צורכים עוד ועוד: פדיון רשתות השיווק זינק ב-7.6% לשיא רב שנתי גם לאחר המחאה
הפידיונות ברשתות השיווק המשיכו לעלות גם בחודשים שלאחר המחאה החברתית. מנתוני הלמ"ס שפורסמו היום (ג') עולה כי בחודשים נובמבר 2011 עד ינואר 2012 חלה עלייה של 7.6% (במחירים קבועים) בסך כל פידיון רשתות השיווק, זאת בהמשך לעלייה של 6.3% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2011.
בכך הגיע הפדיון ברשתות השיווק בישראל לשיא רב שנתי חדש (צפו בגרף), כאשר בשנת 2011 כולה גדל סך הפדיון של רשתות השיווק בישראל ב-1.4% בהשוואה לשנת 2010, וזאת בהמשך לעלייה של 3.4% בפידיון בשנת 2010.
ברשתות המזון חלה בתקופה שבין נובמבר לינואר עלייה של 4.6% בפדיון, לאחר שבין אוגוסט לאוקטובר 2011 נרשמה בהן עלייה של 4% בפדיון. בסיכום שנת 2011 עלה הפידיון ברשתות המזון בשיעור של 0.8% בהשוואה ל-2010, זאת בהמשך לעלייה של 1.9% בשנת 2010.
נציין כי העלייה בפידיון יכולה לנבוע הן מעלייה שבמחירים והן מעלייה בהיקפי המכירות ברשתות.
- 2.צדק חברתי=חרם צרכני=הישראלי הפסיק להיות פראיי (ל"ת)רשתות מזון גנבים 21/02/2012 15:33הגב לתגובה זו
- 1.רפי 21/02/2012 14:54הגב לתגובה זות לא מתקרב לרשתות הגדולות