תאונה קטלנית בכביש 6: לפחות 3 הרוגים ו-40 פצועים, חלקם לכודים
ככל הנראה הגורם לתאונה היה אי שמירת מרחק בין משאית זבל לבין אוטובוס של חברת ההסעות הציבורית מטרופולין, שהיה מלא נוסעים
תאונת דרכים קטלנית בכביש 6: בשעות הצהריים התרחשה תאונת דרכים במחלף שורק בין משאית זבל לבין אוטובוס מלא נוסעים של חברת ההסעות הציבורית 'מטרופולין'. מד"א הכריז על התאונה כ'ארוע רב נפגעים'.
על פי הערכות ראשוניות הגורם לתאונה היה אי שמירת מרחק בין כלי הרכב. כביש 6 נחסם לתנועה במקטע בו ארעה התאונה.
מנכ"ל מדא דיווח על כ-40 נפגעים, מהם ככל הנראה לפחות 3 הרוגים, עוד 4 פצועים באופן אנוש, עוד כמה פצועים קשה ולפחות 20 פצועים קל יותר, שחלקם עדיין לכודים בתוך האוטובוס שהתהפך ועל פי הדיווחים מדובר במראות קשים. הפצועים עושים דרכם לבתי החולים, סורוקה, ברזילי וקפלן.
כוחות של מד"א נמצאים באיזור התאונה וכוחות הצלה נוספים של מד"א ושל צה"ל, הכוללים גם מסוקים עושים את דרכם לאיזור התאונה, אך הפקקים הגדולים מקשים על הגעתם של כוחות ההצלה לאיזור התאונה.
- 1.הנהג 04/08/2013 14:25הגב לתגובה זואיך יתכן שבכביש 6 המודרני שתוכנן לפי כל כללי התכנון המודרנים והמתקדמים שאין שוליים ? לא מצד ימין ולא מצד שמאל ? איך יתכן שכוחות ההצלה לא יכולים לעבור במרכז כאשר הנהגים מפנים להם דרך תוך ירידה לשוליים ? כמו שהראו איך זה מתרחש בגרמניה רק לאחרונה בטלוויזיה ! ואם הכריזו על אירוע רק נפגעים, למה לא מודיעים על כך ברדיו במיידית ומסבים את תשומת לב הנהגים על כך שיפנו דרך לכוחות ההצלה ? ואיפה ה- WAZE אשר מכוון את כולם ולא יודע לתת התראות או להעביר הודעות לנהגים על מנת לצמצם את התנועה ? ואיפה כל המצלמות ואמצעי האלקטרוניקה המתוחכמים שיודעים לצלם אותו מכל פינה אשר לא יודעים לספק הנחיות ודיווח לכוחות שבשטח על מנת להסיט את התנועה לכבישים צדדים לאפשר הגעה מיידית של כוחות הביטחון ? ואיפה כל המנהלים, והמפקדים והמומחים אשר יקבלו את כל הנתונים מהמערכות האלקטרוניות וידעו לכוון את הכוחות בשטח ? איפה המפקד הבכיר שיקבל פיקוד ויקח החלטות לביצוע ? ראינו כבר את הכשל המכפיר ביערות הכרמל עקב השריפה שם והתפקוד הלקוי של המפקדים בשטח שלא ידעו לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן אמת ! הנה הזדמנות לתרגול נוסף ! הביזיון שלהם !