אלדד תמיר: "זה לא מהותי אם המס על הבורסה זה 20% או 25% - לא תהיה השפעה"
הממשלה אישרה אתמול את חלק המיסוי מהמלצות ועדת טרכטנברג לבחינת יוקר המחיה בישראל. אחת מההמלצות צפויה להשפיע על הכיס של הסוחרים בבורסה בת"א - העלאת מס רווחי הון מ-20% ל-25%.
אלדד תמיר, מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן, התייחס בשיחה עם Bizportal לעניין אישור ההעלאה של מס רווחי ההון ואמר כי "לא תהיה השפעה על הבורסה בטווח הקצר, ההתנהגות של המשקיעים תהיה זהה וזה לא באמת מהותי אם המס הוא 20% או 25%. זו עובדה שאותה הם יצטרכו להפנים".
מבחינת המשקיעים הזרים, אומר תמיר, כי "אני לא רואה השפעה כי בישראל יש אמנת מס, מה שאומר שהם לא משלמים כפל מס. אולם לגבי השקעות ריאליות עלולה להיות פה ירידה בכדאיות".
אורי גרינפלד, הכלכלן של פסגות, התייחס אף הוא לעניין ואמר כי "באורח פלא, שוק המניות לא מגיב להחלטה באופן חד ולא נראית תנועה מאג"ח צמוד לאג"ח שקלי. הסיבות לכך הן: א) העלאת המס היתה צפויה ולכן מתומחרת. ב) יש לשוק דברים חשובים יותר כרגע לחשוב עליהם.".
עוד אומר גרינפלד, "יש לשים לב כי משמעות נוספת להחלטה היא בפער שגדל בין מיסוי ריאלי לנומינאלי ( ממשלתי, , פקדונות) ובהשפעתו על העדיפות להחזקת נכסי באופן ישיר לעומת במסגרת מוצר פיננסי (קרן, תעודה)."
נזכיר כי עד 2003 השקעה במניות הנסחרות בבורסה היתה פטורה לחלוטין ממס. בעקבות תיקון חקיקה - נקבע מס של 15% שהחל בגבייה על שנת 2004. בתחילת 2006 נכנס לתוקף השלב השני של אותה רפורמה מ-2003 כאשר המס על הבורסה טיפס ל-20%. בשני המקרים (2004 ו-2006) הוחלט לאפשר 'מכירה רעיונית' בכדי שמהמשקיעים יוכלו לממש במס הישן מבלי לגרור תנודות בבורסה. במכירה רעיונית המניות לא נמכרות באופן מעשי בבורסה אלא נקבע שער למניה שבגינו יחושב רווח ההון.
גם הפעם רשות המיסים תקבע הסדר לביצוע מכירה רעיונית בדומה לפעמים הקודמות. כמו כן, רשות המיסים מסרה ל-Bizportal כי גם תחול קביעה באופן חישוב הריבית שנצמחה בידי יחידים לפני ואחרי התיקון המוצע (לדוגמה לעניין פיקדונות ותוכניות חסכון), באופן שהשינויים בתיקון יחולו רק על הריבית שנצמחה אחרי יום כניסת התיקון לתוקף.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
56.טעית ובגדול אלדד,עם כל הכבוד.שגיא טובי 15/03/2013 17:29הגב לתגובה זו0 0רק מהתגובות הינך מבין כמה משקיעים יצאו משוק ההון ועברו לנדל"ן,ובצדק מבחינתם.15.3.2013סגור
-
55.מכירה רעיוניתרמי חיימוב 24/12/2011 22:28הגב לתגובה זו0 0מיועדת לנירות מורווחים כלומר השער - גבוה. אם הוא גבוה וירכש מחדש באותו השער - כלומר איפוס של הנייר, כל ירידה מתחת לשער זה תהווה הפסד. ושוב אם אנחנו בפיק, יהיהמצב של קושילהגיע לפיק. האם זה כדאי? האם לא עדיף פשוט לצאת ולהיכנס ביחס נוח? כלומר עדיף לא להרוויח מאשר להפסיד והשנה נצטרך גם להרוויח אקסטרא 5%...סגור
-
54.מעניין שהטלת מס הון החלה בזמן ביבי. (ל"ת)rubi 01/11/2011 11:18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
53.אין עלייך אתה גם היית אופטימי בשיא המשבר המשךהראל 01/11/2011 09:30הגב לתגובה זו0 0בדרכך הזאת אתה ושלמה מעוז שני תותחים כל הכבוד תמיר!!!סגור
-
52.רק דבר אחד:אלה האנשים שמחזיקים פנסיותאריאלה 31/10/2011 23:01הגב לתגובה זו0 0שלנו 50 שנה? לא נקבל כלום.הם יפסידו הכל.סגור
- טען עוד
-
51.האם המכירה הרעיונית חלה גם על ניירות מפסידים? (ל"ת)לצורך מגן מס 31/10/2011 21:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
50.טיפש - כבר אמרנו ? כנראה שהוא מפחד מאד מירידומתמטיקאי-1 31/10/2011 21:14הגב לתגובה זו0 0מירידות חדות ולכן מרשה לעצמו לדבר שטויות. אבל לא יעזור לו : הירידות יגיעו בקרוב וראלי של סוף שנה כלכלית לא יהיה כלל ומה שיהיה זה ירידות.סגור
-
49.מדבר קשקשן שמרויח מליונים על חשבון הציבור (ל"ת)תום 31/10/2011 20:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
48.מישהו יכול להסביר לי בדיוק את הפסקה האחרונה?רמי 31/10/2011 16:23הגב לתגובה זו0 0כמו כן, רשות המיסים מסרה ל-Bizportal כי גם תחול קביעה באופן חישוב הריבית שנצמחה בידי יחידים לפני ואחרי התיקון המוצע (לדוגמה לעניין פיקדונות ותוכניות חסכון), באופן שהשינויים בתיקון יחולו רק על הריבית שנצמחה אחרי יום כניסת התיקון לתוקף. ובכן, מה זה אומר? דבר שני, האם גם נקבל החזרים על הפסדים ממס הכנסה בגובה 25 אחוז?סגור
-
47.פרימיטיב לדוגמא, עליה של 5% מאוד משמעותי!קובי 31/10/2011 16:20הגב לתגובה זו0 0תחמניהו וחברו הליצן שטייניץ מיהרו ל" אמץ" המלצה העלולה לפגוע במשקיעים ובבורסה כולהסגור
-
46.מה קורה בחברה שלך?אתמול ראיינתי 3 אנשי השקעותאלדדוש 31/10/2011 16:18הגב לתגובה זו0 0שלושתם עובדים בתמיר פישמן ולפי מה שידוע לי זה כמות האנשי השקעות שיש שם. יש שמועות בשוק שאתה גם מחפש קונה לחברה שלך. תאמין לי מתאבד מי שמגיע לעבוד אצלך. השנה 30 אחוז מכוח העבודה בחברה הלך, או מרצונו או שלא מרצונו. יש גם שמועות שאתה לא מתכוון להביא מחליפים לקרן ארביב המנהלת משאבי אנוש שהתפטרה ולמאור אבגיל הסמנכל מכירות שהתפטר חודש אחרי שקידמת אותו. האמת זה העונש שלך על הרמאות עם הקרן נדלן שלך. אין פלא שדני פישמן מתרחק ממך כמו מאש. בהצלחה אלדדוש.סגור
-
45.רציתם מחאה?קיבלתם מחאה! 31/10/2011 15:48הגב לתגובה זו0 0הרי אף אחד לא באמת יעזור למי שבאמת צריך. לאף אחד לא איכפת אם אני מרוויח 3000 ש" ח ועובד כמו חמור. למה לא מעלים את שכר המינימום במקום להתעסק עם מס על הבורסה?סגור
-
44.אלדד תמירקובי 31/10/2011 15:42הגב לתגובה זו0 0איזו חוסר מקצועיות!!!! גם 0.05% לאורך שנים זה הרבה כסף ולא רק 5%!!! אתה לא יודע מה האפקט הגדול של ריבית דריבית? מטומטם מי שנותן לך לנהל את כספו!!!! הצלחת להרגיז אותי בחוסר מקצועיות שלך!!!סגור
-
43.למה אני צריכה לשלם עבור ילד בן 3?שמישהו יסביר לי 31/10/2011 15:29הגב לתגובה זו0 0עי הטלת מס על חסכונותי? הם לא יכולים לעמוד במחירי הגנים המחירים מופקעים? אז שיעשו פיקוח על המחירים. ! בגלל שביבי וחבריו רוצים להשאר בכסא אז אני צריכה לשלם כל החיים? ומי זה הטרכטנברג הזה? הוא נבחר צבור? הצבעתי בשבילו? מה פתאום הוא מנהל לי את החיים? ועוד אחד מדושן עונג הנמנה עם חבריו של ביבי ששילם לו על הכנת הדו" ח והוא באלפיון העליון עם משכרת עתק! לא בחרתי בו וזאת ההזדמנות של ביבי להטיל עלי מס . על החברות הגדולות שטייניץ הודיע שהוא דוחה זאת בשנתיים. אני לא מסכימה שיעשקו אותי. ולא רוצה לממן ילד בן 3 אף אחד לא ממן לי את ילדיי למה שאממן ילדים של מישהו אחר כדי ששרה וביבי יבנו עוד בית בקיסריה? וישארו בשלטיון? העם טיפש שנותן לביבי לסדר אותוסגור
-
אנשים עושים עוד ועוד ילדים ואחרים צריכים לממןצודקת!!! 31/10/2011 15:51הגב לתגובה זו0 0שיפסיקו להתרבות כל כך על חשבון אחרים. גם ככה יש יותר מידי אנשים על כדור הארץ. הרי בסופו של דבר לא באמת עוזרים למי שצריך, כמו אלה שמרוויחים שכר מינימום.סגור
-
42.התנצלותבעל זיכרון 31/10/2011 15:28הגב לתגובה זו0 0כמו שמאיר ברק התנצל וביקש סליחה גם בביזפורטל וגם בלילה כלכלי - גם אתה תצטרך בקרוב להתנצל על מה שכתבת כאן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!סגור
-
41.רק אם עמלת קנייה/מכירה " דמי שמירה" =0.2% (ל"ת)שווה להשקיע בבורסה 31/10/2011 15:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
40.תמיר יא טמבלמשקיע 31/10/2011 15:18הגב לתגובה זו0 0איזה זכות בכלל יש לך לדבר? אתה נהנה מעמלות אז שששששש חוצפןסגור
-
39.לא נמאס לכם? עלוקות מוצצי דםמציקים לאזרח המסכן 31/10/2011 14:50הגב לתגובה זו0 0כל יום גזירה חדשה וחכמה חדשה מציקים לאזרח בכל דרך הברקות בלי סוף. מס על הבורסה עליית מס של 25% תוכנית אופק למורים והפיכתם לעבדים ובייבי סיטר הפיכת הילדים למסכנים לכלוא אותם כל היום בבית ספר כדי שההורים יעבדו וישלמו הרבה מס למדינת הזבל הזאת. התנכלות לרופאים ולמתמחים גם הם עבדים. עכשיו יחיבו בארנונה דירות ריקות מה זה ענינכם מה אדם עושה ברכוש שהוא קנה? תמורת נקודת זכות לאבא לילד בן 3 כולנו משלמים כל החיים במס. אנשים בני 50 לא מקבלים כלום ואם הם מפוטרים אין להם כלום. העיקר שהם ישלמו יותר מס. מציקים לאנשים שולחים למי שיש לו 5 שנים רשיון לעבור השתלמות במה? בנהיגה? מה התחדש? נותנים להם רכב חדש? המציאו שוב את הגלגל? במקום לתכנן ולהלחם בתופעות שיש פה רק מעלים מיסים. הרוסים שותים וודקה מעלים לכל עם ישראל את המחיר. כמה חוליגנים עושים תאונות כל האנשים עוברים השתלמות במה ההשתלמות? בנהיגה בשלג? בהחלקה במהירות 50 קמש בכביש 6 ? בנהיגה ביד אחת? מה רוצים מהעם ? לא סומכים שמי שיש לו רשיון יודע לנהוג? מטרידים בן אדם ממקום עבודה לעבור טמטום? זה לא נהג שעשה שטויות זה סתם מסכן שיש לו רשיון 5 שנים מה קרה ? הוא שכח לנהוג? ת ת ב י שוסגור
-
38.צודק123 31/10/2011 14:44הגב לתגובה זו0 0בשבילי זה לא מהותי.אני כל הזמן מופסד.סגור
-
37.רואה וורודותבארותיים 31/10/2011 14:41הגב לתגובה זו0 0אחי היקר..געגועים ואחולים עוקב אחריך בגלובס עושה ביהס' לבורסה..לבריאות! מאמין בקידוחים הבאים במגד לכן נשאר למרות שמופסד-מי שמאמין לא מפחד!!!סגור
-
36.מישהו יכול להגיד מה קורה עם קרנות השתלמות ? (ל"ת)מתעניין 31/10/2011 14:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אין מסמשה 31/10/2011 15:24הגב לתגובה זו0 0לקרנות ההשתלמות כעת -והדגש על כעת, אין מסים!!! אבל..... האוצר מזמן שם עינו בקרנות הנ" ל.... מזל שכאן ההסתדרות (בנתיים) עומדת על רגליה האחוריות ועדיין אין מס......סגור
-
אין מסמשה 31/10/2011 15:24הגב לתגובה זו0 0לקרנות ההשתלמות כעת -והדגש על כעת, אין מסים!!! אבל..... האוצר מזמן שם עינו בקרנות הנ" ל.... מזל שכאן ההסתדרות (בנתיים) עומדת על רגליה האחוריות ועדיין אין מס......סגור
-
35.עכשיו זה זניחכולנו נבכה בפנסיה 31/10/2011 14:25הגב לתגובה זו0 0ושנשאל לאיפה הלך הכסף -יזכירו לנו שרבע (!!!) מהרווחים הלך למדינה עוד רבע לדני ניהול/אחזקה/משמורת/טיפול/ביטוח וממה שנשאר לנו - המדינה תגבה מס הכנסה.סגור
-
קיבל בום טראח בראש!העם שותק שוב 31/10/2011 14:32הגב לתגובה זו0 0המס גרם לאנשים להשקיע בדירות והם עשו בשכל עכשיו העם יברח מהבורסה כדאי לשים הכל בדולרים וזהוסגור
-
34.בקרוב תראו את הקריסה בבורסהחחח 31/10/2011 14:24הגב לתגובה זו0 020 אחוז זה היה עול קשה מאוד....ועכשיו גמרו אותנו לגמריי..... תוסיפו לזה את העמלות ואת הסיכון!!! כבר שווה להשקיע בנדלן....תשואה מובטחת בלי כאבי ראש או הפסדים. נגמר הסיפור של הבורסה אנשים בקרוב יפנימו את רוע הגזירה ויוציאו את כל כספם וייקנו דירות....... מדינה מטומטמת.סגור
-
לא נראה ששוק הנדל" ן הולך להיות ריווחי בשנים (ל"ת)הקרובות 31/10/2011 14:55הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.הפגיעה במשקיעה היא ירידה של 6.5% מהרווח לא 5% (ל"ת)אבישי 31/10/2011 14:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.השוק יתמחר את 25% בקלפיטובי 31/10/2011 14:19הגב לתגובה זו0 0מדינה שהכל יקר בה מחירי בתים מזון הלבשה הנעלה רפואה איכותית חינוך השכלה מיסים על הכנסה על רווח הון על מכירת דירה על קניית דירה מיסי ארנונה מטורפים מים חשמל ..... ארץ אוכלת כיסי יושביה למה מגיע לנו כל הטוב הזהסגור
-
31.זה לא אותו אלדד תמיר שהמליץ לנו בחום..אני 31/10/2011 14:16הגב לתגובה זו0 0....לפני פחות משנה לקנות את האגח היווני. עוד כשהיה אגח חסר סיכון בתשואה של 5%...? אכן, זה אותו אלדד תמיר. לילה כלכליסגור
-
כל הכבוד על הזיכרון (ל"ת)שי.ע 31/10/2011 22:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
30.ללא ספק אתה בדרך הביתה עם שטיינמץ וה 120ביבי 31/10/2011 14:14הגב לתגובה זו0 0ואל תחשבו ששלי יחימוביץ יותר טובה . בכלכלה היא לא מבינה קשקשנית עלובה. צריכים מנהיגים אמיתיים עם שכל ולא רק פהסגור
-
29.בהחלט לא מהותי,ממילא אין רווחים בבורסה.אני 31/10/2011 14:14הגב לתגובה זו0 0רק כאב לב.סגור
-
28.שטויות, יפנה כספים לאפיקים אחרים (ל"ת)דר 31/10/2011 14:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
27.אח" כ מתפלאים למה מעלימים הכנסות, פחות אפשרויועודף מסים 31/10/2011 14:14הגב לתגובה זו0 0מהמשכורת לא נשאר הרבה, אחרי מס הכנסה, מס בריאות (מחלה), ביטח לאומי( שלא נותן לך מה שמגיע לך),ועוד מסים שונים. אחר כל זאת, על כסף שכבר שילמת כל כך הרבה מסים, לא מאפשרים להרוויח משהו סביר, למה על הפסדים , לא ממהרים להחזיר לך את המס ??סגור
-
26.חכה העם יתעשת תרגיש גם תרגיש (ל"ת)אתה לא מרגיש? 31/10/2011 14:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
25.לך לא לעובדים שפיטרת כן...קשקשן גדול. 31/10/2011 14:13הגב לתגובה זו0 0אתה את העמלות שלך על הקרנות הכושלות תמשיך לקבל... אבל מה עם העובדים הזוטרים שנמצאים במחלקת אבטלה בביטוח לאומיסגור
-
24.אלדד, אתה טועה ובגדול, התשואות של האגחי" םשראל 31/10/2011 14:13הגב לתגובה זו0 0,המקמים הריבית על הפקדונות כל כך נמוכים, ולזה תוסיף את עמלות הקניה מכירה,דמי הניהיול , ואת המס ונותרתה ללא כלום. אם זה הניתוח שלך אז חבל מאוד ,אתה טועה ובגדול. זה ישפיע גם על קזינו המניות.סגור
-
23.כל היום הורס לנו את החיים כל פעם הברקה חדשהביבי המהפכן 31/10/2011 14:13הגב לתגובה זו0 0נראה לי שהוא ושרה מתנקמים בעם. פעם פוגע בתחבורה מבטל קוים, פעם מתחיל עם הרופאים והופך אותם לעבדים, הרס את החינוך והפך את המורים לבייבי סיטר ל40 חוליגנים שלא רוצים ללמוד ואין להם סיבה לשבת 8 שעות ביום בספסל הלימודים המורים יברחו וישחקו יותר מהר רמת החינוך תרד. יש מהנדסים ביו רפואיים בלי עבודה. עכשיו מס על הבורסה תוספת למה? לאבא עד גיל 3 נבלות!!!!! בגיל 3 תשלחו את הילד לקטיף? מי צריך את זה טרטנברג אדיוט נבלה ושליח של ביבי שטיינימיץ בדרך הביתה עם כל חבורת הזבל של הליכוד ועכשיו כמה אדיוטים מבתי השקעות לא מרגישים? חכה כמה ימים תרגיש ועוד איךסגור
-
טרכטנברגסופי 01/11/2011 08:29הגב לתגובה זו0 0הביאו אותו להציל את שורדי השואה עם דיאגרמות, מלים מפולפלות ומה קרה? כלום, אפס. הכל דבורים ושטויות. רק מי שיושב ליד הצלחת זולל ולא משאיר לאף אחד אחרסגור
-
22.חוצפה ועזות מצחפנסיונר 31/10/2011 14:12הגב לתגובה זו0 0איזו חוצפה ועזות מצח. השנה קופות הגמל הפסידו עד עתה 5-9 % בגלל הירידות בבורסה. מי לא הפסיד? בין היתר כותב הכתבה, שהרויח 2% משוק של 250 מליארד ש" ח. עשו את החשבון.סגור
-
21.זה ישפיע עליך גםאל תדאג 31/10/2011 14:09הגב לתגובה זו0 0העם יברח עם כל כספו ממכם יגיע תור הדולר. לא לעולם חוסןסגור
-
20.השוק עדיין בהלם יש כאלה שמבינים שעבדו עליהםאורח פלא ? 31/10/2011 14:05הגב לתגובה זו0 0והם הפעם יהיו יותר מתוחכמים יפילו לכם את חברות ההשקעות יעברו למטח , יקנו בתים בחול יש עוד הרבה אפשרויות רק שלא תעבדו עלינו יותר. בושהסגור
-
19.העלאת המס מתומחרת????אורי גרינפלד הגאון 31/10/2011 14:03הגב לתגובה זו0 0איך זה בדיוק מתומחר? יש היום ירידות זה התמחור או שמא אתה מתכוון לעליות שהיו? לא ברור הנייר סובל הכל גם את השטויות שלך. אנחנו לא טיפשים וואתם אינטרסנטים רוצים שהאנשים ימשיכו לקנות מניות העם מטומטם אבל יקלוט מהר מה קרה פה ולא ישקיע עובדה אני מכרתי מניות וזה עובר למטחסגור
-
18.דמי ניהולמשה 31/10/2011 14:02הגב לתגובה זו0 0לו זה לא משנה !!!! הוא תמיד יקבל דמי ניהול לא משנה מה קורה מסביב!!! אבל ,אם נהיה רציניים לרגע אם כבר העלו את המס ל25% מדוע לא לגבות רווחים כמו שגובים במכירה ולשלם הפסדים ( לא בסוף השנה עם הגשת דו" ח) ברגע המכירה!!! מדוע על זה אף אחד אינו מדבר והציבור מפסיד הרבה כסף בעקבות אי הגשת דו" ח על מאות או אלפים קטנים של רווח-הפסד!!!סגור
-
קיזוז הפסדיםמרוז 31/10/2011 14:26הגב לתגובה זו0 0שאלה טובה מאוד שמבקשת את תשובת הרשויותסגור
-
אנחנו נסחטים כמו לימון לללפרנס עלוקותעובדים עלינו 31/10/2011 14:08הגב לתגובה זו0 0פלא שהפרופסורים למתימטיקה מתלוננים על המורים למתימטיקה מי רוצה ללמוד קשה ולהשקיע עדיף לעבוד בבתי השקעות ולחלוב את הציבור המטומטם.סגור
-
17.אני לא מבין - הצבעתי ביבי וקיבלתי עמיר פרץ?תומר 31/10/2011 14:00הגב לתגובה זו0 0מדינה קומוניסטית נהייתה פה. תנו להתפרנס בשקט תפסיקו לדחוף לנו ידיים לכיסים פעם הבאה רק ליברמןסגור
-
16.אתה ההוכחה ששכל ומזל זה דברים נפרדים (ל"ת)פרצוף זחוח 31/10/2011 14:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.ממש לא מהותיאי 31/10/2011 14:00הגב לתגובה זו0 0בטח לא מהותי מה רציתם שיגיד שכבר עוד פחות שווה להשקיע אצלו כספים כי מדינה מטומטמת ורוצה שנקנה דירות כי שם אין מס עד 4000 שקל לחודש ואם במקרה יש לנו כמה דירות אז נשלם רק 10 אחוז ממש חכם גדולסגור
-
14.תמיר-זכור אותיבארותיים 31/10/2011 13:59הגב לתגובה זו0 0בלילה כלכלי הבטחת שאין כלום-נפט בגבעות.. מבטיח לך בע'ה עוד אקנה את החברה שלך מהרווחים שיהיו לי לאחר קידוח מגד6..זכור אותי ואותך לא אשכח..סגור
-
רואה ורודות (ל"ת)בארותיים מה קורה? 31/10/2011 14:16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.כבר לא משתלם לחסוך להשקיע לשלם עמלות וכולידיעתך 31/10/2011 13:59הגב לתגובה זו0 0לדאוג אם המניה עולה יורדת פושטת רגל מרמים מפסיקים מסחר מוחקים מהסחר וכו. עדיף להרויח פחות להשקיע במטח וזהו לשמר על הכסף בבית תחת הבלטות העם עוד יחזור לזה זה רק עניין של זמן. וזה יקרה בקרוב.סגור
-
12.לא מהותי?? חוצפן קטן!! (ל"ת)קובי 31/10/2011 13:58הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.כמה שילמו לך לדבר שטויותאלדד תמיר תתביש!!!!! 31/10/2011 13:57הגב לתגובה זו0 0זה לא ישפיע ? זה לא מהותי? אם ככה אתה מדבר אז אתה או טיפש או שמישהו שילם לך 5% מתחת לשולחן שתדבר שטויות. עלי זה כן משפיע זה ישפיע גם על כל האנשים שעכשיו נאלצים ממן ילד בן 3 מה עם אותם אנשים שביבי עם מדיניותו על האיש המסכן שסוחב על כתפו עול כבד שגרם להרבה עסקים להסגר מאז יש מפוטרים בני 50 ו 60 להם אין עבודה קבועה אלא כל מיני עבודות לפעמים אין להם פנסיה אין להם בטוח לאומי כזכור לך העלה את גיל הפרישה והם משתמשים בחסכונות הם לא ירגישו? זאת נבזות וזחיחות לדבר דברי הבל כאלו. עלי זה משפיע מכרתי כבר חלק מההשקעות בבורסה וזה עובר לדולרים . ועכשיו שהמדינה תתן לי הבטחת הכנסה.סגור
-
10.במסי העמלות הפרועים של בתי ההשקעות זה לא פוגעפלוני 31/10/2011 13:56הגב לתגובה זו0 0אז מה איכפת לו.סגור
-
9.לא משפיע עליו כי הוא מלייןדודו 31/10/2011 13:55הגב לתגובה זו0 0אבל אנו המשקיעים הקטנים זה פוגע בנו הרבה וזה בושה שמעלים את המס, כל הזמן מעלים את המיסים, חרא מדינה, נמאס לי ממנה כבר! גמרת אותנו!סגור
-
כרה ביבי כרה שטיינפליץ כרה מדינה וגם...אא 31/10/2011 14:37הגב לתגובה זו0 0הוא כנראה אומר את זה מפוזיצייה הוא יודע שזה עלול להוריד את האטרקטיביות שבהשקעה במניות הוא מרוויח מעמלות [כמו שאחד פה אמר ] ולכן הוא מנסה ל' רכך את המכה ' שלא יברחו לו משקיעים שמהם הוא מוצץ תדם ...בעמלות וכו' וכו' כרה מדינה אמרתי ???סגור
-
8.לי זה מאד משמעותי!!!אייל 31/10/2011 13:55הגב לתגובה זו0 1נמאס כבר מההנהגה של המדינה שרק מחפשת להכניס יד יותר ויותר עמוק לכיס שלנו...אוי ואבוי שזה הצעד הראשון שנוקטים בו כתוצאה מהמחאה החברתית!!! אני אישית סוגר את כל תיק ההשקעות שלי עד סוף השנה והולך לקנות דירה נוספת...סגור
-
מחירי הדירות יירדו 20% לפחות!!!!!!!!! (ל"ת)רק לא דירה 31/10/2011 14:17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הם ישלחו יד לבתים עי מסאל תקנה דירה 31/10/2011 14:01הגב לתגובה זו0 0תשקיע במטבע חוץסגור
-
7.זה משמעותי מאוד מקשה להרוויח (ל"ת)הוא סתם טרמפיסט 31/10/2011 13:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.מה אכפת לו הוא מרוויח מעמלות (ל"ת)הוא לא סוחר 31/10/2011 13:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.זה התחיל ב 15% זה גזל וזה מהותי מאוד (ל"ת)לא ניתן לסחור 31/10/2011 13:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אפיקי השקעהstar 31/10/2011 13:48הגב לתגובה זו0 0חוסר אטרקטביות במניות יכול להפנות את הכסף לשוק הדיור ושוב תהיה עלית מחיר בקניהאו השכרת דירהסגור
-
3.בורסה - מורסהאורי 31/10/2011 13:46הגב לתגובה זו0 0אם זה כל כך לא מהותי שיורידו למס של 15% . גאון של אמא.סגור
-
שיורידו את המס! הנבלותנכון מאד 31/10/2011 13:57הגב לתגובה זו0 0העם רוצה כנסת בת 60 איש ולא 120 זה לא משמעותיסגור
-
העול הכבד על האזרח מן השורהסופי 01/11/2011 08:15הגב לתגובה זו0 0מי שיושב ליד הצלחת זה לא מהותי - אולי - אבל מי שאין לו מידע פנימי, משכורת שמנה קרבה למקורות - זה כן מהותי. אני רואה שרים ללא תיק מסתובבים בבתי קפה בתל אביב כשבכיסם משכורת מן הצבא ומסגור
-
2.יא קשקשןרני 31/10/2011 13:39הגב לתגובה זו0 0לך אולי זה לא ישפיע....לנו המשקיעים הקטנים זה משמעותיסגור
-
זה כן מהותי,המס עולה ב 25% אצלך זה לא מהותי ?דוק 31/10/2011 13:52הגב לתגובה זו0 0צריך לקחת בחשבון שיש הורדות מסים שלא תמיד מקוזזות כאשר יש הפסדים כי לא כל אחד יש לו רואה חשבון ורץ למס הכנסה . ס" ה המעשי המס יהיה גבוה יותר.בחברות הגדולות זו לא בעיה אצל המשקיע הקטן זה מהותיסגור
-
אלדד, אתה טועה ובגדול, התשואות של האגחי" םשראל 31/10/2011 14:13הגב לתגובה זו0 0,המקמים הריבית על הפקדונות כל כך נמוכים, ולזה תוסיף את עמלות הקניה מכירה,דמי הניהיול , ואת המס ונותרתה ללא כלום. אם זה הניתוח שלך אז חבל מאוד ,אתה טועה ובגדול. זה ישפיע גם על קזינו המניות.סגור
-
1.שיורידו לך 5% מהשכר-הרי זה לא מהותי! (ל"ת)מקס 31/10/2011 13:38הגב לתגובה זו0 0סגור