רנו לוגאן MCV, סיבוב שני וידאו
דאצ'יה לוגאן MCV
הדור הראשון נחת בארץ ב-2009 אך ייבואו הופסק כבר בתחילת 2010 בגלל שלא ניתן היה לציידו בבקרת יציבות כנדרש לפי החוק. שיווקו חזר לכמה חודשים כעבור שנה (ב-2011) כשקרסו הצליחו לרשום אותו כרכב מסחרי (שלגביהם חוק בקרת היציבות הוחל שנה מאוחר יותר) ואת שורת המושבים השלישית היא הרכיבה בתוספת מחיר בארץ.
השינוי הגדול ביותר בלוגאן MCV החדש הוא בעיצוב החיצוני. זה לא שאפשר לקרוא לו יפה או נאה במיוחד אבל אל מול ה"אין עיצוב" של קודמו זהו שיפור גדול. בחזית בולט הגריל השחור והדומיננטי שמעטר גם את שאר הדגמים החדשים של דאצ'יה כמו הסנדרו והלודג'י, שצפויים להגיע ארצה גם כן. מהצד בולט קו כתפיים גבוה עם חלונות קטנים יותר מבעבר בשביל ליצור מראה קשוח, בעוד הגג משתפל מוקדם יותר מהדור הקודם בשביל לתת תחושה של סטיישן ולא רכב מסחרי.
מתחת למכסה המנוע ניתן לבחור בין שני מנועי בנזין או מנוע דיזל אחד. האחרון בנפח 1.5 ליטר ומפיק 90 כ"ס. באגף הבנזין אפשר לבחור בין מנוע 1.2 ליטר המוכר והותיק לו 75 כ"ס או מנוע ה-0.9 ליטר (טורבו) החדש של רנו (המשרת גם את הקליאו) לו הספק של 90 כ"ס. כל המנועים ישודכו לתיבות ידניות ונכון לעכשיו אין התייחסות לתיבה אוטומטית אם בכלל תוצע ומתי. מנועי הדיזל והבנזין החזק ישווקו עם מערכת ECO לטובת שיפור של עד 10% בצריכת הדלק לפי דאצ'יה (או רנו, תלוי מי שואלים).
מחירו של הלוגאן MCV עדין לא פורסם בשום מקום, אבל לפי שאר דגמי החברה וניסיון עבר מחירו יהיה זול ונגיש. בעיקר עבור אותם אנשים שצריכים רכב גדול ופרקטי ומתלבטים אם לרכוש רכב חדש או להסתפק במכונית משומשת.