יוסי ביילין: "צוק איתן סיפק לחמאס יתרונות אדירים - הוא מקבל מנתניהו נמל מים עמוקים כפרס על התקיפה"

כך אמר ח"כ לשעבר בגלי צה"ל. אריה אלדד: "לעולם לא יהיה הסכם עם הערבים, שלום עובד רק בהזיות". מה הם אומרים על ליברמן?
 | 

הלילה הוארכה הפסקת האש בין ישראל והחמאס ב-24 שעות נוספות ולפי הקולות בשטח ניכר כי הצדדים הגיעו לפריצת דרך, כאשר ישראל וארצות הברית סיכמו כי המצור על עזה יוסר בהדרגה. רבים מותחים ביקורת על התנהלותה של ישראל במשא ומתן וטוענים שהיא מעניקה פרסים לחמאס. מתברר שלגישה זו יש הסכמה חסרת תקדים משני צידי הקשת הפוליטית, כאשר הבוקר הביעו בגלי צה"ל חברי הכנסת לשעבר יוסי ביילין (בעבר במפלגת העבודה) וד"ר אריה אלדד (לשעבר ישראל ביתנו) עמדה זהה על התנהלות ישראל מול חמאס.

אלדד אמר: "חבל שאנחנו לא מסוגלים להתנתק מהמצב של משא ומתן, במקום זה אנחנו צריכים להחליט מה טוב לנו, עדיף לראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול ללא משא ומתן, אסור לתת לחמאס שכר על פגיעה בנו".

ביילין אמר בתגובה: "יש כאן מצעד איוולת – במקום להפחית במשמעות החמאס הוא רק מועצם, זו הייתה שגיאה איומה. ההבדל בין הגישה של הימין לבין זו של השמאל היא שהימין אומר שאין הבדל בין הנייה לאבו , בעוד השמאל מבין שאבו מאזן הוא הגורם שצריך לדבר איתו, נתניהו מבין כעת שעשה טעות כשלא הכיר בשלטון אבו מאזן לפני שחמאס נכנס לתמונה. המבצע נתן יתרונות לחמאס, לכן אסור לקיים מו"מ מולו. נתניהו נותן לו פרס, כל ילד בעולם יודע שמי שיצא איתן מהמבצע הוא חמאס – הגענו למצב שהוא יקבל נמל מים עמוקים. כעת חייבים לחזק את אבו מאזן."

ביילין מתח ביקורת חריפה על התנהלות שר החוץ אביגדור ליברמן במבצע: "ליברמן הוא בושה וחרפה, במדינת ישראל יש שר חוץ שלא משתמשים בו בתקופה כה חשובה".

אלדד השיב: "אבו מאזן הוא פרטנר למלחמה, לא לשלום. 93 אנשי חמאס ניסו להפילו, אנחנו לא יכולים לקבוע עבור הפלסטינים מי ישלוט בו. במשוואה שביילין נתן, היום ליברמן הרבה יותר קרוב לביילין. הפרטנר שלנו הוא מדינת ישראל, צריך להבין שלעולם לא יהיה שלום עם הערבים. התרעה עובדת בסרטים, שלום עובד בהזיות".

ומה הפתרון שאלדד מציע? "לא רוצה טרנספר, האו"מ נתן פתרון ב-1947 בהצעת החלוקה – הערבים יהיו תושבי המדינה היהודית, המדינה הפלסטינית היא ירדן".

כתבות מעניינות נוספות:
"לאמריקה נמאס והיא רוצה לעזוב את המזה"ת - יש לה פחות אינטרסים באזור"
"חמאס יתבע מישראל פיצויים על הנזקים בעזה" - איך ישראל צריכה להתנהל?

תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    גם אחרי 3 שנים ביילין נשמע קשקשן, לא אמין ואנטי יהודי (ל"ת)
    אחד 31/08/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    קישקוש בלאבוש
    מיקי 26/08/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים ומדברים, ועושים הכל לא לטובת ישראל. תנו לשר לנדאוו את המושכות
    סגור
  • 38.
    יומיים עברו ודברי ביילין כבר נשמעים כמו קשקוש...
    ביילין כנס 21-8-14 21/08/2014 01:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילים שהבן אדם אמר ב 19/8/14 כבר ממש לא רלוונטיות ב 21/8/14 - לקרוא את הכתבה ולצחוק. איזה חוסר הבנה מוחלט של מה שמתרחש פה. לא להאמין שהבן אדם ההזוי הזה ניהל פה פעם את המדינה - ועד עכשיו אנחנו נאלצים להתמודד עם ההשלכות הנוראיות של פעולותיו בעבר. מתברר שאנשי ה"שלום" מאוסלו - אחראים למותם של רבים כבר עשרות שנים. איזו טעות נוראית זו היתה להביא את הרוצח ערפאת , איזה טעות נוראית זו היתה לאנשים כמוני להקשיב לכם אז ולהאמין לשטויות שדיברתם. יוסי ביילין - בגין אמר פעם "אני לא יכול יותר" - ונעלם מחיינו. אני חושב שאתה צריך לעשות אותו דבר אתה אחראי ישיר ליותר מידי זוועות שהתרחשו פה בשנים האחרונות. לך תתעסק בדברים אחרים. עזוב אותנו - יש לנו להתמודד עם עוד המון בעיות שהשארת. אין לנו זמן בשביל הצורך הילדותי שלך בתשומת לב.
    סגור
  • 37.
    פודל הו בידיבמבם - הד"ר יוסי ביילין ד"ר לקשקוש בזנב (ל"ת)
    משה ראשל"צ 20/08/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 36.
    זה עדיין פחות ממה שאתה הענקת לחמס יא צבוע (ל"ת)
    משה 20/08/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    טענתם שנוכל לפגוע בחמאס תוך24 שעות ללא ה"טייסים"הרוצחים (ל"ת)
    לביילין וגדעון לוי 19/08/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 34.
    חוצפה ישראלית- אתה נתת להם נשק !
    אדריכלי אוסלו לדין 19/08/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הממשכיל בעת ההיא ידום ! במקום לחזק את ביבי בכל דרך שיפנה רק שנצא מהתסבוכת הזו של אוסלו וההתנתקות אז יש לך עוד מה לבקר כעת ??! לקשקש זו לא בעיה, להתמודד עם האמת המרה זו חכמה הרבה יותר קשה
    סגור
  • 33.
    ביילין - אתה הבאת את המחבלים אלינו עם הסכם אוסלו (ל"ת)
    חדל לקרקר כימני 19/08/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 32.
    אה... לא הבנתי משהו, אם אפשר להסביר לי:
    איש פשוט 19/08/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אריה אלדד מציע בסוף שהערבים יהיו תושבי מדינת ישראל. הוא לא אומר באילו גבולות אבל את דעותיו אנחנו מכירים וברור שהוא מתכוון שהשטחים הם גם חלק ממדינת ישראל. אז.. אם מישהו יכול להסביר לי... אם כל מי שמתגורר במה שבשליטת ישראל כרגע יקבל זכות הצבעה ויהיה אזרח... אהה.. זה לא שחמאס יעלה כאן אצלנו לשילטון ? או שמא... אולי אריה אלדד מתכוון לתת זכות הצבעה רק ליהודים ? זאת אומרת... לסמן את כל מי שלא יהודי בטלאי (אני מציע בצורת סהר או צלב או יין ינג בהתאם לאמונה הדתית שלו) ואז לא לתת לא זכויות בסיסיות כמו זכות הצבעה. אולי בעצם נסמן גם את כל מי שלא שומר שבת או לא מספיק דתי ? או בכלל, את כל מי שלא חושב כמו אריה אלדד ? בתור התחלה לא ניתן להם להצביע ובהמשך שיסעו באוטובוס נפרד המגעילים האלו וגם לא לתת להם פרנסה לחארות, ואח"כ שכבר באמת לא נוכל לסבול אותם כי הם יהיו מסריחים ומגעילים אולי נחשוב על איזה פתרון סופי כל הבעיה ? קדימה אריה ! אנחנו מאחוריך ! לספח הכל ולא לתת להם זכות הצבעה, ולא משנה אם הם נוצרים או מוסלמים - העיקר שהם ערבים או בכלל... לא משלנו.
    סגור
  • 31.
    פושע אוסלו,במקום לשבת בכלא נופח מעל כל בימה
    רני 19/08/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הרי הסיבה היחידה שהגענו לאן שהגענו היא הסכם אוסלו ההזוי והאומלל שביילין הוא אחד מאדריכליו הראשיים
    סגור
  • 30.
    יוסי ביילין חוזר? עד שהתפטרנו ממנו - חוזר שוב מן השאול.
    אחד העם 19/08/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    די. אני מבקש - די. לא רוצים לשמוע את הביילין המאוס הזה, שמכר לנו במתק שפתיים את " עזה תחילה" אח"כ את "אוסלו האיום". שילך לדרכו ויניח לנו. אני מבקש ומתחנן..שילך מאיתנו.
    סגור
  • 29.
    חוצפה ועזות מצח
    אנונימי 19/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מאיפה ביילין ממציא את השטות הזאת שביבי יתן להם נמל הוא שהביא את המחבלים רוצה לדבר עם אב מאזן האם זה יעצור את הטילים של חמאס באויר?להזכיר לו שגם כשאבו מאזן שלט בעזה הטילים עפו אלינו ללא הפסקה אדון ביילין תתעורר כבר מההזיה הזו תקום באומץ ותגיד שטעית ותבקש סליחה מעם ישראל על כל הסבל היגון והצער שגרמת לו
    סגור
  • 28.
    תראו מי שמדבר - יוסי ביילין?! הוא חושב שהעם מטומטם...
    ישראלי 19/08/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    יוסי ביילין שהביא עלינו את כל המחבלים שמכים בנו - מעיז לדבר היום כאיש ימין. הוא חושב ששכחנו את האסון הזה שהביא עלינו. הוא חושב שהעם מטומטם...
    סגור
  • העם באמת מטומטם (ל"ת)
    גילה 25/08/2014 00:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בוודאי שהעם מטומטם, ביבי ר"מ בפעם השלישית.... (ל"ת)
    זו האמת 19/08/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 27.
    כל הכבוד לאריה אלדד מסכים עם כל מה שאמר בכתבה. (ל"ת)
    איתן 19/08/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    ביילין , יש עוד הרבה דגים בים.
    אנונימי 19/08/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל תהיה קמצן
    סגור
  • 25.
    למה לא נתן את שרה במקום הנמל? גם לו וגם לנו היה יותר טו (ל"ת)
    סורקיס 19/08/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 24.
    שיבנו נמל שיהיה מה להרוס .
    בא 19/08/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נושא אחר ,ביבי כדאי שתקיף את עצמך באנשים חכמים ,אולי קצינים טייסים ,אנשים עם פסיכומטרי מעל 700 .הם יוכלו לעזור לך כשתצטרך .מדפרים אין כלום .
    סגור
  • 23.
    יוסי אומר בלה בלה ,בשביל לתפוס כמה כותרות . (ל"ת)
    בא 19/08/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • וכשהדובר הוא מהימין - אתה גם מגיב כך ?
    חסר חוליות שכמותך 19/08/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    או שמא אז - אלו דבריי אלוהים חיים ? כשהביבי והדוברמן מקשקשים עצמם לדעת ? מה אז ?
    סגור
  • עוד דבר לחסר החוליות ,מי לימד אתכם שליברמן רק מדבר
    בא 19/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותופס כותרות כבר 20 שנה ,ולא עושה דבר למען בוחריו הזומבים הרוסים .אפילו לא מכיר בהם .שזה דבר יחודי .
    סגור
  • לחסר חוליות שכמוך ,לימין מדיניות מדינית מתאימה למזרח
    בא 19/08/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הטחון , אבל אני לא מסכים עם מדיניותו הכלכלית .ביבי לא דפר והוא לא מקשקש עצמו לדעת אף פעם , ליברמן זה אחד שחי מכותרות .וזה סיפור אחר .
    סגור
  • ביבי ,אני נחמד איתך ,אולי תטפל בבועת הנדלן בשבילי
    בא 19/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובשביל כולנו .
    סגור
  • 22.
    אני מתקשה להאמין שנחתום על כזה הסכם הזוי (ל"ת)
    ניצחנו וביבי מקלקל 19/08/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • חמוד ,המציאות שלנו הזויה . (ל"ת)
    בא 19/08/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    אםהחמאס יקבל תנאים יותר טובים מאלו שהיו לו לפני המבצע..
    רן -מי ניצח ומי נוצח 19/08/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סימן שניצח! לא תעזור כל הדברת של כולם.אם נוצח, מצבו צריך להיות יותר גרוע ממה שהיה לפני המלחמה. כה אמרתי וכך יהיה.
    סגור
  • 20.
    ביילין שכח שהוא הביא את החמאס מטוניס ונתן להם רובים באו (ל"ת)
    לא שכחנו 19/08/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • התגובה שלך רלוונטית כמו התחת של סבתא שלי (ל"ת)
    ליכודניקים מפגרים 19/08/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 19.
    יוסי ביילין צודק לגביי ליברמן. אין שר חוץ בישראל.
    תומר 19/08/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    9 5
    ביילין צודק בנקודה הזו. דווקא בתקופה הקשה לא ראיתי את ליברמן מתפקד כשר חוץ אלא רק מתלהם וצועק שצריך לכבוש את עזה. במקום לשלוח משלחות של סטודנטים יהודים שיפגינו בעד מדינת ישראל בחו"ל. איפה קשרי החוץ שלנו מר שר החוץ? איפה ההסברה שלנו מר שר החוץ??? לשחק אותה קשוח בעיתונים ולצעוק שצריך לכבוש את עזה מחד אבל מאידך להצביע יחד עם שאר חברי הקבינט בעד הפסקת אש ובעד הליכה להסדר- זה כל נוכל יכול לעשות. ליברמן- עליי אתה לא עובד.
    סגור
  • 18.
    מענין כל אלו שהביאו עלינו את אסון אוסלו מדברים נגד ביבי
    מושיקו 19/08/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    7 5
    השמאלני +יעלון השמאל שמאלני+גנץ מבוני השמאל הקיצוני אז מה השמאלני נהיה ימני והימני נהיה שמאלני ואנחנו העם רק אוכלים אותה
    סגור
  • מעריצי ביבי הם אנשים פתטים (ל"ת)
    ליכודניקים מפגרים 19/08/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • עדיף ממעריצי הרשפ ןהחמס (ל"ת)
    ציון 20/08/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    בגלל אנשים כמו אלדד ואבא שלו,העולם נראה ככה (ל"ת)
    איש צמא דם וסכסכן 19/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 16.
    נצחון או הפסד נקבעים בסיכום המו"מ המדיני.
    קורמורן 19/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הצבא עשה את המוטל עליו על הצד היותר טוב. המדינאים - לא ממש, לפחות ככל הנראה לעין ברגע זה. נראה לי שישראל היתה צריכה לקיים מו"מ רצוף עם אבו מאזן מצד אחד ולהלחם בחמאס מלחמת חורמה מצד שני. מלחמת חורמה הכוונה לא רק לפעילות צבאית וחשאית אלא גם ואולי בעיקר מדינית במטרה להעצים את אי הלגיטימיות של שלטונו בעזה. חס ושלום שנאפשר לחמאס קיום נמל ושדה תעופה לפני פירוז מלא של עזה.
    סגור
  • 15.
    ביילין
    ביילין 19/08/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    תמיד היו בעם ישראל - ערב רב ! ועליהם נאמר מהרסיך ומחריבך ממך יצאו יוסי ביילין , זהבה גלאון - וכל השמאל הם הערב רב של היום !!
    סגור
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    ביילין 19/08/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אוי,כמה שאתה טועה מאמי
    אחד מהמיעוט 19/08/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 5
    "הביילינים" וה - "זהבה גלאונים", ה"סוג" הזה של האנשים הקימו את מדינת ישראל, לחמו במלחמת השחרור ובנו את כל מה שאתה רואה כשאתה קם בבוקר.......אבל לפני 35 שנה קם לו מנחם בגין והוציא מן החורים והמחילות את האספסוף הדוחה והכלומניק שהרס והורס כאן כל חלקה טובה !!!! אספסוף שהולך ומתרבה כי אנשי העדר תמיד יחפשו להיות שייכים לעדר, זה אופיו של העדר......והנה,הגיע היום שאפס שכמותך מכנה אותנו:"ערב רב" :)))) חצוף טפש ונבער שכמותך !!!!!
    סגור
  • ביילין
    ביילין 19/08/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תגובתך מוכיחה שגם אתה שייך לערב רב ! אתה לא שווה התיחסות !
    סגור
  • וודאי שאני לא ראוי להתייחסות.
    אחד מהמיעוט 19/08/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כשתוכן התגובה מעיק - תוקפים את המגיב עצמו וכך פותרים עצמכם מלהתמודד עם העובדות. מוכר מאמי,מוכר ומאוס......
    סגור
  • 14.
    לעודד פעילי ימין קיצוני להגר לעזה (ל"ת)
    ירמיהו הבן 19/08/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 13.
    יש מישהו שלא רואה את הדמיון בין אלדד לאיכמן?
    ss 19/08/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 16
    כאילו היו אחים תאומים
    סגור
  • אתה מתועב (ל"ת)
    חיים 20/08/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גם אותך!
    שרה 19/08/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם אותך להגר לעזה!
    סגור
  • זהו ? כל מי שלא חושב כמוך - שיהגר לעזה ? (ל"ת)
    זו האופנה כעת ? 19/08/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • את רואה גם את נשמעת כמו תומכך איכמן
    קק 19/08/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בטח נשלחי אנשים לעזה ברכבות
    סגור
  • חתיכת זבל שכמוך אתה פשוט טינופת
    KAMPOS 19/08/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמאק הצלחת לעצבן אותי על הבוקר חתיכת זבל מצוי
    סגור
  • 12.
    יוסי לא יהיה ולא יקום...פירוז הרצוע וביטונות לבדיקה כל
    חיים 19/08/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אניה המגיע עי כוחותינו..אניה נכנסת ואניה יוצאת..הפרה נמל נסגר עי כוחות צהל..
    סגור
  • 11.
    מי שלא שואף להביא שלום לעמו פועל בניגוד לתורה (ל"ת)
    הנביא ישעיהו 19/08/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    שוב ושוב הימין נכשל בהשגת בטחון למדינת ישראל !!! (ל"ת)
    אורי 19/08/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • טעות !
    הימין - לא מסוגל 19/08/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לאמור: שוב ושוב הימין נכשל בכל אשר ינסה לעשות,בכל תחום.
    סגור
  • 9.
    מה קרה יוסי פתאום אתה ימני שונא חמאס שונא ערבים
    הצלף 19/08/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בואו נגיד ככה אם השמאל יהפוך לימין בעקבות כשלון המבצע אז ביבי השיג מטרה חשובה (-:
    סגור
  • להיפך
    קובי 19/08/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החמאס הוא אויב השלום ולכן אויב השמאל. הימין עכשיו נותן לחמאס פרס על תוקפנות ומחליש את אבו מאזן. אם הייתי קונספירטור הייתי אומר שזה נעשה במכוון, אבל אז הייתי צריך ליחס לנתניהו תחכום יתר.
    סגור
  • 8.
    לא יאומן
    מועלם עזרא 19/08/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא יאומן מה רצה יוסי-שנשב בחיבוק ידיים בעוד האויב החמאסי מכין לנו מארבים ושואף בפה מלא לכלותינו?מה הוא היה עושה? מצפה עד לפריצת המנהרות ורצח אלפי יהודים?אפשר לפעמים גם לשתוק זו עצה לא רק לטפשים...
    סגור
  • 7.
    כשמצרים מעורבת וערבה וחמס מתחייב בפני מצרים זה יתרון
    ציון 19/08/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאין לזלזל בו אים עזה תנוטרל מהקומליקט הפלסטינאי יהייה קל יותר אחרכך להגיע להסכמם עים הרשפ כמו שבגין זל בחוכמתו עשה הסכם עים מצרים והשאר היסטוריה שעד היום הכל עובד לטובת ישראל השיטה היא פירוק מוקשים והכנת הקרקע לנירמול
    סגור
  • 6.
    לגבי ליברמן הוא צודק! כמו עציץ לא שר חוץ
    איתמר 19/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איזה שר חוץ זה שלא מתפקד ולא עושה כלום. ביבי מינה אותו בקומבינה פוליטית שאת העבודה של שר חוץ ממלאים פוליטיקאים אחרים...זה באמת בושה וחרפה שבתפקיד החשוב הזה יושב אדם לא מתאים ולא ממלא את תפקידו. בדעות של ליברמן ובהשקפה הפוליטית שלו אני בעדו 100% ותומך בדעות שלו. שר חוץ בחוץ
    סגור
  • 5.
    לא יאומן! השמאל הפך לימין (ל"ת)
    כולם חכמים כולם 19/08/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 4.
    צודק לחלוטין אריה אלדד-לא יהיה שלום
    אילן מיהוד 19/08/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כמאמר השיר : אין ערבים - אין ביגועים ... עם הערבים לא יהיה אף פעם שלום , בבקשה צאו מה השליה שעם הערבים יהיה שלום , לא מאמין שיהיה אי פעם שלום - ועל ברכי אידאולוגיה זו חינכתי את ילדיי
    סגור
  • 3.
    ביילין אמר: השמאל מבין שרק עם אבו מאזן צריך לדבר
    ביילין געזוגט 19/08/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ואני אומר: השמאל לא מבין כלום, יש לו קש בראש, לא מבין מה קורה בשטח. אבו מאזן הוא סמרטוט שלא מייצג אף אחד מלבד חבורה של עסקנים מושחתים שמקיפה אותו. הפלשתינאים לא מחוייבים למה שאבו מאזן יבטיח, כמו שישראל לא מחוייבת למה שביילין הבטיח לאבו מאזן. ביילין הבטיח לאבו מאזן ? מי זה בכלל ביילין , סתם הזוי.
    סגור
  • 2.
    לעודד הגירה של ערבים לאומנים וקיצוניים מכל ארץ ישראל
    הפתרון המושלם 19/08/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מוכן לשים 10 אלף דולר כדי לעזור למשפחה בדואית להגר לירדן
    סגור
  • 1.
    בייליין ? יוסי ביילין ????
    uridror1 19/08/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ה"מדינאי" הדגול שהביא עלינו את עראפת והסכמי אוסלו ??? האיש ( שהאמת - רצה לעשות טוב) שאינו מבין את שפת המזרח-התיכון צריך להיות מאחורי הסורגים בשל ניסויים בבני אדם !!! מרחץ הדם של אוסלו - על ידיו !!!
    סגור
  • דווקא מי שמבין רק כוח זה אנחנו
    ss 19/08/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שנים של דיונים לא נתנו כלום. חודש טילים וקיבלו מעברים ונמל ימי.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות