אסטרטגיה תקשורתית למחאה חברתית
המאבק החברתי קיבל בשבוע שעבר חיזוק אסטרטגי פוטנציאלי כאשר הפך לפרויקט הגמר של תלמידי מסלול יחסי ציבור ודוברות של הבצפר.
דובר מטה המאבק ובוגר הבצפר, רועי נויימן, הגיע ביחד עם מובילי מטה המאבק לפרזנטציה של הסטודנטים בה הוצגה תוכנית תקשורתית שהתבססה על בריף אותו הציגה דפני ליף בתחילת העבודה המשותפת.
המטרות התקשורתיות המרכזיות עליהן התבקשו הסטודנטים לענות הן לשמור על המשך הופעה קבועה בתקשורת עד לאחר פגרת הכנסת ולהמשיך ולייצר שיח ציבורי רחב במהלכו העם הוא זה שמבקש את השינויים החברתיים בתחומים השונים.
קבוצת הסטודנטים שקיבלה לידה את הפרויקט קבעה מסר מרכזי: "הכוח לשינוי אמיתי בידיים שלנו" ובכך הפכה את האסטרטגיה לכזו שמובלת על ידי העם כולו.
במהלך הפרזנטציה הוצגה תוכנית תקשורתית שנתית הכוללת את מגילת העקרונות לצדק חברתי עליה אמורים לחתום מיליוני אנשים, לוגו חדש למאבק ודגלים שאמורים לקשט כל מכונית וכל מרפסת בישראל. הלוגו הינו דגל ישראל ובו חסר משולש אחד שיושלם בחזרה רק לאחר שתושלם המהפכה החברתית.
שירה אימרגליק, מנהלת המסלול ליחסי ציבור ודוברות של 'הבצפר':: "בכל סיום מסלול אנו בוחרים פרויקטים שבאמצעותם ניתן להשפיע ולהוביל לשינויים. מלבד המהפכה החברתית, ששייכת ונוגעת בכולנו, נבחרו גם עמותת לשובע וקבוצת "ווין נט."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מסכימהעטרה 03/10/2011 15:57הגב לתגובה זו0 0הכח לשינוי בידיים שלנו הוא מס אסטרטגי נכון. המשפט (שאינו מקורי אבל עדיין מעורר השראה) שראיתי על אחד האוהלים, שיכול לשמש סיסמא הוא: "אנחנו האנשים להם חיכינו". יש בו את התרגום המדויק של המסר בתוספת רגש. הרגש הוא רגש שבו אדם מבין ששנים של המתנה למשיח יכולות להסתכם בכך שאין מושיע מלבד הוא עצמוסגור
-
1.מסלול היחצ של הבצפר עלובלירן 03/10/2011 15:33הגב לתגובה זו0 0שומר נפשו ירחקסגור