מילקי הורס? עכשיו הוא מתחיל לזייף
הפרסומות קורסות תחת עומס ההכתבות של שטראוס חדשנות מוצרית על חשבון חדשנות תדמיתית. וגם גירושי אקי אבני וסנדי בר כבר זה כבר לא חדשות
עטרה בילר span > a > | 
בפרסומת החדשה למילקי, שוב אפשר לראות את אקי אבני וסנדי בר מנסים לחטוף זה לזו את המעדן בפעלולי חוף מבוימים לעילא. שוב.
מילקי, שקיים משנת 1979, השיק את קמפיין 'הקרב על המילקי' הראשון עם חלי גולדנברג ואביבה פז, כבר ב-1986. מאז אנו עדים לרצף תחבולות ערמומיות במטרה לזכות במעדן החלב שמשכיל להפוך כל אחד מאיתנו מחבר טוב לסוציומט, אם אין מספיק ממנו לכולם...
הקרב על המילקי עם אביבה פז וחלי גולדנברג
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.הניתוח הצליח - המנתח מת :-)שלום שלום 04/09/2011 16:27הגב לתגובה זו0 0כל עוד ימשיכו להיכתב כתבות כאלו על המותג האלמותי שמצליח להחיות סיפור כל כך נושן במשך כל כך הרבה קמפיינים, כנראה מישהו בשטראוס יודע משהו שאחרים כבר שכחו - כשיש מוצר מצליח וקמפיין הורס, אין חובה להרוס וכל מה שצריך זה רק לחדש את הסיפורסגור
-
3.אין מילים לתאר פסה (ל"ת)מיזו 04/09/2011 14:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מילקי פורסקורס 04/09/2011 13:20הגב לתגובה זו0 0זו פרסומת. בובה בצורת אריזת מילקי פורסת לחם.זה הורס,סליחה פורססגור
-
1.למה כל כך הרבה מלל-חרה של פרסומת (ל"ת)מקלוהן 04/09/2011 13:12הגב לתגובה זו0 0סגור