נעים להכיר: ב.מ.וו סדרה 3 GT
ב.מ.וו סדרה 3 גראן טוריסמו (GT)
מה שהכי בולט אצל ב.מ.וו סדרה 3 גראן טוריסמו זה המראה החיצוני. היא גדולה מהסדרה 3, עם תוספת של 11 ס"מ לבסיס הגלגלים (סך הכל 292 ס"מ) ו-20 ס"מ לאורך הכולל (482.5 ס"מ סך הכל). היא גם גבוהה יותר ב-8 ס"מ (149 ס"מ). התוצאה המתקבלת – מבנה מעט משונה של סדרה 3 מגודלת עם פרופורציות שנמצאות איפשהו באמצע בין תצורת סטיישן לרכב פנאי. קשה לנו לומר אם זה קולע לטעמנו, אבל לקוחות ב.מ.וו, שכבר ידעו ימים... לא רגילים... הם שיאמרו את המילה האחרונה.

במרבית המובנים האחרים ה-GT היא ב.מ.וו סדרה 3 לכל דבר. זה אומר שהיא צפויה להיות נוחה ודינאמית וזה אומר שמתחת למכסה המנוע תמצאו היצע מקובל של 3 מנועי בנזין ו-2 מנועי דיזל. בבסיס תמצאו את ה-320i עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמספק 184 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 16.1 ק"מ לליטר עם תיבת 8 ההילוכים האוטומטית (מגיעה עם תיבת 6 הילוכים ידנית כסטנדרט). מעליה נמצאת ה-328i עם אותו מנוע, הפעם עם תפוקה של 245 כ"ס וגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, לצד צריכת דלק ממוצעת של 14.9 ק"מ לליטר. גרסת-העל, לעת עתה, היא ה-335i עם מנוע בנפח 3.0 ליטר שמספק 306 כ"ס, מניב תאוצה של 5.7 שניות ל-100 וצורך בממוצע ליטר בנזין על כל 12.3 ק"מ.
בגזרת הדיזל נמצאים ה-318d וה-320d עם מנוע 2.0 שמספק 143 ו-184 כ"ס בהתאמה.
ב.מ.וו סדרה 3 גראן טוריסמו תיחשף באופן רשמי בתערוכת ז'נבה, שתיערך בתחילת החודש הבא (מרץ). שיווקה יחל זמן קצר לאחר מכן וגם אלינו היא צפויה להגיע עוד השנה. אם תצליח לשמור על מחירים סבירים, החבילה הפרקטית של ה-3 GT עשויה להיות אופציה מעניינת עבור הרוכשים. אצל האחות הגדולה, ה-5 GT, זה לא לגמרי עבד.