25 זה זקן: קמפיין TNT חצוף ומקסים
TNT. 25 IS OLD
עוד מהטיזרים בחוצות הבנתי שמדובר במשהו גדול. שלטים שנשאו את המסר 25 is old לא יכולים להיות משעממים. המידע היחידי הנוסף היה “winter 2012” רמז ברור לכך שמדובר במותג אופנה.
אהבתי את המסר הפרובוקטיבי וגם את העובדה שהמותג עצמו מתמהמה לחשוף את פניו. חוצפה כפולה ומכופלת שמייצרת את המתח הנכון.
בסוף השבוע האחרון הגיע הפתרון בדמות סרטונים לאופנת TNT, שהציפה את המדינה לא מזמן עם קמפיין big big בהשתתפות גמד שלובש טי שירט עליו משורבט WTF. יריית פתיחה בעולם TNT - אי שבו, כנראה, מתקיימים כללים הפוכים מהמוכר לנו (להוציא את הקליפ של אביב 2011 עם עתי וסנדי שחרג מהנתיב החוצפני והיה חיוור מקודמו ומהנוכחי).
בסרטוני TNT החדשים אפשר לראות שתי סצנות שמבטאות את הקלאסיקה של קלישאת מתן כבוד לזקנים. האחת: העברת זקן את הכביש. האחרת: קימה לזקן באוטובוס בבחינת "בפני שיבה תקום"..
אלא שה twist היצירתי והמפתיע הוא גילו של ה'זקן', אותו מגלם בחור כבן 25, שלובש בגדים מחויטים, צמריריים ודהויים - כמיטב המסורת של אנשים זקנים.
מיותר לציין שהצעירה שקמה לבחור באוטובוס וזו שמעבירה אותו את הכביש - שתיהן יפהפיות, לבושות בבגדים סקסיים וצבעוניים ומיותר לציין - סלבס.
למה זה מעניין?
לכאורה, המסר שמייעד אופנה לצעירים הוא אחד המסרים העתיקים בעולם האופנה אם לא ה. אפשר אפילו להרחיק ולומר שמותגים שבוחרים למצב את עצמם על בסיס קהל היעד שלהם - מבזבזים בכך את הקליע היחידי בקנה... זה מיותר להשתמש במכותבים כהצהרת זהות. זה כמו שמאחורי ההגדרה "בשביל ילדים" מסתתרים משלוחי יד כמו רופא ילדים, גננת ואולפני וולט דיסני. ודווקא בגלל זה, בגלל שברור שאופנת TNT מיועדת לצעירים, הופך הקונספט "25 זה זקן" למעניין.
בניגוד לטופר הזכור לכולנו משנות ה 80 עם הבשורה "העולם שייך לצעירים", מתמודד מותג TNT עם המשמעות והנאראטיב האמיתי של איך נראה עולם שבאמת שייך לצעירים. יתד ראשונה בעולם הזה - שינוי עקומת הגיל. 25 עובר ממקום טוב בצד שמאל של העקומה אל הקצה הזקן של העקומה. יתד שנייה - בואו נדמיין איך יראה עולם כזה, ומשם כמובן השמים הם הגבול. כבוד לבני 25 כאילו היו בני 90 - בכביש ובאוטובוס.
אסטרטגיות טובות מציתות את הדמיון ומחברות סיפור שיש בו משהו צפוי ומוכר ומשהו חדש ומפתיע. ובעיקר - פותחות אותנו לעולם שבו אנחנו יכולים להמשיך ולדמיין בעצמינו מה עוד קורה בו. אבל הכי חשוב, וזהו אלמנט קריטי בהתפתחותם של מותגים, זה האומץ ללכת על הקצה.
לברוא עולם שבו 25 זה זקן זה יצירתי, ממוקד ומרתק, אבל זה מסוכן. האם הקונספציה תבריח אוכלוסיה מאד רלוונטית - כלומר בני 25 ומעלה? הרי כולנו יודעים שגם בני 35 יכולים ללבוש בגדים של TNT!
לדעתי התשובה ברורה והמזימה האסטרטגית חכמה. דיבור ישיר לקהל ספציפי לא רק שאינו ממדר את האחרים, וממגנט אותם. אנחנו אוהבים שיח מדויק ומסרים ברורים גם אם לא פונים אלינו אלא לאחרים. ברגע שהסיפור רלוונטי, וברגע שבו הוא מעלה חיוך של הזדהות על פנינו - נשבינו בקסמיו. וכן, גם אם אנחנו בני 28 או 34 - ואפילו אולי בני 40, יסקרן אותנו להיכנס לחנות של TNT ולאתגר את המסר.
אישה בת 35 רק תשמח לגלות שהחצאית הקצרה של אלין לוי, מבית היוצר שסוגד לצעירים וחי בעולם שבו הנוער בשלטון, מחמיאה לה!
ודבר אחרון: 25 is old הוא מסר חסכני - עוד תכונה של אסטרטגיה טובה. תחשבו כמה מלים ופעלולים היה צריך כדי להבליט מסר על קסמם של הנעורים וחיוניותם של הצעירים. תחשבו כמה בנאלי זה היה עשוי להיות, ועד כמה חותך הסיפור שפשוט מסמן את בני ה 25 כזקנים. הייתי מסתכנת ואומרת ש"25 איז אולד" למעשה מצייר במוחנו תמונה ששווה יותר מאלף מלים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
44.אני בת 27. תיהנו לא לקבל את הכסף שלי. (ל"ת)נטע 22/11/2011 10:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
43.אוהבים שהמסר מדויק גם אם הוא לא לנו?יואס בי 10/11/2011 14:00הגב לתגובה זו0 0אנחנו צרכנים לא מנהלי קריאייטיב! ובלי שום קשר האסטרטגיה לעבור לבני נוער כל-כך שכיחה ולא אמינה - בני נוער לוקחים דוגמה מה"זקנים בני 25 האלה" ומנסים לחקות אותם . - כל אחד יודע שבני נוער משנים את העדיפויות הבגדים והמותגים בין לילה ללילה אז בגדול היא פספסה את כל הקהל שלה. הלקוח בטוח מרוצה נראה במכירות אם קרה משהו צודקת באמת קמפיין חוצפןסגור
-
42.אז למה אני חייב לעבוד עד 67? צעירים-תמכו אותי (ל"ת)אם אני כבר זקן 30/10/2011 14:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
41.עטרה ביילר? את נחשבת אסטרטגית?. חחחח (ל"ת)תת רמה כמו הכותבת... 27/10/2011 07:05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
40.פרסומת מחטיא מטרהע 23/10/2011 23:43הגב לתגובה זו0 0אין ספק שהפרסומת לא משיגה את המטרה. אני בת 27 היו זמנים שקניתי בחנות הזו אבל עכשיו בטוח לא אקנה. בנוסף אלין לוי בעצמה כמעט בת 25 והיא מה זה לא מתאימה לפרסומת ובכלל ללפרסם!סגור
- טען עוד
-
39.טל 23/10/2011 20:49הגב לתגובה זו0 0גברתי היקרה. כנראה שקצת התבלבלת. הקמפיין מקומם וטיפשי. אני כבחורה בת 26 שקונה בחנות זו מאוד כועסת ובעיקר חבל לי עליהם כי מהרגע שראיתי את הפרסומת הבטחתי שלעולם לא אקנה בTNT. אני וחברותי הכרזנו חרם צרכנים. אז תסלחי לי, המטרה היחידה ״שהשיג״ הקמפיין הפרובוקטיבי הזה הוא קיצוץ משמעותי בלקוחות. אה.. הם גם הרוויחו באאז...ממש יופי... הבאזז הזה גרם להם לאבד המון לקוחות פוטנציאליים.סגור
-
38.נו בסדרefoeli 23/10/2011 15:47הגב לתגובה זו0 0נגיד שזה שנון, אז למה היה צריך גם סלב שמבלבל את המסר, ועוד זקנה אחרי צבא!!!סגור
-
37.קמפיין אולד ניוז (ל"ת)משוגעת 23/10/2011 12:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
36.סליחה?שני 23/10/2011 12:05הגב לתגובה זו0 0כל הכתבה הזאת כלכך לא נכונה, למי אכפת בכלל מהחצאית שבפרסומת שישבה על אלין לוי שתשב טוב עליי? ואני כולה בת 22, אני בעצמי עוד לא בטווח של ה"זקן" אבל גם לא רחוקה ורק מהסיבה הזאת לא אקנה שמה, והכתבה הזאת פירשה את זה כלכך לא נכון וכלכך לכיוון השני, השגוי, רוב הקהל לא קיבל את זה כ"בא לי להיות צעיר" אלא בתור "25 זה זקן? מה נראלכם? לא אקנה שמה יותר" כי 25 זה לא זקן.סגור
-
35.שנות ה-80 התקשרו,יורם>דייויד 23/10/2011 11:20הגב לתגובה זו0 0הן רוצות את הקריאיטיב הגרוע שלהן חזרה.סגור
-
34.אידיוטים!טל 25 23/10/2011 02:26הגב לתגובה זו0 0בתור לקוחה די קבועה ואפילו בעלת כרטיס מועדון, שיהיה להם בהצלחה עם לקוחות בני 14 עם גשר בשיניים שמקבלים מאמא ואבא דמי כיס של 20 ש"ח בשבוע.. לא קונה שם יותר!! וכן, יש לי חוש הומור, זו בדיחה פשוט לא מצחיקה..סגור
-
33.זו אחת הפסומות המזעזעות!!!חסוי 22/10/2011 11:24הגב לתגובה זו0 0לא רק שהפרסומת נראית כמו עבודת גמר של מגמת תקשורת כיתה יא. היא גם חותכת 40 אחוז מקהל היעד של החברה!! אני בן 24 ויותר מידי חשק להיכנס לחנות אין. אני כבר לא מדבר על לקנות.סגור
-
32.מזה??זה לא הגיל זה התרגיל 22/10/2011 03:38הגב לתגובה זו0 0אלין לוי נראית יותר זקנה מהחננה שלא יודע לחצות את הכביש!!סגור
-
31.old and wise and... with the moneyקול העם 21/10/2011 19:24הגב לתגובה זו0 0במונחים של טנט אני כנראה דינוזאור,אבל הילדים שלי הם כנראה קהל המטרה,אבל היי הארנק הוא אצלי (לצערי עוד אחרי שהם יעברו את ה 25) הם בטנט לא יקנו .נקודהסגור
-
30.אני בת 25 ולא מתכוונת להיכנס ל-TNT יותרדנה 20/10/2011 00:15הגב לתגובה זו0 0אבל לא בגלל הפרסומת, בגלל שהבגדים שלהם מכוערים!סגור
-
29.רע ומסובך מיותר מדי סיבותגל 19/10/2011 22:03הגב לתגובה זו0 0עמוק, מופק רע מאוד, משוחק רע מאוד, מבוים קשות, לא מוחלט מי הצופה ואיך לבודד את המצב. אפס בכל מדד ודווקא מדיויד שיש לו קצת נסיון והרבה רגישות. פרובוקציה בשקל במסווה של אסטרטגיהסגור
-
28.פשוט מטומטמים (ל"ת)אנונימי 18/10/2011 14:19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
27.רדוד ומבישרדוד ומביש 18/10/2011 13:29הגב לתגובה זו0 0לא יאומן שהגענו לרמה הזאתסגור
-
26.חתיכת חרא של אנשים הם טי אנ טי (ל"ת)דניאל 18/10/2011 13:29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
25.קשה לי למצוא בגדים נורמלים בTNT25 ונעלב 18/10/2011 01:12הגב לתגובה זו0 0אבל אני מצליח לפחות פעמיים בשנה לאתר פריט כזה או אחר לקנות שם. אולי בגלל הפרסומת הזאת אפסיק לנסות. אחרי הכל אני זקן, מסתבר.סגור
-
24.חתיכת הישגמור 17/10/2011 21:38הגב לתגובה זו0 0חברת אופנה שהוציאה כסף על מנת לאבד קהל יעד של כל גילאי 25+ במדינה- מי עושה את החשבון כמה אנשים זה?...מעניין לכמה מגילאי ה 25 מינוס יש כרטיס אשראי פעיל לבזבוזים אצל TNTסגור
-
23.אני בת 19!!! אמאלהה והפרסומת הזאת מלחיצה אותינועה 17/10/2011 17:55הגב לתגובה זו0 0אני מסתובבת עם בני 25 ומה הקטע של זה? סתם טריק שיווקי, שנראה לי רק ייצור באז ויוריד במחירות.. כי כל אדם גם מתחת לגיל 25 ירגיש עם זה רע.. ככה נראה לי! לי אישית זה יוצר מחנקסגור
-
22.אני אהבתי מאודבת 26 17/10/2011 15:06הגב לתגובה זו0 0פרסומת מגניבה לגמרי! לא מבינה על מה העניין- גם ככה זה מותג שמדבר בעיקר לבני נוער, ולמי שכתב שזה קהל שאין לו כסף כנראה מזמן לא ביקר באחד הקניונים בארץ. ודרך אגב אני בת 26 ומאוד אהבתי את הרעיון. הפאתטיים הם אלו שחושבים שה 30 זה ה 20 אבל לא מבינים זהם הכי זקנים שישסגור
-
אז 30 בעינייך זה זקן...אנונימי 17/10/2011 18:24הגב לתגובה זו0 0I rest my case. נ.ב. בקרוב אצלךסגור
-
21.עטרה. את פתאטית.יובל 17/10/2011 13:05הגב לתגובה זו0 0אישה בת 35 רק תשמח לגלות שהחצאית הקצרה של אלין לוי, מבית היוצר שסוגד לצעירים וחי בעולם שבו הנוער בשלטון, מחמיאה לה???? עטרה. את פתאטית.סגור
-
20.חשבתי שזה לforever 21, הפרסומות חמודות (ל"ת)טועה ומטעה 17/10/2011 11:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.פרסומת גרועה!!!בת 25 ומרגישה תינוקת 17/10/2011 11:42הגב לתגובה זו0 0אותה אישה בת 35 שבאמת עושה לה את זה לקנות חצאית של אלין לוי היא אישה פאתטית! מי חשב על קופי כזה גרוע קיבינמט?! אה, ולגבי הבני 25+ הם כבר ממש אבל ממש לא קהל היעד שלכם. נשרפתם מבחינתם!סגור
-
18.סליחה, אבל הכתבה כתובה רעאסף לוי 17/10/2011 08:47הגב לתגובה זו0 0אני לא קורא הרבה את אייס, נכנסתי במקרה, נשמע כאילו את הכתבה כתב ילד בן 12, אין איזה עורך שעובר על הטקסט?סגור
-
17.פרסומת מטומטמת!-- 17/10/2011 08:32הגב לתגובה זו0 0הרי אפילו מישהו בן 22, עם הפרסומת הזו עלול להרגיש שסופרים לו את הסוף, עוד שלוש שנים הוא לא רלוונטי. TNT יורים לעצמם ברגל, והפרסומאים שחשבו על זה, מגיע להם לפשוט את הרגל.סגור
-
בדיוק!שני 23/10/2011 12:10הגב לתגובה זו0 0אני בת 22 וזה מה שאני מרגישה חח להכין לעצמי את הצוואה? :Pסגור
-
16.TNT פאתטיתלירן 16/10/2011 20:49הגב לתגובה זו0 0הקמפיין החדש שלכם על גיל 25 הזקן הוא פשוט גועלי!!!!בושה וחרפה שיש לכם צוות קריאטיב כזה שמעליב את מרבית האוכלוסיה הצעירה בארץ. אני בת 27 ומרגע זה ואילך אני מחרימה את כל החברות שאתם מייצגים. איתי רבים נוספים שמרגישים את הטיפשות של הקמפיין המדובר. צפו לגל החרמות של הרשתות שלכם הכוללות גם את הוניגמן. אפנה גם לרשתות השידור כדי שיורידו את הפרסומת מהערוצים המסחריים. לא ברור אם הפרובקציה הזו תעלה לכם את המכירות (והיא לא), אבל כנראה שאין לחברתכם מספיק שכל ישר כדי להבין, שפלח האוכלוסיה "הצעיר" אליו אתם פונים כאמור אינו יכול ברובו בכלל למממן את הבגדים הסתמיים שלכם. אגב, אם רוצים ליצור "באז" תבחרו לפחות פרזנטורית עם מנת משכל שעולה על הגיל עליו היא צוחקת. מעניין מה היו אומרים אם היו שמים שלט אין כניסה לילדים באיזה חנות של הוניגמן -גם זה לגיטימי בשם הפרובקציה הזולה של הרשת הזאת???סגור
-
לירן את צודקת במאה אחוזקרן 26/10/2011 15:15הגב לתגובה זו0 0מילים כדורבנות! מה שכתבת הוא בדיוק מה שעובר במוחי כל פעם שיש את הפרסומת הרדודה הזאתסגור
-
15.המסר דבילי אבל יכול לעבור כהומורשרון 16/10/2011 19:36הגב לתגובה זו0 0העובדה שבחרתם באלין לוי שנמצאת כמעט בכל תוכנית אבל בסך כולל של 2 דקות ומברברת את השטויות שלה רק מוריד מערך הקמפיין והניסיון ההומוריסטי - הייתם צריכים לבחור מישהי עם יותר שכל וקלאסה כדי להעביר את המסר - עכשיו נשארתם עם בלונדינית שמתברר נשארה פקאצה בלונדינית במקום הפנימיות העשירה שטעינו לחשוב שיש לה בבית האח....מעדיפה לא לראות אותה!!!!סגור
-
14.המסר מאוד סתמי בעיני.שירן 16/10/2011 16:02הגב לתגובה זו0 0קשה לי להבין מה כל-כך "חכם" בקמפיין הזה. הרי אם הם מכוונים לקהל יעד צעיר יותר מ-25, צריך לקחת בחשבון שרוב הצעירים עד הגיל הזה לא יכולים להרשות לעצמם להוציא כסף על מותגים (סטודנטים, חיילים, בני נוער לדוגמא) ורובם עדיין נתמכים בהורים. אז אוקיי, יש לנו קמפיין שמדבר אל הצעירים, אותם אנשים שרוצים אבל לא תמיד יכולים להרשות לעצמם. ובקשר למבוגרים שבינינו- נכון, הרבה מאתינו מתרחקים מה"חוצפה" ופונים לכיוונים רציניים יותר בחיים ולא נראה לי שאופנה שמשדרת חוצפה תדבר ל"מבוגרים" (שאולי דווקא כן יכולים למצוא עניין בקולקציה)והקמפיין הזה רק עוזר להרחיק אותם. אותם "זקנים" יעדיפו לפנות למותג שמדבר בגובה העיניים שלהם וTNT עלולה להפסיד קהל יעד חשוב (שיש באפשרותו לקנות את המוצרים).סגור
-
TNT שרפו את עצנמם!אין עליך!!! 01/12/2011 19:48הגב לתגובה זו0 0צורת החשיבה שלך לפי השורות הראשונות היר בדיוק כמו שלי! TNT עשו פרסומת חארטה! בגלל שלאנשים מתחת לגיל 18 אין כסף (ז"א חסרי כוח קניה) אז בעלי כוח הקניה-ההורים יעללבו מהפרסומת הזו ולא יקנו את הבגדים, עכשיו מתי יהיה לאדם כוח קניה של מותגים? בגיל 22+ אבל... "למה לי לקנות בגדים מTNT, למה לי להוציא שמה אלפייה אם בעוד שנתיים הם יקראו לי זקן???" TNT שרפו את עצמם!סגור
-
13.יהיר ופלצני. אני מעל גיל 25 ולא אקנה שם. (ל"ת)אנונימי 16/10/2011 15:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.טעות גדולה שלך עטרהפון קלאוזביץ 16/10/2011 15:40הגב לתגובה זו0 0ברגע זה טי אנ טי גזרו על עצמם להיות מותג של בני נוער. הם לא יודעים את זה עדיין ובטווח הקצר זה נראה מגניב...אבל הם עוד יבינו. אסטרטיגה פרסומית מוטעית מהיסוד!סגור
-
זאת ועודשרון 16/10/2011 19:37הגב לתגובה זו0 0לא רק של בני נוער אלא של פקאצות דורשות תשומי תמידי כמו אלין לוי בעעעעעעעעעעסגור
-
11.הפרסומת זה מצחיק זה (ל"ת)יורם 16/10/2011 14:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.מבלבלליאן 16/10/2011 14:18הגב לתגובה זו0 0רשת forever 21 הולכת להיפתח בעזריאלי ורוב האנשים שצפו בפרסומות הנ"ל הניחו כי מדובר במקפיין של הרשת החדשה. לא ברור עד כמה זה משרת את tnt.סגור
-
9.כל כך צפויאתי 16/10/2011 14:03הגב לתגובה זו0 0אני חושבת שההזדהות עובדת רק בכיוון של מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה - בכל מה שקשור לגילאים. הגישה הזאת של העולם שייך לצעירים מעוררת בי אישית שאט נפש. וזה עורר בי שאט נפש עוד כשהייתי צעירה וראיתי את הסרט מרד הנעורים. עוד אמירה פרסומית מקטלגת ומתחמת בעולם שאמור לא לקטלג.סגור
-
8.כ"כ הרבה מילים, כ"כ מעט פואנטה...איריס 16/10/2011 13:33הגב לתגובה זו0 0בכל המאמר הארוך הזה לא נתת אפילו נימוק אחד ראוי לשמו מה הופך את הפרסומת הזו לטובה. זו פרסומת מטומטמת בפני עצמה שמדירה קהלים שלמים מלקנות בה אבל לא באמת מעודדת את הצעירים לקנות בה יותר.סגור
-
7.DAVID IS OLDחברה של DAVID 16/10/2011 13:29הגב לתגובה זו0 0עטרה חברה של דיוויד בעל המשרד שמזדקן לא טוב, חי על פרובוקציות נבובות וקשרים עם חברים טובים.... כתבה פתטית קמפיין פתטי איש פתטיסגור
-
6.וואלה אני בן 22 והפרסומת עשתה לי ממש רע. המשךדני 16/10/2011 12:53הגב לתגובה זו0 0הלוואי שטי אנ טי יאבדו את ההון שלהם. זאת אמרה גרועה, זה מסר עלוב שיכול להוליך אנשים רבים עם תחושה מחמיצת לב. הלוואי שטי אנ טי ירגישו כמה הם זקנים וכמה הם לא מדברים אל אף אחד. שיפשטו את הרגל בכדי שלא יוכלו להגיד יותר מסרים טיפשיים. הם לא מדברים אלינו "הצעירים" שהם מחמיאים להם כל כך, ובטוח שלא לאחרים. רשות השידור צריכה לצנזר את זה. לדעתי זה יותר פוגע מכל פרסומת "פרובוקטיבית" זו או אחרת.סגור
-
5.לא ברור מה הסיפור...גיל 16/10/2011 12:32הגב לתגובה זו0 0זה נחמד שאנשי פרסום/אסטרטגיה מנתחים את הטיזרים, אבל את האדם ברחוב זה כנראה לא עניין יותר מדי והוא לא חיכה בציפייה לברר מיהו אותו מפרסם... קמפיין חביב, אבל ירחיק -עוד יותר- את גילאי ה-30+ מ-TNTסגור
-
4.יערה, קחי כדור הומור ולכי לנוח.אני 16/10/2011 12:31הגב לתגובה זו0 0אני בן 33 וחושב שרעיון מעולה. קצת קלילות, זה לא גלעד שליט.סגור
-
שוב פעם גל כוחי? אולי פשוט תודה שאתם גרועים? (ל"ת)ערן 16/10/2011 15:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אין לי מושג מי זה גל כוחי אבל..אני 16/10/2011 18:02הגב לתגובה זו0 0אם הוא חושב כמוני, כנראה שהוא יודע מה הוא אומר.סגור
-
3.אני בת 28 ולא מתכוונת להיכנס לTNT יותר אנילי 16/10/2011 12:23הגב לתגובה זו0 0מבוגרת מדי כנראה לפי הפרסומתסגור
-
2.יערה את מלאה בשטויות...מהלך מצוין של TNT 16/10/2011 11:51הגב לתגובה זו0 0פרסומת מעולה. מסר מצוין. המקום הטבעי שבו מותג אפנה צעיר צריך להיות זה שם - קלילות, קריצה וקסם נעורים..לא לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות. תשתחררי קצת, זה יעשה לך טוב..סגור
-
מר גל כוחי... תפסיק לכתוב בשם המעסיק שלך...ערן 16/10/2011 15:19הגב לתגובה זו0 0המהלך שלכם גרוע, נקודהסגור
-
לתגובה 2 מהקומונה של אלין לוי כנראהלי 16/10/2011 12:23הגב לתגובה זו0 0אתה לא מביןם הבנת הנקרא? חחחחסגור
-
לי לי ליאנונימי 16/10/2011 12:40הגב לתגובה זו0 0את כזאת אאאמה! איזו קומונה בראש שלך? מה זה נראה לך קרבות גרופי'ס פה?סגור
-
1.את במקרה עשית את הפרסומת?יערה 16/10/2011 11:35הגב לתגובה זו0 0אחרת לא ברור איך את יכולה לומר שזה מסר טוב. מדובר במסר מקומם שאפילו אלין הצעירה לא תאהב בעוד שנתיים (וכן - הבנתי את מה שאת מנסה לומר אבל זה פשוט לא נכון). הוסיפי לזה מסר שנאמר באנגלית עם מבטא ישראלי כבד ביותר (למה לא בעברית?) וTNT ממתגים את עצמם אך ורק לקהל מתחת לגיל 25. אף אחד מעל לא ייכנס לחנות.סגור
-
נראה לי שזה מה שהם רוצים, לא?אפי 16/10/2011 18:03הגב לתגובה זו0 0אחלה פרסומות קטע גדולסגור
-
סוף סוף מישהו אמר משהו על המבטא הכבד באנגלית. (ל"ת)סוף סוף 16/10/2011 15:55הגב לתגובה זו0 0סגור
-
קשרים אישייםאבי 16/10/2011 15:18הגב לתגובה זו0 0הקשרים האישיים עם דיווד אדלשטיין...חמודה...סגור