25 זה זקן: קמפיין TNT חצוף ומקסים

עטרה בילר אסטרטגית המיתוג הבינה עוד מהטיזרים שזה יהיה גדול. "לברוא עולם שבו 25 זה זקן, זה יצירתי, ממוקד ומרתק", אבל, האם זה גם מסוכן?
 | 

TNT. 25 IS OLD

עוד מהטיזרים בחוצות הבנתי שמדובר במשהו גדול. שלטים שנשאו את המסר 25 is old לא יכולים להיות משעממים. המידע היחידי הנוסף היה “winter 2012” רמז ברור לכך שמדובר במותג אופנה.

אהבתי את המסר הפרובוקטיבי וגם את העובדה שהמותג עצמו מתמהמה לחשוף את פניו. חוצפה כפולה ומכופלת שמייצרת את המתח הנכון.

בסוף השבוע האחרון הגיע הפתרון בדמות סרטונים לאופנת TNT, שהציפה את המדינה לא מזמן עם קמפיין big big בהשתתפות גמד שלובש טי שירט עליו משורבט WTF. יריית פתיחה בעולם TNT - אי שבו, כנראה, מתקיימים כללים הפוכים מהמוכר לנו (להוציא את הקליפ של אביב 2011 עם עתי וסנדי שחרג מהנתיב החוצפני והיה חיוור מקודמו ומהנוכחי).

בסרטוני TNT החדשים אפשר לראות שתי סצנות שמבטאות את הקלאסיקה של קלישאת מתן כבוד לזקנים. האחת: העברת זקן את הכביש. האחרת: קימה לזקן באוטובוס בבחינת "בפני שיבה תקום"..

אלא שה twist היצירתי והמפתיע הוא גילו של ה'זקן', אותו מגלם בחור כבן 25, שלובש בגדים מחויטים, צמריריים ודהויים - כמיטב המסורת של אנשים זקנים.

מיותר לציין שהצעירה שקמה לבחור באוטובוס וזו שמעבירה אותו את הכביש - שתיהן יפהפיות, לבושות בבגדים סקסיים וצבעוניים ומיותר לציין - סלבס.

למה זה מעניין?

לכאורה, המסר שמייעד אופנה לצעירים הוא אחד המסרים העתיקים בעולם האופנה אם לא ה. אפשר אפילו להרחיק ולומר שמותגים שבוחרים למצב את עצמם על בסיס קהל היעד שלהם - מבזבזים בכך את הקליע היחידי בקנה... זה מיותר להשתמש במכותבים כהצהרת זהות. זה כמו שמאחורי ההגדרה "בשביל ילדים" מסתתרים משלוחי יד כמו רופא ילדים, גננת ואולפני וולט דיסני. ודווקא בגלל זה, בגלל שברור שאופנת TNT מיועדת לצעירים, הופך הקונספט "25 זה זקן" למעניין.

בניגוד לטופר הזכור לכולנו משנות ה 80 עם הבשורה "העולם שייך לצעירים", מתמודד מותג TNT עם המשמעות והנאראטיב האמיתי של איך נראה עולם שבאמת שייך לצעירים. יתד ראשונה בעולם הזה - שינוי עקומת הגיל. 25 עובר ממקום טוב בצד שמאל של העקומה אל הקצה הזקן של העקומה. יתד שנייה - בואו נדמיין איך יראה עולם כזה, ומשם כמובן השמים הם הגבול. כבוד לבני 25 כאילו היו בני 90 - בכביש ובאוטובוס.



אסטרטגיות טובות מציתות את הדמיון ומחברות סיפור שיש בו משהו צפוי ומוכר ומשהו חדש ומפתיע. ובעיקר - פותחות אותנו לעולם שבו אנחנו יכולים להמשיך ולדמיין בעצמינו מה עוד קורה בו. אבל הכי חשוב, וזהו אלמנט קריטי בהתפתחותם של מותגים, זה האומץ ללכת על הקצה.

לברוא עולם שבו 25 זה זקן זה יצירתי, ממוקד ומרתק, אבל זה מסוכן. האם הקונספציה תבריח אוכלוסיה מאד רלוונטית - כלומר בני 25 ומעלה? הרי כולנו יודעים שגם בני 35 יכולים ללבוש בגדים של TNT!

לדעתי התשובה ברורה והמזימה האסטרטגית חכמה. דיבור ישיר לקהל ספציפי לא רק שאינו ממדר את האחרים, וממגנט אותם. אנחנו אוהבים שיח מדויק ומסרים ברורים גם אם לא פונים אלינו אלא לאחרים. ברגע שהסיפור רלוונטי, וברגע שבו הוא מעלה חיוך של הזדהות על פנינו - נשבינו בקסמיו. וכן, גם אם אנחנו בני 28 או 34 - ואפילו אולי בני 40, יסקרן אותנו להיכנס לחנות של TNT ולאתגר את המסר.



אישה בת 35 רק תשמח לגלות שהחצאית הקצרה של אלין לוי, מבית היוצר שסוגד לצעירים וחי בעולם שבו הנוער בשלטון, מחמיאה לה!

ודבר אחרון: 25 is old הוא מסר חסכני - עוד תכונה של אסטרטגיה טובה. תחשבו כמה מלים ופעלולים היה צריך כדי להבליט מסר על קסמם של הנעורים וחיוניותם של הצעירים. תחשבו כמה בנאלי זה היה עשוי להיות, ועד כמה חותך הסיפור שפשוט מסמן את בני ה 25 כזקנים. הייתי מסתכנת ואומרת ש"25 איז אולד" למעשה מצייר במוחנו תמונה ששווה יותר מאלף מלים.


תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    אני בת 27. תיהנו לא לקבל את הכסף שלי. (ל"ת)
    נטע 22/11/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    אוהבים שהמסר מדויק גם אם הוא לא לנו?
    יואס בי 10/11/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו צרכנים לא מנהלי קריאייטיב! ובלי שום קשר האסטרטגיה לעבור לבני נוער כל-כך שכיחה ולא אמינה - בני נוער לוקחים דוגמה מה"זקנים בני 25 האלה" ומנסים לחקות אותם . - כל אחד יודע שבני נוער משנים את העדיפויות הבגדים והמותגים בין לילה ללילה אז בגדול היא פספסה את כל הקהל שלה. הלקוח בטוח מרוצה נראה במכירות אם קרה משהו צודקת באמת קמפיין חוצפן
    סגור
  • 42.
    אז למה אני חייב לעבוד עד 67? צעירים-תמכו אותי (ל"ת)
    אם אני כבר זקן 30/10/2011 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    עטרה ביילר? את נחשבת אסטרטגית?. חחחח (ל"ת)
    תת רמה כמו הכותבת... 27/10/2011 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    פרסומת מחטיא מטרה
    ע 23/10/2011 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שהפרסומת לא משיגה את המטרה. אני בת 27 היו זמנים שקניתי בחנות הזו אבל עכשיו בטוח לא אקנה. בנוסף אלין לוי בעצמה כמעט בת 25 והיא מה זה לא מתאימה לפרסומת ובכלל ללפרסם!
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    טל 23/10/2011 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברתי היקרה. כנראה שקצת התבלבלת. הקמפיין מקומם וטיפשי. אני כבחורה בת 26 שקונה בחנות זו מאוד כועסת ובעיקר חבל לי עליהם כי מהרגע שראיתי את הפרסומת הבטחתי שלעולם לא אקנה בTNT. אני וחברותי הכרזנו חרם צרכנים. אז תסלחי לי, המטרה היחידה ״שהשיג״ הקמפיין הפרובוקטיבי הזה הוא קיצוץ משמעותי בלקוחות. אה.. הם גם הרוויחו באאז...ממש יופי... הבאזז הזה גרם להם לאבד המון לקוחות פוטנציאליים. 
    סגור
  • 38.
    נו בסדר
    efoeli 23/10/2011 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגיד שזה שנון, אז למה היה צריך גם סלב שמבלבל את המסר, ועוד זקנה אחרי צבא!!!
    סגור
  • 37.
    קמפיין אולד ניוז (ל"ת)
    משוגעת 23/10/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    סליחה?
    שני 23/10/2011 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכתבה הזאת כלכך לא נכונה, למי אכפת בכלל מהחצאית שבפרסומת שישבה על אלין לוי שתשב טוב עליי? ואני כולה בת 22, אני בעצמי עוד לא בטווח של ה"זקן" אבל גם לא רחוקה ורק מהסיבה הזאת לא אקנה שמה, והכתבה הזאת פירשה את זה כלכך לא נכון וכלכך לכיוון השני, השגוי, רוב הקהל לא קיבל את זה כ"בא לי להיות צעיר" אלא בתור "25 זה זקן? מה נראלכם? לא אקנה שמה יותר" כי 25 זה לא זקן.
    סגור
  • 35.
    שנות ה-80 התקשרו,
    יורם>דייויד 23/10/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן רוצות את הקריאיטיב הגרוע שלהן חזרה.
    סגור
  • 34.
    אידיוטים!
    טל 25 23/10/2011 02:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור לקוחה די קבועה ואפילו בעלת כרטיס מועדון, שיהיה להם בהצלחה עם לקוחות בני 14 עם גשר בשיניים שמקבלים מאמא ואבא דמי כיס של 20 ש"ח בשבוע.. לא קונה שם יותר!! וכן, יש לי חוש הומור, זו בדיחה פשוט לא מצחיקה..
    סגור
  • 33.
    זו אחת הפסומות המזעזעות!!!
    חסוי 22/10/2011 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהפרסומת נראית כמו עבודת גמר של מגמת תקשורת כיתה יא. היא גם חותכת 40 אחוז מקהל היעד של החברה!! אני בן 24 ויותר מידי חשק להיכנס לחנות אין. אני כבר לא מדבר על לקנות.
    סגור
  • 32.
    מזה??
    זה לא הגיל זה התרגיל 22/10/2011 03:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלין לוי נראית יותר זקנה מהחננה שלא יודע לחצות את הכביש!!
    סגור
  • 31.
    old and wise and... with the money
    קול העם 21/10/2011 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במונחים של טנט אני כנראה דינוזאור,אבל הילדים שלי הם כנראה קהל המטרה,אבל היי הארנק הוא אצלי (לצערי עוד אחרי שהם יעברו את ה 25) הם בטנט לא יקנו .נקודה
    סגור
  • 30.
    אני בת 25 ולא מתכוונת להיכנס ל-TNT יותר
    דנה 20/10/2011 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לא בגלל הפרסומת, בגלל שהבגדים שלהם מכוערים!
    סגור
  • 29.
    רע ומסובך מיותר מדי סיבות
    גל 19/10/2011 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמוק, מופק רע מאוד, משוחק רע מאוד, מבוים קשות, לא מוחלט מי הצופה ואיך לבודד את המצב. אפס בכל מדד ודווקא מדיויד שיש לו קצת נסיון והרבה רגישות. פרובוקציה בשקל במסווה של אסטרטגיה
    סגור
  • 28.
    פשוט מטומטמים (ל"ת)
    אנונימי 18/10/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    רדוד ומביש
    רדוד ומביש 18/10/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן שהגענו לרמה הזאת
    סגור
  • 26.
    חתיכת חרא של אנשים הם טי אנ טי (ל"ת)
    דניאל 18/10/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    קשה לי למצוא בגדים נורמלים בTNT
    25 ונעלב 18/10/2011 01:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אני מצליח לפחות פעמיים בשנה לאתר פריט כזה או אחר לקנות שם. אולי בגלל הפרסומת הזאת אפסיק לנסות. אחרי הכל אני זקן, מסתבר.
    סגור
  • 24.
    חתיכת הישג
    מור 17/10/2011 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת אופנה שהוציאה כסף על מנת לאבד קהל יעד של כל גילאי 25+ במדינה- מי עושה את החשבון כמה אנשים זה?...מעניין לכמה מגילאי ה 25 מינוס יש כרטיס אשראי פעיל לבזבוזים אצל TNT
    סגור
  • 23.
    אני בת 19!!! אמאלהה והפרסומת הזאת מלחיצה אותי
    נועה 17/10/2011 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסתובבת עם בני 25 ומה הקטע של זה? סתם טריק שיווקי, שנראה לי רק ייצור באז ויוריד במחירות.. כי כל אדם גם מתחת לגיל 25 ירגיש עם זה רע.. ככה נראה לי! לי אישית זה יוצר מחנק
    סגור
  • 22.
    אני אהבתי מאוד
    בת 26 17/10/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מגניבה לגמרי! לא מבינה על מה העניין- גם ככה זה מותג שמדבר בעיקר לבני נוער, ולמי שכתב שזה קהל שאין לו כסף כנראה מזמן לא ביקר באחד הקניונים בארץ. ודרך אגב אני בת 26 ומאוד אהבתי את הרעיון. הפאתטיים הם אלו שחושבים שה 30 זה ה 20 אבל לא מבינים זהם הכי זקנים שיש
    סגור
  • אז 30 בעינייך זה זקן...
    אנונימי 17/10/2011 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    I rest my case. נ.ב. בקרוב אצלך
    סגור
  • 21.
    עטרה. את פתאטית.
    יובל 17/10/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה בת 35 רק תשמח לגלות שהחצאית הקצרה של אלין לוי, מבית היוצר שסוגד לצעירים וחי בעולם שבו הנוער בשלטון, מחמיאה לה???? עטרה. את פתאטית.
    סגור
  • 20.
    חשבתי שזה לforever 21, הפרסומות חמודות (ל"ת)
    טועה ומטעה 17/10/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    פרסומת גרועה!!!
    בת 25 ומרגישה תינוקת 17/10/2011 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותה אישה בת 35 שבאמת עושה לה את זה לקנות חצאית של אלין לוי היא אישה פאתטית! מי חשב על קופי כזה גרוע קיבינמט?! אה, ולגבי הבני 25+ הם כבר ממש אבל ממש לא קהל היעד שלכם. נשרפתם מבחינתם!
    סגור
  • 18.
    סליחה, אבל הכתבה כתובה רע
    אסף לוי 17/10/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא קורא הרבה את אייס, נכנסתי במקרה, נשמע כאילו את הכתבה כתב ילד בן 12, אין איזה עורך שעובר על הטקסט?
    סגור
  • 17.
    פרסומת מטומטמת!
    -- 17/10/2011 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי אפילו מישהו בן 22, עם הפרסומת הזו עלול להרגיש שסופרים לו את הסוף, עוד שלוש שנים הוא לא רלוונטי. TNT יורים לעצמם ברגל, והפרסומאים שחשבו על זה, מגיע להם לפשוט את הרגל.
    סגור
  • בדיוק!
    שני 23/10/2011 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בת 22 וזה מה שאני מרגישה חח להכין לעצמי את הצוואה? :P
    סגור
  • 16.
    TNT פאתטית
    לירן 16/10/2011 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקמפיין החדש שלכם על גיל 25 הזקן הוא פשוט גועלי!!!!בושה וחרפה שיש לכם צוות קריאטיב כזה שמעליב את מרבית האוכלוסיה הצעירה בארץ. אני בת 27 ומרגע זה ואילך אני מחרימה את כל החברות שאתם מייצגים. איתי רבים נוספים שמרגישים את הטיפשות של הקמפיין המדובר. צפו לגל החרמות של הרשתות שלכם הכוללות גם את הוניגמן. אפנה גם לרשתות השידור כדי שיורידו את הפרסומת מהערוצים המסחריים. לא ברור אם הפרובקציה הזו תעלה לכם את המכירות (והיא לא), אבל כנראה שאין לחברתכם מספיק שכל ישר כדי להבין, שפלח האוכלוסיה "הצעיר" אליו אתם פונים כאמור אינו יכול ברובו בכלל למממן את הבגדים הסתמיים שלכם. אגב, אם רוצים ליצור "באז" תבחרו לפחות פרזנטורית עם מנת משכל שעולה על הגיל עליו היא צוחקת. מעניין מה היו אומרים אם היו שמים שלט אין כניסה לילדים באיזה חנות של הוניגמן -גם זה לגיטימי בשם הפרובקציה הזולה של הרשת הזאת???
    סגור
  • לירן את צודקת במאה אחוז
    קרן 26/10/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילים כדורבנות! מה שכתבת הוא בדיוק מה שעובר במוחי כל פעם שיש את הפרסומת הרדודה הזאת
    סגור
  • 15.
    המסר דבילי אבל יכול לעבור כהומור
    שרון 16/10/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה שבחרתם באלין לוי שנמצאת כמעט בכל תוכנית אבל בסך כולל של 2 דקות ומברברת את השטויות שלה רק מוריד מערך הקמפיין והניסיון ההומוריסטי - הייתם צריכים לבחור מישהי עם יותר שכל וקלאסה כדי להעביר את המסר - עכשיו נשארתם עם בלונדינית שמתברר נשארה פקאצה בלונדינית במקום הפנימיות העשירה שטעינו לחשוב שיש לה בבית האח....מעדיפה לא לראות אותה!!!!
    סגור
  • 14.
    המסר מאוד סתמי בעיני.
    שירן 16/10/2011 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לי להבין מה כל-כך "חכם" בקמפיין הזה. הרי אם הם מכוונים לקהל יעד צעיר יותר מ-25, צריך לקחת בחשבון שרוב הצעירים עד הגיל הזה לא יכולים להרשות לעצמם להוציא כסף על מותגים (סטודנטים, חיילים, בני נוער לדוגמא) ורובם עדיין נתמכים בהורים. אז אוקיי, יש לנו קמפיין שמדבר אל הצעירים, אותם אנשים שרוצים אבל לא תמיד יכולים להרשות לעצמם. ובקשר למבוגרים שבינינו- נכון, הרבה מאתינו מתרחקים מה"חוצפה" ופונים לכיוונים רציניים יותר בחיים ולא נראה לי שאופנה שמשדרת חוצפה תדבר ל"מבוגרים" (שאולי דווקא כן יכולים למצוא עניין בקולקציה)והקמפיין הזה רק עוזר להרחיק אותם. אותם "זקנים" יעדיפו לפנות למותג שמדבר בגובה העיניים שלהם וTNT עלולה להפסיד קהל יעד חשוב (שיש באפשרותו לקנות את המוצרים).
    סגור
  • TNT שרפו את עצנמם!
    אין עליך!!! 01/12/2011 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צורת החשיבה שלך לפי השורות הראשונות היר בדיוק כמו שלי! TNT עשו פרסומת חארטה! בגלל שלאנשים מתחת לגיל 18 אין כסף (ז"א חסרי כוח קניה) אז בעלי כוח הקניה-ההורים יעללבו מהפרסומת הזו ולא יקנו את הבגדים, עכשיו מתי יהיה לאדם כוח קניה של מותגים? בגיל 22+ אבל... "למה לי לקנות בגדים מTNT, למה לי להוציא שמה אלפייה אם בעוד שנתיים הם יקראו לי זקן???" TNT שרפו את עצמם!
    סגור
  • 13.
    יהיר ופלצני. אני מעל גיל 25 ולא אקנה שם. (ל"ת)
    אנונימי 16/10/2011 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    טעות גדולה שלך עטרה
    פון קלאוזביץ 16/10/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע זה טי אנ טי גזרו על עצמם להיות מותג של בני נוער. הם לא יודעים את זה עדיין ובטווח הקצר זה נראה מגניב...אבל הם עוד יבינו. אסטרטיגה פרסומית מוטעית מהיסוד!
    סגור
  • זאת ועוד
    שרון 16/10/2011 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק של בני נוער אלא של פקאצות דורשות תשומי תמידי כמו אלין לוי בעעעעעעעעעע
    סגור
  • 11.
    הפרסומת זה מצחיק זה (ל"ת)
    יורם 16/10/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מבלבל
    ליאן 16/10/2011 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת forever 21 הולכת להיפתח בעזריאלי ורוב האנשים שצפו בפרסומות הנ"ל הניחו כי מדובר במקפיין של הרשת החדשה. לא ברור עד כמה זה משרת את tnt.
    סגור
  • 9.
    כל כך צפוי
    אתי 16/10/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שההזדהות עובדת רק בכיוון של מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה - בכל מה שקשור לגילאים. הגישה הזאת של העולם שייך לצעירים מעוררת בי אישית שאט נפש. וזה עורר בי שאט נפש עוד כשהייתי צעירה וראיתי את הסרט מרד הנעורים. עוד אמירה פרסומית מקטלגת ומתחמת בעולם שאמור לא לקטלג.
    סגור
  • 8.
    כ"כ הרבה מילים, כ"כ מעט פואנטה...
    איריס 16/10/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל המאמר הארוך הזה לא נתת אפילו נימוק אחד ראוי לשמו מה הופך את הפרסומת הזו לטובה. זו פרסומת מטומטמת בפני עצמה שמדירה קהלים שלמים מלקנות בה אבל לא באמת מעודדת את הצעירים לקנות בה יותר.
    סגור
  • 7.
    DAVID IS OLD
    חברה של DAVID 16/10/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עטרה חברה של דיוויד בעל המשרד שמזדקן לא טוב, חי על פרובוקציות נבובות וקשרים עם חברים טובים.... כתבה פתטית קמפיין פתטי איש פתטי
    סגור
  • 6.
    וואלה אני בן 22 והפרסומת עשתה לי ממש רע. המשך
    דני 16/10/2011 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שטי אנ טי יאבדו את ההון שלהם. זאת אמרה גרועה, זה מסר עלוב שיכול להוליך אנשים רבים עם תחושה מחמיצת לב. הלוואי שטי אנ טי ירגישו כמה הם זקנים וכמה הם לא מדברים אל אף אחד. שיפשטו את הרגל בכדי שלא יוכלו להגיד יותר מסרים טיפשיים. הם לא מדברים אלינו "הצעירים" שהם מחמיאים להם כל כך, ובטוח שלא לאחרים. רשות השידור צריכה לצנזר את זה. לדעתי זה יותר פוגע מכל פרסומת "פרובוקטיבית" זו או אחרת.
    סגור
  • 5.
    לא ברור מה הסיפור...
    גיל 16/10/2011 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נחמד שאנשי פרסום/אסטרטגיה מנתחים את הטיזרים, אבל את האדם ברחוב זה כנראה לא עניין יותר מדי והוא לא חיכה בציפייה לברר מיהו אותו מפרסם... קמפיין חביב, אבל ירחיק -עוד יותר- את גילאי ה-30+ מ-TNT
    סגור
  • 4.
    יערה, קחי כדור הומור ולכי לנוח.
    אני 16/10/2011 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בן 33 וחושב שרעיון מעולה. קצת קלילות, זה לא גלעד שליט.
    סגור
  • שוב פעם גל כוחי? אולי פשוט תודה שאתם גרועים? (ל"ת)
    ערן 16/10/2011 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין לי מושג מי זה גל כוחי אבל..
    אני 16/10/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא חושב כמוני, כנראה שהוא יודע מה הוא אומר.
    סגור
  • 3.
    אני בת 28 ולא מתכוונת להיכנס לTNT יותר אני
    לי 16/10/2011 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבוגרת מדי כנראה לפי הפרסומת
    סגור
  • 2.
    יערה את מלאה בשטויות...
    מהלך מצוין של TNT 16/10/2011 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מעולה. מסר מצוין. המקום הטבעי שבו מותג אפנה צעיר צריך להיות זה שם - קלילות, קריצה וקסם נעורים..לא לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות. תשתחררי קצת, זה יעשה לך טוב..
    סגור
  • מר גל כוחי... תפסיק לכתוב בשם המעסיק שלך...
    ערן 16/10/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המהלך שלכם גרוע, נקודה
    סגור
  • לתגובה 2 מהקומונה של אלין לוי כנראה
    לי 16/10/2011 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מביןם הבנת הנקרא? חחחח
    סגור
  • לי לי לי
    אנונימי 16/10/2011 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כזאת אאאמה! איזו קומונה בראש שלך? מה זה נראה לך קרבות גרופי'ס פה?
    סגור
  • 1.
    את במקרה עשית את הפרסומת?
    יערה 16/10/2011 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרת לא ברור איך את יכולה לומר שזה מסר טוב. מדובר במסר מקומם שאפילו אלין הצעירה לא תאהב בעוד שנתיים (וכן - הבנתי את מה שאת מנסה לומר אבל זה פשוט לא נכון). הוסיפי לזה מסר שנאמר באנגלית עם מבטא ישראלי כבד ביותר (למה לא בעברית?) וTNT ממתגים את עצמם אך ורק לקהל מתחת לגיל 25. אף אחד מעל לא ייכנס לחנות.
    סגור
  • נראה לי שזה מה שהם רוצים, לא?
    אפי 16/10/2011 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה פרסומות קטע גדול
    סגור
  • סוף סוף מישהו אמר משהו על המבטא הכבד באנגלית. (ל"ת)
    סוף סוף 16/10/2011 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשרים אישיים
    אבי 16/10/2011 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקשרים האישיים עם דיווד אדלשטיין...חמודה...
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות