קמפיין ויראלי לחברה להגנת הטבע
חברת the wall תוביל קמפיין הסברה של החברה להגנת הטבע למען הגנים הלאומיים ונגד הצעת החוק של ישראל חסון הקורא להעביר את השמורות לעמותות פרטיות.
חברת the wall, המתמחה בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, תוביל את קמפיין ההסברה של החברה להגנת הטבע למען הגנים הלאומיים, שיעלה לאוויר השבוע.
סיסמת הקמפיין תהיה "את הטבע לא מוכרים" והוא יכלול סרטונים ויראליים, חתימה על עצומה נגד הצעת החוק, הפצה באתר החברה להגנת הטבע, בניוזלטר של החברה, ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאמצעים רשתיים אחרים.
מטרת הקמפיין על פי יוזמיו, היא להעביר את המסר החד משמעי לפיו אסור למכור את הטבע ולעורר את הציבור להתנגד להצעת החוק ולחתום על עצומה.
במסגרת הבאנרים שיועלו יוצעו, בין היתר למכירה פומבית, הגנים הלאומיים של ישראל, בהם נחל הירקון, פלמחים, עין עבדת ואחרים, במחיר של החל מ- 130 שקל. בחברה להגנת הטבע מתכננים לנצל את תקופת החגים, בה רבים יוצאים לטבע ומטיילים, על מנת לעורר מודעות של מטיילים ולרתום אותם למהלך.
מהחברה להגנת הטבע נמסר כי הגנים הלאומיים מאוימים על ידי הצעת חוק של ח"כ ישראל חסון (מפלגת קדימה) לפיה ניהול הגנים הלאומיים יעבור מרשות הטבע והגנים, הגוף הממשלתי האחראי היום על ניהול שמורות הטבע והגנים הלאומיים בישראל, לידי עמותות פרטיות.
בישראל ישנם כ-120 גנים לאומיים מוכרזים ומאושרים, ביניהם חוף פלמחים, גן לאומי הרי יהודה, גן לאומי מקורות הירקון, הכרמל ומצדה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.חזק מאוד- וחשוב לטבע ולסביבה (ל"ת)יניב החביב 13/09/2011 10:58הגב לתגובה זו0 0סגור