ה'לוויתן' מקרטע

רציו המניה הגרועה החודש בת"א-100, איבדה כ-30% בשבועיים

כך אומר גורם בשוק ההון שביקש להישאר בעילום שם. מנגד, גיל בשן סבור כי "רציו הייתה מנופחת ב-60 אג', עכשיו זה אובר שוטינג לצד השני". - צפו בגרף מניית רציו מתחילת 2011
מערכת Bizportal | (127)

ימים לא פשוטים עוברים על משקיעי 'לוויתן'. אחרי החגיגות של 2009-2010, הגלגל התהפך ובחודשים האחרונים השותפות במאגר איבדו גובה רב, בעיקר מתחילת ספטמבר. הסיבה הכללית היא הסנטימנט השלילי בשווקים שמשפיע בראש ובראשונה על המניות התנודתיות וכאלו הן מניות הגז-נפט. הסיבה הספציפית היא דחיות חוזרות ונישנות בקידוחים במאגר.

מניית רציו אומנם עלתה ביום המסחר האחרון ב-1.5% אבל בהסתכלות מתחילת החודש - רציו רשמה את התשואה הגרועה מבין כל מניות מדד ת"א-100 - ירידה של כמעט 30% למחיר של 26.6 אגורות. אבנר יהש איבדה גם היא לא מעט גובה מתחילת החודש - 16% ודלק קידוחים יהש איבדה 14.5%. להלן גרף מניית רציו מתחילת השנה:

גיל בשן, אנליסט האנרגיה ב-IBI התייחס בשיחה עם Bizportal ואמר כי "ביוני השנה הערכתי שמניות הגז הגדולות הפכו לשוות קניה אחרי ירידות של 10%-15%, העניין הוא שיש פה עניין של סנטימנט כללי שמפיל את הניירות היותר תנודתיים. דחייה של 3 חודשים בקידוח בלוויתן היא שולית ולמעשה אפסית מבחינת ההשפעה על שווי החברות ובאופן כללי בעיני הדחיות בקידוחים לא אמורות להצדיק את הנפילות שראינו במניות הקשורות, ההסבר הוא בסנטימנט הכללי בשוק".

לעניין שוויה של רציו, אומר בשן, כי "כשהיא נסחרה ב-60 ו-70 אגורות היא הייתה מנופחת לגמרי אבל ב-25 אגורות היא כבר אטרקטיבית, היה 'אובר שוטינג' לצד אחד, עכשיו יש אובר שוטינג לצד שני".

מנגד, גורם בשוק ההון מאחד מבתי ההשקעות הגדולים שבחר להישאר בעילום שם התייחס לעניין רציו בשיחה עם Bizportal ונשמע הרבה פחות אופטימי. "הסיכונים הם מאוד גדולים, אנשים מדברים על ייצוא אבל לא ממש מבינים את המורכבות של העניין. יש גז בלוויתן והרבה, אך השווי הגדול נגזר מכמה מהר הגז הזה מגיע לשוק ובמקרה של 'לוויתן' - ההערכות האופטימיות מדברות על 2018 אבל זה יכול להיות גם הרבה אחרי, הגז עלול להיות תקוע באדמה גם 10 שנים."

עוד אמר אותו גורם, כי "סביב הגילוי של לוויתן נוצרה תחושה כי ישראל אוטוטו הופכת ליצואנית גז, זה הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה והשוק מתחיל להפנים את זה. גם במחיר של 25 אגורות אני לא קונה את רציו".

תגובות לכתבה(127):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 89.
    רציוליסט בדם 17/09/2011 18:50
    הגב לתגובה זו
    איש כבר לא יוכל לעצור את רציו בקרוב מאוד עלייה מטורפת /////////////
  • 88.
    יוסי 17/09/2011 18:47
    הגב לתגובה זו
    אדון בכיר בעילום שם אני מודיע לך שגם בשער 100 אני לא אמכור לך /////////
  • 87.
    רציוליסט בדם 17/09/2011 18:36
    הגב לתגובה זו
    רציוליסט מושבע אני מודיע לך שלעולם לא אנטוש אותך עד הסוף המתוק לא משחרר לפני 120 לפחות הבנתה אדון בשן וגורביץ
  • 86.
    רציוליסט 17/09/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
    חברה למרות כל ההפחדות של כל האנליסטים למינהם אני לא מוכר את רציו בשום מחיר אלה רק קונה וקונה וקונה עד 120 //////////////////
  • 85.
    ניצן 17/09/2011 18:08
    הגב לתגובה זו
    גיל רחמנות --אוקי אז אל תקנה גם לא ב25 נסתדר-בלי הכסף שלך
  • 84.
    ניצן 17/09/2011 18:01
    הגב לתגובה זו
    חייב להתבטא ולהתפרנס !!! לא יכול להכניס מילה בבית ...תתחשבו
  • 83.
    אנרגיה אצילה 17/09/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    החלטנו, כל משקיעי רציו באשר הם, להתארגן ולמכור מחר את כל אחזקותינו ברציו. הלהיטות שלכם לקנייתה נגעה ללבנו - לב יהודי חם - והחלטנו לשמח אתכם לקראת השנה החדשה. שאו ברכה...
  • 82.
    מצחיקים 17/09/2011 02:07
    הגב לתגובה זו
    גם מאגר גל נראה מבטיח. צריך רק סבלנות. היא תחזיר את עצמה ןבענק.
  • 81.
    גו 16/09/2011 22:20
    הגב לתגובה זו
    בשן אף אחת לא אמר לך ליקנות מספיק גרמתם נזק למניה כן אתם גרמתם לה לרדת בצורה כזאת מה קרה הגז ברח מהים לא הנפט ברח מהים לא עדיין לא סימו ליקדוח הסבלנות מישתלמת בשן אם אין לך סבלנות אז על תיגרום פניקה למשקיעים אם אתה לא רוצה ליקנות אז על תיקנה או שאתה אומר את זה בשביל ליקנות עוד בשערים נמוכים כאלה שנימצאת המניה עלק לא קונה על מי אתה בא לעבוד לא מאמין לך בגרוש קבוצה של נוכלים ניראה אותך בעוד בערך חודשים לא יותר אז מה תגיד שיחברו את בלוק 12 בקפרי סין אם ליויטן זה בקרוב מאוד הסבלנות מישתלמת לא חשוב בקרוב מאוד נידע את כל הכמויות שיש בליויטן והנפט גם פלוס מינה גל שיש גם נפט סבלנות חברה שם המישחק אותנו מענין רק הכמויות לא מתי ימכרו את הגז והנפט מיצדנו שימקרו בעוד שמונה שנים אותנו מה שצריך לענין זה הכמויות ולפי הכמויות המניה תגיב בעליות חדות שהשמים הם הגבול מבין בשן אז שלא תבוא בסיפורים שלילים בכדי שתוכל ליקנות בזול
  • 80.
    נמרוד 16/09/2011 22:08
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו לבכות לא התחתנתם עם אף מניה תעזבו את הגדולת שכבר מצאו בהם תגליות ולכו להזדמנויות כדוגמת הכשרה,מודיעיו,פרימיום ושלדיאלי. בהן מובטח אפסייד של מאות אחוזים. תנו לשוק להירגע והן תעלנה בחדות . יש שם עוד המון משימות שיעלו את הניירות בחדות. כל הגדולות ידרכו במקום.
  • 79.
    גו 16/09/2011 19:39
    הגב לתגובה זו
    מה קרה גיל בשן אתה רוצה ליקנות יותר בזול משהיא עכשיו הרי אתם גרמתם לירידות של רציו פיתאום אתה מלכלך על רציו בשן אותי לא מענין מה שמענין אותי זה הכמות וקידוח האימות וקידוח הנפט ולפי זה אנחנו נידע כמה שוה הערך של המניה זה שימכרו את הגז בעוד שונה שנים זה לא מענ ין אותנו גיל בשן מה שמענין זה הכמויות שיש בליויטן והנפט שיש בליויטן מבין גיל בשן ותפסיק לדבר שטויות כי לא מתאים לך פעם רציו היתה חיובית ועכשיו רציו לא חיובית העניך אז על תיקנה וחעזוב את המשקיעים בשקט הם לא צריכים דעות שלך מבין גיל בושרי תימני עלק מבין גדול פוץ
  • 78.
    שושנה 16/09/2011 18:55
    הגב לתגובה זו
    משאב כה מבוקש יהיה תקוע במקומו 10 שנים? שער 60 היה מנופח ? טוב שלא יקנו . זכותם
  • 77.
    חשבון כיתה א 16/09/2011 18:23
    הגב לתגובה זו
    מסוממי רציו שחלקם מכרו את הבית וחיסלו קופות גמל צריכים להבין ידרשו עוד מילירדים עד להפקה לאור הכישלונות אחד אחרי השני כמה כסף אפשר עוד להביא בהנפקות? לכן ברור שכמו שרציו עלתה ללא הצדקה כך חיא מיתרסקת אבל את עיקר הנזק גורמים המסוממים של רציו שכל יום כותבים דיברי הבל ברמה של ארצות ערב וכמו הערבים הם מקבלים על הראש כמו שצריך ////ניגמר הכסף למלברו///
  • בוב 16/09/2011 19:00
    הגב לתגובה זו
    אם יש מאגר מוכח ניתן לגייס חוב
  • 76.
    למה זולטי מוכר מודיעין ב2.8?? (ל"ת)
    לל 16/09/2011 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    גן 16/09/2011 17:25
    הגב לתגובה זו
    המניההכי גרועה אתם גרמתם למניה להיות הכי גרוע עם כל הכתבות שלכם על המניה ביכדי שתוכלו ליקנות בזול עכשיו אתם אומרים הכי גרועה עלק לך תחפש מי שינענעה אוך גיל בשן יתמני זבל
  • ברוך 16/09/2011 18:01
    הגב לתגובה זו
    גיל בשן אתה עושה גזל מכספי הילדים שלנו אין מחילה זה חודש הסליחות אנחנו משקיעים ברציו לא סולחים לך תפסיק ומיד .
  • 74.
    זלמן 16/09/2011 17:11
    הגב לתגובה זו
    נחזור בשער 14.
  • 73.
    גו 16/09/2011 17:07
    הגב לתגובה זו
    בשן בשעה טובה קודחים בקפריסים ומחברים את הליויטן לקידוח בקפריסין ומישם בלי נדר ליצוא לעולם זה יהיה הרבה מאוד מימה שאתה חושב הרבה מהר מימה שאתה חושב אמרתה שמונה שנים זה יהיה הרבה יותר מהר עבל אין לזה קשר בין היצוא לבין הכמויות שיש במעגרים והנפט המניה מגיבה לפי ערך הכמויות וכמויות הנפט בשן אז תפסיק אם הכתבות שלך וליגרום פניקה כולכם ארינטרסנטים שרוצים ליקנות כמה שיותר נמוך את המניה ואתם גם גרמתם למניה לרדת מישערים של 68 ל25 מבין בשן שלא תחשוב שאתה הכחם והמשקיעים פרירים בקרוב מאוד נידבר על הנושא
  • 72.
    מגיב חזק 16/09/2011 17:02
    הגב לתגובה זו
    חכו חכו
  • 71.
    ימנה 16/09/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
    מילים רציתה לקנות בזול אך הכתבה (נובל) היקדימה אותך זה לא מחמיא לך כאנליסט (אלק)
  • 70.
    שגר 16/09/2011 16:26
    הגב לתגובה זו
    השוק שירד כמובן מניה עם סיכון גדול לכן גם הירידות חדות וזה ידוע לכל משקיע בסיכון אבל יחד עם זאת גם יכולה לפרוץ גבוה ולעלות ביום אחד יותר מכל מניה אחרת מעבר לזה התורמים לירידות גם הם כמו הכותב שרוצים לתפוס זהב בזול מודעים לפוטנציאל הגבוה רק חבל שמספר דפוקים מוכר להם בזול פחדנים חסרי ביצים שלא יודעים מה הם עושים ועדיף שלא ישקיעו כבר יום ראשון תראו את רציו מזנקת מה גם שקודחים בקפריסין על אף האיומים של ראדואן מה חשבתם נובל היא סתם
  • 69.
    ספקולנט 16/09/2011 16:25
    הגב לתגובה זו
    כל עוד אנשים לא קונים תנובה הם קונים רציו ולכן המניה תעלה
  • 68.
    חי 16/09/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מדוע אנשים מוכנים לתרום את כספם לכל מיני שמועות..ולמשכורות.. יש עובדה אחת..וצריך להפנים.שדה תמר וחברות הקשורות ישראמקו והאחרות יפיקו גז מ2013 ולמעשה יספקו את רוב הגז למדינה.. כי מאגר ים תטיס שעושה כסף כרגע והחברות המחזיקות.. שהגדילו במחיר גבוה ההפקה בגלל מיצרים שפסה.. ומאגר זה יגמר מעט זמן אחרי שתמר תתחיל להפיק.. בקיצור ממליץ חשיבה היכן יותר בטוח ופחות ..להתנהג כמו עדר ..שנה טובה..
  • 67.
    רוצה לקנות עוד מודיע 16/09/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
    מודיעין שווה מלא כסף, יש לה מלא נכסי בארות נפט או גז מה זה משנה הכל כסף ותמיד היא קונה עוד ועוד נכסים יאללה שקנה 20 אחוז בגל
  • 66.
    ימנה 16/09/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    אידיוט מי שלא קונה- וממתין לשער 120
  • 65.
    יצחק 16/09/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    פריר מי שלא חוטף
  • 64.
    ברוך 16/09/2011 15:31
    הגב לתגובה זו
    לצערי אני גם מושקע ברציו והרבה ולא רואה איפה הירידות נעצרות יום אחד עולה 1%או 2% ויום אחרי יורד 10% מתי זה יעצר לעזאזאל נימאס מנובל ומירציו ומהמדינה של השקרנים והנוכלים אני עוזב.
  • 63.
    גו 16/09/2011 15:18
    הגב לתגובה זו
    גיל בשן אף אחד לא אמר לחה או לא ליעקנות את דעתך האיש ית על המניה זו דעה שלך ולא של משקיעים אחרים שמאמינים בנפט בקרוב והמשך האימות שכדי לדעת כמה גז יש אוד במעגרה ליויטן אנו המשקיעים מעריכים לפי דעתנו ולא לפי דעתך שבמיבנה יש יותר מישלושים טי סי אף מבין בשן ולא כולל נפט בליויטן ולא כולל את מיבנה גל ובקשר ליצוא שאתה אומר שבעוד שמונה שנים זה לא בעיה שלנו המשקיעים בשן אנו מה שצריכים לדעת זה כמה כמות יש במאגרים וכמה נפט יש במיבנים של ליויטן ושל מיבנה גל מבין בשן לפי הכמויות של המעגרים כך המצניה צריכה להגיב מבין בשן אז תבוא לנו בסיפורים שבעוד שמונה שמונה שנים אותנו זה לא מענין מה שמענין אותנו בסיום הקידוחים כמה גז יש וכמה נפט יש בכל המיבנים ברציו מבין בשן ושתפסיק ליגרום לפניקה בציבור המשקיעים של רציו שתידע שהם לא פרירים מה קרה בשן אתה רוצה ליקנות עוד בזול בשער חמש עשרה מה קרה לא מספיק ששחתתם את המניה מישער של שישים ושמונה והורדתם אותה לשער עשרים ושש לא מספיק
  • ימנה 16/09/2011 15:46
    הגב לתגובה זו
    היום ניתן לכם להתבשל-אל תשכחו קניתם בשער 1 אג
  • 62.
    המאמין 16/09/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
    בגבעות רק מחצי מקטע מפיקים כל יום יותר מ 360 אלף ש" ח {שלש מאות ושישים אלף ש" ח} ועוד כ 90 אלף ש" ח גז שכרגע נשרף ומחפשים פיתרון כולל מגעים עם ח.ח.י. יש לה עוד 7 מקטעי נפט באיכות הגבוהה ביותר בעולם .ויש לה מאגר ענק עם 3 קידוחים מאושרים בקרוב .הפקה ענקית עם הרבה שפע וברכה .וימותו הקנאים ....ובמיוחד כשהם משקרים בעליל על פניה .בוז לראל.
  • 61.
    המחלק 16/09/2011 13:32
    הגב לתגובה זו
    תבואו תביאו איתכם גם את שטיניץ וגם את ההוא מימחנה הריכוז אים המעיל הצהוב...יש לנו כגם נפט לתת להם לישתות עד שיתפוצצו ...בואו .....
  • 60.
    עידן 16/09/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
    אני אוסף במחיר הנוכחי -השקעה טובה לטווח ארוך
  • 59.
    המאמין 16/09/2011 13:20
    הגב לתגובה זו
    רציו נסחרת באוובר שוטינג חזק והיא חייבת לתקן ובימים הקרובים היא תתחיל לעלות ברציפות ובחזקה .זו דעתי האישית .ומי שלא קונה בשערים כאלה נמוכים יקנה בגבוה יותר.יש ברציו 15 אחוז מלויתן .ויותר מכך 60 אחוז בגל שזה מאגר שעולה על לויתן .אין המלצה לפעולה כלשהי במניות .בהצלחה
  • למיעה 16/09/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
    מה שיש בביו זה אמיתי וממשי ולא באדמה בעוד 100 שנה כל רציו זה שיעורכי חובות תשובה
  • כן רק ביו , אני קונה פרוקוגניה שמתעשקת בסרטן (ל"ת)
    אבי 16/09/2011 16:02
  • 58.
    על בטוח 16/09/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    כמחזיק בדלק קידוחים משנת 1999 מלפני גילוי תמר וברציו משער 4.4 עוד כשנסחרה ברשימת השימור ובעל ידע בתחום, על פי מצגות שראיתי ותרשימי 3D של כמעט כל אזור הרשיונות בלוויתן יכריזו לאחר קידוח האימות וביצוע מבחני הפקה על מאגר בגודל 30TCF רק סבלנות. ובנוגע לנפט בלוויתן זהו מאגר הנפט הגדול ביותר באזור.
  • 57.
    אפשר להעריך שרציו תגיע לאיזור 15-16 ושם תיעצר (ל"ת)
    סיימון 16/09/2011 12:34
    הגב לתגובה זו
  • רוניY 16/09/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
    מהפה שלך ל... ככה יהיה אפשר ליקנות עוד הרבה ובזילזול
  • 56.
    אנרגיה 16/09/2011 12:32
    הגב לתגובה זו
    לצערנו רב איומיו של ארדואן על קפריסין נועדו כדי לשים רגל למאגר לוויתן ולבלוק 12 , ארדואן מאיים בכוונה על קפריסין שהרי אמורה להיות המרכז הלוגיסטי של יצא הגז מישראל , לכן - אם עד עכשיו היו בעיות לגבי היצוא - הרי שעכשיו הם חמורות בהרבה עקב ארדואן והמתיחות הימית , אם נוסיף לכך את כל הבעיות האחרונות בקידוח עצמו אגיע למסקנה שרציו בדרך למטה וחזק לדעתי. מניות תשובה יתכן שגם צפויות לחטוף בשבוע הבא עקב תוכנית הממשלה הצפוייה נגד הטייקונים.
  • תודה על התגובה (ל"ת)
    חזי 16/09/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    כשאני רואה כתבות כאלה אני צוחק זה הזמן לקנות (ל"ת)
    בלומברג 16/09/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    הכי ותיק 38 16/09/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    ולצערי הוא צודק. אף אחד לא שמח שאתם מפסידים את כל כספכם .אבל תיזכרו לרציו אין הון עצמי מספיק לפיתוח. ולפיתוח דרושים עוד מילירדי דולרים ואתם הם אלו שתשלמו עד הסוף עדיף להשקיע במנית דלק אנרגיה שתשובה מנסה לימחוק ממסחר שם אתם לא תידרשו להביא כסף מהבית זיכרו יש חוק מאוד חמור בקידוחים לא שילמת בזמן הנקוב לקידוח מולאם חלקך בקידוח ולא משנה כמה השקעת עד היום
  • 53.
    טייס 16/09/2011 12:10
    הגב לתגובה זו
    מהנסיון שלי עם רציו, כאשר יש רצף הודעות שליליות כל כך גדול, הרמז מאוד ברור: " מי שמפחד מהכתבות לא יעלה לטיסה, וכל מי שלא מפחד, נא להדק חגורות אנחנו כבר טסים!!!
  • 52.
    אבי 16/09/2011 12:05
    הגב לתגובה זו
    ותוצאות הנפט עד סוף השנה.
  • 51.
    אלישע 16/09/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
    אמרתי לכם זהירות נידרשת מרציו ויברציו ומלפידות חלץ שהם ליפני היתרסקות לדעתי המלומדה
  • 50.
    רובי2 16/09/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
    גיל בשן מפרסם אכזבות כדי שהוא יוכל לקנות בזול
  • 49.
    רוניY 16/09/2011 12:02
    הגב לתגובה זו
    אני רץ לקנות את המניה המדוברת,מי שמוכר במחירים כאלה הוא לכל היותר טיפש, בתור אחד שלא נוגע במניות גז בדרך כלל, אני חייב להגיד שלאור המחיר המצחיק של המניה נשברתי וקניתי השבוע מחזיק אותה ככל שידרש ואין לי ספק לגבי התשואה המטורפת שהמניה תעשה, אפרופו שנת 2018 לדעתי עד אז(וזה עוד הרבה זמן) תעבור שער 2.26 בקיצור מה שאומרת הכתבה למי שלא מבין זה פריירים אחרונים מתבקשים למכור את המניה לנו בעלי האינטרס שקונים אותה בזול ובכמויות:). ולא לשקוח מי שמאמין לא מפחד.
  • 48.
    יוסי 16/09/2011 11:56
    הגב לתגובה זו
    הוא נותן הערכה מקצועית נטו, אפשר להסכים או לחלוק עליו, אז למה זה צריך להיות בעילום שם?
  • 47.
    אלישע 16/09/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
    גבעות במחירי הפתעה כרגע היזדמנות אחרונה לעלות על הרכבת הצפונית. רק היא היחידה שלא מדברת אלה עושה בפועל. כל יום ניכנסים דולרים ירוקים חוזר שוב ירוקים לקופה שהולכת ומשמינה עם כל יום שיוצאים 5 מיכליות של כימטל מהאתר. מלאות בנפט האיכותי בעולם. בקרוב תודיע על תוכנית לקדיחת 14 בארות נוספות בשטח הליבה. הצלחה למשקיעים.
  • 46.
    ליברמן - שר החוץ הכי גרוע שהיה למדינת ישראל! (ל"ת)
    תתפטר כבר 16/09/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    משקיעה 16/09/2011 11:39
    הגב לתגובה זו
    תסבירו לי בבקשה למה רציו מוכרת למודיעין את 60% של " גל" ? מה משמעות לזה? ולמה לא להשאר עם 100% רשיון? אני אישית מושקעת ברציו משער גבוה. אבל בכל ירודה מחזקת את החזקות שלי. תודה שיש טפשים שמקשיבים את כל האנליסטים! תנו לי בבקשה תשובה מפורטת ורק מי שמבין.
  • ששון גז 16/09/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    כנראה שגל היא בוננזה אמיתית.
  • אבי 16/09/2011 12:02
    הגב לתגובה זו
    כדאי שתלמדי את הפרטים לפני שאת כותבת...http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=281707
  • משקיע 16/09/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    סליחה טעות 40% למודיעין
  • 44.
    שרפון 16/09/2011 11:37
    הגב לתגובה זו
    כל האנלסטים מדברים מאינטרס כולם מאדר פאקר עים חולצות לבנות במיוחד הבשן מארץ הבשן רציו מציאה ברורה עיקובים תמיד יש היום או מחר הגז ישפריץ החוצה 13 כתב שהמקדח של הפרגינטון יגע בקרקע נדבר הוא הלך רחוק שהאסדה רק תזוז לכיוון תראו איזה חגיגה תהיה תפנימו דבר אחד הכול זה מלחמה פסיכולוגית לעשות לכם שחור בעיניים כל אחד יעשה מה טוב לו שבת שלום
  • יחיאל תגובה מצויינת 16/09/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    ובכן מה צפוי: 1. תכנית להעביר את האסדה לרציו. 2. כתבות שיש פתרון אימות והפיכתו למאגר ענק של גז. 3. רשיונות גל גז ונפט 4. אסדה שהולכת לחפש נפט ועוד לא דברתי על הנפט כל שלב בין השלבים יביא המון משקיעים לרציו וכל הפסיכולוגיה תתנפנף כרגע יש שמבקשים להיות עוד קצת בשורט ולהרויח בינם מניות אגב יוסי פינק כתב שינואר בשם צא' ק שהמאגר יוצא בהנזלה בשנת 2016
  • 43.
    ירון 16/09/2011 11:26
    הגב לתגובה זו
    לפידות חלץ חלופה של רציו - טדי שגיא - לפידות חלץ
  • לפידות חלץ - צודק בהחלט (ל"ת)
    לפידות חלץ 16/09/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    המבין 16/09/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    ברור שהוא יבחר לישאר באילום שם עם שטיות כאלה שימו לב רציו ב26.6 מי היה מאמין אני מבטיח לכם שתוך 60 יום רציו לפחות 41 ואני מאוד עדין כי מימשו את אבא ואמא
  • מי אתה בשביל להבטיח? (ל"ת)
    לל 16/09/2011 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    עוד לא הפנמתם רק בגבעות יש גז ונפט והרבה (ל"ת)
    redsel 16/09/2011 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    מוד_רציו 16/09/2011 11:07
    הגב לתגובה זו
    אני " מאמין" לכל שטות שלכם. תבינו, מגמת הכתבות הינה מתוזמנת היטב, משולבת עבודת מחשבים במהלך מסחר!!! רמז, לקראת כל שינוי תצא כתבה " תומכת" מגמתית הפוך למגמת הנייר........... כאשר כותבים שרציו לא שווה, מתקבל גם שאבנר ודלק קידוחים לא שוות, אז מה התקבל? אולי לא כדאי להעלות לאתר כתבה שמצוטטת מישהוא עלום שם? קצת אחריות כלפי הקוראים!! לא כל אחד מסוגל לפלטר את השפה הכפולה והמשולשת שאתם מציגים את המידע!!! לידיעת המשקיעים!!! רציו עקרונית (במידה וגל בסדר גודל של תמר) רציו נהפכת כמעט לנובל מבחינת אחזקת כמות גז!!! והרבה הרבה יותר גבוה מאבנר!!! לכן כאשר אתם מציגי הכתבה מציגים משהו וירטואלי למחצה, אנא הציגו את כל התמונה!!! גם אם היא וירטואלית בחלקה. הוירטואליות מתבטאת באחוזי הסתברות לגילוי ועוד פרמטרים.. די תמוה לצטט מישהוא וירטואלי, עלום שם, שקרוב לוודאי גמר תואר שלישי בהרווארד בפקולטה לחיפושי נפט...........
  • 39.
    סקר פנימי... 16/09/2011 11:03
    הגב לתגובה זו
    תנו תשובות ....
  • צודק... - תקנה רק אחרי שימצאו את הנפט (ל"ת)
    חיים מ 16/09/2011 16:43
    הגב לתגובה זו
  • הקלפן מלוד 16/09/2011 11:37
    הגב לתגובה זו
    חרם כלל ארצי על הזונות היקרניות עד שיורידו מחירים והרבה מספיק עשקתם אותנו יאה זונות גזלנים
  • UBS בנק בינלאומי (ל"ת)
    5 16/09/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • בנק ברקליס אומר שרציו שווה 70 ללא הנפט (ל"ת)
    פורקס 16/09/2011 11:14
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    פנסיה טובה עם רציו 16/09/2011 10:54
    הגב לתגובה זו
    לא לחינם העלו את הדירוג של ישראל
  • 37.
    הקלפן מלוד 16/09/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    אבל רציו בשער הזה נראת מענינת
  • 36.
    וותיק 16/09/2011 10:46
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להתאהב במניות ...
  • 35.
    נפט בליוויתן (ל"ת)
    A, 28-3-11נובל 16/09/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    שי 16/09/2011 10:41
    הגב לתגובה זו
    רציו התגלתה כבלוף הכי גדול של החודשים האחרונים ולאט לאט התמונה מתבהרת למשקיעים שבפנים והפסידו הרבה כספים כמוני. אני כבר מכרתי למזלי ונחסך ממני כאב הראש הזה שנקרא רציו אחרי שקניתי אותה בשערים של 50-57 אגורות. הפסדתי שם כמה הרבה.
  • 33.
    אירית 16/09/2011 10:40
    הגב לתגובה זו
    אז עדיף ללא ציור....
  • 32.
    אואוטסייר 16/09/2011 10:40
    הגב לתגובה זו
    זה אומר הפוך גוטה הפוך... כל הכתבות השליליות לא עוזרות להם.
  • 31.
    T 16/09/2011 10:37
    הגב לתגובה זו
    צר לי לבסר לך על ההימצאות של המציאות ,כן מצאו נפט בקידוח ניסיוני וגם ברציו מצאו ייקח זמן ובתי המקומות יפיקו יש תקלות כמו ברב החברות החדשות מה לעשות!
  • 30.
    מצחיקים נימאסתם 16/09/2011 10:33
    הגב לתגובה זו
    חכם לא ניכנס לבוץ שפיקח יוצא ממנו.
  • 29.
    גו 16/09/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
    בשן אף אחד לא אמר לך ליקנות רציו מבין מי אתה בכלל שתלכלך על רציו בקרוב מיבנה גל ובקרוב הנפט בליויטן בלי קשר לגז בליויטן שזה בטוח פי שלוש מימה שגילו היום עד עכשיו מבין בשן אז לא טוב לך על תיקנה רציו ותשאיר את רציו למשקיעים שמבינים ענין אתה לא מבין תחפש מניות אחרוצת אתה וביז פורטל שאתה עובד שם עם יוסי פינק והגורביץ המומחוי אמר שישרמקו צריכה לרדת בחדות למה היא לא יורדת כמו שאתה אומר
  • 28.
    ד" ר רוזן 16/09/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
    מה הם לא רואים מה שהעלום שם הסוחר יודע? והמסקנה שרציו לפני קפיצה אדירה.
  • שלום 16/09/2011 10:46
    הגב לתגובה זו
    למה ההנהלה הבעלים לא כותבים משהו מרגיע.אני משקיע בהיטמוטטות עצבים מכל האנלסטים שכל יום מנסים לרסק את סקטור הגז והנפט.
  • 27.
    אנליזהה 16/09/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
    אין על מה לדבר בכלל זה יכול להפוך את הקערה על פייה
  • 26.
    עלום שם ..חחחחח 16/09/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    ב2014 ישווק הליויתן בהנזלה.
  • 25.
    אלכס 16/09/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
    תתחיל להתעסק בדברים מקצועיים כולם יודעים כמה היא ירדה ומה היא שווה אז לא צריך להמציא דברים, וכולם יודעים שיוציאו מישמה גז ונפט....
  • 24.
    מודיעין 16/09/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    ירדה 70 אחוז השנה מופסד 100K
  • יאללה תמכרו ואז סולטן יקנה (ל"ת)
    מודיעין 16/09/2011 15:49
    הגב לתגובה זו
  • ליאור 16/09/2011 12:02
    הגב לתגובה זו
    פתיחת הבורסה באחד העם לפני שנים רבות. הלך לנו הכסף
  • מקוללת כפליים (ל"ת)
    אורכית 16/09/2011 15:41
  • 23.
    הקלפן 16/09/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    אז הזכרתי לה שיש חרם על המוצרים של תנובה ..... ואתם צודקים זה בכלל לא קשור לרציו
  • עובד תנובה גאה 16/09/2011 18:45
    הגב לתגובה זו
    בטח המאהב שלה עובד תנובה
  • 22.
    למה לא מדבר על אבנר? כי העלום שם פשוט " סוחר (ל"ת)
    גד 16/09/2011 10:02
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    בא 16/09/2011 10:01
    הגב לתגובה זו
    אים יחזור הקידוח .אים ינטש תהיה בעיה .
  • אם זה בלי י - תלמד חמוד לא רושמים אים...... (ל"ת)
    אבשלום קור 16/09/2011 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    ביבי שישינסקי שטייני 16/09/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
    העיקר שישינסקי יקבל פרס ישראל
  • 19.
    רק מניית גבעות עולם תעלה כאשר יפנימו את שוויה (ל"ת)
    חברה תתעוררו 16/09/2011 09:54
    הגב לתגובה זו
  • שלמ 16/09/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    גיל בשן למה מסטירי החלה הנחת סינירות ב 14 אוניות בתמר פשות רמאים ולא אמינים
  • גיא 16/09/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    מעניין למי יש רצון בנפילת לוייתן..............אולי אולי בעלי הממון
  • גבעות היא בלוף קטן (ל"ת)
    TAM 16/09/2011 10:02
    הגב לתגובה זו
  • מזל שהעפתי את רציו (ל"ת)
    גבריאלה 12 16/09/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    רציונל 16/09/2011 09:54
    הגב לתגובה זו
    הסינים יקנו את כל הליוויתן בחבילה אחת .תוך שנה מהיום.גזור ושמור. זה נקרא מסחר ב" דמאן" .הכל בחבילה בשטח שבו קיימת הסחורה.
  • 17.
    יוג' ין קנדל 16/09/2011 09:51
    הגב לתגובה זו
    לך תלמד ותחזור ומי אתה בכלל ? עלום שם מסריח
  • 16.
    ראל 16/09/2011 09:51
    הגב לתגובה זו
    צריך להסביר למשקיעים המדומיינים שוקעי גבעות שהיא הרבה יותר גרועה שם לפחות היה להם רווח .פה כלם מופסדים ועדיין מאמינים בתימהוני לוסקין .והאלוף מסדר האישורים (בכסף כמובן משכורות מהקופה השדודה של גבעות יאוש )חומר למחשבה למשקיעים שהולכים אחרי הצינצנות .ולבורסה לניירות ערך שכנראה האינטרס שלה שיהיו עוד ניירות (בלי ערך)וגם להם יהיה הצדקה לקיומם עולם השלישי זה פה....
  • תמשיך להתבכיין וגבעות היחידה שסופרת את הכסף- (ל"ת)
    100 מלש" ח הכנסות 16/09/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    קובי 16/09/2011 09:50
    הגב לתגובה זו
    אם לא רואים תוצאות מיד אל תשקיעו במניה, זה מומחה לשוק ההון? זה מומחה למסחר יומי אולי. מי שהקשיב לכל המומחים בשקל האלה, נשאר עם פק" מ והרויח 1.5% . אם היינו שומעים להם היינו עדיין בתקופת האבן. האתר הזה נהפך לצהובון זול, לא אחראי ולא רציני, יש תחרות בינו לבין גלובס, פשוט בושה, אין עומק אין ראיה לטווח רחוק,. אין הבנה של מניות עם סיכון, שאדם רציני אומר ברציו יש סיכון אבל פוטנציאל שאין בשוק היום, שלא לדבר שעכשיו זו מניה ששווה פחות מהנכס, באיזור ה50 זה נכנס למניה עם סיכון.
  • 14.
    שחר 16/09/2011 09:47
    הגב לתגובה זו
    לא צריך לצוטט את אלה שלא מוכנים לחשוף את זהותם, ממה הם חוששים? מדעתם? אולי ישסיבה של פוזיציה של אותו שחקן, למה לצוטט ? ולשרת את במטרות שלהם
  • 13.
    כשהמקדח של הפרגינטון יגע בקרקע נדבר (ל"ת)
    הסקרן 16/09/2011 09:39
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    איציק 16/09/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    מי שקבר את הקידוחים ,פרט לתמר שעליה אני ארחיב בהמשך,הוא שטיניץ כשהקים את ועדת ששינסקי ,מה בעצם קרה,לגבי תמר הוא אמר ששינסקי לא רלבנטי,ולמעשה שיקר זאת אנו יודעים בדיעבד,אך הציבור האמין לשטייניץ והמשיך לממן את הקידוח , והכל התקדם ,חוזים מימון ןב2013 נראה גז ,הדבר שונה לגבי שאר הקידוחים,פה הציבור לא ישים אגורה בהפקה וכן על מימון בנקאי אפשר רק לחלום, בתנאים הקיימים היום בעולם,גם אף מדינה לא תחתום על חוזה לרכישת גז שמועד האספקה במקרה הטוב ב2018,ואם אין התחייבות לקנות חתומה אין מימון זה אלף בית במימון,האפשרות היחידה שקיימת זה שה" טבח " שטייניץ שבישל את החוק יעמיד בטחונות למימון לויתן ,בלעדי זה לא יראו גז בעוד 20 שנה ,או לחילופין ימכרו את זכויות הקידוח לרוסים
  • עובד אדמתו 16/09/2011 10:03
    הגב לתגובה זו
    כמו שזה נראה המדינה תצטרך לממן את הקידוח של הלויתן וגם של הדודות. אין שום הגיון שהציבור יממן את הקידוח כשהוא צפוי לשלם מס כפול. סיכומו של דבר, שטייניץ העקשן הרס את העצמאות האנרגטית של ישראל, פגע במשקיעים, ומבריח את בחברות הזרות מישראל.
  • 11.
    נותן בראש 16/09/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    משיהו בביזפורטל לא אוהב את רציו...אחרת מה פתאום זה הכותרת הראשית? ושימו לב מה הם אומרים.." מישהו בכיר בעולם ההון שבחר להיות בעילום שם..אמר לביזפורטל.." ..זה כל כך שקוף ומקומם...........קריאה לעורכי ביזפורטל- תשמרו על השם הטוב....אל תהפכו להיות עוד צהובון
  • רב סרן שמועתי (ל"ת)
    גיא 16/09/2011 10:08
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    XXX 16/09/2011 09:35
    הגב לתגובה זו
    שרוצה לקנות רציו בזול. חחחחחחחחההההה
  • 9.
    ר.י 16/09/2011 09:34
    הגב לתגובה זו
    זמן וקונה מהמניות של רציו . עוד מעט הוא יצהיר שרציו נמצאת בתחתית וכדאי לקנות אותה ויעלה את ערכה בעשרות אחוזים .אחרי שכולם יקנו אותה וכשתגיע למחיר טוב הוא ידאג לפזר הודעות על כמה המניה לא שווה . ראו הוזהרתם קחו כל בית השקעות בערבון מוגבל ,שכן הוא עושה את הכסף על גב הפחדנים.
  • 8.
    טוב שמכרתי את רצין (ל"ת)
    קובי 16/09/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גבר 16/09/2011 09:21
    הגב לתגובה זו
    אבל עם נפט זה יהיה סיפור אחר לגמריי בטח שאם יהיה גם סיכוי לנפט בגל היא יכולה להגיע לרמות של 150 אגורות והאופציה תגיע ל110 אגורות אבל הכל תלוי בנפט בלוויתן בלי נפט נתקע סביב 25-30 אגורות
  • בוב 16/09/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    כמה שטויות אפשר לכתוב ?
  • 6.
    מי זה מוכר רציו בכזה מחיר נמוך (ל"ת)
    דני 16/09/2011 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עופר 16/09/2011 09:16
    הגב לתגובה זו
    קשקשן צמרת!
  • 4.
    נתן 16/09/2011 09:13
    הגב לתגובה זו
    על רציו ,,האיש הזה גרם להפסדים לאנשים רבים מאוד,,פשוט בושה לתת לרמאי הזה להמשיך לכתוב ,,הוא רוצה לעשות עוד מקה בודאות.אנחנו לא זקוקים לעצות שלך ברור שכדאי לקנות רציו מי צריך אותך בשביל זה ,,את ישרמקו ניסיתה להפיל עם כל מיני ניתוחים שיקריים ,אני ממש ניגעל ממך.
  • 3.
    Israel gas and oil is all speculation (ל"ת)
    benny 16/09/2011 09:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורי אילן 16/09/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    כל כך שקוף לזהות מי מקורב ומחובר לאתר " ולמומחיו" ואלו חברות לא, אמור לי מי חבריך ואומר לך מהן עמדותיך והמלצותיך !!! חבל !
  • 1.
    בוקר טוב . מי זה ה" בכיר בשוק ההון" נעלם?? (ל"ת)
    אור 16/09/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
  • אלי 16/09/2011 09:28
    הגב לתגובה זו
    יש לביזפורטל לרציו, תשחררו הבנו הלויתן תקוע, מי שלא רוצה שלא יקנה, אני בטוח שההוא בעילום שם כשרציו היתה ארבע הוא אמר לא לקנות. ואם היו שומעים לו לא היו מחפשים גז ונפט, כי יקח כמה שנים להוציא את הגז, הוא שוכח שחיפשו גז עשרות שנים, זה נכון מי שלא אוהב סיכונים שלא ישקיע בנפטים. אם כי לרציו יש נכס ביד וזה פחות סיכון.
  • אלי 16/09/2011 09:09
    הגב לתגובה זו
    יש אנליסט שהמליץ על רציו או שאר מניות הנפט לפני התגליות? ברור שאלו מניות עם סיכון ולא לבעלי לב חלש, אך מצד שני האפשרות לעשון הון במניות אלו היא לא דומה לאף מגזר אחר, אז קחו את ההמלצות בערבון מוגבל כי אם היו שומעים להוא בעילום שם, לא היו מחפשים גז ונפט כי הסיכויים נמוכים. הוא פשוט מגוחך ואם יוציאו הגז עוד חמש שנים, אז הוא לא שווה פי חמש מהמחיר היום? איפה עושים פי חמש בחמש שנים, ומה עם גל? שיגיד למי שאין סבלנות שלא יקנה.
  • משה 16/09/2011 09:08
    הגב לתגובה זו
    צודק ,,רציו תהייה שווה רק בשער 8 אגורות לא לפני,,ההפקה תתחיל רק ב 2019 ,עם בכלל אח שלו מי יחייה ומי ימות עד אז ,,אתה מבין את החרטה ברטה .
  • שושנה 16/09/2011 18:55
    הכל חירטוט אז אל תקנה .
  • ליוויתן ישווק ב2014 זה מתוכנן בדיוק 1:1 (ל"ת)
    גידעון 16/09/2011 10:43
  • ליוויתן ישווק ב2014 זה מתוכנן בדיוק 1:1 (ל"ת)
    גידעון 16/09/2011 10:43
  • הבכיר הוא אייל גורביץ' (ל"ת)
    נרין 16/09/2011 09:03
    הגב לתגובה זו