שנה יקרה: עליה במכירות לקראת החג
אמנם עוד לא הגענו למימדי "טרפת" הקניות שמאפיינת את חג המולד בחו"ל, אבל אנחנו לא מאוד רחוקים משם. כך לפחות עולה מדיווחים של בעלי הרשתות והיבואנים בארץ. קיבצנו עבורכם מדגם מייצג:
קבוצת הוניגמן
מיכה רונן מנכ"ל קבוצת הוניגמן הכוללת את מותגי הוניגמן, הוניגמן מן, הוניגמן קידס ורשת TNT מדווח על עלייה של בין 7-10% במכירות הקבוצה בהשוואה לחג אשתקד. בהוניגמן מן עלייה במכירת החולצות המכופתרות החגיגיות ובהוניגמן נשים, מורגשת עליה במכירת שמלות חג. ברשת TNT מתנות החג והקניות לבגדי חג ניכרים היטב בג'ינסים לבנים וחולצות תחרה לבנות
רשת iDigital
ערן תור מנכ"ל רשת iDigital הנציגה הרשמית של מוצרי Apple בישראל, מוסר "כי מורגש ברשת גידול של כ- 30% במכירות, בהשוואה למכירות ראש השנה אשתקד". המתנה הפופולארית ביותר ברשת iDigital לראש השנה היא iPad2 (החל מ 2,491 שקל).
תכשיטי מילר
חיים מילר, בעלי רשת תכשיטי מילר: "הקולקציות הנמכרות ביותר לקראת ראש השנה הם קולקציית PESAVENTO מבית העיצוב האיטלקי. הקולקציה בנויה בבסיסה על תכשיטי כסף בשילוב זהב ורודיום.
לחם ארז
רמי דנה, מנכ"ל רשת לחם ארז: "השנה אנו חווים עליה במכירות לרגל החג שכן הרשת כולה עברה תהליך של חידוש ורענון והקהל מגיב לכך באופן חיובי. עיקר הרכישות הן של עוגות דבש לסוגיהן. השנה הצענו מגוון רחב של מוצרים לחג דוגמת עוגות, עוגיות וחלות דבש דבר שהגביר את אפשרויות הבחירה ואפשר למגוון לקוחות למצוא את מבוקשם ברשת".
כספי משקאות חריפים
אורן דנה, מנכ"ל כספי משקאות חריפים: "ראש השנה הנוכחי מאופיין בעליה של כ - 10% במכירות מוצרי חג מובילים דוגמת ברנייגר ובד אפל שהם ליקרים אהובים בישראל ומתאימים במיוחד לשולחן החג. קהל הלקוחות שלנו נהנה השנה גם ממבצעים מיוחדים לרגל החג דוגמת מארזי חג ייחודיים אשר העניקו לקהל הצרכנים את האפשרות לרכוש את הליקרים האהובים עליהם לכבוד החג במארזים מיוחדים ומפנקים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה