סעו לשלום: ארד תקשורת יטפל באופל
תקציב יחסי הציבור של אופל ישראל יטופל על-ידי חברת יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל RSCG, זאת, לצד הטיפול השוטף בכל הפעילות התקשורתית של קבוצת שלמה Sixt.
התקציב, שטופל עד כה על-ידי אירינה שלמור, יטופל במחלקת כלכלה ופיננסים. ארד תקשורת מטפלים בתקציב סמלת (יבואנית פיאט) ובעקבות ההתקשרות החדשה עם אופל, יסיימו הצדדים את עבודתם המשותפת בסוף החודש "בהסכמה הדדית" כפי שנמסר לאייס.
ליאור חורב, שותף מייסד בקבוצה: "אנחנו רואים זכות גדולה לצרף לשורותינו פעילות נוספת, מהותית וחשובה מקבוצת שלמה. אנחנו מלווים את הקבוצה ומנהליה במשך שנים ארוכות וכעת הבשילו התנאים לייצוג פעילות ייבוא רכבי אופל על ידי הקבוצה. מדובר בשותפות המבוססת על הערכה מקצועית רבה מאוד".
משלמור תקשורת נמסר בתגובה: "הסכם ההתקשרות של שלמור תקשורת עם קבוצת שלמה SIXT נקבע מראש לשנה בלבד במטרה להחדיר מחדש את המותג אופל בישראל. המשימה בוצעה בהצלחה. לשני הצדדים לא היה עניין להמשיך בהתקשרות מעבר לתקופה שנקבעה מראש ולכן הוחלט להצמיד את הטיפול באופל למשרד שמטפל באופן קבוע בפעילות של שלמה SIXT".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.נפילתה של אופלרני ר. 25/10/2011 15:11הגב לתגובה זו0 0חורב השחצן, לצד ארד המתחכם, עם שלמה ה"בזבזן" - ממש מתכון אידאליסגור
-
4.אחד שיודעתמיר 25/10/2011 08:57הגב לתגובה זו0 0אייל ארד וקבוצת ארד אלופים המון הצלחהסגור
-
3.(ל"ת)חדשות נוספות בדרך? 24/10/2011 19:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כן - רני קיבל תתקציב.. (ל"ת)טיפני 25/10/2011 13:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ברוכים הבאיםלקוח 24/10/2011 12:40הגב לתגובה זו0 0למשרד היח"צ הטוב ביותר בענף.סגור
- טען עוד
-
1.תנחומיי לאופל. עשו עסקה גרועהיוצאת ארד תקשורת 24/10/2011 11:57הגב לתגובה זו0 0כנראה שלאופל יש בעיות תקציב, כי הסיבה היחידה לעבור לארד תקשורת היא בגלל הריטיינר הנמוך שהם גובים. עבודה טובה הם כבר לא יודעים לתת מזה זמן רב. נשאר להם השם הטוב מהזמנים היפים שלהם, אבל גם הוא הספיק להיסדק. הם עסוקים כל היום בלהגיד ללקוחות שאי אפשר.סגור
-
כמה שטויות בטוקבק אחד!! (ל"ת)שרון 24/10/2011 13:23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא בטוח...אורי 25/10/2011 11:58הגב לתגובה זו0 0אותה יוצאת ארד תקשורת שכתבה את התגובה אינה היחידה בתחום שחושבת ככה. אולי היא נכוותה כעובדת במשרד ולכן לא מפרגנת, אבל כבר הרבה זמן שיש דיבור בענף על כך שארד תקשורת איבדו את הניצוץ. במקום לבטל את דבריה ב"שטויות", אולי בארד תקשורת צריכים לעשות בדק ביתסגור