הקפיאו אותך במשרד? קבלי פרס

הקרב על המזגן בין המזיעים לקפואות עובר שלב: רשת 'למטייל' יוצאת במבצע שנועד למצוא את 'קפואת המשרד' הלוהטת ביותר, ולהעניק לה חופשה במקום חמים, ותלושי קנייה של 'למטייל' לחבריה לעבודה (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי | (2)

אחוז המריבות הגדול ביותר במשרדים הוא בעניין המזגן. הסובלים מקור (לרוב - סובלות) מתלוננים על צינה, ואלו הסובלים מחום (לרוב גברים קשוחים שמתבכיינים על כל מעלה יותר במזגן) מתלוננים על עיגולים בבתי השחי.

בימים אלו משיקה רשת 'למטייל' את קולקציית הביגוד החכם בסניפיה. מיטב החברות בעולם העוסקות בפיתוח מוצרי טיולים מייצרות אף קולקציות בגדים המשלבות בין אופנה לבין חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, המעניקה פתרון לכל מזג אוויר. האופנה החכמה מכילה בין היתר בדים מנדפי זיעה, ששומרים על גוף יבש; בדים אטימים למים עם יכולות נשימה ונידוף זיעה; בדי אל קמט; בדים מסנני קרינה; ואפילו בדים דוחי חרקים - המחקים את פעולתם של צמחים ומרחיקים את המעופפים.

לרגל השקת הביגוד החכם ברשת, יוצאת 'למטייל' בפרויקט ייחודי, ומעלה בעמוד הפייסבוק שלה את 'תחרות קפואת המשרד של ישראל'. במסגרת התחרות יתבקשו עובדי משרדים המעוניינים להשתתף בתחרות, לבחור את 'קפואת המשרד' שלהם, זו שתמיד קר לה בזמן שלכם חם. ולהעלות את תמונתה ברגע "מצמרר" במיוחד לאפליקציית קפואת המשרד בעמוד למטייל בפייסבוק.

התמונה הנבחרת היא התמונה של 'קפואת המשרד' שתזכה בציון המשוקלל הגבוה ביותר, שיקבע על פי הצבעות הגולשים ועל פי שיקול דעת השופטים.

קפואת המשרד תזכה בפרס מחמם במיוחד: חופשה מפנקת ביוון שם תוכל להפשיר תחת קרני השמש; ובתלושי קניה בסך של 1,000 שקל לרכישת ביגוד חכם ברשת 'למטייל'. בנוסף, תוכל הקפואה הנבחרת לפנק את חבריה למשרד בתלושי קניה ברשת למטייל על סך של 100 שקל כל אחד.

אז למה אתם מחכים? הכתירו את קפואת המשרד שלכם, העלו את תמונתה לאפליקציית קפואת המשרד בעמוד הפייסבוק של למטייל - וזכו בפרסים.

רשת 'למטייל' מונה היום 17 סניפים ברחבי הארץ המשווקים ציוד ואופנת מטיילים. בשנים האחרונות הרחיבה רשת למטייל בסניפיה את אופנת המטיילים והחלה לייבא מותגי "אופנה חכמה" של החברות המובילות בעולם בתחום. לצד מוצרים בפיתוח ישראלי. ביגוד המטיילים משלב בתוכו אופנה וטכנולוגיה חכמה והפך בשנים האחרונות לטרנד עולמי לא רק בקרב מטיילים, אלא גם בקרב אלו הרוצים להיות מזוהים עם אופנה אקסטרימית אך גם פונקציונלית הנותנת פתרון לכל סוגי הפעילות במהלך עונות השנה. הביגוד החכם מעניק הגנה מקסימלית מפני קרני השמש, הגנה מפני קור, הגנה מפני חרקים ועוד, ומתאים לא רק לטיולים אלא גם לבילוי בשעות הפנאי, וליום יום.

לדברי שלי חודרוב, סמנכ"לית השיווק של 'למטייל', "'למטייל' פעילה מאוד במדיה החדשה באמצעות הפייסבוק והיו-טיוב. קבוצת למטייל בפייסבוק מונה למעלה מ30 אלף חברים. פייסבוק למטייל משמש במה לפעולות שיווקיות של למטייל וכן לשיתופי פעולה מסחריים חיצוניים של הקבוצה כמו גם אתר למטייל לטיולים בחו"ל ואתר טיולי לטיולים בישראל".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מה?? טומי זוכה 18/09/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    יש לנו זוכה !! שילוב של תנור וכירבולית באותו משרד :)
  • 1.
    חזק ביותר (ל"ת)
    whoknows 14/09/2011 21:03
    הגב לתגובה זו