אחת מקטלוג אוטו: ב.מ.וו X1

בכל שבוע נציג לכם מכונית אחת מקטלוג אוטו, הכולל את כל המכוניות המשווקות בישראל. והפעם: ב.מ.וו X1
מערכת אוטו |

ב.מ.וו X1שם מלא: ב.מ.וו X1
אחיות לפלטפורמה: ב.מ.וו סדרה 3

מתחרים עיקריים: אודי Q3, פולקסווגן טיגואן, מיני קאנטרימן
 
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על ב.מ.וו X1 חייג ל-3262* או לחץ כאן

כדאי לדעת עליו: ב.מ.וו הציגה את ה-X1 לראשונה כקונספט ב-2008. בשנה שלאחר מכן הוא נכנס לייצור ואלינו הוא הגיע ממש בקו התפר שבין 2009 ל-2010. הוא תופס מקום בקטגוריה חדשה יחסית בתעשייה של רכבי פנאי קטנים ויוקרתיים. קטגוריה המכילה מספר מצומצם של דגמים, מכאן שאולי כדאי לשפוט את הרכב על-פי התמורה. בפועל מה שמתקבל זה קרוסאובר קטן-מידות וצפוף למדי מבפנים, עם אבזור סביר בלבד – בטח עבור ב.מ.וו, בטח במחיר הזה. מצד שני, היצע המנועים רחב יחסית וכולל יחידות הנעה מצוינות שמספקות ביצועים טובים שאינם באים על חשבון צריכת הדלק. גרסת הבסיס מגיעה עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמספק 150 כ"ס נאותים (אך לא הרבה יותר מכך). הגרסה שנבחנה אצלנו הגיעה עם מנוע דיזל בנפח דומה שמספק 177 כ"ס וביצועים טובים. בין שלל הגרסאות תוכלו לבחור בין הנעה אחורית או כפולה. התנהגות הכביש היא הטובה מבין כל דגמי ה-X של היצרנית הבווארית, ויש לו גם יכולת שבילים לא רעה.
בשורה התחתונה, למרות שיפור ברמת האבזור ובתמחור, ב.מ.וו X1 עדיין יקר ממרבית מקביליו וההבדלים באיכויות לא גבוהים.
כל מה שטוב: התנהגות כביש ויכולת בשבילים, מנוע דיזל חזק.
כל מה שרע: עיצוב מעט משונה, תא נוסעים צפוף, אבזור דל בגרסת הבסיס.
מה מקבלים: רכב טוב שנופל בין הכסאות בגלל פשרות מסוימות ותג מחיר גבוה יחסית.
גרסה נבחרת: הדיזל החזק והחסכוני – 248,000 שקלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה