושה שמישהו חשב על פתרונות יצירתיים ופונקציונליים עבורך. בקיקה: למרות הגודל, אין מגוון רחב של מוצרים, לרוב - יקר ויקר מאוד, סגנון משמים ואין תחושה של פונקציונאליות.
  • 2 את שקרנית. איך היית בקיקה אם עוד לא פתחו ? (ל"ת)
    03/09/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ח 01/09/2011 14:46
    הגב לתגובה זו
    תראו איזו יופי תערוכה נפתחת היום בגלריה על הצוק בנתניה - "זהמאיקאה?"