חוזרים לעבודה עם רוח חדשה
משרדי היח"צ לעולם לא נחים מחיפוש אחר לקוחות חדשים. בתום תקופת החגים והחופשה המצטברת נרשמה קליינטורה חדשה במספר חברות: מקבץ
כשבוע אחרי החגים מודיעים מספר משרדי יח"צ על הצטרפותם של קליינטים חדשים לשורותיהם.
משרד 'אביטל זלמנוביץ - אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי' התחדש באחרונה בתקציב היח"צ של המרכז למוסיקה 'קשת אילון'. המרכז, שנמצא בקיבוץ איילון שבצפון וששוקד על טיפוח כנרים צעירים מהארץ ומהעולם, מצטרף למחלקת התרבות שבמשרד.
התחדשות נוספת נרשמה במשרדו של ברק רום, שאל לקוחותיו נוספו חברת התאורה 'טכנולייט', חברת הנדל"ן 'עוז השבחה ופיתוח', יקב 'קדש-ברנע' מרמת הנגב והאתר הכלכלי 'ישראל בורסה'.
- 8.לקוח 01/11/2011 21:59הגב לתגובה זואני לקוח של משרד 'אביטל זלמנוביץ - אסטרטגיה וייעוץ תקשרותי' כבר שנה ועכשיו אני מבין למה לא הייתי מרוצה מיח"צנים עד שהגעתי למשרד של אביטל. אתם פשוט עסוקים בלכתוב שטויות ולא לעבוד עבור הלקוחות כמו שהצוות של המשרד הזה יותר לעשות. אז אל דאגה לא הצוות של אביטל כתב טוקבקים -הם אפילו לא ידעו שזה פורסם עד שברכתי אותם בבוקר. מזל שיש אלה שיודעים לפרגן ובצדק.
- 7.דורית 01/11/2011 14:43הגב לתגובה זוכל הודעה לעיתונות חיסול ממוקד! (של הלקוח..)
- 6.רוית 01/11/2011 09:43הגב לתגובה זובאמת, אנשים, קצת פרופורציות. משרד של בחורה אחת, שאף אחד לא שמע עליה, מקבל כמות תגובות אוהדות כזו משל היה זה רני רהב, יפה אפרתי, אירינה שלמור, ארד תקשורת, דבי תקשורת או שטרן אריאלי. איך כל המדינה ממליצה על הבחורה הזו, כשבעצם רק היא מכירה את המשרד שלה???
- 01/11/2011 14:58הגב לתגובה זולמי מאלה שציינת את שייכת?
- 5.מושי 31/10/2011 20:38הגב לתגובה זוכל הכבוד לאביטל ולצוות המשרד !
- 4.צוות נפלא, משרד נפלא-כל הכבוד לזלמנוביץ (ל"ת)דוד 31/10/2011 17:08הגב לתגובה זו
- 3.ארז 31/10/2011 16:43הגב לתגובה זוכל מי שמצטרף כלקוח למשרד של אביטל זוכה לטיפול מקצועי ומסור. לדעתי, מרכז המוסיקה ירוויח המון ממשרד היח"צ החדש שלהם.
- 2.מיכל 31/10/2011 16:08הגב לתגובה זוכל הכבוד ! כל הזמן שומעים על עוד תקציב ועוד תקציב רציני שמצטרף למשרד. מסתבר שהמקצוענות כן משתלמת.
- פשוט בדיחה 01/11/2011 15:25הגב לתגובה זונו באמת...
- 1.מור 31/10/2011 14:49הגב לתגובה זוככה זה, כל משרדי היח"צ רוצים ליהנות מקרבה ליחצן העל, התותח הגלקטי ברק רום. ברכות לברק על הלקוחות החדשים - גם הם בדרך להפוך ללקוחות מאוכזבים!