ילד משתולל בגלל כרוב ניצנים: פרסומת מגוחכת? מוצלחת
לפעמים, ככל שהפרסומת מגוחכת יותר - כן היא מוצלחת יותר. מדובר באחד הטריקים הישנים אם לא 'ה' בפרסומות. הדגמת אי נחיצותו של המוצר על רקע יצירת אבסורד של עולם מושלם. היות שהעולם אינו מושלם, המסקנה היא שצריך את המוצר.
למשל - "החיים לא תמיד הוגנים, AIG". אילו החיים תמיד היו הוגנים - לא היה צריך ביטוח. מועצת החלב התלבשה על הלוגיקה הזו עם פרסומת שאין לה שום יומרות להיראות חכמה מדי, ולכן היא חיננית וקולעת.
ילד נכנס להתקף טאנטרום בסופרמרקט סביב חבילת כרוב ניצנים שאמא שלו לא מסכימה לקנות לו. הסיטואציה כמובן הזויה וההתנהגות של הילד שאולה לחלוטין מעולמות הממתקים והדברים שבאמת ילדים מוכנים לרקוע עבורם ברגליים ולהשתטח על הרצפה מול הורה שמנסה לשים גבולות.
מועצת החלב
כרוב ניצנים אף פעם לא זכה לכזו היסטריה מאז בריאת העולם. זה מצחיק, כי מסתבר שכרוב ניצנים מציע ערכים תזונתיים פלאיים, לרבות ויטמינים, חומצה פולית ואפילו תיקון DNA עד למניעת היווצרות תאים סרטניים. אלא שהוא כנראה לא משהו שילדים בכלל מתייחסים לקיומו..
ברגע שהאבסורד מגיע לשיאו, מופיע, באמת שאאוט אוף דה בלו, קישקשתא המייצג את מועצת החלב, ומציל אותנו מהבלבול. "ילדים שאוכלים כרוב ניצנים יש בפרסומות. מזל שיש מוצרי חלב שהם גם בריאים וגם טעימים" אומרת לנו הבובה הקוצנית. הקריין חושף את המזימה: "ארגוני הבריאות ממליצים על 3 מוצרי חלב ביום להתפתחות ולאורח חיים בריא", והחתימה היא של מועצת החלב.
מאד ברור שהמשפט היה צריך להיות "ילדים שאוהבים כרוב ניצנים יש רק בפרסומות, אולם מישהו (אולי הצנזורה) מיתנה אותו וביקשה להסיר את המילה "רק". בכל מקרה הבחירה בכרוב ניצנים כהרמה להנחתה במטרה להגיד את האמת המאד פשוטה שחלב הוא דבר בריא שאפשר לדובב ילדים לאכול כי הם באמת אוהבים את מוצריו, היא בחירה מצויינת רווית הומור.
הפרסומת מזכירה פרסומת ישנה לקונדומים שרצה לפני כמה וכמה שנים ברשת. הסיטואציה זהה אבל סיבת הקריזה הגיונית. הילד אכן רוצה חטיף שאביו לא מוכן להכניס לעגלת הקניות בסופר, ואחרי חצי דקה של דראמה ופאדיחות שהילד עושה לאביו, מציעה הפרסומת "תשתמשו בקונדומים". גם אם הפרסומת לכרוב ניצנים אינה מקורית - המחווה שהיא עושה לפרסומת הקלאסית אינטליגנטית, מצחיקה ומפתיעה לא פחות, והעיקר - לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות - תכונה חשובה כשמדובר בעולם תזונת הבריאות, עולם שהוא לרוב מלא חשיבות עצמית ושאינו מצטיין בהומור עצמי..
קונדומים
- 23.ירדן 14/02/2012 14:16הגב לתגובה זוהפרסומת פשוט קורעת מצחוק חחחחחחחחחחח
- 22.קשקוש קישקשתא 03/01/2012 17:16הגב לתגובה זורעל.
- 21.קישקשתא לא רלוונטי לילדים. פרסומת גרועה. (ל"ת)מנהל שיווק 02/01/2012 23:35הגב לתגובה זו
- 20.מעיין 02/01/2012 13:34הגב לתגובה זוכמנהלת שיווק ובעיקר כאמא לשני ילדים, הפרסומת הזאת פשוט דיברה אלי, סחפה אותי וידעה לתת כלי נשק מעולה עם הילדים. מהיום אצלנו בבית כשלא רוצים לאכול גבינה אני אומרת: אבל קישקשתא אמר...
- שקרנית (ל"ת)תרצה 05/01/2012 08:34הגב לתגובה זו
- 19.גליה 02/01/2012 10:48הגב לתגובה זובעידן שכל כולו רק 'בריאות בריאות בריאות' ותזונה נכונה בעיקר בקרב הילדים, אני חושבת ששימוש ציני בכרוב ניצנים פוגע בול בקהל היעד שלו (האנשים הבריאים שצורכים מעדני חלב בריאים). בום.
- 18.אחלה פירסומת.. מתלהבת כל פעם מחדש!!! (ל"ת)טלי 01/01/2012 21:08הגב לתגובה זו
- גון 02/01/2012 07:59הגב לתגובה זובושה בהתגלמותה.
- 17.רוני 01/01/2012 15:13הגב לתגובה זוקישקשתא התגעגעתי..........
- 16.אורן 01/01/2012 15:09הגב לתגובה זוכול הכבוד!!!!
- 15.אורה 01/01/2012 15:08הגב לתגובה זומאודדדדדדדדדדדדדדדדד
- 14.פרסומת משעשעת וקולעת בול!!! (ל"ת)דורית 01/01/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 13.דנה 01/01/2012 14:41הגב לתגובה זואחלה פרסומת
- 12.דייזי 01/01/2012 14:40הגב לתגובה זופרסומת מהממת!!!
- 11.קמפיינרית 01/01/2012 14:04הגב לתגובה זוועם כאלה ילדים עדיף לעשות קשירת חצוצרות
- 10.יסמין 01/01/2012 14:02הגב לתגובה זומה קורה פה? זו תת רמה גם בהיבט המקצועי וגם ברמת בקורא. גב' בילר - תחזירי עטרה ליושנה ומהר, חבל על המוניטין הטוב שיש לך, שנהרס לך עם כתיבת השטויות האלה.
- שושנה 01/01/2012 15:12הגב לתגובה זויסמין, כל ביקורת לגיטימית. אבל את כותבת בססמאות. הסבירי למה לדעתך מדובר על תת רמה בהיבט המקצועי וברמת בקורא (???????). כשבנאדם כותב בססמאות נראה שיש לו עניין אישי עם משרד הפרסום או הלקוח.ואם לא כך אנא פרטי.
- סימקה 01/01/2012 22:41כמה טוקבקים "טובים" אתם יכולים לכתוב על עצמכם. זה כל כך מגוחך וגורם בחילה. איחס אחד גדול על ההתנהלות הבזויה הזאת. הדבר היחידי שמנחם הוא שכנראה רק אתם קוראים אותם, כי זה ממש גורם להתייחס לice כפח האשפה של משרדכם.
- 9.שרון 01/01/2012 13:39הגב לתגובה זוהמשרד קיבל קקטוס (קשקשתא). ואם היית מכיר את אחד מהבעלים היית יודע שהוא החרים את התחרות לפני הרבה שנים שהיה סמנכ"ל במשרד גדול אחר. ובלי קשר פרסומת מצויינת, הילדים שלי רצים לטלוויזיה בכל פעם שהיא משודרת.
- 8.ירדן 01/01/2012 13:34הגב לתגובה זופרסומת מעולה!!! הילדים שלי רוצים רק קרוב ניצנים, ואוי ואבוי אם אני לא קונה...חחח...
- 7.ככה זה שהמשרד רוצה קקטוס... (ל"ת)עדן 01/01/2012 13:11הגב לתגובה זו
- 6.איילת 01/01/2012 13:09הגב לתגובה זוהדבר היחיד ש"מועתק" זה הילד הבוכה בסופר - וגם זה מועתק מהחיים עצמם - תשאלו כל אמא. הסיבה לבכי היא הרעיון והוני בין שני הסרטים המעולים והשונים האלה. שאפו
- 5.שושנית 01/01/2012 12:37הגב לתגובה זולמה מעתיקים כל הזמן?אם מישהו יושב בקריאייטיב ומספק סחורה מועתקת בלי שום מחשבה יצירתית..שיילך בחזרה לאמא שלו.נו באמת.
- 4.קשקשתא 01/01/2012 11:50הגב לתגובה זוהפשטות של הפרסומת עושה אותה כל כך טובה, תובנה טובה - פרסומת טובה
- 3.אהוד 01/01/2012 11:49הגב לתגובה זולוקח כמה שניות ואז כשהאסימון נופל זה נהיה אפילו עוד יותר מצחיק. שאפו למשרד של מועצת החלב-חברון זלצמן שביט על העבודה הזאת.
- 2.כרגיל, פרסומת מועתקת (ל"ת)חגית 01/01/2012 11:42הגב לתגובה זו
- 1.פרסומת הכרוב דבילית שגויה אסטרטגית לידיעתך... (ל"ת)איפה ההבנה בפרסום? 01/01/2012 11:28הגב לתגובה זו