סודות התשוקה של לקסוס
לקסוס IS החדשה
לקסוס מצליחה יותר בארה"ב אבל ב-IS אתם מדברים הרבה על אירופה. אז איזו יבשת יותר חשובה?
![](http://www.auto.co.il/content/account/00/10/00/00/Lexus IS_2014_03.jpg)
מה למדתם מהדגם הקודם והיכן נמצא השיפור הגדול?
"מבחינת עיצוב הדגם היוצא היה מצליח מאוד ולכן נשענו על הקו שלו אבל הוספנו אגרסיביות. מבחינת ניהוג ניסינו להוסיף הנאה כי פיגרנו אחרי ה-3 של ב.מ.וו. מבחינת פנים התמקדנו במרחב מאחור היות והמגמה העולמית היא יותר מקום. זה לא היה קשה כי מבחינת בסיס לקסוס IS החדשה מבוססת על פלטפורמה מקוצרת של ה-GS".
מי הייתה אמת המידה שלכם?
"כיוון שהתמקדנו במיוחד בהנאה מנהיגה אמת המידה שלנו הייתה סדרה 3 היוצאת של ב.מ.וו".
לאן יתפתח הדגם הזה בעתיד?
"אנחנו מתבוננים בלקסוס ורוצים לעשות אותה יותר נחשקת דרך גרסאות נוספות שאין כרגע בהיצע".
אז מתי נראה את גרסת הקופה?
![](http://www.auto.co.il/content/account/00/10/00/00/Lexus IS_2014_04.jpg)
איזה נתח תיקח הגרסה ההיברידית?
"אירופה מורכבת מהרבה מדינות אז קשה לצפות בדיוק. עם ההיברידית נוכל לקבל פיצוי על היעדר מנוע דיזל שכרגע אינו מתוכנן. יהיו שווקים בהם כלל לא תשווק גרסת הבנזין".
האם נראה מנועי טורבו קטנים כמו אצל המתחרים האירופאים?
"בגלל שלאירופאים אין היבריד הם מקטינים נפח מנוע ומוסיפים מגדש. זה נראה כמו מגמה אבל בסופו של דבר זה רק הם ויש גבול למה שניתן לעשות עם זה .זה פיתרון קצר טווח. בסוף הם יצטרכו ללכת להיברידי".