חלל טכני: סיטרואן C4 פיקאסו חדש
סיטרואן C4 פיקאסו 2013

בכל הנוגע למראה, התוצאה המתקבלת היא קיצוץ משמעותי בסרחי עודף. תוסיפו לזה עיצוב מודרני (למרות שהדור היוצא התבגר בחן ועל אף צביר פנסים קדמי מעט משונה בדגם החדש), ויש לכם נוסחה לרכב נאה למדי. הפנסים האחוריים מזכירים קצת את אלו של פולקסווגן טוארג, אבל בשורה התחתונה עושה רושם שהמעצבים בסיטרואן עשו עבודה טובה.

רשימת האבזור כוללת, בין השאר, מערכת עזר לחנייה (שהולכת והופכת לסטנדרט בתעשייה), בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ומצלמות היקפיות (אופציה שתתווסף לרשימה מאוחר יותר השנה). בין מערכות הבטיחות תמצאו מערכת להתראה מפני עצמים בנקודות עיוורות, חגורות בטיחות אקטיביות המתהדקות בעת זיהוי סכנה, בקרת שיוט אקטיבית ועוד.
היצע המנועים יכלול, בתחילה, שני לוגמי בנזין ודיזל אחד. אלו הם מנועי ה-1.6, המוגדש והלא מוגדש, של סיטרואן אשר ישודכו לתיבות ידניות בעלות 5 ו-6 הילוכים בהתאמה. בגרסת הדיזל יהיה זה ה-HDI 90 (כמספר הסוסים) שישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית-רובוטית. בהמשך יצטרף מנוע דיזל נוסף (e-HDI 115) שישודך לתיבה האוטומטית-רובוטית גם כן ויניב צריכת דלק של 25 ק"מ לליטר.
שיווקו של סיטרואן C4 פיקאסו יחל בחודשים הקרובים, כאשר גם אלינו הוא צפוי להגיע לקראת 2014. בינתיים, אנחנו מחכים לגרנד פיקאסו חדש, על 7 מושביו, שצפוי להיות כאן פופולרי יותר.