בגדי ג'יפ צ'רוקי החדשים וידאו
ג'יפ צ'רוקי
בסיס הגלגלים שלו הוא 270 ס"מ – כמעט זהה לזה של הדור היוצא. אבל כאן בערך מסתיים לו הדימיון. האורך הכולל מקבל תוספת של 13 ס"מ ל-462.5 סך הכל. הרוחב עומד על 186 ס"מ (190 לגרסת ההנעה הכפולה הקבועה – תוספת של 2-4 ס"מ בהתאמה) ואילו הגובה – 168-172 ס"מ בהתאם לגרסה – מהווה ירידה. מרווח הגחון עומד על 22 ס"מ במינימום – כ-3 ס"מ יותר מאשר בדור היוצא.

תחום נוסף שג'יפ שמה עליו דגש הוא הבטיחות. מדובר בנקודת תורפה כואבת בכמה דגמים של החברה שפוגעת במוניטין שלה. זאת למרות שהליברטי (הדור היוצא של הצ'רוקי, כאמור) זכה ב-4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האחרונים שעבר, אי-שם ב-2009. היצרנית מציינת שישנם למעלה מ-70 מאפייני בטיחות ברכב החדש, כשבין היתר היא מציינת 10 כריות אוויר בכל הגרסאות, מערכת להתראה בעת סטייה מנתיב, מערכת אלקטרונית למניעת התהפכות, מערכת להתראה מפני עצמים בנקודות עיוורות ועוד. ויש גם בקרת שיוט אקטיבית – לראשונה בדגמי ג'יפ.
תא הנוסעים של הדור החדש מהווה שיפור משמעותי ביחס לקודמו. שפע הקווים הריבועיים פינו את מקומם לעיצוב נאה ומודרני עם קווים עגלגלים – גם אם אינו פורץ דרך. הוא מציע שילוב חומרים שונים רכים למגע ואבזור רב. בולטים לטובה – מסך מגע בגודל 8.4 אינץ' למערכת המולטימדיה ואפשרות למסך נוסף בלוח המחוונים שיאפשר תצוגה מתחלפת. בקיצור, יכול להיות שמי שינהג בצ'רוקי החדש ממש לא יצטרך לדאוג איך הוא נראה במראות האחוריות של הנהגים האחרים על הכביש.