יעל אליש - אשת השיווק של אוקטובר
מנהלת השיווק של 'ווייז', יעל אליש, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש אוקטובר. הפרס ניתן לה בזכות תפוצתה של אפליקציית ניווט חינמית שמבוססת על רשת חברתית.
חברי הרשת המדוברת הם נהגים שמעדכנים זה את זה במצב העומסים ובמצב הכביש בכלל בזמן אמת. השיתוף נעשה קודם כל באופן פסיבי: בזמן שהמשתמש נוהג, המערכת מנתחת את נתוני מהירות הנסיעה, משווה אותם לנתוני מהירות רגילה ולבסוף מעלה מסקנה בדבר קיומו של פקק ובמצב חומרתו.
לווייז ישנם כ-7 מיליון משתמשים ברחבי העולם ובכל יום מצטרפים אליה כ-50 אלף חדשים. בארץ ישנם 1.5 מיליון משתמשים ואלה מבצעים כיסוי שקרוב ל-100% מהכבישים, בעיקר בזמן העומסים שבין השעות 7:30-8:30.
אליש, שהצטרפה לחברה בתחילת דרכה לפני כ-4 שנים, קיבלה על עצמה לבנות את המוצר ולהפוך לכזה שיתאים למשתמש היומיומי הפשוט ולשווק אותו, כולל מערך יחסי ציבור רחב. לדבריה, מה שמשמש נר לרגליה של המערכת הוא הקהילה וכי זו עומדת בבסיס התפעול של 'ווייז' ובמרכזה.
אליש הוסיפה עוד כי "ייחודה של ווייז הוא בכך שהיא מתמקדת בנהיגה היומיומית ופחות בניווט למקומות מוכרים. היעד שלנו הוא לחסוך 5 דקות לפחות בכל נסיעה, ואנחנו קרובים לזה מאוד".