רמי לוי צומח גם במחאה: ההכנסות בשיא; הרווח הנקי ירד קלות ל-22.4 מ' ש'
חברת רמי לוי שבבעלותה רשת חנויות מזון מדווחת היום על תוצאות טובות ביחס לסביבה הקשה והתחרותית בה פועלת. רשת הדיסקאונט ממשיכה להציג צמיחה גם ברבעון שאופיין במחאה חברתית גואה על יוקר המחייה ומתכננת להמשיך בהתרחבות.
הכנסות רמי לוי ברבעון צמחו בשיעור של כ-39.2% לשיא של 607.9 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך כ-436.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. הגידול בהכנסות הרשת נובע בעיקרו מפדיון חנויות זהות של כ-4.3% וכן מפתיחתם של ארבעה סניפים חדשים.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-30.6 מיליון שקל (5.04% מסך המכירות), עלייה קלה מהרבעון המקביל בו הסתכם הרווח בכ- 30.5 מיליון שקל (6.98% מסך המכירות). הנתון הושפע בעיקר מהירידה ברווח הגולמי ומעלייה בהוצאות מכירה ושיווק לכ- 89.9 מיליון שקל, לעומת כ- 64.5 מילון שקל.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ- 22.4 מיליון שקל (3.69% מסך המכירות), לעומת של כ-23.6 מיליון שקל (5.39% מסך המכירות) ברבעון המקביל בשנת 2010.
רמי לוי, מנכ"ל הרשת, אמר היום: "החברה מבססת את מעמדה בקרב לקוחותיה כחברה המוכרת את המוצרים הנמכרים בסניפיה במחירים הזולים ביותר, כך שומרת החברה על נאמנות לקוחותיה ועל נתח השוק שלה. זהו עיקרון בסיסי המהווה גם את המנוע העיקרי לצמיחתה של החברה ולחיזוק המותג שלה".
במבט לעתיד, בתחילת חודש דצמבר מתכוונת החברה להתחיל בהשקה מסחרית של שירותי הסלולר. כמו כן, בכוונת הרשת לפתוח 10 סניפים חדשים עד תום הרבעון הרביעי של 2012.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כל כך גבוההלמה מעוף פי שלוש 29/11/2011 19:53הגב לתגובה זו0 0יש ציפיות לעליות או ראלי סוף שנהסגור
-
1.מדאיגה העלייה בהוצאות מכירה ושיווקמשקיע 29/11/2011 17:07הגב לתגובה זו0 0כל הרעיון של רשת דיסקאונט זה שלא יהיו כמעט הוצאות מכירה ושיווק. השאלה היא מה נכנס בסעיף הזה.סגור