גודל טקסט
זום
ניגודיות
האזינו

זוהיר בהלול על הגזענות של יהודים נגד ערבים: "גם בשנות ה-30 בגרמניה הנאצית זה התחיל בחרמות"

שדרן הספורט הוותיק נאם אמש בהפגנת שמאל בכיכר רבין בת"א. "לעולם לא אוותר על הלאומיות שלי ועל הפלסטיניות שלי"
אבי שאולי | (120)
נושאים בכתבה זוהיר בהלול

"יש לי תעודת זהות כחולה, אך מדינתי מעולם לא הכירה בי כאזרח המדינה", כך אמר זוהיר בהלול במסגרת הפגנת שמאל שהתקיימה אמש בכיכר רבין בת"א. שדרן הספורט הוותיק יצא נגד הגזענות בחברה הישראלית, קרא לדו-קיום ולשלום עם הפלסטינים.

שבוע לאחר שהמשטרה לא אישרה לארגוני השמאל לקיים הפגנה בת"א, הסכימה המשטרה אתמול לאפשר הפגנה במרכז ת"א. בין המשתתפים: זהבה גלאון, מוחמד ברכה, דוד גרוסמן, ענת וקסמן, יאיר דלאל, אחינועם ניני ועוד.

זוהיר בהלול, ערבי ישראלי מעכו, אמר בנאומו כי "שילמתי מחיר כבד לאורך השנים בגלל מוצאי - והפעם במלחמה הזאת (צוק איתן) המחיר חסר תקדים. במונחים של וועדה רפואית מדובר בנכות של כמעט 100%". זוהיר בהלול סיפר שתמיד היו לו חברים יהודים ושהוא מעולם לא שנא אותם. "תמיד טרחתי שלא להונות את חבריי היהודים הישראלים ואמרתי להם שידידם שחום העור - אני לעולם לא אוותר על הלאומיות שלי ועל הפלסטיניות שלי. איך אפשר לוותר? מדוע על כך הודרתי, נוכרתי ונחסמתי", הסביר.

במהלך מבצע "צוק איתן", שעדיין לא הסתיים, נרשמו רגעי שיא של גזענות בישראל בין יהודים וערבים ובין שמאל לימין. זוהיר בהלול התייחס לכך ובמיוחד לקריאתו של אביגדור ליברמן שלא לקנות מערבים.

"הפכתי לאימתם של הישראלים. זעקו לעברי מוות לערבים"

זוהיר בהלול: "למרות חבריי, רוב אזרחי המדינה הוקיעו אותי מקרבם, בזו לי וניסו לבזוז את כבודי ומעמדי האזרחי והאנושי. דחקו אותי אל הקיר. במלחמה הנתעבת הזאת שלא פתרה שום סוגייה הפכתי לאימתם של הישראלים. זעקו לעברי מוות לערבים".

זוהיר בהלול טען שהגזענות הקשה נגד ערבים בישראל מזכירה את הגזענות שהייתה נגד יהודים בימי גרמניה הנאצית: "המלחמה חשפה את מלתעותיה של החברה הישראלית, פשעי שנאה ושנאת חינם. הגזענות זקפה קומה והיכתה בנו ללא רחם, שלא לדבר על הקריאה הנפשעת של שר החוץ להטיל חרמות עלי ועל בני עמי בתוך המדינה שלי - האין זה פשע אזרחי נגד הדמוקרטיה".

"אלו תסמינים של אפרטהייד ושל אנטישמיות"

"חרמות של יהודים? דווקא של יהודים? אסור לשכוח שהכל התחיל אי שם בשנום ה-30 בגרמניה הנאצית זה התחיל בחרמות וכולנו יודעים איך זה נגמר. היתכן? אפשר פשוט להחלחל - אלו תסמינים של אפרטהייד ושל אנטישמיות ובין מי למי? בין שני בני דודים. למה לחלל אל האדמה הקדושה הזאת?".

קיראו עוד ב"בארץ"

על אף הדברים הקשים זוהיר בהלול סיים את דבריו בנימה אופטימית מעט ואמר: "למרות הייאוש אני מאמין שאין תחליף לשלום".

ההפגנה אתמול התקיימה תחת הכותרת: "משנים כיוון לשלום - לא לדרך המלחמות. רק הסדר מדיני יבטיח שקט לאורך שנים לתושבי הדרום ועוטף עזה". הפגנה דלה של מיעוט בישראל היוצא נגד המלחמה

הנואמים בהפגנה אמש התלהבו לספר שוב ושוב שהגיעו 15 אלף להפגנה אך ספק רב אם המספר הזה נכון. למרות הקמפיין הנמרץ בתקשורת, קשה לדבר על צפיפות, אפילו ממש מתחת לבמה המרכזית.

מפלגת העבודה נמנעה מלהצטרף להפגנה על רקע אווירת הלאומיות במדינה בחודש האחרון. מארגני ההפגנה השכילו להימנע מהנפת שלטים נגד צה"ל, כפי שאירע בהפגנות שמאל בחודש האחרון. היקף ההפגנה הדל מחזק את ההנחה שאין היום בישראל אופוזיציה של ממש.

בתחילת החודש התראיין זוהיר בהלול ל-Bizportal ואמר כי "נמאס להיות ערבי ישראלי, ליברמן מסוכן וחושף אותנו לאפרטהייד" - צפו בראיון המלא.

תגובות לכתבה(120):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 111.
    אייל ג'ורג' 23/08/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    ברור שכל מה שאכתוב מר בהלול יענה שאני גזען. יש לי כמה שאלות : נגיד שמחר יהיה שלום על בסיס אמון, אהבה ואחווה. האם תקח את עצמך ותהיה אזרח של מדינת פלסטין? האם ילדך יעברו איתך לפלסטין? (תרגע...אמרתי רק נגיד) לא שמעתי אותך זועק על חרם נגד ישראל. השטחים מחרימים מזמן תוצרת ישראלית. בעצם... הם "משחקים בכאילו" קונים מישראל רק מחליפים את התווית. יש עוד הרבה מקומות שמחרימים את התוצרת במגיעה מיהודה ושומרון. האם אמרת משהו נגד זה? האם יצאת פעם נגד ההתבטאות "נשמיד את מדינת ישראל? אבל בא נאמר את האמת, הביקורת במדינת ישראל על מדינת ישראל יכולה לספוג הכל. תנסה לצאת בביקורת גלוייה נגד הרוצחים של החמאס. תנקוב בשמות הרוצחים. תגנה פיגועים באוטובוסים, במועדונים, בבתי מלונות, בחנויות... ירי ללא הבחנה של פצמ"רים. ... נו...נראה אותך אומר את זה. אתה צבוע. אתה הרבה יותר גרוע מצבוע. בכל מדינה אחרת היית מקבל על הדברים האלה בית סוהר. או... מגורש מהמדינה. היית רוצה שנעבור על העונשים השונים בארצות השונות על התבטאות כמו שלך? ברור שלא. הרי אתה יודע...אולי אפילו יותר טוב ממני. תהיה בריא זוהר בהלול. וואללה
  • 110.
    סמוי 23/08/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    מר זוהיר בהלול - הכל הוא יחסי. לעומת גילויי הזוועות אצל המוסלמים בכל העולם(במיוחד ISIS), התופעות הלא יפות בישראל הן טיפה בים. אז תעריך את היותך ישראלי, כי האלטרנטיבה זה להיות מוצא להורג בעזה כמשתף פעולה עם ישראל!
  • 109.
    כנען 22/08/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    אי זו צביעות , הערבים בישראל צועקים מוות ליהודים זה למעלה ממאה שנה. על איזה לאום הוא מדבר ״ הלאום הפלסטיני ״
  • 108.
    אלי ס. 21/08/2014 23:15
    הגב לתגובה זו
    הוא עתונאי ספורט ותיק, כלומר מצא מזמן את מקומו בחברה הישראלית. אם כן מדוע הוא טוען שלא מכירים בו כאזרח?/ באשר להשואה הנדושה עם גרמניה, לא לשכוח את ההבדל- שם היהודים לא התפרעו ברחובות, לא שרפו, לא תקפו וכו' , החרם היה צעד חד-צדדי נגדם.
  • 107.
    שמעון גבאי 21/08/2014 19:53
    הגב לתגובה זו
    חוצפן וחלאה... רק במדינה ישראל אתה יכול להגיע למה שהגעתה... ואתה משווה את המדינה לאפרטהייד ... גם עלייך צריך לעשות חרם... אני מקווה שאותם סטודנטים שאתה מזבל להם במוח יסרבו ללמוד אצלך.
  • 106.
    ניסים פרץ 21/08/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    אם פלשתין היא מדינה , אני מצפה ממך להיות מסוגל לענות על מספר שאלות בסיסיות עליה : 1 . מתי היא נוסדה ועל-ידי מי ? 2 . מה היו גבולותיה ? 3 . מה הייתה עיר הבירה שלה ? 4 . מה היו עריה העיקריות ? 5 . ממה הייתה מורכבת כלכלתה הבסיסית ? 6 . איזה צורה לבשה ממשלתה ? 7 . האם אתה יכול לנקוב בשם מנהיג פלשתיני אחד לפחות לפני עראפאת ? 8 . האם פלשתין הוכרה מעולם על-ידי מדינה אשר קיומה , בזמן זה או אחר , לא מותירה כל מקום לפרשנות ? 9 . מה הייתה שפתה של מדינת פלשתין ? 10 . מה הייתה הדת השכיחה במדינת פלשתין ? 11 . מה היה שם המטבע שלה? בחר כל תאריך. מה היה שער החליפין המשוער של המטבע הפלשתיני כנגד הדולר האמריקאי , המארק הגרמני , הפאונד הבריטי , היין היפני או היואן הסיני ? 12 . הואיל ואין מדינה כזו היום, מה גרם לחיסולה ומתי זה קרה ?
  • 105.
    ביזפורטל מידרדר 20/08/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    לא נורא, אנחנו נוותר עליך ברצון בהלול.. תזכיר לנו מה " ההישג" שלך מעבר להפיכתך לבדיחה מהלכת??.... איש עלוב וכפוי טובה שכמוך.
  • 104.
    נתן לוי 19/08/2014 22:23
    הגב לתגובה זו
    א. היהודים לא חטפו 3 נערים גרמנים והרגו אותם. ב. היהודים לא בקשו מדינה בתוך גרמניה להחליף את הגרמנים, המוסלמים אולי יצליחו יותר מהיהודים. ג. היהודים לא עצרו רכבים גרמנים בצמתים ושאלו האם אתה גרמני והיכו אותו. ד. גם לך נתנו במה להגיד מה שרצית למרות שזה לא נעם לאוזני. ה. בשום מקום על הגלובוס שהשלטון הוא מוסלמי היית זוכה להגיד משהו נגד הגוף השולט ולצאת בשלום מזה. אז בהצלחה מר בהלול ותשוב באיזה גן עדן אתה חי ונהנה מחופש שבחיים לא תקבל בשום מקום אחר
  • 103.
    אשקלוני 19/08/2014 21:37
    הגב לתגובה זו
    כל המזרח התיכון בוער והם גרים בעכו המקום הכי מוגן באיזור והם עוד בוכים במקום להעריך את המדינה שמגנה עליהם הם אפילו לא שולחים את הילדים שלהם לצבא סתם בכיינות
  • 102.
    בוגד... אתה וכל הערבים במדינה שעושקים ומחריבים אותה (ל"ת)
    לא עוד לבוגדים 19/08/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
  • 101.
    תפסיק לקשקש.. אין דבר כזה לאום פלשתיני זו המצאה שלכם.. (ל"ת)
    דבי 19/08/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
  • 100.
    יניב 19/08/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    ולעוף מפה לעזה או לג'נין
  • 99.
    זכרוני 18/08/2014 20:28
    הגב לתגובה זו
    זוהיר בהלול מקומך ומקום משפחתך בעזה . שם תוכל לפרשן עם העברית המתייפייפת שלך את ההנהגה הצבאית של ארגוני הטרור לסוגיהן .מקומך ושכרך מהמעביד קאטר מובטח !! עשה טובה לכולנו ולך באופן אישי ותתנדף מכאן במהרה אמן !!!
  • 98.
    לזוהיר 18/08/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    האילן הגבוה עליו טיפסת, תפסיק את הדמגוגיה.
  • 97.
    נבלה גרמניה? נראה איך דאעש היו מקבלים אותו -בעריפת ראש (ל"ת)
    יהושוע 18/08/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 96.
    talg007 18/08/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    היי זוהיר, אני מסכים שמדינת ישראל צריכה לשנות את היחס כלפי הערבים. אשמח להתכתב איתך במייל (לא הצלחתי למצוא את המייל שלך ברשת). המייל שלי : talg002@gmail.com בברכה, טל גת
  • 95.
    די להסתה לשינאת ישרא 18/08/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    זוהיר בהלול, אזרח ישראלי, מקדם שינאה ליהודים ומקדם דה-לגיטימציה למדינת ישראל. יש להוקיע את המיעוט שמתנהג באלימות מכל הצדדים (ערבים ויהודים). אני שומע הוקעה מהצד היהודי, איני שומע הוקעת אלימות מהצד המוסלמי אבל הסתה של המוסלמים כנגד היהודים, האפרטהייד, הגזענות, הכיבוש ועכשיו גם המצור ממשיכה בעוצמנ מלאה בארץ ובעולם. כולי תקווה שכל החפצים בחופש, דמוקרטיה וליברליות יוקיעו את כל מפיצי השקריים נגד היהודים ומדינת ישראל הדמוקראטית. אני וכך גם חברי הערבים השפויים לא היו מוכנים לגור באף מדינה עם שלטון מוסלמי. מדינת ישראל טובה לכל אזרחיה הנאמנים וחובה עלינו להלחם בגייס החמישי דוגמאת זוהיר בהלול שיודע להרוס ולא עושה דבר בכדי לבנות את ארצינו הקטנה והדמוקראטית. זוהיר ניצל את כל מנעמי התיקשורת והמדינה וכעת מעוניין להתעשר משינאת יהודים וישראל בדיוק כמו ארדואן. כדאי שכולנו ניזהר מאנשים כמותו והתיקשורת המקדמת את האג'נדה האנטי ישראלית בארץ ובעולם. בסופו הרוב הדומם משלם את המחיר של הטיפשים שזורקים אבנים לבאר.
  • 94.
    מוטי 18/08/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    אבל מי שהתחיל בכל הגזענות והשנאה הם אחיך הערבים (לא פלסטינאים, לא היה ולא יהיה גם עם פלסטיני בא"י). אז אל תהיה צבוע, דבר תכלס, אתה שונא אותנו ומן הסתם לא נחזיר לך אהבה. תלחץ את ידינו לשלום ותקבל את חוקי המדינה, תלחץ לך את היד חזרה. תבטיח את שלומנו בשטחים, תשלמו מיסים ותהיו הוגנים, גם נקנה מכם.
  • בתיה בן-איון 18/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    זוהיר בהלול, אתה לא יותר מאשר פרובוקטור. מה עניין גזענות למלחמה שהייתה (ונמשכת). האם חבריך בעזה שיגרו טילים שמיועדים רק לישראלים ישראלים או גם לערבים ישראלים?? הם עשו את האבחנה? מה הבאת לנו דוגמא את גרמניה? יודע שזה נושא רגיש אצלנו??? כל טיפש מבין, שאתה מנסה לעשות פרובוקציות ומלחמות בתוך החברה בה אתה יושב. דבר יותר מגעיל מזה לא קיים באינושות. אפילו כלב, הולך לחרבן קצת רחוק מהמלונה שלו, אתה לא הלכת רחוק, אותה חברה בה עבדת והתפרנסת והסתדרת עם כולם, פתאום יש לך השגות לגביה, והאשמות שהיא גזענית?מה חשבת להצטרף ללוחמה הפסיכולוגית נגד ישראל? מה חשבת שאנחנו טיפשים??? הכדור חוזר אליך. אתה יצאת טיפש עם כל ההצהרות חסרות ההגיוןו והשכל. אף אחד לא נופל בפח שלך זוהיר. תתבייש לירוק לבאר ממנה שתית כל חייך ושתקת. עכשיו אתה מדבר? לא ראית את הדברים האלו, שאתה אומר על החברה הישראלית לפני עשרים שנה או שהיית עסוק בלבנות אל הקרירה שלך במדינה אותה אתה משמיץ?? אתה מגעיל!!
  • 93.
    שקר ונוכלות-בגרמניה,היהודים לא רצחו גרמנים. (ל"ת)
    חמודי 18/08/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 92.
    ויזנטל 18/08/2014 09:05
    הגב לתגובה זו
    לא כל דבר בארץ זה נאציזם
  • 91.
    אנונימי 18/08/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    אין כמו מדינת ישראל. כל מדינות הערביות שוות לתחת. מילה לא במקום ,דעתך שונה משלהם "המוסלמים" הורגים אותך בלי לחשוב פעמיים. אז אל תבוא ותתלונן על מדינת ישראל.
  • 90.
    זוהר כנראה מריח שמדינת ישראל קורסת.ומחליף צד.הוא מהמר (ל"ת)
    זחש 18/08/2014 02:21
    הגב לתגובה זו
  • 89.
    משה .מ. 18/08/2014 01:56
    הגב לתגובה זו
    תעבור לשדר מקטאר מקומך לא איתנו אתה בסך הכל פלסתינאי מוסלמי צבוע .נהנת ממעמד שלא היה מגיע לך וכך אתה מרשה לעצמך להתבטא .קח אתך את המיעוט ההזוי ,ידידך מהשמאל ועופו למקום הראוי לכם בקטאר לדוגמה ,שם תוכלו לחבור לבוגד אשר גם הוא נהנה ממנעמי השלטון עזמי בשרה חבר ורע ,אז עופו כבר נימאסתם.
  • 88.
    DB500 18/08/2014 00:47
    הגב לתגובה זו
    לך לעזא זל זוהייר ! לא אוהב אותך יותר לא אכבד , אתה בוגד . קול הכלב ברקע נעם לי יותר . עם אוהבים כמוך מי צריך יותר שונאים. אתה ובני עמך , דומים לשחקן פוקר בכיין אחרי שהפסיד שולף אקדח ורוצה את הכסף בחזרה. מאחל לך לחיות במדינה ערבית טובה ונאורה אפילו פלסטינאית ושתוכל להביע את דעתך כפי שאתה מביע כאן , אז אולי יהיה שלום. ותוכל להרגיש בן חורין לא מאויים. אתה שחיית בין ישראלים והיית כאחד מהם , כביכול.
  • 87.
    VIDELA 17/08/2014 22:56
    הגב לתגובה זו
    אין עם פלסטיני ממוצא ערבי, הפלסטינים האמיתיים עזבו את הארץ 1500 שנים לפני שנולד מוחמד. הפלסטינים האמיתיים הגיעו מצפון אירופה, תספר לנו מהיכן הגיעו הסבים שלך לארץ אני בטוח שאתה יודע במדויק.עכשיו עוד דבר ,אי אפשר להיות גזעני נגד אויב.אתם האויב שלנו כאן.אם ערבים מפגינים נגד המדינה ורוצים את השמדתנו,ולא לוקחים אותם לעבודה או מפסיקים לקנות מהם זו לא גזענות זה אמצעי נגד האויב שלנו.
  • 86.
    דניאל י. בן אבו 17/08/2014 20:19
    הגב לתגובה זו
    עם ישראל שב לארצו והתכוון באמת ובתמים לחיות עם הערבים שגרים כאן. אבל הלומנות שלכם היא היוצרת פה שנאה כלפי המיעוט הערבי שתומך בארגוני טירור שכל מעשיהם לפגוע ביהודים
  • 85.
    יהודי אירופה לא חיפשו לזרוק את הגרמנים לים (ל"ת)
    מ 17/08/2014 19:05
    הגב לתגובה זו
  • 84.
    זכרוני 17/08/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    לזוהר בהלול הלקקן נמאס לחיות כערבי גאה במדינת ישראל !! כערבי גאה מר בהלול היקר אני מצפה שבכל זאת תעשה מעשה אמיץ וחשוב ותעקור מהמדינה הזו יחד עם כל משפחתך הענפה והסובלת לארצות שכנות קרובות ששם בהחלט תרגיש בנוח ותדבר את שפתם באופן תדיר מבלי שתצטרך להתייפייף על דוברי העברית במדינה הנוראית הזו. במידה ותחליט לעקור בכל זאת לעזה ...אם לא עזה אז סוריה או מצרים ככל שתבחר אנו בהחלט מתוך הבנה מלאה למצוקותיך נסייע ונשתף פעולה עמכם להעברה מהירה וסופית . אני בהחלט מסכים איתך מר בהלול במדינה הזו הפריירית לא ניתן לחיות כפי שצריך ...מסכים איתך במאת האחוזים . בהזדמנות זו רק תודיע לנו מתי אתה מתכנן לעבור על מנת שנצרף אליך משפחות ערביות גאות נוספות שגם להם נמאס לחיות כאן כערבי . בהצלחה והתאקלמות מלאה בארצות הערביות השכנות ( רק תוודא שבדירתך החדשה יהיה ממ"ד ...). זוהיר הלקקן מצטט תגובה קודמת במקום לשבת ולנסח תגובה נוספת אשר במילא לא תשנה את מה שמרבית העם הזה חושב על טיפוסים לקקנים כמוך ....באמת הגיע הזמן שתעשה מעשה אמיץ ותרד מחיי האומה הזו .
  • 83.
    דברו אל הקיר ! (ל"ת)
    אנונימי 17/08/2014 18:41
    הגב לתגובה זו
  • 82.
    וערבים רוצחים היו גם בתרפ"ע (ל"ת)
    יהודי 17/08/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    אלעד 17/08/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    נכון זוהיר , גם בגרמניה 1930 המיעוט היהודי הזדהה עם אויבי העם הגרמני ואף יצא להפגנות אלימות הכוללות ניסיון רצח גרמנים חפים מפשע . בדיוק משם התחיל הנאציזם , המיעוט היהודי שימש כגיס חמישי ולכן הגרמנים החליטו לרדוף אותם . אוי כמה אתה חושב שאנחנו טיפשים ?! זה שאתה מדבר בהפגנה בצורה חופשית ללא מורא ופחד , ושישנם ערבים-ישראלים שנהנים מכל הזכויות פה בארץ אך מתבטאים בצורה איומה ונוראה , את זה אתה שכחת ?! דמגוג זול שכמוך!!!
  • 80.
    עופר 17/08/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    זוהיר תמיד הערצתי אותך, אך לאחרונה בעקבות התבטאויותיך סר חנך מליבי. היית בשביךי בן אדם בגדל והתחנך בישראל ספגת לאומיות ישראלית וערבית כאחד ולא היה כ"כ איכפת לי אם אתה עאבי או סיני בודהיסטי, היית בשבילי בן אדם, כעת אני מרגיש שבגדת בי אתה מעלה נושאים של לאומיות כי לא הרגשת מעולם ישראלי. תתבייש, הגעת למעמדתך בעיקר בגלל האכניקה הישראלית שמאפשרת חינוך ברמה גבוהה לכל אזרח הרוצה זאת אתה התקדמת לעולם העיתונות בעזרת מערכת החינוך הדפנסיסבית הישראלית, הפתוחה לכל, ראה כמה סטודנטים ערבים בכל מוסדות ההשלה הגבוהה בישראל, ראה כמה סטודנטים יורקים בצלחת ממנה אוכלים בגלל סובלנותה של המדינה והמערכת המשפטית שלה. כל השנים היית בשבילי אותו האיש ההולך על החבל הדק לדו קיום ולעיתים גם בצדק סטית מעט לצדנו. המדינה העניקה לך פריבילגיות כאלה שלא היית זוכה להן בכל מדינות ערב. אז הנה גם אתה יורק בצלחת. גויים רבים והודים שלא מצאו את עצמם במדינותיהם הגרו לישראל והם חיים חיי חופש ודמוקרטיה. אם אתה בגילך אתה מוצא את עצמך מחוץ לקהל הזה שאוהב אותך ועוד אחרים כמוך , הרי שאתה מומן להסתלק מאתנו. לך לך מארצך וממולדתך .
  • 79.
    מני 17/08/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע כמה נדקרו השנה? כמה מתו? כמה סובלים טראומה כמה צער והפסד ימי עבודה נגרמו למשפחות כמה שעות משפט בוזבזו ? קיבינמט חמאס שממס הערסים מסוכנים פי 1000 לדעתי
  • 78.
    רון 17/08/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    קיבלת במה בישראל ואתה יורק לבאר בכל החוצפה. אדוני היקר, אם לא טוב לך פה לך תשדר כדורגל בעזה ותשחרר אותנו ממך. הדעות שלך לא מאוזנות, פרו פלשתיניות חד צדדיות. מקומך אינו איתנו אלא עם אויבנו.
  • 77.
    כמה אוטובוסים התפוצצו בגרמניה בשנות ה30? (ל"ת)
    רונן 17/08/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    Jess 17/08/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    רוב רובם של האנשים בעולם שטופים באמונות טפלות! מי שקורא לרצח הוא רוצח בפוטנציה!
  • 75.
    שלי 17/08/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    לכפר ערבי שם יטבחו אותם
  • 74.
    שי 17/08/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    ראש ממשלה?
  • 73.
    דרורה צחור 17/08/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    מעולם לא היית אזרח ישראלי בליבך, למרות החיבוק האדיר שקיבלת מהחברה הישראלית אם זה הנאום שלך! הצביעות שלך מחרידה כל אדם משלוותו; על איזו פלשתיניות אתה מדבר זוהיר בהלול?... מאיפה הגעת לארץ ישראל זוהיר בהלול?... גם אתה יודע עמוק עמוק שפלשתיניות היא המצאה של הערבים כדי לדרוש חזקה על ארץ ישראל היהודית!!! שאפילו מוחמד שלך כתב בקוראן שהיא שייכת לילדי האלוהים, קרי, היהודים!!! לא למוסלמים, אלא ליהודים!!! בנוסף, אתה מתפלא שאני רואה בך אויב?... אמור נא לי מתי בפעם הראשונה, לא האחרונה, הראשונה הטלת דופי בהתנהגות האנטי ישראלית של הח"כים הערביים שאמורים לייצג את המגזר הערבי אך במקום זאת מייצגים את החמאס ואש"ף?... מתי בפעם הראשונה, לא האחרונה, הטרידה אותך ההתנהלות הערבית בעזה, ביהודה ובשומרון?... הרצחנות הנוראה שאת התגלמותה המזעזעת עוד יותר כולנו צופים ביחד איתך במה שקורה בעירק, סוריה ואפילו במזרח לבנון. חמאס הוא בעל אותה אג'נדה של דעא"ש והטרוריסטים הסלפים בחצי האי סיני. מתי הבעת מורת רוח קלה (רק בשביל לסמן V קטן של פוליטקלי קורקט) כנגד המעשים הנפשעים שלהם. אתה מדבר על גזענות?... אתה מייצג אותה!
  • 72.
    שיר 17/08/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    היו פעם ילדים גם אלה שמקבלים טיפול בישראל יהיו מחבלים תרחם על כל החיילים על רוצחי הנערים על אלה תרחם לא על רוצחים לעתיד
  • הכוונה על הנערים שנרצחו ולא על הרוצחים (ל"ת)
    שיר 17/08/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    חיים 17/08/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    שאתה יכול לגור איפה שאתה רוצה יש המון מדינות ערב אתה מוזמן להגר לא נרגיש בחסרונך
  • 70.
    גל 17/08/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    המופרדות לשתיית מים ללבנים ולצבעונים על ההפרדה המוחלטת במקומות ציבוריים ועוד בשנת ה 60 וה 70 להבדיל אלף הבדלות רואים את המוסלמים שמשתלטים על אירופה כאילו שהארץ שייכת להם הורסים כל חלקה טובה אתה שפר גורלך ועכשיו אתה שופך חול לבאר שממנה אתה שותה מים מסית את הערבים גילית את פרצופך האמיתי את חמאס אתה לא מגנה שחוטפים רוצחים להם הכל מותר בושה
  • 69.
    ttyyuu 17/08/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    האם כל ההסתה שלכם נגד היהודים זה בסדר ?האם שריפת מכוניות זה בסדר ?חסימת כבשים וזריקת אבנים זה בסדר ? הפתגם הערבי אומר שהגמל לא רואה את דבשתו אני באופן אישי אחרי המהומות לא צורך שום מוצר שלכם ולא אוכל ולא מבקר אצלכם
  • 68.
    גל 17/08/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    אבא שלו הרג בספטמבר השחור ? אתה מדבר על היסטוריה מסביבך מדינות ערב שלא חסות על אף אזרח והחמאס ששם את האזרחים נשים ילדים כמגן על טילים ועל עצמם מה אתה אומר על זה.
  • שי לשר (Lasher) 11/09/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    רק תיקון עובדתי קטן.. חוסיין היה זה שגירש את ערפאת וחבריו וסוריה (אז חאפז אל אסעד, אביו של בשאר הנשיא הנוכחי) לא היתה מוכנה שישבו בה ולכן עברו ללבנון ו"הקימו" פתחלאנד בדרום לבנון, עד שבא להם אריק שרון ו"סידר להם" מעבר ללוב, אל קדאפי שקיבל אותם...
  • 67.
    שרון ב 17/08/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    אדם חצוף. אין אדם שהחברה הישראלית קבלה אותו בזרועות פתחות כמו הבהלול הזה. הגשש החיוור הקדישו לו מערכון. הוא היה שדרן נערץ. ואילו הוא? במחצית שנות ה-2000, הוא הודיע, בחוצפה ללא נשוא, כי הנשיא שלו הוא ערפאת. אתם הבנתם? ערפאת הנשיא שלו! כלומר, למרות כל מה שקיבל הוא לא מכיר במדינת ישראל היהודית ושאיפתו היא פלסטין הערבית. לו למד אצלי היה מקבל אישוש כי הגזענים הגדולים ביותר בהיסטוריה הם הערבים; הקולוניאליסטים-אימפריאליסטים הגדולים ביותר בהיסטוריה הם המוסלמים. כנ"ל לגבי סוחרי עבדים ועוד בישין מרעין. והוא מדבר על גזענות?!?! ובכל זאת, אין לי בעיה איתו, אלא עם היהודים האנטישמיים. הם מורי הדרך שלו ושל אירופה בדרכם לחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית. הם החדירו בו ובאירופה את הביטויים המתועבים של אפרטהייד, פשיזם, כיבוש, וכו'.
  • 66.
    די נמאס ממך בהלול. לא טוב לך במדינת היהודים? אתה יכול (ל"ת)
    לחזור למולדתך הערבית 17/08/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    יוסף 17/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    נתנו לו מיק' הפכו אותו ל"שדרן" ספורט כיבדו אותו אבל בעת משברון הוא פתח פה והקיא לבאר ממנו שתה והתרומם לאומן מסכן פלסטחנאח רק בסוף בסוף ישראלי אבל משכורת ותנאים סוציאלים לקבל הוא קודם ישראלי בושה לנו כחברה לקבל מצב כזה ועוד לעודד כמוהו לא פלא שחנין זועבי מתבטאת ככה
  • 64.
    כהנא 17/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    איך נבלה זו משווה בין ישראל ויהודים לגרמניה הנאצית ופאשיסטים? הרי גייס 5 כמוהו נהנה מכל טוב שמדינת ישראל ויהודים נותנים להם ובתמורה מקבלת השמצות חסרות ריסון ושנאה חסרת תקדים
  • 63.
    אפי 17/08/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    למה ללכת רחוק לגרמניה?שחכת אולי? לא,אתה לא אוביקטיבי וכן סלקטיבי שמדינות ליגה ערבית ומדינות מוסלמיות מחרימים עשרות שנים את ישראל בכל התחומים ומי שמיצג אותנו.
  • 62.
    דב 17/08/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    אם אתה אמיץ לפתוח הפה בעיתונות הישראלית-נשמע אותך על מעשי הערבים אחייך - מעניין אילו תגובות תקבל ,תנסה וניראה איך תשרוד
  • 61.
    אנונימי 17/08/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    בשני הצדדים יש קיצוניים. ובמקום לבכות שכמה יהודיים שונאים הערבייםצרכים להבין שהרוב הדומם אין לא שום דבר נגד ערביים. יש לו אבל הרבה נגד שורפי הצמיגים הורסי תשתיות מפגינים הנושאים בגאווה את דגלי פלשטין אבל חיים בישראל ובחיים לא ירצו לעבור לגור בפלשטין.
  • 60.
    דפנה 17/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    1. ערביי ישראל אומנם אכן בעלי תעודת זהות כחולה, אולם בניגוד גמור ליהודים שחיו באירופה (כל יהודי ומדינתו הוא) והשתלבו בחברה, שירתו בצבאות של אותם מדינות (חיילים יהודים נהרגו במלחמת העולם הראשונה יהודים גרמנים נלחמו ביהודים בריטים וכיוצ"ב.... ערביי ישראל מעולם לא ניסו לתרום ולבוא לקראת המדינה שנותנת להם - יש מעטים שכן אבל הרוב הגדול לא - ההיפך הגמור - בכל פעם שישנו עימות עם ישראל הערבים הישראלים תומכים מיד במדייניות הצד השני - אז איך אנחנו אמורים לבטוח בכם???? 2. מעולם !!!1 אבל מעולם!!!!!!! לא התקיימה הפגנה ערבית ישראלית בעד השלום - תמיד יש מהומות וזריקת אבנים על שוטרים, בקבוקי תבערה והתנכלות ליהודים שעוברים במקרה בסביבה - אז איך אנחנו אמורים לבטוח בכם??????? זוהיר - בשביל לקבל צריך גם לתת, זו לא חוכמה רק לדרוש מהמדינה ומהאזרחים שבה עבודה, קצבה, ביטוח לאומי, לימודים ולעמוד מנגד ואפילו לתמוך בעובדה שישראלים נהרגים במלחמה על הבית של כולנו. אם הייתם מראים לנו שאתם בעדנו הכל היה אחרת, תאמין לי..............
  • ישראל 17/08/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    בפני מי אתה בכלל מצטדק?
  • 59.
    ko 17/08/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    והתפוצצו להם בקניונים. ההשוואה שלך מראה על הגיזענות שלך זוהיר, ועל הדרך של הערבים לטמון ראש בחול במקום להגיד חמאס אשם!
  • 58.
    משה ג. 17/08/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    מסתבר שגיס חמישי יכול להיות גם מחופס ליפה נפש.
  • 57.
    דוד 17/08/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    אולי אתה מנצל את הקרדיט הגדול שלך להיטהרותם של טרוריסטים
  • 56.
    אחד העם 17/08/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    ריח חזקה של גזענות-שנאה פאשיסטית. תתבישוווווו.
  • 55.
    קורמורן 17/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    נכון, גם הגרמנים החרימו עסקים יהודיים לאחר שהיהודים פוצצו אוטובוסים וירו טילים למרכזי הערים בגרמניה תוך שהם צועקים "איטבח אל דויטשה". גם ההשוואה לאפרטהייד בדרא"פ ממש מדוייקת. לאור העובדה שיש כאן אוטובוסים נפרדים, ספסלי גינה נפרדים, בתי חולים נפרדים ואפילו יש הפרדה בשידורי הרדיו והטלוויזיה, לשדרנים ערביים אסור לשדר בעברית ליהודים וכיוצא באלו סממני אפרטהייד. זוהייר, פשוט תתבייש לך להתבכיין ולעוות את המציאות המורכבת בלאו הכי.
  • 54.
    עמך 17/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    למה אין תמונה של כל המפגינים כדי שהצופה יוכל לאמוד את מספרם?
  • 53.
    שונאי ישראל מנצלים את תמימותם של השמאלנים ההזויים (ל"ת)
    מזל שאתם מעטים 17/08/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    ערבי קם בבוקר ומשקר במצב אוטומט בלי להניד עפעף (ל"ת)
    יעקב 17/08/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    raam1234 17/08/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    אל תשווה בכלל את מצבם של היהודים שם. למצבכם כאן. מי שהתפרע כאן זה העם שלך ולא אנחנו. מי שניפץ וגרם הרס רב זה אתם ולא אנחנו. מי שרצח זה אתם ולא אנחנו. מי שמסתיר את הרוצחים זה אתם ולא אנחנו. מי שנילחם ברוצחים. ולא משנה מאיזה לאום. זה לא אתם זה אנחנו. מי שקורא להשמדת עמים ומבצע הלכה למעשה. ( הכחדת העם היזידי ) זה הדת שלך ולא הדת שלנו. תסתכל במראה טוב טוב. ותגלה שאתה הוא הוא הגזען.
  • 50.
    קובי 17/08/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    ביום שהערבים הישראלים יבינו שהם חלק מהעם שלנו שהחמאס יורה גם עליהם והם יפסיקו להניף דגלי פלסטין הם יחיו פה טוב אני בטוח בזה.
  • ציון 17/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    ואין להם על מה להלין אלה לשנות דרכם ולהוכיר תודה למדינה ולישמוח שהם חיים בישראל עים יהודים ולא בעירק או בלוב או בירדן או בסוריה ועוד ועוד
  • 49.
    בהלול כנראה שוכח מי הטיל חרם נגד ישראל שנים רבות (ל"ת)
    לא גרמניה אלא הערבים 17/08/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    דור 17/08/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    אין שום הקבלה או דמיון ולו קלוש בין המצב בגרמניה לפני מלחמת העולם השניה ובין המצב בארץ כיום. מי שמזדהה עם "העם הפלסטיני" ומטרותיו כמו בהלול הוא לא פחות מאויב מדינת ישראל משום שגם תחת כל המסכות מטרתם ארוכת הטווח של הפלסטינים מכל הזרמים היא חיסול מדינת ישראל. השמאל שמציג את בהלול כדגל חיי בעולם הזוי ויש רק לאחל לו ולכולנו שלא יתפכח מהזיות אלה בנסיבות השכיחות כיום במזרח התיכון מחוץ לישראל
  • 47.
    שי לשר (Lasher) 17/08/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    אתה מקביל עצמך ל... אני יהודי בעל תעודת זהות גרמנית ולעולם לא אוותר על לאומיותי הלא גרמנית - היהודית. לא רק זה, אלא שכשהקימו את גרמניה, ניסיתי לזרוק את כל הגרמנים הלא יהודים לים ולא הצלחתי, וחלק מ"אחי" ברחו לצרפת ומשם הם ממשיכים בהתנגדות לגרמניה הלא יהודית וכולנו (אני ו"אחי" שעברו לצרפת ב "נאקבה" - כישלון זריקת הלא יהודים בגרמניה לים) ממשיכים לגייס את כל התקשורת העולמית בעולם, לתמוך במאבקנו הצודק לתיקון ה"נאקבה" ע"י הפסקת הכיבוש הגרמני של גרמניה והפיכת גרמניה לישראל. "אחי" שבצרפת, גם יורים על גרמניה טילים ורקטות ופצצות מרגמה ואנחנו כאן גאים ושמחים בכל פגיעה שלהם בגרמנים הלא יהודים ("הכובשים"). את כל זה, כמובן אנו עושים בשם האל (באיסם אללה), לא סתם כבני אדם מן היישוב. יש לנו גיבוי משמיים וצדק מאותו כיוון גם כן. גרמניהב היא מולדתנו וארצנו ולעולם לא נוותר על אף שעל יהודי של אדמת הקודש הזו... שתיקת המתונים, מר בהלול, היא המכה הקשה ביותר לערביי ישראל ולערבים הפלסטינים. ליהודים הפלסטינים כבר יש מדינה מ 1948. גם לערבים יכלה להיות מאז ובשלום ושגשוג ופריחה באיסם אללה וואללה או לא... חבל על הדם
  • 46.
    Tamoy 17/08/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    כמה עובדות ו שאלות... 1. המקום היחיד במזהת בו ניתן לאזרח ערבי לבחור ולהבחר זוהי מדינת ישראל. 2. המקום היחיד במזהת בו לאזרח ערבי יש אפשרות להפגין למחות ולבטא עצמו באופן חופשי זאת מדינת ישראל 3. המקום היחיד במזהת בו קיים חופש עיסוק מוחלט לערבי בכל תחום שהוא כולל במערכת הבטחון ו המשפט היא מדינת ישראל. 4. כנ'ל לגבי כל זכויות בסיסיות של אזרח. ועכשיו לשאלות: 5. סוהיל,מעניין מדוע נדם קולך כשאחיך חוסמים את ואדי ערה מיידים אבנים ובקבוקי תבערה ומניפים דגלים של תנועות וחורטות על דגלן הרס והשמדת מדינת ישראל? 6. מעניין מדוע נדם קולך כשאחיך הפלשתינאים עולזים כשמתרחשת פגיעה במדינת ישראל (זכור רק לאחרונה -חטיפת הנערים)? 7. מדוע נדם קולך כשנציגיך בכנסת ממרידים ומסיתים את אחיך הערבים לפגוע בדמוקרטיה ובכל מה שכביכול יקר לך... נראה לי שתסכול והטלת אחריות על אחר לכל כישלון ופגע היא הגורם העובר החוט השני בקרב כל אחיך ו כנראה שגם אתה לא משוחרר ממנו.. תהיה לי בריא תשאר פרשן כדורגל הגיחה שלך לפוליטיקה היא ממש לא לעיניו..
  • 45.
    ר.א. 17/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    לקרש עץ בעין שלך...
  • 44.
    ר.א. 17/08/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    לקרש עץ בעין שלך...
  • 43.
    יונתן 17/08/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    היהודים בגרמניה היו נאמנים למדינה, מה עוד שעבורם זאת היתה מולדת אמיתית ובלתי חליפה. לעולם לא היו בוגדים במולדתם! תראה כמה לחמו עבורה במלחה"ע הראשונה. ערביי ישראל רק חותרים תחת המדינה. ברגע של אמת כמעט כולם בוגדים!!!
  • 42.
    דוד 17/08/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    מה אתה חושב,שאם העברית היפה שאתה מדבר לא נשים לב , שאין לך שום בושה,אתה לא מסוגל להגיד מילה אחת בגנותם של אחייך מהחמאס. ישפן. פחדן.
  • 41.
    אחת 17/08/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    רבות. זה הכי קונצנזוס במדינה. אבל לך זה לא מספיק. אז אתה בוכה. וכן, כידוע, יהודים זרקו רקטות וחפרו מנהרות מתחת לבתי הגרמנים - לכן הגרמנים החרימו אותם. אמירות עלובות, טיעונים דמגוגיים.
  • 40.
    החרם נגד תומכי טרור יהודים וערבים (ל"ת)
    ליצן 17/08/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    משה 17/08/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    אדון בהלול ואדון גרוסמן , היהודים לא רוצים כיבוש או שליטה על ערבים. זה בדיוק ההפך. הערבים והמיעוטים כאן כמו דרוזים ונוצרים מוגנים רק כי השלטון כאן יהודי. האסון הכי גדול שלך בהלול זה שהיהודים לא ישלטו כאן. אתה יודע את זה יפה מאוד אבל שמאלנים יהודים טמטמו אותך . אבו מאזן יכול לשלוט רק כי צה"ל שומר עליו . צבועים שמאלנים נמאסתם.
  • 38.
    זוהר בדשה 17/08/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    תראה מה עושים האחים שלך בגדה שמחרימים תוצרת ישראלית ותראה מה עושים האחים שלך בעזה שיורים רקטות גם על האחים שלהם כמוך בישראל. לכן אם מתאים לך להיות פליסטינאי אזי תתכבד ותעבור לגור עם האחים שלך תבחר בגדה או בעזה !
  • 37.
    איציק 17/08/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    כשהיה כתב ספורט היה בהלול משתמש במילים מהמילון. אבל, אף פעם הוא לא הספיק לקרוא את מובנם. מכאן הגיע הגיחוך בכל פעם שהוא דיבר. הוא הפך לבדיחה. אותו סגנון הוא מביא למישור הפוליטי. אבל הפעם, אי הבנתו את המילים, זו כבר לו בדיחה. זה מצער.
  • 36.
    דש 17/08/2014 09:25
    הגב לתגובה זו
    אתה המילים היפות והתיאורים ההסטוריה תשתמש כאשר אתה מרצה בפני ערביי ישראל מטירה,טיבה, קלאנסווה ואחרים אל איך מפגינים המשטר דמוקרטי עם שלטים או עם אבנים וצמיגים בוערים. במכות או בדיברים.למרות שלא השתתפתי במסדר הביזיון אתמול ברור לי שאתה יכול לקחת דוגמא זו ולהשתמש בה
  • 35.
    ברוך 17/08/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    מערבי נאור וגאה אל תדרדר לגרמניה ואל תעשה צעדים לכוון הערבים ממשיכיהם של הגרמנים שרוצים להשמיד את היהודים ואל תשווה בין החרמות של אלה שמפגינים לטובת החמאס
  • 34.
    לא הכירו בו כאזרח? הרי רצו למנות אותו כשגריר! (ל"ת)
    י. 17/08/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    ציון 17/08/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    זוהר בעליל אתה יכול להתבייש החופש והזכויות שיש לערבים בארץ אין באף מדינה תפסתם את כל מקומות העבודה לצבא אתם לא הולכים וגם ישלך פה גדול מדי חבל שהחברים שלך בתקשורת לא עוניםלך אם כבר צריך לקחת מכם ולתת יותר לדרוזים הם זכאיים ליותר החרמות שאתה מדבר הערבים התחילו
  • 32.
    מעולם לא קראו היהודים להשמדת גרמניה !! (ל"ת)
    שפרעמ'ר 17/08/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    רק אהבה 17/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    אינך מצליח למצוא את דרך ההשלמה וההתחברות . אפשר היה שתעמול למען החיבור וההבנה . בחרת ב לבקר ולתקוף למה ? עדיין פוחד ממה יגידו ? ישראל הבלתי מושלמת מאפשרת לך מקום והתפתחות כמו לכל ישראלי . נכון , אנחנו לא מושלמים . אם כך בוא והשלם בוא ותרום . למה לך לצאת למדבר הויכוח המר ? ערביי ישראל מפספסים פעמיים . פעם אחת בהתכתשותם עם המימסד בישראל , שזה עוד בסדר בדרך להיותם ישראלים מושלמים . פעם שניה באי הציגם חתירה ודוגמא לדו קיום ובאי עידוד הפלשתינים למציאת דרך ההבלגה וההשלמה . מכך יוצאים כולנו ניזוקים . לשמחתנו רבים במגזר מוצאים הדרך וכוח הגיון החיים הולך וגובר . רק אהבה .
  • 30.
    השקולה 17/08/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    כל ערבי מצליח פותח פה על ישראל, שנתנה לו הזדמנות. שיעבור לתורכיה ויתנגד לארדואן, נראה אותו!
  • 29.
    אזרח 17/08/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    שירתו בצבאה, לחמו את מלחמותיה וזכו באותות גבורה.הם לא החזיקו בלאומיות כפולה ולא חתרו תחת אושיותיה,לא הפגינו לא זרקו אבנים ובוודאי לא זרקו בקבוקי תבערה.מר בהלול מפגין בהשוואה זו בורות חוסר ידע וחוסר רגישות . על מר בהלול לחזור בו מהשוואה זו ולהתנצל.עצם המחשבה להעלות על דל שפתיו השוואה מעוותת כזאת צריכה להדליק נורה אדומה לגבי נאמנות ערביי ישראל למדינה
  • הוא לא ניחן ביכולת ביקורת עצמית, לכן לא יעזור דבר (ל"ת)
    ר.א. 17/08/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    עשית שרות לאומי? 17/08/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    לא מספיק להחזיק תז כחולה. האם עשית שרות לאומי האם אתה מוכן לוותר על מדינה פלשתינאית בתחומי מדינת ישראל האם אתה מוכן להישבע אמונים למדינת ישראל. רק בתנאים האלו אתה שווה ליהודי ללא שום קשר למוצאך ולדתך. אתה לא יכול מצד אחד לבקש שיכירו בך כאזרח שווה זכויות ומצד שני לרצות בהשמדת המדינה. כדי להגיע למצב הזה לך תחיה בעזה ותבין איך יראו כאן החיים אחרי השמדת מדינת ישראל
  • 27.
    השקולה 17/08/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    כל ערבי מצליח פותח פה על ישראל, שנתנה לו הזדמנות. שיעבור לתורכיה ויתנגד לארדואן, נראה אותו!
  • 26.
    למה להגזים ? 17/08/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    סלח לי זוהיר, אתה מגזים מאוד מאז פרצה המלחמה האחרונה , מגזים ביותר, יש לך מעמד, התקשורת מחרימה אותך ? קיבלת יותר זמן שידור מאנשי ימין, אפילו מתונים, אתה חלק מאלה הגורמים לניכור והקצנה, תעשה חשבון נפש, "כדור בננה מסוחררת באוויר" הללויה.
  • 25.
    misha6 17/08/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    1. אין גזענות בישראל כלפי הערבים כי הם ואנחנו - אותו גזע השמי. 2. השוואתם של ערבים בישראל עם מצבם של היהודים בשנות ה-30 בגרמניה הנאצית גובלת בפשע של שקר אדיר. הערבים חופשים בישראל וליהודים אסור להכנס לשטחי ערבים גם בחוק וגם במחיר חיים. מי שעושה גנוסייד זה ערבים נגד יהודים ולא יהודים שלפעמים מבצעים ירי בטעות. 3. כמה אלפי מחבלים ערבים רצחו את היהודים בכוונה כמו עכשיו ב"צוק איתן" לאומית ברוך גולדשטיין אחד ויחיד שקם להגן מרצח ישוב יהודי בחברון. 4. לערבים יש 22 מדינות והם רוצים עוד אבל לנו הם לא משאירים אפילו אופציה של "2 מדינות" - האופציה שקרית מן היסוד גם בגלל שזה טעות במספר וגם בגלל שאין ערבי רציני שרוצה את ישראל אפילו בשטח של מילימטר רבועי כעל כך אוסר קוראן וואקף המוסלמי. תפסיקו לחיות באשליות ולבלל מוח לחיילים בחזית ולציבור האזרחי. מיכאל דייצ'ב ירושלים
  • 24.
    אנונימי 17/08/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    לפי המדיניות החכמה של החמאס יש מקום לחשש לכאורה שהם מאיימים גם על מובילי דעה בישראל .
  • 23.
    אריאל 17/08/2014 09:05
    הגב לתגובה זו
    זוהיר שנהנה מכל מה שהמדינה נתנה לו.הפך מרועה צאן לעשיר על חשבוני ןחשבונך הוא גזען פאשיסט שונא יהודים.חבל שנותנים לו במה בכל במה אפשרית הוא יחד עםהשמאל המתוסכל יביא לסופה של מדינה יהודית ויהפכן את מדינת ישראל מעורבת עם רוב ערבי ושליטה של המחבלים כמו זוהיר בעם ישראל.זו לא תאוריה זו מציאות שנרקמת ובעוד עשור שתיים זה יהיה כך.יתנו לכם במה לזעוק????לא ולא ידידי.ולכן אתם היושבים בציוון בשקט ובלי להשמיע כל נגד זוהיר ושכמותו תאלצו לקבל אותו כשולט בכם,ראו הוזהרתם אין אוהב ישראל יש שונא ישראל וזוהיר כמו עוד ערבים מתיפיפים לא שונים מאויבינו להשמידנו.
  • 22.
    אברהם 17/08/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    נכבדי הערבים מתבכיינים ודופקים, 95 אחוז מהתחבורה הציבורית בגליל, כולל קו חיפה עכו נהריה, קווים פנימיים בעכו נלקחו מאגד היהודי ונמסר לחברת נתיב אקספרס חברת בת של החברה הערבית מנצרת, ההנחב ממס נלקח מכפר הוורדים היהודי, לכפרים הערבים השאירו, כולל תרשיחא, די מהבכיות,
  • יוסי בן-משה 17/08/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    בשם אלוהי הכסף והנוחות, מתפרקת מדינת ישראל מנכסיה, שבטרם קמה המדינה נעשה מאמץ לרכשם. מעבודה עברית, קרקעות והתישבות עברית. התחבורה חשובה ועקרונית, בעת חירום. ברור, שלא תהיה פנייה נגד "עצמם ואחיהם הפלסטינאים" בעת חירום. פתרון חלקי, לדעתי ימצא בחתימה על התחייבות, שתכלול קנס כספי גדול גדול, או/מאסר במקרים שיובאו בחשבון.
  • 21.
    avvi46 17/08/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    האיסלם מצהיר על אהבת המוות היהודים לא. היהודים הם מיעוט בעולם אין חשש לאיסלם להתכלות עקב חוק המספרים הגדולים, הצגת הדברים ע"י אדם שחי בארץ בחופש מוחלט היא ניצול ציני של הדמוקרטיה.
  • 20.
    יורם וולף 17/08/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    ומצא את מקומו באשפה הקרובה לזואבי
  • 19.
    אני 17/08/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    למה לא תעבור אליה? הרי אתה פלסטיני גאה?
  • 18.
    ציניקן 17/08/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    בגרמניה זה התחיל באיסור על יהודים לקנות בחנויות (למעט שעה אחת אחה"צ) המשיך בפיטורים, איסור לעסוק במקצועות שונים, איסור על נשואים עם יהודים, ומשם המדרון חלקלק
  • 17.
    אני 17/08/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    אתה מבקש מאיתנו לא לבקש את אשר אתה מבקש לעצמך וזהו עיוות שלא נשמע כמוהו ומעיד על חוצפתך יותר מאשר חמלתך. אתה מבקש לשמור על לאומיתך ומבקש ממני לוותר על הלאומיות שלי, בכדי למנוע ממני להגן על מבקשי נפשי. כך שרק לך מורשה להיות לאום, אם זו לא עזות מצח אז אינני יודע מהי.
  • 16.
    הנשר 17/08/2014 08:51
    הגב לתגובה זו
    **** יהודים לא זרקו אבנים ברחובות מינכן **** **** יהודים לא חפרו מנהרות חטיפה ממולכדות מתחת לרחובות פרנקפורט **** אז תפסיקו כבר להשוות את ההתנכלויות ליהודים חפים מפשע בגרמניה להגנה עצמית מול טרור מוסלמי !!!!!!
  • 15.
    שחום עור?! חצי מדינה פה שחומי עור יא בכיין (ל"ת)
    יוני 17/08/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ירון 17/08/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    איזה שנאה אלינו היהודים , פשוט עזבתי את המקום בתהייה האם אחרי כול כך הרבה שנים מגיע לנו היהודים כזו שנאה שגובלת ברמיזות של דאעש
  • 13.
    uridror1 17/08/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    ראיתי את חדשות השבת והתביישתי בהשוואה שעשה הפרופסור למדע המדינה , מאוניברסיטת תל-אביב . הוא השווה בין יהודי גרמניה בשנות ה-30 למצבם של ערביי ישראל - כיום. בושה וחרפה !!! אני לא זוכר מצב שבו יהודי גרמני הפגין בגרמניה בשל קיפוח ! אני לא מכיר מצב בו יהודי גרמניה נקטו באלימות כנגד השלטון הנאצי . אני לא מכיר מצב בו יהודי גרמניה לא שאפו להיות הכי גרמניים שיש !!! והערבים בישראל ? לא מכירים במדינה כמדינתם. מצהירים על היותם שייכים לעם הפלסטיני. הם פוגעים באלימות בכל פעם שמתאפשר להם ביהודים !!! הם ( כן הם- בהכללה גסה ! ) רואים את עצמם כובשים את המדינה מידי היהודים ב...דרך דמוקרטית , כמו היטלר וכמו הכפיל שלו - ארדדואן . ויש עוד . אבל זה מספיק - כרגע.
  • 12.
    אריה 17/08/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    בהשווה הזאת זוהיר מצטרף למסלפים הגרועים ביותר. בגרמניה יהודים לא היו אנטי גרמניים. בישראל יותר מידי ערבים תומכים באבו מאזן, בחמאס ובעוד אויבי ישראל לא רק במילים - גם במעשים. קריאות להחרים את ישראל באות בראש וראשונה מהשמאל והערבים. ערבים רוקדים על הגגות כאר י ירי על ישראל, אפשר להמשיך?
  • 11.
    אחד העם 17/08/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    ישראלי.אתה ערבי ותישאר ערבי ותהיה גאה בערביות שלך.תפסיק להתבכיין על הישראלים והיהודים ותבדוק את עצמך ועמך קודם.מה שאתה אומר כאן בריש גלי לא היית מעז לומר בשום מדינה ערבית ובטח לא בעזה.אתם בוכים על הדמוקרטיה בישראל אבל מנצלים אותה עד תום.ביננו , אני מכיר אותך,רצית להיות שגריר של ישראל !!! ולא מינו אותך מאז אתה רק בוכה ויורה.תתבייש לך
  • 10.
    ציון 17/08/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    האיטלקטואלים הערבים ממלאים פיהם במים ושתקים ומשאירים את הרחוב הערבי ללא רועה מי להיתפריע ולהפגין במקום להפגין נגד החמס שיורה טילים על ישראל ובעזה הוא משליט כוח וטרור נגד חלק גדול מהאזרחים ועל רכושם מה אתה מלין על ישראל ועל הציבור היהודי תעשו בדק בית אצלכם ותתקנו את דרככם כלפי ישראל והיהודים אין פה מקום למישחק מילים צריך מעשים כנים
  • 9.
    אחד העם 17/08/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    ישראלי.אתה ערבי ותישאר ערבי ותהיה גאה בערביות שלך.תפסיק להתבכיין על הישראלים והיהודים ותבדוק את עצמך ועמך קודם.מה שאתה אומר כאן בריש גלי לא היית מעז לומר בשום מדינה ערבית ובטח לא בעזה.אתם בוכים על הדמוקרטיה בישראל אבל מנצלים אותה עד תום.ביננו , אני מכיר אותך,רצית להיות שגריר של ישראל !!! ולא מינו אותך מאז אתה רק בוכה ויורה.תתבייש לך
  • 8.
    יקי 17/08/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    אני מעריך אותך בתור בן אדם .אבל אם אתה מדבר על חרמות מדוע אתה לא פוצה פה נגד החרמות שעושה ראש הרשות נגד ישראל. דבר שני איך אתה רוצה שנבוא לאכול לקנות בערים ערביות לאחר המהומות אני לא מדבר על עירך עכו .בעכו אין החרמות יש להחרים את נצרת אום אל פחם ועוד ערים אשר שם יצאו נגד היהודים וישראל . איך אתה רוצה דו קיום כאשר באותם ערים תוקפים את היהודים . תבוא בטענות לאותם ח"כ וראשי הוועדות המסתים את ערבי ישראל כנגד המדינה והיהודים. אז בבקשה ממך תדייק בנימוקים שלך כן אנו לא ניתן פרנסה לאותם חלאות המתנהגים כך. למה אין חרם בכפרים הדרוזים , לפני כל מעשה צריך לחשוב כעת שיסבלו ויבאו בטענות רק לעצמם.
  • 7.
    אלברט 17/08/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
    יש פולנים שעדיין חודשבים שהספרדים אוכלים בידיים. וזה מועבר לילדים ולנכדים שחושבים שהם יצאו מהתחת של אלוהים נראים עם פרצוף תחת .וחושבים שהם הגזע העליון.
  • 6.
    שירים ושערים 17/08/2014 08:36
    הגב לתגובה זו
    עוד פעם קיפוח עוד פעם גזענות? קודם תבדוק את אלפי אלפי קריאות השמחה של ערבי ישראל בפייסבוק במות חיילים יא אפס עלוב
  • 5.
    חיים 17/08/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    במקום שתרגיע יש לך כל מיני פרשניות לא נכונות..אני מתפלא עליך..
  • 4.
    יסר 17/08/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    גם אנחנו לא מוותרים ...לעולם!!!
  • 3.
    איציק 17/08/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    אין לבהלול כל טענה כלפי אף ערבי. לא כלפי החרם של אבו מאזן, הירי של החמאס, הטרור האיסלמי. רק כלפינו היהודים הוא מלא בטענות. לדידו של בהלול, אנחנו הטרוריסטים. ולאחד כזה אנו מדביקים תיור של מתון.
  • 2.
    רון 17/08/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    ולידיעתך, אף אחד לא מחרים את הערבים.. אנחנו פשוט פוחדים שירצחו אותנו שם.. חומוס, ציפס סלט לא באמת שווים את החיים שלנו...
  • יוסי בן-משה 17/08/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    אדם מודיע בריש גלי כי הוא תומך בצוררי המדינה, זו עבירה וחוק העונשין מתווה ענישה, לדעתי לא הולמת אבל ענישה. הליכת השבי אחרי דברי חלקות, תביא להשמדת הלאום היהודי.
  • 1.
    אנונימי 17/08/2014 08:12
    הגב לתגובה זו
    פעם אחת ולתמיד, יהודים מעולם לא ניסו להרוג את הגרמנים. יהודים מעולם לא ניסו להפנות את העולם נגד הגרמנים ולגרום לחרמות בינלאומיים. יהודים מעולם לא התקוממו נגד המדינה בה הם חיים, זרקו אבנים, שרפו, ושלפו את התושבים המקומיים ממכוניות ונתנו להם מכות. יהודים מעולם לא הזדהו עם האויב במדינה בה הם חיים. להיפך, בכל מקום בו היו היהודים הם אוכלוסיה תורמת ואיכותית. בניגוד למוסלמים הפרזיטים, שנכנסים למדינה והורסים אותה מבפנים.
  • רובי 19/08/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    בנוגע להשוואה עם גרמניה . גם שם טענו שהיהודים הם גיס חמישי כאשר אחיהם הם מראשי הקומיניזם העולמי (ראה טרוצקי ואחרים) ההכללה הגזענית היתה גם שם וגם כאן. כאשר גם ערבי שומר חוק כמו זוהיר מותקף רק בהיותו ערבי זוהי גזענות נאצית !