רבעון חזק ללייבפרסון: ההכנסות זינקו ב-22% ל-34.3 מיליון דולר

"הרבעון השלישי היה רבעון יציב נוסף עבור לייבפרסון, בו הפגנו פעם נוספת חוזק בעסקי הליבה שלנו" אמר רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון
 | 
telegram

חברת לייבפרסון -0.19% לייבפרסון 309 -0.19% לייבפרסון בסיס:309.6 פתיחה:309.6 גבוה:312.8 נמוך:306.6 תמורה:403,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ספקית מובילה של פתרונות התקשורת חכמים ומקוונים בזמן אמת, פרסמה את תוצאות הפיננסיות לרבעון השלישי אשר הסתיים ביום 30 בספטמבר, 2011.

הכנסות הרבעון השלישי של 2011 הסתכמו ב- 34.3 מיליון דולר, גידול של 22% לעומת הרבעון השלישי של 2010, וגידול עוקב של 8% לעומת הרבעון השני של 2011. הכנסות מפעילות עסקית לרבעון השלישי הסתכמו ב- 30.8 מיליון דולר, גידול של 25% בהשוואה לרבעון השלישי של 2010 וגידול של 10% בהשוואה לרבעון השני של 2011. הכנסות מפעילות צרכנית לרבעון השלישי הסתכמו ב- 3.6 מיליון דולר, ללא שינוי בהשוואה לרבעון השלישי של 2010, וקיטון של 5% בהשוואה לרבעון השני של 2011.

"הרבעון השלישי היה רבעון יציב נוסף עבור לייבפרסון, בו הפגנו פעם נוספת חוזק בעסקי הליבה שלנו" אמר רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון. "העמקנו יחסים עם לקוחות משמעותיים באפיקים ובתחומים חשובים יחד עם הרחבה של הטמעות גדולות. בנוסף, יותר ויותר לקוחות בוחרים בטכנולוגיה של לייבפרסון כאמת מידה גלובלית בארגוניהם – עמדה שאנו מתכוונים לחזק באמצעות החידושים האחרונים במוצרינו, אשר ממנפים את פלטפורמת המידע החכמה של החברה, מה שמסייע ללקוחות לבצע שיחות וליצור קשרים משמעותיים ברשת".

הרווח הנקי המתואם לרבעון השלישי של 2011 הסתכם ב- 4.8 מיליון דולר או 0.09 דולר למניה, בהשוואה ל-4.6 מיליון דולר או 0.09 דולר למניה ברבעון השלישי של 2010, ו-4.2 מיליון דולר או 0.08 דולר למניה ברבעון השני של 2011.

יתרת המזומנים של החברה לתאריך 30 בספטמבר 2011, הסתכמה ב- 80.9 מיליון דולר בהשוואה ל-74.4 מיליון דולר בתאריך 30 ביוני, 2011. תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת הסתכם ב- 5.6 מיליון דולר ברבעון השלישי. הוצאות נוספות של החברה בגין השקעה ברכוש קבוע הקשורות בעיקר לרכישת שרתים, ציוד רשתות מחשוב ושיפור הנכס המוחכר הסתכמו בכ- 1.9 מיליון דולר.

לייבפרסון מציעה פלטפורמה שמאפשרת לעסקים להתחבר בזמן אמת בצורה יזומה עם הלקוחות, דרך העברת נתונים ע"י צ'ט, קול ותוכן, בזמן הנכון, דרך הערוץ הנכון, כולל אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ומכשירים ניידים. "ההתקשרות החכמה" הזו מובלת על ידי ניתוחי התנהגות בזמן אמת, היוצרת התקשרויות המבוססות על הבנה אמיתית של מטרות עסקיות ושל צרכי הלקוח.

לייבפרסון קיבלה את פרס CODiE לפתרון הטוב ביותר למסחר ברשת לשנת 2011. כמו כן, בשנת 2011 היא נבחרה כאחת מ-25 החברות הטכנולוגיות בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר בארה"ב ע"י Forbes ול"חברת השנה" על ידי פרוסט אנד סאליבן ב-2010. המשרדים הראשיים של לייבפרסון ממוקמים בניו יורק. לחברה משרדים גם בסן פרנסיסקו, תל אביב, אטלנטה, לונדון ומלבורן אוסטרליה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות