דוקאטי היפרמוטארד ופאניגלה R בארץ
דוקאטי היפרמוטארד, דור שני ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי, מתחילה בשיווק הדור השני של היפרמוטארד – הסופרמוטו החדש של היצרנית שהושק בעולם לפני כ-4 חודשים. ההיפרמוטארד מבוסס על שלדת צינורות פלדה חדשה בקוטר 34 מ"מ ומתהדר במנוע חדש המבוסס על הטסטהסטרטה 11 מעלות של ה-848. כך למשל, קוטר הצילינדרים בהיפרמוטארד קטן יותר מה-848 והמהלך ארוך יותר. לאופנוע החדש מנוע מקורר מים (במקום אוויר בדור הקודם) בנפח 821 סמ"ק המפיק 110 כ"ס ב-9,250 סל"ד (15 כ"ס יותר מדגם היוצא) ומומנט של 9.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד. הוא מגיע עם מצערות חשמליות (גופי מצערת בקוטר 52 מ"מ) וכן 3 מפות ניהול מנוע: מרוץ, ספורט ורטוב. כתוצאה מהעדכונים והשיפורים שנעשו במנוע, גדל טווח מרווח הטיפולים שכעת עומד על כל 15,000 ק"מ.
יחד עם ההיפרמוטארד החדש, מתחילה ליגל בשיווק דגם נוסף, דוקאטי 1199 פאניגלה R – אופנוע הספורט הכי חזק והכי יקר בישראל. הפאניגלה R הינו למעשה הומוליגציה חוקית לכביש לדגם המרוצים של הפאניגלה. משכך, הוא מגיע עם חלקים אקזוטיים רבים המיועדים להורדת משקל החלקים הנעים ושיפור הביצועים כמו טלטלים מטיטניום (חיסכון של 0.63 ק"ג), גלגל תנופה קל יותר (0.7 ק"ג) המצופה ב-DLC וכו'. המשקל הכללי לא השתנה ועומד על 165 ק"ג, אולם יחד עם מיפוי מנוע שונה, מהירות המנוע המרבית עלתה ב-500 סל"ד, ל-12,000 סל"ד, וזמינות הכוח שופרה ב-3% בסל"ד הגבוה, וב-15% בטווחי הביניים. אגב, ההספק המרבי נותר על 195 כ"ס ב-10,750 סל"ד.
עם תג מחיר של 350,000 שקל "על הכביש", הפאניגלה R הופך לאופנוע היקר בישראל, אבל מחברת ליגל נמסר כי האופנוע הראשון שינחת בארץ בימים הקרובים, כבר נמכר. עוד היא מספרת על הורדת מחיר גורפת של עד 10% לכל דגמי ה-1199 פאניגלה, כך שמעתה, גרסת הבסיס תעלה 159,000 שקלים.