צורכים עוד ועוד: פדיון רשתות השיווק זינק ב-7.6% לשיא רב שנתי גם לאחר המחאה

בחודשים נובמבר 2011 עד ינואר 2012 חלה עלייה של 7.6% (במחירים קבועים) בסך כל פידיון רשתות השיווק. ברשתות המזון חלה באותה התקופה עלייה של 4.6% בפדיון
יעל גרונטמן | (2)

הפידיונות ברשתות השיווק המשיכו לעלות גם בחודשים שלאחר המחאה החברתית. מנתוני הלמ"ס שפורסמו היום (ג') עולה כי בחודשים נובמבר 2011 עד ינואר 2012 חלה עלייה של 7.6% (במחירים קבועים) בסך כל פידיון רשתות השיווק, זאת בהמשך לעלייה של 6.3% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2011.

בכך הגיע הפדיון ברשתות השיווק בישראל לשיא רב שנתי חדש (צפו בגרף), כאשר בשנת 2011 כולה גדל סך הפדיון של רשתות השיווק בישראל ב-1.4% בהשוואה לשנת 2010, וזאת בהמשך לעלייה של 3.4% בפידיון בשנת 2010.

ברשתות המזון חלה בתקופה שבין נובמבר לינואר עלייה של 4.6% בפדיון, לאחר שבין אוגוסט לאוקטובר 2011 נרשמה בהן עלייה של 4% בפדיון. בסיכום שנת 2011 עלה הפידיון ברשתות המזון בשיעור של 0.8% בהשוואה ל-2010, זאת בהמשך לעלייה של 1.9% בשנת 2010.

נציין כי העלייה בפידיון יכולה לנבוע הן מעלייה שבמחירים והן מעלייה בהיקפי המכירות ברשתות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    צדק חברתי=חרם צרכני=הישראלי הפסיק להיות פראיי (ל"ת)
    רשתות מזון גנבים 21/02/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רפי 21/02/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    ת לא מתקרב לרשתות הגדולות