גדעון לוי: "מה היה קורה אם חמאס היה מחסל את שרה ויאיר נתניהו?"

עיתונאי הארץ פרסם הבוקר טור בעיתון טור דעה שמותח ביקורת על מדיניות החיסולים של צה"ל
 | 

"חישבו לרגע על תסריט נורא: החמאס מחסל חלילה את שרה ויאיר נתניהו - אשתו ובנו. נורא לא פחות: את רויטל ונדב גנץ - אשתו ובנו. מה היה יוצא לחמאס מהחיסול המזוויע הזה? ואיך היתה ישראל מגיבה עליו? נכנעת לדרישותיו? האם היתה דעת הקהל מתמתנת? האם היתה ישראל מוחלת אי פעם?", במילים אלו פתח היום עיתונאי הארץ גדעון לוי את טורו תחת הכותרת "אשתו ובנו" ביחס להריגת אשתו ובנו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף ואת ניסיון הריגתו, שטרם ידוע אם צלח או לא.

ולוי ממשיך: "איזו תועלת היתה צומחת לחמאס, אילו הצליח, חלילה - שוב נדגיש, חלילה - לפגוע בראש הממשלה או ברמטכ"ל עצמם? האם לא היה נמצא להם תחליף? האם הייתה ישראל מתנערת מהנהגתה? מרכינה את ראשה בפני מחסלי מנהיגיה? האם היתה ממהרת לבנות להם נמל עמוק מים ובית נתיבות בעזה"?

"זה חלק מהדה־הומניזציה והדמוניזציה של הפלסטינים. חיסול מנהיגיהם ומפקדיהם? לגיטימי. חיסול אלה שלנו? זוועת אלוהים; איך אפשר בכלל להשוות..... נניח לשאלות על המוסר בהפצצת בית על יושביו, בניסיון החיסול של דף, והרג של אשתו ובנו התינוק; האם אינם חפים מפשע? לשאלות הללו אין ביקוש ואין אוזן קשבת, והן מעוררות עכשיו בישראל רק גיחוך. אבל מה על מידת התבונה? גם היא איננה מוצר נפוץ. על הפקת לקחים מן העבר העקר של החיסולים, אין מה לדבר. העם רוצה חיסול - אז הנה לו; וחסל".

לסיכום, אומר לוי: "עוד לא נולד החיסול ששינה עמדות לטובה. ישראל רק תלתה על חגורתה עוד קרקפות, מצג שווא של ניצחון, ודבר לא יצא לה מהן זולת הקזת דם, תאוות נקם ורגשות שנאה. אבל למה שישראל תלמד מעברה? זה הגיוני ומתבקש מדי.... יש גם תסריטים (דמיוניים?) אחרים, דוגמת זה הגורס, שישראל חזתה את ההזדמנות לחיסול דף ולכן חזרה בה מהסכמותיה, כדי להכשיר את הקרקע לאם־כל־תמונות־הניצחון. אבל מה יצא לה מכל זה? לא כלום. לא שקט, אפילו לא תמונת ניצחון מדומה, רק עוד ועוד דם ונקם".

תגובות לכתבה(373):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 335.
    מה היה קורה אילו לוי הטומטום היה מבין שהם גם ככה
    אוראור 21/08/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היו רוצים ומוכנים לעשות את זה לביבי ואשתו? מה היה קורה אילו הוא היה מבין שהוא חי בכדור הארץ ולא על הירח? מה היה קורה אילו הוא היה מבין שהחוכמות הצולעות שלו לא יעזרו לו? מה היה קורה אילו הוא פוקח את העיניים שלו סוף סף - העיוור הזה? אני אסביר לכם מה היה קורה: לא היה קוטרה כלום - כי גם ככה זה לא היה קורה - והמבין יבין.
    סגור
  • 334.
    לוי הזוי
    מיכה 14/09/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לבדוק אותו דחוף - נפשית ורוחנית - ואח"כ לאשפז לזמן ארוך, או לשלוח אותו לנופש קצר בעזה
    סגור
  • 333.
    חבל שלא נחת גראד על עיתון הארץ? ולוי היה מבין
    איתמר 02/09/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה לא נחת גראד על עיתון הארץ ? יש כאלה שמבינים רק על הבשר שלהם .לא נורא יגדל יבין
    סגור
  • 332.
    החיסולים הפסיקו את פיגועי ההתאבדות בארץ
    הקם להורגך השכם להור 01/09/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דף מנסה לרצוח את גדעון וגדעון מעדיף לנשק את ישבנו. את הרג האזרחים ע"י טייסים שהרגו הכי מעט משום שהם בעלי נשק מדוייק כבר גינה כעת מגנה את הרג מפקדי המחבלים. מנסים לרצוח אותף גדעון אתה חייב להגיב או שטיל ינפץ אותך לרסיסים תחליט מהר מי ימות אתה וילדיך או דף וילדיו. זאת מלחמה מיצי פה הורגים או שנהרגים
    סגור
  • 331.
    לא מתעסק באילו אבל הדוגמאות של שרה ויאיר
    מועלם 30/08/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהחלט מעידה על מאוויך ומי הצד שלך . דרך אגב. כל הכבוד למאפרת הטלוויזיה שהצליחה להסתיר את כל כתמי הזקנה המגעילים שלך
    סגור
  • טען עוד
  • 330.
    להרוג ״כישרונות״ כאלה זו מצוות כל חייל
    דן שפירא 30/08/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסכים בוודאי שהשילוש הלא קדוש ,של ה״מחטים״ שלהם בודאי הועיל כך גם הדף הזה ימי שמו
    סגור
  • 329.
    למה לא לחסל?הוא מחבל כמו אחרון הרוצחים שלו
    עמנואל 30/08/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל החמאס הם מטרה לגיטימית אדון פובליציסט בגרוש שכמותך. ואם כבר שמת את אשתו של נתניהו על הכוונת, אף אחד אינו שמח כאן שהגברת הראשונה של החמאס נהרגה. . אבל איתרע מזלה הרע והיא הייתה שם להרוג את הכלב הזה היה חשוב . בפשיטה לתוניס כשהרגו את הארי מחבל של הפתח ניתן היה ולכן הותירו בחיים את אשתו ואם להמשיך את. את המטפורה המזוויעה שלך על שרה נתניהו אותה כנראה היו הורגים.
    סגור
  • 328.
    בדיעבד, רק חיסול המנהיגים מזיז להם. לא אכפת להם מעמך. (ל"ת)
    דן 29/08/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 327.
    לוי מסרב לראות את התמונה הגדולה-אין ערבי טוב (ל"ת)
    רון 29/08/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 326.
    איזו תועלת יש לחמאס מרציחת יהודים?
    אורי 29/08/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאן טמון זרע הפורענות של גדעון לוי. הפלשתינים רוצחים יהודים כבר מאה שנים. אבל הוא לא שואל את השאלה הזאת. הוא גם חושב לדעתי , שהוא חסין רציחה בגלל כתיבתו. וכמה הוא טועה. אם תהיה להם הזדמנות הוא ירצח בדיוק כמוני וכמוך..
    סגור
  • 325.
    אוהבים אותך לוי
    לוי 28/08/2014 21:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לוי מה היה קורה אילו החמס היה מחסל את אבא שלך אמא שלך אישתך ילדך ואותך היו כולם. אוהבים אותך כי אתה כבר לא איתנו
    סגור
  • 324.
    גדעון לוי אתה על סמים!!!! (ל"ת)
    אבי 28/08/2014 21:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 323.
    בחברה טובה
    שמואל מנשר 28/08/2014 20:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארזו אותו ושלחו אותו לחבריו בעזה
    סגור
  • 322.
    יותר טוב -בוא נניח שכולנו נפסיק את המנוי להארץ
    יובל 28/08/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה יקרה אז? האם גדעון לוי יעבור לעבוד באל ג'זירה? האם בשביל איזו אגודה של ניאו נאצים חלילה? או שמה ישמור על יושרה מינימאלית וישאר מובטל? הארץ- זה הקש ששבר את גב המנוי מהיום אני אאלץ להסתפק בדה מארקר בלבד.
    סגור
  • 321.
    נניח שהיו נהרגים אשתו ובנו של מר לוי
    יובל 28/08/2014 18:16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נניח שחלילה, היתה נהגת כל משפחתו בפיגוע תופת שיעשה על ידי מרצח שנשלח על ידי אחד מאותם מנהיגים פלסטינים לגיטימים. אולי גם נניח שהיה יוצא נכה . האם היה ממשיך בקו זה או שהיה דורש את חיסול הרוע? כלומר שקט יענה בשקט ואש באש. כולי תקווה שלעולם לא נדע.
    סגור
  • התשובה היא כן - וזה לא בצחוק: גדעון לוי הוא הרי שמאלני
    אוראור 21/08/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קיצוני - ואצל השמאלנים הקיצונים האוטו אנטישמים קיימת הרי תסמונת שטוקהולם - לכן גם אם היו רוצחים את משפחתו או את חבריו - הוא לא היה משנה את דעתו - כי עיוור נשאר עיוור ולא משנה מה - זה ברור כשמש.
    סגור
  • 320.
    מה אתם רוצים מגדעון לוי?
    אמיר 28/08/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הארץ נותן לו במה ,אתם לא מסכימים עם דעת העיתון,במקום לילל תחרימו את העיתון ,העיתון יסגר ולא ניצטרך לקרוא את השטויות שמר לוי כותב נקודה.נקודה נוספת למחשבה עבור גדעון...באם אתה חושב שבטוח בחברת חמס,צא לעזה ל24 שעות אם תחזור חיי נקודה למחשבה באם לא תצא נקודה נוספת למחשבה.
    סגור
  • 319.
    חיסול ממוקד בגדעון לוי (ל"ת)
    יוני 27/08/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 318.
    מי הפסיכיאטר של האיש הזה ? (ל"ת)
    משה - חיפה 27/08/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 317.
    אשתו של דף ומשפחתה אינם חפים מפשע גדעון.הם שהידים שכחת? (ל"ת)
    גילה 27/08/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 316.
    חולה פשוט חולה. רק כותרות הוא צריך עתנאי דמיקולו (ל"ת)
    גילה 27/08/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 315.
    אתה צריך להיות מאושפז חולה נפש
    דוד 27/08/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גדעון לוי .מה אתה בדיוק רוצה להרגיז את האנשים הרי אף אחד לא שם עליך ולא על העיתון שאה כותב בו, הרי לא הלכו על אישתו ובנו הלכו על מוחמד דף
    סגור
  • 314.
    גדעון תתעורר חמוד . תראה את התחקיר של צדוק יחזקאל על
    שאול 27/08/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המוסלמים באירופה איך הם משתלטים על איזורים שלמים וכופים את אורך חיים על המקומיים . הדבר המדהים ביותר היה על ישראלית שחיה שם כ 25 שנה ועוזרת "לפליטים" לקבל אשרות קבע , היא הייתה באפגנת תמיכה "בפלסטינים" {אין עם כזה } והיא ראתה את האלימות הברברית שלהם ובסופו של דבר היא הודתה שהיום אין לה מה לעשות בהולנד . היא הייתה כל כך מזועזעת מהאלימות ועל מה . הם קיבלו מקלט מדיני וזה התודה שלהם ראה עד כמה הם חצופים וכפוי טובה. ואין לזה כל קשר ליהודים או לישראל או לשטחים כבושים ,זה פשוט מוח מוסלמי קיצוני שמטיל את מרותו על המארחים שלו . ההולנדים מודים שזה צמח מהרפיסות של השלטונות ,לא רצו שיחשבו שהם גיזעניים וכל פעם ויתרו להם והמוסלמים כבשו עוד חלקה . וכל ויתור מתפרש אצלם כחולשה . גדעון תעשה טובה תתחיל לחשוב כמו מוסלמי קיצוני ואז תכתוב טור חדש . מעניין מה תהייה הכותרת בהצלחה
    סגור
  • 313.
    אם היו יכולים היו רוצחים גם אותך ועורפים את ראשך המתנשא (ל"ת)
    מטומטם שכמוך 27/08/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 312.
    החמס היה נותן כל הון שבעולם להרוג כל יהודי
    יוסי 27/08/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנחנו הורגים חפים מפשע רק במקרה שרוצח משתמש בהם כמגן אנושי לא כי חיפשנו את אישתו של ..........אתה מנסה להגן על קדושת החיים של ארגון שלא מאמין בקדושת החיים
    סגור
  • 311.
    אם תמשיכו לתת לגיטמציה לרשע הזה אין לי מה לעשות אצלכם (ל"ת)
    מלמל 27/08/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 310.
    גם בתקופה הכי שחורה שהייתה לעם היהודי במאה ה20
    היה שם 26/08/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היו גדעונים כאלה שאמרו מה שאנחנו שומעים, קוראים ורואים לא קורה באמת....ככה נרצחו 6 מיליון
    סגור
  • 309.
    גדעעון הזקן הזוי
    לוי 26/08/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד אפשר להתבלבל ולחשוב שזו מלחמת ברירה נגד חמאסדעש עם אמנה שקוראת לשלום עם ישראל. גדעון לך אליהם כנראה שראשך יערף שם תוך זמן קצר למה? כי אתה יהודי(למרות שכשונא ישראל שאתה ממש לא כזה)
    סגור
  • 308.
    עזוב אותנו לנפשנו וחפש לך ארץ אחרת עדיף עזה
    מומחה לאישפוזים 26/08/2014 20:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מציע לך אישפוז מרצון ואם לא אישפוז בכפיה
    סגור
  • 307.
    גדעון צודק ועוד איך !
    דוד 26/08/2014 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 11
    ישראל בהרס עשרות אלפי בתים עד היסוד,בהרג כ-1500 נשים ילדים ותינוקות חפים מכל פשע הקבורים תחת הריסות ביתם,הינה פושעת מלחמה מהסוג המחליא והאיום ביותר עלי אדמות,תגובתה לירי הרקטות שגורמות נזק נמןך מתאונות דרכים בחודש אחד לדוגמה,תגובתה כה לא מידתית,נפשעת ומחליאה ודינה לשלם על פשעיה בבית הדין בהאג,גדעון היקר אתה איש אמת ולחברה הכה אלימה בישראל האמת שאתה אומר מרגיזה ! גדעון, המשך להיות מגדלור המצפון של ישראל !! חזק וברוך !!
    סגור
  • גולית - תפסיק כבר לקרוא לעצמך דויד - כמה שקרן
    אוראור 21/08/2017 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומתחזה אתה יכול להיות? ומה - חשבת שלא נעלה עליך? אז טעית - כי עלינו עליך ועוד איך - אז תעשה טובה: לך תישן ואל תקום - טמבל.
    סגור
  • אתה דמגוג כמו נושא הכתבה
    מירב 27/08/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בתאונות דרכים לא היו נפגעים כ"כ הרבה אם רוב האנשים לא היו יוצאים לכביש כמו שמאיום הטילים אנשים לא יצאו מהבית/ממ"ד. אגב כמות התאונות בתקופה זו באיזור הדרום פחתה משמעותית
    סגור
  • 306.
    מותר לו לפנטז.....גם לי
    מתעב חלאות 26/08/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אז נניח שמערכת כיפת ברזל תסיט טיל של חבריו לאידיאולוגיה שבין מרצחי מחמד לעבר מערכת עיתון אל-ארד בשפה העברית. מעניין כמה גריאטרים בבתי אבות הקוראים עיתון אנטישמי זה היו מצטערים............בתנאי שגם עמירה הס הייתה בבניין.
    סגור
  • 305.
    סע לשלום
    מיטל פרידמן 26/08/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גדעון היקר, אני מוכנה לממן לך את כרטיס הטיסה (לכיוון אחד כמובן) העיקר שתעזוב את הארץ. אתה מסוכן לתושבי מדינת ישראל לא פחות מהחמס.
    סגור
  • 304.
    גדעון לוי מתנגד לחיסולים
    נילי 26/08/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גדעון לוי, מה היה קורה אם החמאס היה מחסל אותך?!!!,תשובה: היה קורה שאחד פחות מדבר שטויות.
    סגור
  • 303.
    גדעון, שאל את עצמך, מה יקרה לך...??
    נמיר 26/08/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גדעון, שאל את עצמך, מה יקרה לך אם חמאס או דעאש יחסלו אותך?
    סגור
  • 302.
    העכבר והחור
    חז"ל 26/08/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כבר נאמר שלא העכבר הוא הגנב, אלא החור שמאפשר לו לגנוב ולברוח. אין מה להחרים את גדעון לוי בשל דעותיו המעוותות, אבל בהחלט צריך להחרים את "הארץ", שמספק לו במה ופרנסה.
    סגור
  • ישראל
    ישראל 26/08/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף-םילה-על-םעשי-החםאס-בעזה-ןראה-שאתה-פוחד-אה-הצליחו-לאלף-אותך-יא-חוואף
    סגור
  • 301.
    גדעון לוי, אתה סתום ברמות! (ל"ת)
    אני 26/08/2014 08:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 300.
    נניח שגדעון לוי לא היה נושם ? האם מצב זיהום האויר בארץ
    aviril 26/08/2014 03:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ...היה משתפר? רבים רבים סבורים שכן . לא עשיתי סקר ולמרות זאת אני ערב לתוצאה.
    סגור
  • 299.
    תגידו הוא שפוי הגדעון לוי הזה ?????? (ל"ת)
    חייב אישפוז דחוף 25/08/2014 21:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 298.
    הבחור השפל הזה צריך לכתוב מאמרים מהכלא !!
    זכרוני 25/08/2014 21:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מערכת עיתון הארץ נותנת חסות ומגבה את העיתונאי הבוגד גדעון לוי ובכך היא שמה ללעג את חוקי מדינת ישראל . גדעון לוי הבוגד במידה ויבחר להמשיך בפרסום מאמריו הנפשעים יוכל לעשות זאת רק מאחרי סורג ובריח כיאה לפושע נאלח שבגד בעמו ובמדינתו במיוחד בתקופת לחימה שעדיין לא הסתיימה . בכל מדינת חוק שפויה ונורמלית האדם הזה היה עומד למשפט מיד עם פרסום דברי ההסתה הנפשעים שלו מלפני מס' שבועות . עדיין לא מאוחר ...רשויות אכיפת החוק חייבות לפעול מיידית !! צר לי וכואב שהגענו למצב שהבוגד ממשיך להלך חופשי ולהפיץ ארס שטנה כלפי כל מי שיהודי ועוד אצלנו כאן בארצנו !!
    סגור
  • 297.
    בן אדם לא שפוי
    גנץ 25/08/2014 20:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא ברור אם הוא יותר מטומטם או יותר מסכן ....מה שבטוח הוא דפוק
    סגור
  • 296.
    מי שהוא מוכן לזרוק את הזבל הזה מהארץ הזאת ???
    הלוואי שגדעון ימחק 25/08/2014 20:09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    יופי גדעון נתת רעיון לחמאס. כמו שזועבי נתנה רעיון לחמאס להאריך את המלחמה ככה נתת רעיון לקיצונים של חמאס שמבקשים נקמה. הלוואי שתמות אתה , אשתך ובינך ואפילו כל נכדיך.
    סגור
  • 295.
    ונניח ש...
    ליס 25/08/2014 20:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גדעון ונניח שבסופו של דבר השמאל יעלה לשלטון ונניח שיתן ללפלשתינאים את מבוקשם קרי חזרה לגבולות 67 כולל ירושלים ונניח השמאל עושה עיסקית שלום איתם אז אתה וכל יפי הנפש אתם באמת מאמינים שילחצו לכם את היד ויגידו כל הכבוד? הרי הם ימשיכו להלחם וישמידו את רוב יושבי הארץ ויכבשו אותה אתם תהיו הראשונים להתלות בכיכר העיר כי הראש ערבי חושב כמו ערבי,: אם השמאל בגד בעם שלו הוא בטח יבגוד גם בנו אז נחסל אותם ראשונים. אז תתחיל לחשוב כמו ערבי כי בתור שמאלן אתה אדיוט גמור וביזיון למדינה ולאנושות בכלל
    סגור
  • 294.
    מה היה קורה
    קקטוס 25/08/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בכל מקום בעולם הדמוקרטי היית יושב בכלא במדינה המטומטמת שלנו נותנים לך לדבר בארצות ערב היו מענים אותך. אצל החברה החדשים היו מורדים לך לפחות את הלשון למה מגיע לנו העונש הזה
    סגור
  • 293.
    גדעון לוי הבוגד כנראה גם דפוק חזק בראש !! (ל"ת)
    זכרוני 25/08/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 292.
    אנחנו חלילה אבל חלילה לא נחסל את גדעון לוי (ל"ת)
    חמאסטן 25/08/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 291.
    הצ'ק בדרך אליך.תמחוק בבקשה את החלילה. (ל"ת)
    הקרן החדשה לעדאלה 25/08/2014 18:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 290.
    איך להפסיק
    דדי 25/08/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לקרוא את השרץ, ? כל המינוים השפוים הארץ לבטל את המנוי היום מיד.
    סגור
  • 289.
    יש אנשים שחושבים אחרת
    אפי אחר 25/08/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וזה כולל אותי
    סגור
  • 288.
    הוא חכם הוא רוצה כותרות והוא מקבל
    חזי 25/08/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צוחק על כולם ערבים לא מעניינים אותו ביכלל
    סגור
  • 287.
    להחרים אותו
    מיכל ליבוביץ 25/08/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מבינה למה כל ש השמאלנים מותקפים כאן בגלל חרה אחד קטן?אני מהשמאל והוא לא מייצג את דעותי ובטח לא על הטייסים(שיבא לקיבוץ שלי ויפגוש את מלח הארץ)..אני נעלבת שאומרים כל השמאל... אני מתביישת בקשקשן שקוראים לו גדעון לוי שבזכות הדמוקרטיה שהטייסים שלנו מגנים עליה הוא זורק בוץ ורשף...אני קוראת להחרים אותו בכל אשר יילך-- במסעדות בבתי קפה בבתי מלון- לא רוצים לשרת אחד כמוך
    סגור
  • 286.
    אידיוט גמור
    אפי 25/08/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבחור חולה מאוד
    סגור
  • 285.
    תרגיעו
    הלל 25/08/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני כמו גדעון לוי ורונן ועוד כמה שחושבים אחרת ולא מתלהמים כמו אויבנו(בקיצור שמאלנים),אני אומר גם לכם בני עמנו - תרגיעו
    סגור
  • 284.
    אני איתך גדעון לוי
    אבישי 25/08/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אני איתך ודעותיך גדעון לוי - שיגידו שאני שמאלני - זאת רק כותרת
    סגור
  • 283.
    ההשוואה
    TSACHIRAVIV 25/08/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה אדם מגעיל לא ברור איך אתה מסוגל להסתכל בראי מבלי להגעל מעצמך ...
    סגור
  • 282.
    ומה על אופצית גדעון לוי ?
    יצהר 25/08/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חישבו לרגע על תסריט נורא : החמאס מחסל, חלילה , את גדעון לוי מעיתון "הארץ"??? מה היה יוצא לחמאס מהחיסול המזויע הזה ? ואיך מדינת ישראל ותושביה היו מגיבים לזה ??? מסופקני....
    סגור
  • 281.
    הגיע זמן לאדון לוי לפגוש את המתעבים המחסלים
    חיים אלבוחר 25/08/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשר לעשות עסקה עם דע"ש החלפת מנובלים הם כבר יסתדרו אתו הם רוצחים מבלי לשאול שאלות
    סגור
  • 280.
    רבותי השרץ לא אשם שהוא שרץ.מי שצריך לחטוף את הטילים
    גדי 25/08/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היא משפחת שוקן שמעסיקה עוד כמה שרצים כאילו מתוך כוונה למוטט את המדינה
    סגור
  • 279.
    טיפש ועלוב נפש (ל"ת)
    לאומן ציוני 25/08/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 278.
    גדעון לוי צודק!
    רונן 25/08/2014 06:33
    הגב לתגובה זו
    1 9
    גם אני כמו אחד הכותבים(271)חושב שאנחנו לא מתקדמים לשום מקום עם החיסולים.כמו בגן ילדים אתה הרבצת לי ואני אחטיף לך וחוזר חלילה...
    סגור
  • 277.
    אפשר היה לסיים את הסיכסוך כבר מזמן - אם היינו חכמים
    שלומי 25/08/2014 06:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כנראה שאני שמאלני - כי אני חושב ממש כמו גדעון לוי - ואינני אוייב העם כמו גם גדעון לוי
    סגור
  • שמאלני עם גדעון לוי
    חיים 25/08/2014 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 6
    גם אני שמאלני - מוכן לעמוד לצד גדעון לוי במאבקו הצודק
    סגור
  • 276.
    מוחו הקודח של פרובוקטור קטן
    עופר 24/08/2014 22:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גדעון לוי יושב בחדרו האפלולי בביתו, בודד וגלמוד בין 4 הקירות ומחפש להפיג את השעמום הדיכאוני שאופף אותו . על מה לכתוב, את הטייסים כיסחתי, את המדינה השמצתי רגע אני אגנה את הפגיעה בדף כמו שתקפתי את חיסול מורנייה ובן-לאדן. בקיצור גדעון לוי הוא עליבות שמולידה פרובוקציה זולה.
    סגור
  • 275.
    אולי תכתוב מאמר על החיסול הברברי בעזה של משתפים? (ל"ת)
    אני מבין שאתה באבל 24/08/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 274.
    די נמאס מהחולה נפש הזה להחרים את עיתון הארץ וכל ..
    22 24/08/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מי שנותן לחולה נפש הזה במה . חבל שהוא לא גר בעזה שם מזמן היו מורדים לו את הראש בכיכר רפיח
    סגור
  • 273.
    אז הנה התשובות אחת לאחת.
    קורמורן 24/08/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    1. ישראל לא רצתה להרוג את אשתו ובנו, ישראל רצתה להרוג אותו. המוות של בני המשפחה הוא רע אבל במאזן המוות, דף גרם והתכוון לגרום להרג ישראלים רב ככל האפשר ופעל בכיוון זה כמיטב יכלתו הלא מבוטלת. במותו ימותו ככל הנראה פחות נפשות. 2. חיסול מנהיגים פלסטיניים תוך מאמץ להפחית ככל האפשר פגיעה באזרחים הנה שיטה שהאלטרנטיבה שלה היא פגיעה חסרת אבחנה באזרחים רבים ככל האפשר. אי אפשר להשיג רגיעה מול החמאס התוקף בפיזור פרחים וממתקים מהאוויר. 3. תליית קרקפות על החגורה או הנפתן באוויר, נוהג נפוץ במקומותינו לאחרונה בידי חסידיו של מוחמד, מלחמה מסוג זה לא ניתן להכריע צבאית ללא שפיכות דמים רבה ולכן הנצחון הוא בנקודות, למי כאב יותר. אנחנו יכולים לפגוע בהם בדרכים רבות כמו מניעת חשמל, מזון ומים, ירי מאסות של תחמושת ללא אבחנה או פגיעה ממוקדת ונבחרה האופציה האחרונה בגדול תוך שימוש מינימלי באמצעים האחרים. שוב, כפי שציינתי, עם פרחים וממתקים זה לא יעבוד.
    סגור
  • 272.
    הציפורן 7 אליכין
    חנוך 24/08/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תחיה שם עוכר ישראל
    סגור
  • 271.
    תכל'ס צודק
    שמואל ברגר 24/08/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אנחנו לא מתקדמים לשום מקום עם החיסולים האלה, והם גורמים הרבה נזק לכלכלה. חינוך של הפלסטינים - זו התשובה.
    סגור
  • חי בלללנד (ל"ת)
    א 25/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 270.
    גדעון יא טמבל בוא אסביר לך משהו
    דוד 24/08/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם ההנהגה בישראל היתה מתחבאת מתחת לאדמה (נתניהו / גנץ וכו,) ומשתמשת באזרחיה כשכפ"צ ואף דואגת שיהרגו מהם כמה שיותר (כמו שהנהגת חמאס משתמשת באזרחיה), אזי במקרה הזה חיסול של אותם עכברושים שמתיבאים מתחת לאדמה כן היה נחשב כניצחון ואף מעורר שמחה לאידם בקרב אזרחיהם שלהם. היבנת את זה גדעון הדביל ?????
    סגור
  • 269.
    גדעון לוי מאיפה הדחף הזה להגן על החמאס?
    ג.ב. 24/08/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    גדעון תרגיע החמאס לא זקוקים להגנה שלך. הם מסתדרים מצוין בלעדיך. לשם שינוי תחפש לך להגן על מישהו אחר. מה דעתך על דעאש? הם גם לוחמי חופש. לא?
    סגור
  • 268.
    לגדעון לוי ,יום אחד תמרוט את שערות ראשך כשתבין כמה שגית
    צפרדג 24/08/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שערה שערה עפ פינצטה פינצטה. מה שיעמוד לזכותך שהיית אדם חולה.
    סגור
  • 267.
    עיתונאי מעפן ובעיקר מגעיל והזוי (ל"ת)
    משה 23/08/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 266.
    נתעב
    דינה 23/08/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתה טיפוס מסכן ופטטי ממש מעורר רחמים. אתה פרובוקטור רציני שמחפש כותרות . והיום אין לך קהל מעוניין לשמוע את הדברים הנבובים שלך........עוכר ישראל
    סגור
  • 265.
    כתבה הזויה
    רונית 23/08/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    איך אפשר בכלל להשוות את נתניהו לדף?דף חי בשביל להרוג ישראלים ,ונתניהו הוא הראש ממשלה שמגן עלינו מפני דף ודומיו.השוואה בילתי נסבלת לא ברור מאיפההחשיבה המעוותת הזאת.
    סגור
  • 264.
    גדעון לוי
    גק 23/08/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שמאלני אחד שאל חברו ערבי מעזה... תגיד לי אם תעלו לשלטון אי פעם , את מי תהרגו ראשונים ? עונה לו הערבי: קודם כול נהרוג את השמאלנים. השמאלני מה ככה ? אבל אנחנו תמכנו בכם במאבקכם.... הערבי : כי אתם הראשונים שבגדתם בעם שלכם ,,,מאפה לנו שלא תבגדו גם בנו ?
    סגור
  • 263.
    לגדעון לוי
    גק 23/08/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שמאלני אחד שאל חברו ערבי מעזה... תגיד לי אם תעלו לשלטון אי פעם , את מי תהרגו ראשונים ? עונה לו הערבי: קודם כול נהרוג את השמאלנים. השמאלני מה ככה ? אבל אנחנו תמכנו בכם במאבקם.... הערבי : כי אתם הראשונים שבגדתם בעם שלכם ,,,מאפה לנו שלא תבגדו גם בנו ?
    סגור
  • לגדעון לוי ולי
    חיים 25/08/2014 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם בשבילי כי אני שמאלני
    סגור
  • 262.
    מה המטרה שלך בחיים
    י. 23/08/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    5 3
    חוץ מאשר לעשות פרובוקציות, מהם ערכיך כאדם ? כל השוואה בין ארגון טרור למדינה דמוקרטית לא משרת שום מטרה.. במלחמה האחרונה הדברים ברורים לכל אחד, גם לחמאס ובודאי גם לך.
    סגור
  • 261.
    אתה הזוי אדוני , ביבי לא מפציץ אזרחים ,
    שמשון משיח מאילת 23/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וואללה אדוני הצלחת לשבור אותי , נשבעתי שלא אגיב למחלה שלך , בלי המחלה הזו היית כנראה מקבץ נדבות על הגשר באילת עירי , אמנת החמס ? השמדת ישראל ? ישום ההשמדה והאמנה , כל זה עבורך כלום . ולכן אדון נכבד --תהיה כפרה על ביבי ואשתו המכוערת , איזה כיף כמה אנשים שונאים אותך , ממש סתם אתה לא שווה את זה , אני נורא רוצה שתשנא אותי וואלה אני שווה שנאה , שווה לנסות
    סגור
  • 260.
    אצלנו זה עובד הפוך. קודפ רצחו את יוני נתניהו ז"ל
    למזדהה עם טרוריסטים 23/08/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אחר כך אחיו הפך לגורם מדיני ולראש ממשלה
    סגור
  • 259.
    xx
    x 23/08/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ונניח שהחמאס היה מחסל את בניו של גדעון לוי? רק בשל היותם יהודים! אף אחד בשורות החמאס לא היה מצטער על חיסול יהודים
    סגור
  • 258.
    חולה פרסום !!!
    מירו 23/08/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבנאדם חולה פרסום ונפש ! הוא צריך לגור בעזה ולעזור לרוצחים , שלא מזמן תפסו כמה אנשים על פי ניחוש שהם משתפי פעולה ורצחו אותם ללא משפט !
    סגור
  • 257.
    להחרים את עתון האיטישמי של הארץ (ל"ת)
    22 23/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 256.
    גדעון שאלה לי אליך
    ניר 22/08/2014 23:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתה יודע איך קוראים לחלק מתוך גוף האדם שהוא בעצם חלק מהמערכת שאמור להפעיל את כל הגוף שכל מערך אחראי על משהו חלק ללב חלק לכליות חלק ללבלב לריאות וכו והחלק הספציפי הזה שמחליט להיות מנוגד לעבודתו הוא נגד כל הגוף ובעצם גורם לארור (משמע שגיאה) ומביא על אותו גוף חורבן???? אני אתן לך את התשובה, קוראים לו סרטן , בדוק בספרי הרפואה. שיהיה לך אחלה יום אחי היהודי.
    סגור
  • 255.
    איש דוחה (ל"ת)
    עופר 22/08/2014 23:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 254.
    אם חמאס היה מחסל את משפחת נתניהו
    משה 22/08/2014 21:09
    הגב לתגובה זו
    14 1
    היינו מוציאים להורג בכיכר רבין משת"פים, ביניהם עמירה הס, חנין זועבי וכבודו גדעון לוי
    סגור
  • 253.
    אין גבולות
    מני 22/08/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אנשים ללא גבולות בעלי נכות רגשית ותודעתית מחלישים את העם שלנו ומחזקים את האויב. ככל הנראה אני נאלץ להסכים כי הפתרון הוא הפסקת מנויי הארץ.
    סגור
  • 252.
    אם
    ננו 22/08/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איך מעיפים אותך מהפייסבוק שלי ! אין לי רצון אפילו לגחך על אנשים כמוך , פשוט טיפשות לשמה.
    סגור
  • 251.
    מנוי בהארץ - מי שמנוי מממן את הדעות הללו תעשה חשבון לבד
    מנוי הארץ לא אצלי 22/08/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מנוי יקר כשאתה מנוי שם אתה מממן אנשים כמו גדעון לוי ומרעיו תעשה או תעשי חשבון פשוט - אם אתה / את תומכת בו תמשיכי לממן
    סגור
  • 250.
    יש גבולות גם לחופש ביטוי
    קובי הלא ציוני בעליל 22/08/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני מציע לנתניהו לתבוע את התחת של גדעון לוי האדם הנאלח והבזוי הזה
    סגור
  • 249.
    גדעון מה דעתך שבישראל
    מיקי 1 22/08/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה דעתך שבישראל יטפלו במשתפי פעולה כמו שמטפלים בהם בעזה
    סגור
  • לדעתי אם ידביקו לו סרט מידבק על הפה לא יקרה כלום (ל"ת)
    עידית 22/08/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 248.
    תגובה
    יונה ניצן 22/08/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    טוב לא יודעת מה אתם רוצים ממנו. הוא לא איחל שזה יקרה אלא פשוטנרצה להצביע על חוסר התוחלת לדעתו בהרג מנהיגי החמאס? מותר לחשוב אחרת. ואולי זו דווקא כן חשיבה נכונה? הכי קל להיסחף ולהגיד להכניסהלהם. להרוג את ראש הנחש ועד כאילו ביטויים. גם אני חוטאת בכך אבל מנסה גם לפתוח אצ הראש ולחשוב ולא רק סיסמאות שזה מאד טבעי בזמן לחימה.המוזות כנראה לא שותקות הן גם לא חושבות
    סגור
  • 247.
    השוואה
    דניאל 22/08/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם מוחמד דף או העיתונאים של עזה חושבים כמוך ! נגיד שהוצאנו פיגוע האם היינו רוצים שישראלי יבוא ויתפוצץ על ילדינו ? האם זה יגרום לישראלים לאהוב אותנו או שיכעסו עלינו יותר ? אחי תחליף דחוף את הכדורים שאתה לוקח ! לא לכל דבר יש תוצאות מעשיות תצא כבר מהטריפ !
    סגור
  • 246.
    גדעון האם זו תמימות או התממות?
    נעם 22/08/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה מעמיד את הנהגת חמאס ואת ממשלת ישראל על מישור שווה, כאילו אכן יש מישור שווה כזה. אילו פגענו באבו-מאזן או בראשי הרשות הפלסטינית הייתי מקבל את ההשוואה הזו. אפילו יכולתי לראות היגיון לו השוות את מרואן ברגותי למשל למנהיגי מדנת ישראל, משום שניתן להעמיד זו מול זו מדינה ומדינה (בדרך אבל מוסכמת לפחות בהצהרה). לא ניתן להכניס את החמאס למישור הזה משום שהוא אינו מייצג לאום אלא דת, ואין לו כל עניין במדינה פלסטינית לאומית, לא לצד מדינת ישראל ולא בלעדיה. החמאס מעוניין בחליפות איסלאמיל לא פחות מאשר IH, אל קאידה, אבו חראם, האחים המוסלימם וכו'. אמנם איסמאיל האניה נבחר על ידי רוב לראשות הממשלה הפלסטינית, אבל גם היטלר זכה פעם בבחירות ולא נאמר עליו שהיה מנהיג דמוקרטי. התנהגות חמאס כלפי הפלסטינים מעידה כאלף עדים כמה חוסר עניין יש לו בשלומם, וכמה מעט הוא מעריך את חייהם. בכלל נדמה שהחמאס מייחס ערך לחיים רק ממעמד הנהגתי מסויים ומעלה, אצלו בבית. אפילו חיי הישראלים יקרים לו הרבה יותר מחיי הפלסטינאים, רק תראה כמה מאמץ וחיי פלסטינאים הוא מוכן להקריב כדי להרוג ישראלי אחד. נדמה לי שאתה יודע את כל זה טוב ממני.
    סגור
  • 245.
    לגדעון לוי וכל השמאלנים. אם חס ושלום היו כובשים
    יהודי 22/08/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אותנו אתה וחבריך היו הראשונים להשחט. אתה יודע למה? כי הם שונאים בוגדים...
    סגור
  • 244.
    מה היה קורה עם החאמס היה מחסל את גדעון לוי?
    יהודי 22/08/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כלום! רק עוכר ישראל אחד פחות...
    סגור
  • 243.
    אם החמאס היו מחסלים את טלי גנץ
    ליבוביץ 22/08/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אז כנראה שמרבית אזרחי ישראל לא היו מצטערים כמו שהצער שהיה מתפשט אצל ערביי יהודה ושומרון עקב מותה של אחת מהמגינות העיקריות עליהם
    סגור
  • 242.
    תעזבו את גדעון המסכן!!
    דוד 22/08/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הבחור רוצה להתפרנס. חוץ מאשר החומר הלעוס שלו אין לו כישורים כלשהם ו/או במה אחרת. אפילו ערבית הוא לא יודע ומסתפק בתרגומים . לכן הוא מחפש כותרות פרובוקטיביות ואנחנו הטמבלים קוראים אותן ואידיוט כמוני עוד מוצא זמן להגיב עליהן. תארו לעצמכם שהוא היה מתמתן או לחילופין מתמנה לכתב כלכלי או מבקר ספרותי. מי היה מזמין אותו לטלויזיה? מי היה מממן לו נסיעות לחו"ל לכנסים מפוקפקים? כמו לתינוק , תנו לו להמשיך ולצעוק קקי , פיפי, תחת. התעלמו ממנו והוא ישקע לתהום הנשיה.
    סגור
  • ולא יזיק לא לממן את המערכת שלו (ל"ת)
    תקוה 23/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 241.
    מר גדעון לוי היקר
    צביה 22/08/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין לי בעיה עם דעותיך... הם שלך... גם אין לי בעיה שהפכת להיות דוברם של עשוקים. מסכנים. נדכאים. סובלים שמתים יום יום... רק דבר אחד אם כבר דוברם אז עד הסוף.... דבר גם את מה הם חושבים עלי... כמה אני מיותרת במדינה שלי... כמה מקומי לא במדינת ישראל, אלא בים... ואם היו יכולים היו הורגים כל אחד מאיתנו... כולל את שרה ויאיר כולל אותי ואותך וכל אחד במדינה הזו.... את דבריהם שאין לי זכות קיום כאן.... גם בזה תשמש להם פה.... והלוואי שהיה אחרת... הלוואי... רק שלטנגו צריך שניים.
    סגור
  • 240.
    גידעון יקיר ומקדם הטירור העולמי
    העת להלחם בטירור 22/08/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל מי שמשווה בין דעאש וחמאס ומנהיגיהם שמקדשים את המוות ורוצחים את כל הניקרה בדרכם בשם אללה ולמען מטרתם שהיא חיסול כל הכופרים ובתוכם הרג יהודים והקמת חליפות איסלאמית בישראל, אינו אלא תומך בדרך הטירור. גדעון לוי מטיף להומאניות אבל מקדש את חיי הליבראלים והדמוקרטים ומקריב אותם בשם ההומאניות למען אידאולוגיית דעאש והחמאס ולכן הוא אינו טוב מהם. הגיעה העת להלחם בטירור בכל דרך אפשרית גם אם הדבר כרוך במותם של חפים מפשע ביניהם חיילים ואזרחים שכל פשעם הוא היותם בני ערובה של אותם טירוריסטים. גדעון לוי לדעתי הוא טירוריסט המנצל את ההומאניות בכדי להגן על הטחרוריסטים כשהתוצאה של ההגנה הזו היא רצח חפים מפשע. רק בזכות יפי נפש מזוייפים כמו גדעון לוי הצליחה התנועה הנאצית להתגבר על הרוב הדומם שהיה שבוי בידי התנועה ונגרם רצח של 60 מליון בני אדם. חובה לזהות טירוריסטים דוגמאת גדעון לוי להלחם בהם ולשים אותם מאחורי סורג ובריח. גדעון לוי מנצל בצורה צינית את חופש בביטוי לקידום פשעים נגד האנושות בידי טירוריסטים מוסלמים הזויים.
    סגור
  • 239.
    גידון ידידי הניבזה
    gilrei 22/08/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עתון הארץ אינו צריך אדם שהארץ הזות אינה חשובה לו !
    סגור
  • 238.
    אתה חתיכת זבל בוגדני
    מיכה 22/08/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הלוואי יחסלו אותך וכל מה שדומה לך , אשפה
    סגור
  • 237.
    עד כמה בורות חוסר הבנה וטמטום
    אבי רביד 22/08/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עד כמה בורות חוסר הבנה וטמטום יכולים להיות באיש אחד, אתה רשאי לעבור לאיראן לעזה או לסוריה מבחינתי טוס עוד הלילה
    סגור
  • 236.
    גדעון לוי=0 (ל"ת)
    שמואל 22/08/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 235.
    כאילו אתה לא יודע את התשובה - אם היו יכולים היו מזמן
    גדעון אתה נמוך 22/08/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גדעון לוי איש עלוב מלא בחשיבות עצמית ונהנה מטפיחות על השכם של יהודנים קטנים כמו הפרופ' הזה שאנטישמי היהודון שהועמד בראש ועדת החקירה של האירגון לחיזוק הטרור האיסלמי המכונה בלעג "האירגון לזכויות האדם. אתה לא תשכנע אותנו ואנו לא אותך, תבלה עם אחמד טיבי הגזען ועם חנין זועבי וזחאלקה אתה מתאים להם והם לך
    סגור
  • 234.
    ומה לגבי אשתו ובתו של היטלר?
    אברהם 22/08/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לדעת גדעון לוי גם אותם לא צריך לחסל... אלא לדבר אתם ולנסות להגיע להסכם.... כמה עיוור בנאדם יכול להיות???
    סגור
  • 233.
    למה עדיין מנויים על העיתון המטונף הזה. (ל"ת)
    רואה בלי חשבון 22/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 232.
    רשע (ל"ת)
    מילה אחת 22/08/2014 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 231.
    לגידי הרגו את החברים הכי טובים.הוא בצער עמוק. (ל"ת)
    חברה תרגעו 22/08/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 230.
    חשבתי שיש לו סריטה,מתברר שיש לו ואדי. (ל"ת)
    גדעון לוי 22/08/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 229.
    שטויות במיץ. בעבר זה עזר וגם הפעם
    רון 22/08/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    את הפיגועים בתחילת שנות ה-2000 מה שעצר היה שרשרת החיסולים. גם אלקעידה לא ממש מצליחה להרים ראש מאז חיסול בן לאדן. תוסיף לזה את הפגיעה המוראלית האדירה בעם ובמנהיגיו ותבין שזה אחלה פתרון במינימום מחיר (לשני הצדדים אגב).
    סגור
  • 228.
    גזעון לוי
    עזרא 22/08/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איו גבול לרעיונות שלו כדי להשיג במה לכתבות רדודות וחסרות בסיס הגיוני כלשהו. חבל שעיתון מכובד כמו הארץ נותן יד לפרסום עלוב של אחד הרואה עצמו כ"כתב" . עדיף שיעסוק במקצוע אחר ..
    סגור
  • 227.
    תגובות לכתבה
    רוני 22/08/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היתי בועט לך בראש, מי אתה בכללשתבקר את ראש הממשלה בזמן מלחמה, ועוד נותן רעיונות לאיובמתפלא על העיתון שנתן ידו לכתבה שכזו
    סגור
  • 226.
    פשוט טיפש שמחפש כותרות כנראה מובטל
    רוני 22/08/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נראה לי שהוא מחפש עבודה ואז הוא מחפש כותרות מרגיזות כמו זועבי כדי למצוא עבודב חבל שמתיסים לתרנגול הזה הוא לא מעניין ואפילו לא מעצבן הוא סתם ילד כאפות של מבוגרים
    סגור
  • 225.
    גדעון, צר לי אתה פשוט פחדן. (ל"ת)
    לי 22/08/2014 07:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 224.
    הדיוט או אידיוט
    חיליק66 22/08/2014 07:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איכ הבן אדם עיור למציאות זה מדהים.. אדם מגעיל אותי בצורת החשיבה שלו ,ביבי מייצר טרור ?איכ אתה בכלל עושה השוואה..זה כמו לעשות השוואה בין השואה שלנו לאסון שלהם....אתה פשוט אידיוט....ואם תיתן להם את כל מה שהם מבקשים נמל ים ותעופה מה אתה חושב שיבואו לחבק אותך ולעשות איתך שלום ? יביאו נשק יותר מתוחכם ויותר בקלות ואז בעימות הבא אנחנו בצרות...אתה אידיוט ים
    סגור
  • 223.
    להכות את עיתון הארץ כלכלית,לבטל את המינוי לעיתון. (ל"ת)
    בעל מינוי הארץ לשעבר 22/08/2014 06:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 222.
    הכתב מתייסר ואתם לא עוזרים לו בתגובותכם (ל"ת)
    פרעון 22/08/2014 04:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 221.
    ברמה האקדמית השאלה מעניינת
    יניב 22/08/2014 03:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אבל אתה פונה לאוכלוסיה שרמת המשכל שלה נמוך, חמומת מוח בזמן לחימה שלא מסוגלת להתמודד עם שאלות אקדמיות מעניינות ככל שתהיינה. הציבור רוצה הנאה מידית וסיפוק צורך לפגוע באויב. מה אתה מפריע לו בחגיגה עם שאלות ברומו של עולם. זה כמו להגיע לערב חתונה של בחור ולדון איתו בשאלה מה יקרה לכשיתגרש .. אתה מעכיר את האווירה וגם אם יגיעו הגירושים איש לא רוצה להתמודד עם השאלות הללו כאשר הרצון הוא להתאחד.. כך גם אם לא נשנה את דעת הצד השני בין אם נהרוג בהם או לא -לא נשנה את דעת הצד השני לפחות נהנה מהעובדה שהרג כזה נותן להמונים טעם טוב ולו לכמה שעות או ימים.. מה אתה משבית שמחות? תשאיר את השאלות הגדולות למקבלי ההחלטות.
    סגור
  • אתה וגדעון לוי כנראה עושים תחרות מי יותר פרובוקטיבי
    אוראור 21/08/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשועמם - לכן לא אענה לך - כי חבל להתייחס למסכן כמוך שרק רוצה צומי - בדיוק כמו גדעון שופוני לוי - באמת חבל. רחמנות עליך - קוקו שקר. פחחחחחחחחחחח.
    סגור
  • 220.
    אם לא היית עושה כלום בחיים
    מה היה קורה חלילה 22/08/2014 01:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והיית סתם עיתונאי שרוצה להסתובב בעיראק או בעזה היו אוכלים אותך חי . האם מישהו היה אכפת לו ממך ? לגמרי לא האם דעת הקהל עליך היתה משתנה האם היה אפשר לסלוח לך על מה שיוצא מפיך לגמרי לא
    סגור
  • 219.
    גדעון לוי
    נילי 22/08/2014 00:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גדעון, לא אתה פשוט נפלת על הראש !
    סגור
  • 218.
    בע"ה יקיחו אותך דאעש ויערפו את לשונך ואחר כך עבר עבר
    יהודי 22/08/2014 00:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חתיכת מיץ של הזבל ,,,,!!!!לעצור אותו מייד על הסתה לפגיע בראש הממשלה והמדינה עצמה
    סגור
  • 217.
    גדעון לוי- לא יהודי (ל"ת)
    בן לאבא נאצי 21/08/2014 23:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 216.
    להאשים אותו בהסתה לרצח!!!!
    גלי 21/08/2014 23:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להגיש תלונה נגדו,זאת הסתה לרצח!!!!!
    סגור
  • 215.
    ״איזה יופי!אני כותב שטויות וכולם קוראים ומגיבים.״ (ל"ת)
    גדעון לוי 21/08/2014 23:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 214.
    לא צריך להיות פסיכיאטר כדי להבין שהוא לא שפוי (ל"ת)
    כלניצ 21/08/2014 22:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 213.
    גדעון נגד חיסולים של צה"ל הוא רק בעד חיסולים על ידי החמ
    דוד איש 21/08/2014 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא רק בעד שהחמאס יחסל, לא צהל.
    סגור
  • 212.
    אדם במשבר
    Juan 21/08/2014 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גדעון לוי נמצא במשבר נפשי עמוק . חברה לא להתייחס אליו הוא לא שפוי, רחמנות !!
    סגור
  • 211.
    הטעות של גדעון לוי
    יוני 21/08/2014 21:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החמס הוא ארגון טרור בהגדרה. הוא יורה רקטות ופצמרים מתוך כוונה לפגוע באוכלוסיה אזרחית. החמס ממוקם בלב אוכלוסיה אזרחית כדי שאלו ישמשו לו כמגן אנושי. הדרך היחידה שישראל יכולה להתגונן בפני פעולות הטרור ולצמצם ככל האפשר פגיעה באוכלוסיה האזרחית בעזה היא בחיסול ממוקד של המנהיגים שמאמצים את מדיניות הטרור. ברור שגם בחיסולים ממוקדים תהיה פגיעה גם בחפים מפשע אך הפגיעה הזו היא המינימלית האפשרית. ולידיעת גדעון לוי אין אפשרות להגיע עם החמס להסכם שלום משום שהארגון הזה מתבסס על אמנה הקובעת שיש להשמיד את מדינת ישראל ואין שום פשרה בעניין זה מבחינתם. התהדיה עפ"י החמס היא הפסקת אש זמנית כדי לאגור כוחות ולהמשיך את הלחימה עד להשגת המטרה שלהם.
    סגור
  • 210.
    אני רק יודעת מה היה קורה אם החמאס יה מחסל גדעון לי....
    דניאלה.... 21/08/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .....במקרה כזה המדינה הייתה מתפטרת סוף סוף מפסיכופאט מורעל חסר תקנה שסובל משנאה עצמית ומהווה מטרד לכל אזרח שפוי בישראל
    סגור
  • 209.
    צודק !
    דן 21/08/2014 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מר לוי אל תירא ואל תחת ! דבריך נכונים !
    סגור
  • 208.
    גדעון לוי
    נטע 21/08/2014 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שהאיש רוצה תשומת לב בכל מחיר, מסכן, ועל זה נאמר מסית ומדיח.
    סגור
  • 207.
    עתון הארץ, עתון לטרולים שמתחזים לחכמים
    גדעון לוי הוא טרול 21/08/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טרול מוגדר כמישהו שכל מטרתו להשמיע דעות מרגיזות. אין ל כוונה לשכנע, רק להרגיז. גדעון לוי עונה במאה אחוז אחר תיאור זה.
    סגור
  • 206.
    יש לך משהו חיובי להגיד ?
    יום-טוב 21/08/2014 21:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה היית אתה עושה אילו היית ראש ממשלה ? תן עצה !
    סגור
  • 205.
    עתון הארץ -עתון (ל"ת)
    גדעון לוי טרול 21/08/2014 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 204.
    גדעון לוי מסית!!!רוצה להרוג את ראש הממשלה!!!
    דני ח. 21/08/2014 20:16
    הגב לתגובה זו
    13 3
    צריך להכניס אותו לכלא על הסתה! מה זה הרעיון לדבר ככה על הרג של ראש ממשלה! עצם העלאת הרעיון מראה מה עובר לפושע הזה בראש! אחרי ההסתה נגד הטייסים והצבא ואחרי שהוא תמך בזועבי יש לזרוק אותו לכלא ומהר ויפה שעה אחת קודם!!!
    סגור
  • 203.
    לך לגור בעזה שבוע - תסקר מבפנים! לא תצא חי!!!
    יוסי 21/08/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אם אני טועה - תתקן אותי! לחקור מיד - מי ממן את עיתון הארץ ודה מארקר!!! כנראה - ארגונים שתומכים באיסלאם.
    סגור
  • 202.
    כל טרור הוא הפגנת כוח
    kochlia 21/08/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חמאס לדדינו הוא ארגון טרור. חייליו הם מחבלים. לדידם הם ארגון לשחרור פלסטין עם צבא ללמלחמה בכובשים. אלו שתי שפות שלא מתחברות. לכן מדבר הכוח. וכוח לבדו אין בו די. חבל שמר לוי מנסה ל"חסל" את אשתו ובנו של ראש ממשלתנו, על מנת להסביר את עמדו. זה טעם לפגם לעיתונאי מנוסה.
    סגור
  • 201.
    לבדוק אם אין לו חברה ערביה..... (ל"ת)
    yyyyyy 21/08/2014 19:31
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 200.
    תשובה ל- 189 במקרה שלו זה חריג מאוד מאוד בהשוואה לממצוע (ל"ת)
    דודו 21/08/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 199.
    איך מאפשרים לבוגד טינופת להמשיך..
    זכרוני 21/08/2014 19:00
    הגב לתגובה זו
    18 3
    ולהתראיין בכלי התקשורת השונים . מקומו של הבוגד גדעון לוי מאחרי סורג ובריח במעצר עד למיצוי הדין אתו באשמת הסתתת חיילים למרד בזמן לחימה . חייבים להקיא ולנדות את הבחור הנאלח הזה מקרב העם היהודי היושב בציון .
    סגור
  • 198.
    עצם ההשוואה בין רמטכ"ל הצבא לטרוריסט פושע מלחמה- מקוממת (ל"ת)
    בני המשפחה לא המטרה 21/08/2014 18:53
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 197.
    תשובה ל-189-הוא יכול להיות יצואן מצטיין של רוע וטיפשות (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 196.
    לגרש את לוי לעזה
    אלי 21/08/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    11 3
    שיצטרף לחברים שלו שם ויעזוב אותנו במנוחה
    סגור
  • 195.
    הכותרת תמונה של "אהבל " שמאלן קטן עם...
    זכרוני 21/08/2014 18:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חיוך של דביל שזה עתה השתחרר ממוסד רפואי בחאן יונס . גדעון לוי תמיד תשאר בעיני העם הזה שמאלן מסית ובוגד בעמו . יבוא היום שיתעשתו ויתפכחו במדינה הזו ויעמידו חלאות כמוך לדין על מעשה הסתה ובגידה בזמן לחימה ...החיוך הדבילי יימחק אין כל ספק .
    סגור
  • 194.
    משתתף בצערך גדעון לוי על מות..
    זכרוני 21/08/2014 18:41
    הגב לתגובה זו
    13 2
    חבריך הקרובים ביותר ..השהידים מהחמאס . יום מאד קשה מבחינתך לעיכול ובליעה ...תוך 48 שעות לאבד 4 חברים מצוינים ממש כמו אחים . גדעון לוי אתה לא אשם כלל ....מי שאשם בעיקר הוא אותו מראיין או מערכת המאפשרת לחלאת אדם בוגד כמוך להמשיך להתראיין ולהמשיך את דברי השטנה שלך ברבים ...מקומם של מסיתים בוגדים מהסוג הבזוי כמוך הוא מאחרי סורג ובריח ובטח לא מאחרי מקרופון .. לא יעזרו לך שום ראיונות או ניסיונות נואשים להיטיב עם עצמך , אתה אדם בזוי ונאלח ...תווית של בוגד במדינתו תהיה תמיד על מצחך לעד .
    סגור
  • 193.
    טימטום...ומוח מעוות
    ביאליק 21/08/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ממשלת ישראל היא גוף טרוריסטי? העומד בראשה מבצע פעולות טרור? רק "עיתונאי" כדוגמת לוי יכול להמציא הקבלות כאלה. בוז לך גדעון לוי
    סגור
  • 192.
    ראש כרוב
    יהודית 21/08/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רק ראש מעוות עושה השוואה כזו
    סגור
  • 191.
    מאד פשוט, מר לוי
    צפוני 21/08/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    11 2
    היו מתאבלים עליהם. לאור זאת, אתה מוזמן להתאבל על גיבוריך המתים מחמאס כאוות נפשך ולילל עד שיכחילו פניך. שב עליהם שבעה, שלושים וגם כמה שנים. אפשר להבין אותך, מר לוי. זה לא פשוט לאבד שלושה מושאי הערצה בלילה אחד נורא. בטח שזה קשה כשכל כל הרבה אנשים שמחים מזה.
    סגור
  • 190.
    גדעון לוי-אני מבינה למה אתה מתכוון.
    ים 21/08/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה אומר למה אנחנו מחסלים ואתה צודק. כשאין מטרה אז באמת חבל להרוג אנשים. אבל אם תשאל את הציבור הדתי אז הוא יגיד לך שהמטרה של החיסול הוא שבמקום הערבים מי שישב בארץ הם היהודים כפי שכתוב בתנ"ך ויחיו על פי ההלכה. הציבור החילוני לא נותן לך מטרה ואתה באמת מזהה את הבעיה כאן. אנחנו באנו לעולם במטרה כלשהי ולא רק להרוג ולאכול ולמות. אלא לכל דבר יש משמעות ומטרה וטוב שאתה מחפש אותה.
    סגור
  • 189.
    יש לי שאלה, כמה רוע וטיפשות יכול להכיל בן אדם אחד?
    יוסף 21/08/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    14 1
    תענו לי בבקשה.
    סגור
  • 188.
    אם נתניהו וגנץ היו ראשי ארגון טרור אני הייתי מחסל אותם (ל"ת)
    מרציאנו 21/08/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 187.
    ואם הם היו יכולים לעשות זאת נראה לך שלא היו עושים...
    איילת 21/08/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין גבול להזייה הזאת מר לוי מה לא מובן לך אם הם היו יכולים גם אותך הם היו משמידים תיקח כדור מציאות ודחוף....
    סגור
  • 186.
    לוי אינך אלא אדיוט גמור ומקומך אינו בעיתון כה חשוב
    oracel 21/08/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    האם היתה כוונה לצהל להרוג חפים מפשע? כמה עמים נעשה אבורט על פעולות מסכנות חפים מפשע? אתה שרצת התנחלת והתלקקת עם הפלסטינאים שנים רבות כשנות הסכסוך. הפגיעה בבכירים שלהם אינם אלא לטובתהפלסטינאים, להביאם להכרה שכל מישיעלה במקומם יחוסל! הפגיעה הינה מורלית, הפלסטינאים לא יראו בהחלפת סמלים מוכרים אלא הפסד צורב, שיחליש את המוטיבציה להמשך תמיכתם והמשך אמונתם במי שמוליכם שולל. טוב. אין לי כוח אליך.. אתה ממילא לא מקשיב
    סגור
  • 185.
    מזל שיש אנשים כמוך...
    אבי סהר 21/08/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איזה מזל יש לנו שגם לחמס יש גייס חמישי כמוך, שבעזרתם יכולנו לטווח בדיוק רב את רבי המרצחים של החמס, ( ושאשתו של דף מוחמד ובנו ילכו כפרה על עם ישראל). לנו יש אותך....
    סגור
  • 184.
    דבריו הם ניצול לרעה של הדמוקרטיה
    מנוי לשעבר של הארץ 21/08/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    .......למה מגיע למנויי הארץ עונש קשה כזה ,...... עונש בדמותו של גדעון לוי
    סגור
  • 183.
    גדעון לוי עיתונאי אומלל ,
    ערן לוי 21/08/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    השאלה שצריכה להשאל ,מה היה קורה לו אתה גדעון לוי ,ילדיך ואשתך נפגעים מ-מרגמה של החמאס ? התשובה היא שחלק גדוןל מהעם בישראל לא היה מזיל דימעה ,
    סגור
  • 182.
    איך עיתון הארץ נותן לאנשים כמוך במה?
    אלדד 21/08/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ......דבריו של לוי מעוררים בי ובעוד אנשים רבים ממש סלידה. אילו ביוב היה יכול לבטא את עצמו במילים כתובות, הוא לא היה מעלה על הכתב דברים מרושעים כאלה.
    סגור
  • 181.
    אם החמאס היה יכול הוא לא היה מהסס שניה.
    מירי 21/08/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הקם להורגך השכם להורגו. חכמת הזקנים
    סגור
  • 180.
    אמנון לוי עוכר ישראל
    מוטי 21/08/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המדינה תעשה טוב לעם ישראל וטוב לגדעון לוי אם תעביר אותו לעזה לחיות בין אהובי נפשו . ומשם יוכל להשמיץ את ישראל כמה שירצה ויזכה מהם לכבוד גדול . ויהיה מכובד אצל הפלסתינאים כי זה משהוא מחפש את אהבת הפלסתינאים.
    סגור
  • 179.
    מה זה השטויות האלו.......
    חסון אתי 21/08/2014 17:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה זה הטימטום עכשיו אין השוואה בכלל מוחמד דף הוא רוצח מחבל וטרוריסט אכזרי וכל הסובבים אותו תומכים בו ובמעשים שלו אז מה זה השטויות האלווווווווווווווו
    סגור
  • 178.
    ההבדל בין טרור ומדינה שחיה על פי חוק
    אנונימי 21/08/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    או שגדעון לוי טיפש, או שהוא סתם מנסה להרגיז את כולם כך או כך אין לדבריו כל ערך וזה בזבוז לתת לו במה. אם הוא כותב להכעיס הרי שהוא טרוריסט מילולי ועל פיו (עטו מקלדתו) להשתתק.
    סגור
  • טיפשות (ל"ת)
    ביאליק 21/08/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 177.
    תהייה בטוח ש....
    אבי 21/08/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפני שהוא יגיע למשפחת נתניהו - הוא יחסל אותך ואת בני משפחתך. לא יעשו לך הנחות. חוץ מזה - איך אתה מעז להתקלס במנהיג של מדינה דמוקרטית בשעת מלחמה. אין לנו עכשיו מנהיג אחר.
    סגור
  • 176.
    כמה שאתה מבייש את השם לוי..וכמה שאתה מבייש את השם גדעון
    אמנון 21/08/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ממש מעורר גועל לקרוא את הדברים שלך. ההשוואה שלך מנותקת מהמציאות ומהלב היהודי. אתה איש ממש ממש מגעיל ודוחה.
    סגור
  • 175.
    תתחילו לספור בעיתון הארץ
    אבי 21/08/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כמה מינויים היו לכם אתמול וכמה יהיו לכם מחר מחרתיים.
    סגור
  • לוי
    אלי 21/08/2014 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אמת לא משנה להם הם מקבלים הרבה מאוד כסף מקטר דרך משפחה מאוד עשיר )מוסלמית( מגרמניה תבדקו
    סגור
  • הסבו את שם העיתון "חמאסתון" (ל"ת)
    ביאליק 21/08/2014 18:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הם לא דואגים הקרן לישמעל חדשה תפצה אותם (ל"ת)
    מרקו 21/08/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 174.
    לידיעתך לוי
    רוני 21/08/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ....שהדרישה הראשונה של אנשי חמאס היא, שישראל תימנע מסיכולים ממוקדים,,,,,,,,זה אמצעי ההרתעה שפועל הכי חזק על חמאס.... הבנת את זה אדון רוע מהלך?
    סגור
  • 173.
    דוחה לקרוא את דבריו של גדעון לוי
    יוסי 21/08/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאיפה צצים במוחו כאלה רעיונות אנטי ישראלים ואנטי יהודים? לדעתי עיקר הקוראים של לוי הם אנשי עזה ודומיהם......קוראים ישראלים בטוח מתרחקים מהכתבות של לוי.
    סגור
  • 172.
    עוד לא הבננו שחיסולים לא עוזרים.?? עם חכם ? (ל"ת)
    בנ 21/08/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • דווקא אנחנו מבינים שחיסולים עוזרים
    מרקו 21/08/2014 17:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חיסלו את בן לאדן, והיה בזה גם מסר מוסרי. חיות טורפות חסרות מעצורים אין דרך אחרת לטפל בהם
    סגור
  • 171.
    מבאר שבע
    פנינה לייבןביץ 21/08/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתביישת לקרוא כתבה כזאת חבל שיש עוד במה לאדם כזה
    סגור
  • 170.
    על האמירה הזאת יש להכניסו לכלא!!!!!
    דינוזאור 21/08/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לך תגור בעזה פושע!!!
    סגור
  • 169.
    בגלל גדעון ביטלתי את המנוי להארץ (ל"ת)
    מנוי על הארץ 21/08/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • חבל
    ruth 25/08/2014 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל מאד
    סגור
  • 168.
    מה היה קורה אם לחמס היה כוח כמו צהל ? נו ילד מפגר
    אני עם הארץ גמרתי 21/08/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנחנו כולנו לא הינו קיימים חמאר ... לא הייתה מדינת ישראל השובים שלך היו שוחטים אותך כמו כבש אם הם היו יכולים תראה תמונות מה עושה דאעש ותבין עם מי יש לך עסק
    סגור
  • 167.
    גדעון צודק. האינתיפאדה לימדה שלחיסולים אין שום ערך
    דודו 21/08/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 9
    מחר בבוקר יקום חלאה אחרת במקומו. זה מהלך טקטי, שאין בו שום ערך אסטרטגי.
    סגור
  • חוכמולוג. זורק סיסמאות ריקות באויר, כאילו מדובר
    מרקו 21/08/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בניתוח מוסמך. גם מאחז עינים, גם שקרן, וגם גייס חמישי
    סגור
  • אז יאללה אתה כזה "אסטרטג" גדול תן פיתרון
    דרומי 21/08/2014 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרמה הטקטית לא פחות חשובה מהרמה האסטרטגית כאשר אתה נמצא במערכה מהסוג הזה. פעולה כזו מזעזעת את הארגון בגלל המבנה שלו (מידור בכל הרמות). ברור שיקום מחליף, הריי לכולם יש כאלה, אך ברמה התודעתית של הבכירים בארגון זה גורם להם להרגיש חוסר נחת ואפילו פחד כי אף אחד לא חסין!!. הבלבול וחוסר הוודאות שנוצר לאחר חיסול בכיר כזה משבשת ומעקבת פעילות מבצעית כזו או אחרת שהם מנסים להוציא לפועל וזה טוב לנו!!!!
    סגור
  • 166.
    חתיכת חולה
    ניר 21/08/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טרוריסטים!!! מחבלים !!! למה אתה חושב שאכפת להם איפה הטילים נופלים!!!תשחרר אותנו ממך ומשכמותך כבר
    סגור
  • 165.
    רק ש...
    למר לוי. 21/08/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צה"ל חיסל את מוחמד דף. אם היה איום על חיי נתניהו סביר להניח שלא היה נמצא עם בנו ואשתו. מוחמד דף יודע שהוא בסכנה בכל רגע נתון. יחסית לאדים משכיר אתה דמגוג בשקל מר לוי.
    סגור
  • 164.
    דמגוג מנוול
    בילי בונס 21/08/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צהל ניסה לפגוע בדף. לא באשתו ולא בילדיו. החמאס הרג שלושה ילדים בני 16 סתם כי בא להם להרוג.
    סגור
  • 163.
    כוונת החמאס
    Did 21/08/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מבחינת החמאס כל אזרח ואזרחית בין חיפה לצאלים הם בנו ואישתו של ביבי. גם באם הם יהודים, נוצרים או מוסלמים
    סגור
  • 162.
    תגובה
    תחיה 21/08/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון לוי אתה ערל לב .
    סגור
  • 161.
    ספארי
    מיקי רוני 21/08/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רעיון מציון ; האריות בספארי רעבים, מחכים לגידעון לוי
    סגור
  • 160.
    אם הם היו יכולים
    בר עם 21/08/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר לוי הנכבד, אם לחמאס הייתה היכולת הוא היה מתנקש בשרה ביאיר ובכל אחד מחברי הקבינט פרט לחברי בלאד בסדר העדיפויות גם אתה נמנה אבל קצת בתחתית הרשימה אז כדאי שתתחיל להיות רציונלי ולא לדבר דברי הבל ושטיות
    סגור
  • 159.
    הגדעון הזה כלב בן כלב. והוא לא יודע זאת. (ל"ת)
    הגרוש. 21/08/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 158.
    מה הייתה שווה אם לא הייתה עושה השוואות ? (ל"ת)
    ראל0000026 21/08/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 157.
    שאלה לגדעון ,מי מכונה המוהיקני השמאלני האחרון . (ל"ת)
    בא 21/08/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 156.
    הגעתי למסקנה שהתגובות מעודדות את הטיפוס הזה. תתעלמו
    ישראלי ציוני 21/08/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אם איש לא יגיב לשטויות של לוי ההזוי הוא יפסיק לכתוב. עזבו אותו ותתעלמו. זו הדרך היחידה לחסל לו את ה"קריירה העיתונאית". פשוט להתעלם כי כל התייחסות, גם שלילית מעודדת אותו ומוסיפה לו "רייטינג". פשוט להתעלם!!!
    סגור
  • 155.
    אני אסביר
    שיידי 21/08/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הכל נובע מזה שחסרה לו ביצה
    סגור
  • 154.
    מענה לג.לוי
    ייאי 21/08/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מייחל לרפואה שלמה לאיש שהיום הקריב עצמו למען זולתו ולכל הפצועים.ישראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.בינתיים להמשיך לרדוף,להכות ולהרוג וכמה שיותר.מעבר לפגיעה המוראלית כך גורמים להם למצב ששידרת המנהיגות ,האירגון והפיקוד מושמדת וזה מקשה מאוד על ההתארגנות ועל המיקצועיות ועל היכולת להוציא פיגועים ולנהל מלחמה בכלל
    סגור
  • 153.
    איזה כייף לגדעון. להשוות את ראש ממשלת
    ספוילר 21/08/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ישראל לערימה של רוצחים פסיכופאטים. הוא גם משווה אותנו לנאצים אם מתחשק לו. החשק מדרבן אותו לשוודיה
    סגור
  • 152.
    חמאס הוא ארגו טרור
    מוחמד 21/08/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעומת האנשים שדיברת עליהם הם לא מכריזים על השמדת העם היהודי , מה שכן עושה החמאס , ומצהיר על רצנותיו , מוחמדף זכקו לקללה , גורלו נחרץ בדם ששפך מהעם היהודי אם זה בפיגועים ובין אם זה בשליחת טילים לעבר ישובים ישראליים בדרום ומרכז מדינת ישראל
    סגור
  • 151.
    לצערי הוא צודק, עם כל האיבה שלי כלפיו.. (ל"ת)
    מאיר 21/08/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 150.
    מה היה קורה אם צה"ל היה מחסל את גדעון לוי,סייען החמאס,
    דרור הנאור מרמת גן 21/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    23 1
    שפגיעתו בביטחון המדינה קשה יותר מפגיעתו של מחבל מתאבד?
    סגור
  • עם היו מחסלים אותו השמחה
    22 24/08/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה גדולה יותר מאשר חסלו את מוחמד דף הוא גרוע ממנו הוא בוגד
    סגור
  • 149.
    מה היה קורה אם היינו מחסלים את גדעון לוי? רק טוב (ל"ת)
    ניר 21/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 148.
    למרות שכביכול אתה משכיל!
    אתה טיפש 21/08/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה אתה חושב אדון טיפשון, שהחמ"ס לא רוצה לחסל את נתניהו ובני בתו וגם אותך ובני ביתך ובכלל את כל היהודים בארץ ישראל ובעולם...אם כך אתה באמת טיפש. אחרי הדברים הללו בהמשך לקודמים מי שעוד קורא עיתון הארץ הוא מטומטם...
    סגור
  • 147.
    דף הוא טרוריסט
    רון 21/08/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בהמה פרימיטבית. למה גדעון לוי לא שאל את המפלצות הללו למה הם הרגו מאות יהודים לרבות ילדים וזקנים שלא עשו להם כלום באירועי טירור. עין תחת עין
    סגור
  • 146.
    ישראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים ושהמעברי
    ייאי 21/08/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.בינתיים להמשיך לרדוף,להכות ולהרוג וכמה שיותר.מעבר לפגיעה המוראלית כך גורמים להם למצב ששידרת המנהיגות ,האירגון והפיקוד מושמדת וזה מקשה מאוד על ההתארגנות ועל המיקצועיות ועל היכולת להוציא פיגועים ולנהל מלחמה בכלל.
    סגור
  • 145.
    מה היה קורה אם ישראל היתה תולה משתפי פעולה עם חמס? (ל"ת)
    רון 21/08/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 144.
    כשתיפול בשבי אצל דעאש הוא לא יחתוך לך את הגרון במכה אחת
    מושיקו 21/08/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא יחתוך אותך ככה שתוכל לדבר כמו הוקינס אז נראה איזה כתבה תעשה נגד המדינה
    סגור
  • 143.
    ומה אם חלילה מחסלים אותך?
    נסראללה 21/08/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה היה אומר העם בציון?נהדר חוסל גיס חמישי.ואני אומר חלילה אם היית מחוסל. מה אתה אומר מסית ומדיח?לצערי כניראה פוסט זה לא יראה אור גם בשל השם נסראללה שניבחר.נכון שהוא אויב אך אני מעריץ אותו על יושרו. לעולם לא אמר דבר ולא נימצא לא דובר אמת.ביבי תלמד,אל תאיים תבצע,אם אתה רוצה לירות תירה אל תדבר.
    סגור
  • 142.
    האיש,פרובוקטור ומשחק בזה כמו ילד קטן עם צעצוע (ל"ת)
    מאיר 21/08/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 141.
    גדעון לוי - הלוואי גם אתה תחוסל יום בהיר אחד...אמן (ל"ת)
    אריסטו 21/08/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 140.
    שראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים
    ייאי 21/08/2014 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.
    סגור
  • 139.
    מדוע העורך פירסם? (ל"ת)
    אורן 21/08/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 138.
    גרשו אותו מכאן שיילך לעזה (ל"ת)
    שלי 21/08/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 137.
    מה היה קורה אם היית נעלם לא היית חסר לאף אחד (ל"ת)
    טל 21/08/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 136.
    הבוקר נפצע אדם מרקטה שהגן על ילדים בגופו -ילדו של דף
    ליצן 21/08/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבוקר נפצע אדם בגן ילדים מרקטה שהייתה מיועדת לילדי הגן הפצוע הגן בגופו על הילדים . ילדו של דף ואימו היוו מטריית הגנה מפני חיסול , החליט ביבי שילדי ישראל קודמים לידי עזה
    סגור
  • 135.
    זה המוהיקני האחרון , שמאלן אחרון . (ל"ת)
    בא 21/08/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 134.
    היתה לו ילדות קשה-רוצה תשומת לב.
    גאולה 21/08/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לך תבנה לך מדינה! ותנהל אותה כמו שאתה רוצה. אפילו את החיים שלך אתה לא יודע לנהל.
    סגור
  • 133.
    מעיז לפתוח בצורה כזו את חרצובות לשונו הרעה? איך בכלל
    איך האדם הרע הזה 21/08/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נותנים לו במה ובימה באמצעי התקשורת הישראליים? איך מאפשרים לו כל פעם להתסיס את שונאי ישראל נגד היהודים? אני חושב ששרת המשפטים היתה צריכה לדאוג כבר מזמן שבוגד זה ישב בכלא מאחורי סורג ובריח ושלא יפגע בנו יותר!
    סגור
  • 132.
    אני בעד מדינה פלשתינית בכל השטחים אבל גדעון לוי פשוט
    מחליא אותי -ניתן ממש 21/08/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחוש איך הוא נהנה מן הרעיונות הנתעבים שלו ומדגיש ברצינו מעושה: "חלילה". דוחה. ישראל אמנם אווילה שלא נותנת לעזה נמל ושדה תעופה ואפשרות לחיות נורמלי יותר כדי שיהיה להם מה להפסיד ולא כדאי (מה רע עוד תחנות כוח שד"ת ונמל כמטרות הפגזה במקרה של רקטה אחת לדרום ?!) אבל חיסול הבכירים מוכיח את עצמו הרבה יותר מאלף ילדים תמימים - ראוים שהחמאס בפאניקה מוחלטת מחיסול בכיריו (ואם כבר מחוסלים חפים מפשע מוטב שיהיו אלה קרובי הבכירים מאשר סתם אנשים אוהבי חיים)
    סגור
  • 131.
    לא את יאיר - רק את שרה
    אסי 21/08/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה לא כל כך נורא אם זה יהיה רק שרה
    סגור
  • 130.
    תקציר "תראו אותי! אני מגניב וייחודי!" - גדעון לוי
    nuyh 21/08/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האיש אומלל - ראיתם אותו במחוברים? יש לו חור שחור במקום בו אמורה להיות אהבה, כבוד עצמי ותחושת ערך, ואת החור הזה הוא ממלא בתשומת לב, כל תשומת לב. הוא מוכן למכור כליה כדי שמישה ו יסתכל עליו ויגיד לו מילה, אפילו אם המילה הזו היא קללה, הוא מוכן. איש כזה מרעיבים על ידי חוסר תשומת לב - תפסיקו להתייחס אליו, אל הבבל"ת שלו, אל הפרובוקציות הזולות שלו ותראו אותו כמו שהוא באמת - אדם חלול, בלתי אהוב, לא חשוב, שהוריו לא השכילו למלא אותו באהבה וחיבה ובמקום זה יצרו מעין מפלצת מעוותת. כמו הילד בכיתה שהיה מגיע עם בגדים קרועים ורעב ולכן היה מקלל או זורק אבנים? אותו דבר, רק עם כסות דקה של פסאדו-אינטלקטואליות ו"הומאניות" שאולה.
    סגור
  • 129.
    מה היה קורה? פגיעה מורלית קשה. וזה מה שנגרם לחמאס. (ל"ת)
    מוחמד דת' 21/08/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 128.
    גדעון צודק. כנסו....
    מוחמד דף 21/08/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 5
    רגע... בעצם לא!
    סגור
  • 127.
    ושוב להחרים את השולחים אותו - עיתון הארץ!!!!! (ל"ת)
    אמת 21/08/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 126.
    אתה והחבורה שלך אנשים אומללים
    רוברטו 21/08/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כמה אלפים בלבד, אבל אתה באמת המיץ של הזבל שהדמוקרטיה שלנו סובלת.
    סגור
  • 125.
    תתבייש לך
    גדעון לוי 21/08/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    10 1
    איך אתה לא מתבייש להשוות אותנו לחמסניקים ישראל מחסלת מחבלים ולא אנשים לגיטימיים תפסיק להסתכל מזוית של מחבל יחמסניק בתחפושת
    סגור
  • 124.
    אני יודע איך הרבה ישראלים היו חוגגים.....
    pop 21/08/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם גדעון לוי היה מסוכל הייתה שמחה לא פחותה מחיסולם של מחבלי חמאס.
    סגור
  • 123.
    גדעון לוי חכם בתל-אביב
    מלי 21/08/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מעניין מאוד מר לוי היה אם היו לחאמאס ולשאר ראשי אירגוני הטרור מטוסים מה הם היו עושים באותם המטוסים ועל איזה בית ראשון הם היו מטילים את הפצצות שלם. אני בטוחה שמר לוי היקר לא היה יושב ספון בבית שלו ומפליג ועושה השוואות מעין אלה בשקט וברוגע. מעניין גם לדעת אם מר לוי יפגוש את אחד מראשי הטרור ויציג את עצמו בשמו היהודי אם אותו טרוריסט רחום וחנון יחשוב פעמים לפני שהוא עורף את ראשו. גדעון לוי, הגיע הזמן שתפנים אין פה שום דבר לבד מממלחמת קיום, מלחמה לשבת בבית בשקט ובין השאר גם להתבטא בחופשיות כמו שהמדינה הזאת מאפשרת לך ואם זה לא מוצא חן בעינייך אתה יודע מה האופציה שלך.
    סגור
  • 122.
    אנטישמי חולה
    מיכל 21/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אני מציעה לגדעון לוי שיפתח את עיתון הארץ ויקרא ממש ליד הכתבה שלו את הכתבה של ארי שביט.......תקרא טוב טוב ותבין שאתה בדיוק עונה על תכונות האנטישמי ששביט משרטט אלא שבנבדל ממה שמתאר שביט-הוא מתכוון לכל אלה בעולם שהםא לא יהודים ולא ישראלים שעל מצחם מוטבע אות קין של אנטישמי ואתה- צבוע שכמותך -לצערי יהודי וישראלי.....מתביישת בך
    סגור
  • 121.
    גדעון לוי, טרוריסטים מרצחים, כולם! אוהבים אותך,כבוד. (ל"ת)
    Renata@@@@@@@@@@@@@ 21/08/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 120.
    אם הם היו יכולים - היו עושים זאת בלי למצמץ
    רוני 21/08/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גם אותך הצדיק דרך אגב.
    סגור
  • 119.
    שמעת גדעון? לפני רגעים ספורים.
    DB500 21/08/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שמעת גדעון? לפני רגעים ספורים פגיעה בגן ילדי נחל עוז ילדים שלי שלך של ביבי של גנץ וגם של מוחמד.
    סגור
  • 118.
    פעם עיתון הארץ היה עיתון נחשב. היום? פשוט רחמים..
    איציק 21/08/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    זוכרים את עיתון הארץ בעבר. עיתון כבד, רציני, כותבים מעולים ועוד. והיום, אף אחד לא קורא אותו. מעסיקים כתבים רדודים כמו הגדעון הזה.
    סגור
  • 117.
    גדעון לוי עוכר ישראל (ל"ת)
    עוכר ישראל 21/08/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • דברי לוי-על גבול הבגידה, גם בדמוקרטיה יש גבולות בשעת מל
    ג. 21/08/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשעת מלחמה דבריו גובלים בבגידה
    סגור
  • 116.
    בושה לעיתון "הארץ"
    דגדג 21/08/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    להחרים את עיתון הארץ. זה שגדעון מתחנף לחאמס לא אומר שלא ישמחו לרצוח גם אותו אם תיהיה להם הזדמנות,הם כמו הנצים הולכים כמה דורות אחורה.בנוסף מתעבים אנשים בוגדים בעמם.
    סגור
  • 115.
    הוא תופס כותרות ,נו ,פירסום בחינם . (ל"ת)
    בא 21/08/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 114.
    גדעון שוב משקר
    שפכטל 21/08/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גדעון בנוסף לדעותיו המזויעות - ידוע כשקרן מדופלם. בשמנו העתונאי בן-דרור ימיני אסף מאוסף שקריו שליהם הוא בונה תאוריות כי יודע שרוב הקוראים לא שמים לב לפרטים ואולי גם לא בקיעים. בכלל אופן במאמר הזה יש לו שקר נוסף: החמאס כן יורה על מנת להרוג את כל עם ישראל הוא יורה רק על אזרחים ומנהיגנו חיים ביננו בירושלים המרכז הדרום... שקר נוסף לזכותו של לוי !!
    סגור
  • 113.
    הפסיקו לתת לו במה!!! הוא מקבל יותר מדי חשיפה אצלכם! (ל"ת)
    צפונית 21/08/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 112.
    לוי טועה - אנחנו מנצחים...ונמשיך
    שפכטל 21/08/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לפי לוי לא כדאי להרוג - אלא רק שיהרגו בנו... ואומר שהרג מנהיגי הטרור לא יעזור.. אבל זה לא נכון ישראל מנצחת כבר יותר מ: 66 שנותיה סתכלו על המדינה שלנו? מדהימה - יש מה לעשות והרבה אבל אנחנו משגשגים - ברור שזה לא היה קורא לו לא הבסנו את האויב. זה כואב ללוי ודומיו אבל אנחנו נכה וחזק מאוד באוייבנו גם אם יקומו אחרים - לפי לוי ודומיו הם בני אדם כמונו - אנחנו לומדים -ולכן יש להניח שגם הם ילמדו ולא ירצו למות אלא לחיות ואז אולי יטו את בני עמם לחיים - ולא למות.
    סגור
  • 111.
    מה היה קורה
    מומי 21/08/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    10 5
    חבל שאנחנו לוקחים ללב מדבריו של השונא הזה נעשה כמו שאומרים הכלבים נובחים והשיירה עוברת זה משמח אותו שאנו מתייחסים אליו שכולנו נשבור לו את האגו
    סגור
  • 110.
    גליל
    אליה 21/08/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא מבינה מה אתה עדיין עושה בארץ, למה שלא תעבור להתגורר בעזה או בשטחי הרשות. לא רוצים אותך כאן, פשוט תתעופף לך
    סגור
  • 109.
    למה אתה חי כאן? יש בעזה דירות עם 5 כיווני אויר (ל"ת)
    עסקת הנדל"ן 21/08/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 108.
    גדעון..פרפורי גסיסה?.. (ל"ת)
    מיקי 21/08/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 107.
    לא צריך לכעוס עליו
    איתן 21/08/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חברים יקרים, לא צריך לכעוס עליו, כנראה שהלשון שלו עצמאית ואינה נשלטת, הרי ברור שאדם בגילו ונסיונו, המשווה בין ארגון טרור רצחני שמסוכסך אפילו עם עצמו (גם האירגון וגם גדעון) לבין מדינה תרבותית, ויהיו דעותיו האישיות אשר יהיו, הוא פשוט לא לגמרי בקו הבריאות מבחינה נפשית.
    סגור
  • 106.
    נבלה אתה משווה את הרוצחים לשרה ויאיר נתניהו (ל"ת)
    עזרא 21/08/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • הוא לא משווה אותם לרוצחים. הוא משווה אותם לאשתו
    לסתום 21/08/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובנו של דף.
    סגור
  • 105.
    וכאילו הם לא יעד לפגיעה מצד החמאס כל הזמן? (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 104.
    פשוט להתעלם מהמפגר הזה
    יוסי 21/08/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ככה זה כשההורים הם אחים נולד ילד מפגר כמו גדעון לוי
    סגור
  • 103.
    אים שרה ויאיר נתניהו יכנסו לבור בקרייה או לכל מקום צבאי
    אנונימי 21/08/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחר. שבעלה גורר אותם לשם בזמן מלחמה. אז כן . הם מסכנים את עצמם. אבל. אים הם נמצאים בביתם הפרטי. זה לא אתר צבאי. נכון. בזמן מלחמה. גם ביתם יעד לפגיעה. נו. אז?
    סגור
  • 102.
    הם מנסים לפגוע באזרחים ישראלים אנחנו מנסים לפגוע באילו
    ברק 21/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שמנסים לפגוע בישראלים! דף מנסה לפגוע בישראלים. נתניהו לא היה מנסה לפגוע בדף אם הוא לא היה מנסה לפגוע בישראלים. דף רוצה להרוג אל שרה נתניהו, ביבי לא רוצה להרוג את אישתו של דף. איך גידען יכול ליצור הקבלה?
    סגור
  • 101.
    לא קורא את גדעון לוי
    איש שמאל שפוי 21/08/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אחרי האמירות שלך בתקופה האחרונה , איני מעוניין לקרוא מילה אחת שלך, גם אם יהי בהם טיעונים רלוונטי. מאסתי בך. איש שמאל שפוי
    סגור
  • 100.
    מרחם על אכזרים
    שומלי 21/08/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    המרחם על האכזרים, סופו להתאכזר על הרחמנים...
    סגור
  • 99.
    אתה חושב שהחמאס לא היה רוצה לחסל אותם? ואותך? אנחנו
    ברק 21/08/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נלחמים נגדם כי הם מנסים לפגוע לנו באזרחים!!! הם תוקפים אותנו למרות שאנחנו לא נימצאים ברצועת עזה! הם מנסים לפגוע באזרחים ישראלים אנחנו מנסים לפגוע באילו שמנסים לפגוע בנו זה ההבדל!
    סגור
  • 98.
    עוכר ישראל
    דבורה מימוני 21/08/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין סופית הבנדאם ממש חולה נפש עם תעודות אישפוז בכפיה דחוףףף איך נותנים לכלב הזה להיסתובב חופשי כניראה הוא מדעש ורוצה לחבור לחמאס חבל שהוא לא היה בבית עם המחבלים שחוסלו
    סגור
  • 97.
    את מה שהבינו הספרדים ... גדעון לוי עוד לא הבין !!!
    ד 21/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    19 4
    עיתון ספרדי - השמדנו 6 מיליון חכמים וקיבלנו במקומם 20 מיליון מוסלמים טיפשים-חובה לקרוא נושא: מאמר באנגלית בעיתון אירופאי על יד עיתונאי ספרדי -חובה חובה לקרוא על רקע הקריקטורות (על הנביא מוחמד) והזעם המוסלמי המשתולל באירופה התפרסם בעיתוי זה מאמר באנגלית בעיתון אירופאי על ידי עיתונאי ספרדי ולהלן תרגום המאמר הנדיר הזה: כל החיים האירופיים מתו באושוויץ סבסטיאן וילאר רודריגז הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ. הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם. תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו. ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד. הם הפכו
    סגור
  • היכן ניתן לקרא את המאמר בשלמותו (ל"ת)
    אזרח 28/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 96.
    אם היו רוצחים את היטלר בזמן
    יהודה 21/08/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    היו ניצלים הרבה יהודים , לעיתונאי הזה יש משקפיים כמו ששמים לסוס על העיניים שיראה רק לכוון אחד . פשוט אדם לא חכם .
    סגור
  • 95.
    איש הזוי
    סתם אחד 21/08/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    צריך להגלות אותו לעזה
    סגור
  • 94.
    מה קרה
    glioma 21/08/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה קרה גדעון הבטיחו לך 72 בתולות אז אתה תומך בחמאס ? עיתונאי רדוד שחושב שהוא אינטלגנט גדול . אין לך שמץ של ידע בתחום שבו אתה כותב . אפילו המצרים השכילו להבין לפנייך שחמאס והרמטכל שעומד בראשם הם טרוריסטים. אז גדעון לך תעשה חוג ביחסים בין לאומיים עם התמחות במזרח התיכון כי למרות כל הפוזה לא נראה לי שיקבלו אותך לתואר .
    סגור
  • 93.
    שרה = ביבי אשתו של דף = דף
    ko 21/08/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אישה שנשארת עם בעלה (ובעל שנשאר עם אשתו) הם בפועל אותו דבר, אי אפשר להגיד כאן שאשתו לא ידע מה הוא עושה. אז איך היא חפה מפשע ? האם אווה בראוון הייתה חפה מפשע ?
    סגור
  • 92.
    Psychopath (ל"ת)
    ערן 21/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 91.
    אילו....
    hudi 21/08/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אילו היית נורמלי ושפוי היית שואל קודם מה היה קורה אם הילדים שלך היו יתומים בשל האמונות שלך...
    סגור
  • 90.
    רק טיפש כמו גדעון לוי יכול להשוות..
    מיכאל לזר 21/08/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בארגון טרור שידיהם שלהם מגואלות בדם יהודים חפים מפשע שחורת על דיגלו השמדת העם היהודי בכללותו. כשכל רצוננו ומהווינו לחיות פה בארץ מכורה בשלום ובנחת. עם ממוצא שהוא הכובש האלים מקבל תמיכתך??? ולעיניננו: ארגון טרור נשען פרסונלית על כל אחד מ"מנהיגיו" מה שאין כן במדינה ריבונית בה ישנם ג' רשויות דמוקרטיות ונבחרי ציבור וחוקים. ולא מסתובבים אנשים עם נשקים להשליט את רצונם כמו בכל רפובליקת בננות בעולם. כל פרסונא כזה שנהג שובר אותם מורלית ומוביל אותם לאבדון במקרה הרצוי ולכניעה במקרה הפחות רצוי. אז לך חזרה למקורות שלך ותתאפס חתיכת אפס. ואם אינך יכול או רוצה. מסתבר שאתה עמלק בתוכנו. ודינך מוות! כמובן אם בוא משיח צדקנו. בינתיים תעשן טיים ותגמור עם איזה מחלת סרטן משובח!
    סגור
  • 89.
    צריך למחוק לו את החיוך מפרצופו ולסגור את עיתון "הארץ"!!
    אבי קול 21/08/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למחוק את עיתון "הארץ"...לא לקרוא...לבטל מינויים...גם לסגור ולא לקרוא את האתר של עיתון "הארץ" זה עיתון שחותר תחת שלטונות מדינת ישראל וחובר עם כל שונאי ישראל!!!
    סגור
  • 88.
    "מתנגד לחיסולים", טור דעה הארץ - גדול לוי.
    ישראלי מהורהר 21/08/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ארה"ב חיסלה את בן-לאדן מנהיג אל קעידה. האם עיתונאי או כלי תקשורת כלשהו פרסמו דעה דומה לזו שפורסמה כאן אצלנו? האם החברה אמריקאית פחות הומנית/דמוקרטית/ליברלית...? האם בריטניה לא נהגה באותו אופן כלפי המחתרת האירית? האם רוסיה של פוטין אינה נוהגת באופן דומה. ושאלה נוספת האם אשתו ובנו של דף היו יעד החיסול? אני לא יודע להגדיר את הכותב את הכתבה. אני רק מוצא את עצמי מהורהר ומבולבל לנוכח כתבה שכזאת!
    סגור
  • 87.
    קבל תסריט
    אבג 21/08/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה היה קורה אם גדעון לוי היה כותב בעזה למען ישראל הרי אפילו הכתבים הזרים בעזה חוששים לחייהם בקיצור היה לך כמה שניות לחיות
    סגור
  • 86.
    גדעון לוי-האדם חולה ומוחו מעוות-זו הצעתו לחמאס...!!!
    אבי קול 21/08/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    7 2
    האדם השתגע...עצם העלאת הנושא...זו הצעה לארגון הטרור חמאס לפגוע במנהיגי ישראל...התוספת של המילה "חלילה" זו תוספת צינית שהחולה לא מתכוון אליה באמת...האמת שלו היא שנאת ישראל...ואהבת כל גורם שתוקף את ישראל ותושביה...זה הנציג של עיתון הנקרא "הארץ" ...!!!
    סגור
  • 85.
    פה יש יותר תגובות מבאתר "הארץ - בילאדי"
    אהרון 21/08/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חחח
    סגור
  • 84.
    תל אביב
    נתן כהן 21/08/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    החיוך הדבילי והטפשות הבלתי ניסבלת של גדעון לוי מצדיקה אישפוז כפוי של האיש האומלל ,מקרה אבוד ,אני מרחם על משפחתו הוא מבזה אותם ,
    סגור
  • 83.
    גדעון לוי על ״מה היה אם...״
    בוצו ננוש 21/08/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה היה אם גדעון לוי היה מחוסל (שלילת תעודת עתונאי...)? הארץ היה מתאבל מרות על אובדן תומך אויבינו! גם הערבים כולל ערביי ישראל . אני בודאי שלא
    סגור
  • 82.
    מה היה קורה אם החמאס היה מחסל את גדעון לוי? (ל"ת)
    נחמה 21/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 81.
    חוסר טקט
    איריס 21/08/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמה פיגור בבן-אדם אחד, ממש חצה גבולותת...
    סגור
  • 80.
    אם לדעתך ביבי = מוחמד דף לדעתי גדעון = לעמלק
    מישאל 21/08/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמה שטויות במאמר אחד , דף הוא מחבל ששולח לרצוח ילדים גם שלך ( אולי לך לא אכפת מהם) ודינו מוות , ביבי ראש ממשלה ששולח חיילים כדי לקבל שקט מטילים, כמה סתום אתה יכול להיות שזה לא ברור ?
    סגור
  • 79.
    בושה שאדם כמוך חיי בקירבנו (ל"ת)
    רונית 21/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • צודק.............!!!!!!!!
    ג. 21/08/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק...!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 78.
    גידעון לוי לשילטון
    אבי 21/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גידעון לוי... אתה איש מודיעין טוב לחמאס ...אתה נותן לגיטמצייה לטרוריסטים... אתה קורא לטייסים רוצחים ..אתה רוצה לחסל את ביבי ושרה ..את גנץ ..ואת ...ואת ......ואת תאמין לי אתה יכול ליהיות ראש ממשלת החמאס בעזה ..באמת תעבור לעזה וישימו אותך ראש ממשלה ו..אז תיהיה בשילטון ויהיה לך יותר טוב ..אבל שם בעזה..... אז ילה הופ........לעזה
    סגור
  • 77.
    למה אתם נותנים לו במה???
    מ י ק ה 21/08/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא מספיק שיש לו את עיתון הארץ? יש לו במה אחת נלוזה, זה לא מספיק? תפסיקו כבר לצטט אותו בתקשורת. הוא ו"יצירותיו" לא ראויים לבמה נוספת.
    סגור
  • 76.
    בושה שיש יהודים כאלה!
    יוסי 21/08/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    12 5
    אתה, כדי להצדיק את האג'נדה שלך, יורד לרמה הנמוכה ביותר שעתונאי ירד אי פעם ! אני מציע שתעבור לעזה ותתגורר יחד איתם במחילות שהם בנו מהמלט שהיה אמור לשמש לרווחת תושבי עזה ולבנייתה.
    סגור
  • 75.
    תאר לעצמך שישראל מחליטה להפציץ את עזה כל בוקר ..
    אמנון 21/08/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    8 3
    רק מהסיבה כי ישראל חושבת שהיא רוצה את אדמות עזה. הרי הסיבה לתוקפנות מעזה היא הרצון לסלק גם אותך מכאן. די מתסכל את המוסלמים המציאות שקיבלנו מדבר והפכנו אותו למקום משגשג , כשאצלם כאוס מוחלט , למזלם יש יהודים וישראלים לא הרבה, אבל יש ,שמחפשים פרסום ,כמוך..השאר ידוע.
    סגור
  • גדעון צריך לבדוק אם הוא לא משתף (ל"ת)
    חיים 21/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 74.
    מה שלוי אומר הוא שאם שרה נתניהו הייתה מחוסלת
    אחד שקורא 21/08/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה לא היה משפיע על המערכה או על ישראל כמו שחיסולה של אישתו ובנו של דף. לא השפיע על החמאס או על עזה.
    סגור
  • 73.
    גדעון לוי - החולה המסכן הזה מכה שנית. חולה מאוד המסכן.
    ישראלי 21/08/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    17 3
    הפעם האבחנה ברורה וסופית. גדעון לוי - חולה עד מאוד. חולה המסכן. לאפשר לו "להתאדות" לבד. הוא לא משלנו ולא איתנו.
    סגור
  • 72.
    לך לעזאזל מר לוי (ל"ת)
    רוני 21/08/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 71.
    תתבייש ולא יותר... חרפה ליהודים ולמדינה שיש בה
    nismovich 21/08/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    15 3
    טיפוסים אטומים, מאוסים ומטומטמים כמוך שמשעמם להם בחיים ומחפשים פרובוקציות על חשבון ביטחון המדינה
    סגור
  • 70.
    בושה לביזפורטל שמפרסמים כזה דבר- תורידו את זה ! (ל"ת)
    נחרים אתכם!!!!!!!!!! 21/08/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 69.
    אם רק היה יכול...
    רן 21/08/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    10 1
    החמאס היה מחסל לא רק את כל משפחת נתניהו אלא גם את משפחת יעלון, ברק, כהן וגם את משפחת לוי שאני יכול לנחש שאינה מורכבת ברובה מאנשים קטנים, עלובים ודמגוגים כמוך וזה מצער מאוד שמטעמי רייטינג ממשיכים להשמיע דעות של אדם שקרא לטייסים שלנו רוצחים
    סגור
  • 68.
    אולי היה כדאי גם לערוף את ראש אשתו ובנו ולתלות
    לכול הצוהלים 21/08/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בעוטף עזה למען יראו וייראו? צדק פרופסור לייבוביץ שאמר שהכיבוש משחית. אנחנו לומדים מהערבים להיות לאומנים ברברים מה שיקרה זה שיהיה עוד מעגל של נקמה אלימות שנאה וירי. וגם העולם יהיה נגדנו אם ישראל תיכנס לעזה . ימותו עוד כמה וכל חייל שייתפס יהיה מסכן. לישראל אין מנהיגות
    סגור
  • באמת?!
    גאולה 21/08/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכיבוש לא משחית. רק הכסף משחית. הכיבוש הוא צורך. הלוואי שלא היינו צריכים לעשות זאת אבל אם אנחנו לא נעשה זאת הם יעשו זאת. ואז הם או יהרו או יאסלמו אותנו. ואם יש לך ספק?! אז אתה או פתי או הוזה.
    סגור
  • 67.
    עוכר ישראל נותן במה לכל השמאלנים הקיצוניים שממש
    nismovich 21/08/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מחכים לאמירות "מתוחכמות" כאלו... חבל שאתם בכלל חושבים על לעשות השוואה כזו בין רוצחים וטרוריסטים לבין ראש ממשלה בישראל... תתביישו לכם אתם הגייס החמישי של ישראל. כל האסונות הביטחוניים שקרו ויקרו בישראל הם רק בגלל אנשים כמוכם !
    סגור
  • 66.
    המלצה על מינוי גדעון לוי לדובר החמאס
    נירית 21/08/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אני ממליצה למנות את גדעון לוי לדובר החמאס. אף דובר שלהם לא יכול לדברר אותם טוב יותר. הניה לטיפולך - רצוי לפני שתחוסל.
    סגור
  • 65.
    גדעון לוי-מקרה פסכיאטרי מובהק זקוק לאישפוז בהקדם האפשרי (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • 64.
    לא להאמין! לוי דפוק! מדינה דמוקרטית אינה חמאס או דע"ש (ל"ת)
    מה קורה לאיש הזה? 21/08/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 63.
    בושה וחרפה לביזפורטל, נתתם במה לפרובוקטור ש
    עופר 21/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אלמלא הייתם מביאים כאן את דבריו היו צופים בה מתי מעט מהמינויים שעדיים נותרו לעיתון הארץ
    סגור
  • 62.
    שרה וביבי
    שלמה - פתח תקוה 21/08/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא זכור לי שאיזה ראש ממשלה רצה בחיסול של מישהו. הדברים הגיעו שהם רוצים לחסל אותי , את ילדי וגם אותך מר לוי. וזה לא משנה שאתה מליץ יושר שלהם. אני לא שומע מילת תוכחה על חמס או על הערבים ממך, אבל, יש לך קיתונות של כעס על הממשלות שלנו ששומרות עלנו וגם עליך שתוכל לכתוב את השנאה שלך....
    סגור
  • 61.
    לא אקרא אפילו את המילים שלו !!!!
    ניני 21/08/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אדם מסכן ושפל ....מתחנן לתשומת לב
    סגור
  • 60.
    אתה מטומטם ויש לך השוואות מטומטמות (ל"ת)
    רזי 21/08/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    22 2
    סגור
  • 59.
    יצור נאלח
    שרון ב 21/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מצטער. אך כל התגובות רק מרוממות את רוחו של היצור הנאלח הזה. קבלו כעובדה. יש פשיסטים אנטישמים נ יאו-נאצים יהודים. יש רבים לצערי, גם באקדמיה. פשוט לא להתייחס. זו עוד פרובוקציה של ביזפורטל, כדי "לחמם את הגזרה...ולעצבן." ואני בטוח כי המערכת לא תפרסם את תגובתי, כדי שאתם תמשיכו להתעצבן.
    סגור
  • 58.
    לך תפליץ בעזה (ל"ת)
    משת"פ לוי 21/08/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 57.
    שוב ללא
    רונית 21/08/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אשמח לדעת, מה גדעון מציע ואיך.. אם אפשר תכנית סדורה. אני גם מתנגדת למדיניות החיסול של חמאס
    סגור
  • 56.
    אכן היינו מגיבים בחומרה
    בן 21/08/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הבעיה היא שאתה משווה בין בן אדם שתיכנן וביצע פיגועים מכוונים נגד אזרחים לבין ראש ממשלה שמגן על האזרחים שלו ומנסה למעט ככל האפשר פגיעה באזרחים הפלסטינים ופגיעה שנעשית בהן היא לא בכוונה, אלה טעויות שנגרמות בגלל חמאס שדואג שהן יקרו. אזרחי עזה סובלים, אבל לא בגלל ישראל, בגלל חמאס - השלטון שרבים מהם מעודדים
    סגור
  • 55.
    ללא
    רונית 21/08/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לבן אדם הזה רפיון שכל ממשי
    סגור
  • 54.
    אהרון ברק כבר ענה על זה.
    ירמיהו 21/08/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יש זכות מוסרית אדם שבה להרוג אותך .לחסל אותו. זוהי פצצה מתקתקת ופצצות צריך להשמיד. אדם שמבקש שקט ובמשך חודשיים מקריב את תושביו ולא פוגע בראשים . אני חושב שהשאלה שצריכה להישאל למה לא עשו את זה לפני. כן.
    סגור
  • 53.
    ואת חושבת שהבנת
    davidis1 21/08/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לדעתי לא הבנת את החיסולים ומשמעותם ולא הבנת את הכוונה של גדעון לוי , לגבי הדברים הם נכונים לא מחסלים נשים וילדים ולא תורם כלום רצח בכירים במערך צבאי אבל רק כשמדובר בחשיבה מערבית , לדעתי אין זה חשוב מה גדעון לוי אומר אלא מה כוונת דבריו כי טיפש זה הדבר האחרון שהייתי אומר עליו אבל לדעתי הוא מזמן לא שייך או בצד שלנו, יתכן גם שהוא מתנקם במדינת ישראל על משהו- ימים יגידו.
    סגור
  • 52.
    זה עיתונאי זה ??? תת תרבות ושכל
    ישראלי 21/08/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אישט קטן באמת שלא שווה היתיחסות.
    סגור
  • 51.
    אתה דפוק
    אילן 21/08/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אדון לוי אתה סתם דפוק [סליחה על הביטוי} תסתכל מה קורה סביב, הם מאימים בהשמדתנו [הם לא מבדילים בין שמאל לימין] כלנו "כופרים" תתעשת אדון לוי.......
    סגור
  • 50.
    למה זה בכלל צריך להופיע בביזפורטל?
    astern 21/08/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מדובר באוטואנטישמי שהיה מזמן צריך לשלול את אזרחותו. גם כל טענותיו במאמר הזה שגויות מתחילה ועד סוף (האם חמאס לא מנסה לחסל את שרה ויאיר נתניהו? האם הוא לא יורה טילים על ירושלים שיכולים להרוג את שרה ויאיר נתניהו? האם הוא לא מנסה לחסל את אזרחי ישראל כולם? וכמו כן, ציד מתמשך של המנהיגים והמפקדים שלו יכול בהחלט להחליש אותו משמעותית). מה שחבל באמת הוא שהשמאל הישראלי לא מתנער מגדעון לוי, מה שמטיל צל כבר ועכור על כל השמאל הישראלי, ממפלגת העבודה ושמאלה.
    סגור
  • 49.
    הזדעזעתי כששמעתי. ישראל בלחץ . ויש לנו מוסר כפול
    אני 21/08/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    העיקר אנחנו עם סגולה עם נבחר וגם הנאצים אמרו שהם הגזע הנבחר.
    סגור
  • מי שמשווה יהודים שורשיים - הוא נאצי בעצמו - והמבין יבין (ל"ת)
    אוראור 21/08/2017 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    ביבי לא קם בבוקר עם רצון לרצוח אנשים. מחבל טרוריסט חוש
    בר 21/08/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חושף את המשפחה שלו לסכנה! כמו שמוחמד דף ושאר חבריו הטרוריסטים ידעו להתחבא כך הוא היה צריך לשמור על משפחתו אם היא חשובה לו. לא מצדיקה הרג חפים מפשע אבל זו שיטת הפעולה של אותם מחבלים טרוריסטים - להתחבא בין חפים מפשע - הם יודעים שישראל תמנע מלתקוף באיזורים בהם נמצאים אזרחים.
    סגור
  • 47.
    לוי לא טוב תעזוב את ישראל (ל"ת)
    דוד 21/08/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 46.
    לא יודע
    תמיר מדר 21/08/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא יודע מה ישראל היתה עושה אם שרה ויאיר נתניהו היו מחוסלים אבל אני בהחלט יודע מה היה קורה לאחד כמוך אילו היה יושב במחוזות החמאס וכותב כתבות בגנותו. ( הרמז : החיוך הזחוח שבתמונה לא היה נשאר להרבה זמן )
    סגור
  • 45.
    בחוקי המאפיה, חיסול בני משפחה מראה על חולשה וחוסר כבוד
    שחר 21/08/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 11
    בנקודה הזו יש צדק בדבריו, מעבר לכך לביבי יש אינטרס שהחמאס ימשיך לשלוט בעזה כאשר הוא מוחלש. על מנת למנוע התערבות בין לאומית וכניסה של הרשות הפלשתינאית בהמשך לרצועת עזה. בשורה התחתונה, מה שמעניין את ביבי ובוגי זה לשים כל מכשול בדרך לאפשרות של תהליך שלום עם הפלשתינאים, זה לא שבאמת אכפת לא מתושבי הדרום, הקבוצה היחידה שביבי אכפת לו ממנה ודואג לאינטרסים שלה הם המתנחלים וההתנחלויות שלהם, ובעקיפין לזה בדיוק מיועדת כל אופי הפעילות של המלחמה בעזה.
    סגור
  • 44.
    מה שייך מחט לתחת
    thee 21/08/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    טרוריסט צריך וחייבים לחסל בלי קשר אם הם יכלו היו זורקים את כל היהודים לים או מחסלים כמו דעאש חברים שלך
    סגור
  • 43.
    אדון לוי הדפוק
    אבי 21/08/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    23 2
    איך אתה ישן בלילה עיתונאי דפוק קטן
    סגור
  • איך אתה ישן בלילה ? אין לה שכל בגרוש (ל"ת)
    לאבי 21/08/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 42.
    אתם אשמים
    ביזפורטל 21/08/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    למה אתם שמים כותרת לעוכר ישראל וגם לחברה שלו מבלד למה מה זה קשור לאתר כלכלי אתם מחפשים טוקבקים קיבלתם אבל דיי תתרכזו בכלכלה
    סגור
  • 41.
    גדעון לוי איש הזוי ועלוב נפש שאפילו בנו שונא אותו (ל"ת)
    חיים 21/08/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 40.
    גדעון ! גם אתה לא חסין.
    DB500 21/08/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    23 1
    גדעון ! אם הם היו מצליחים ? היו עושים זאת בנפש חפצה . לא רק שרה ויאיר , גם את גדעון ואת בני ביתו גם את אחמד ומוחמד ובני ביתם. שלא לדבר על מסעודה משדרות שהוא מנסה לחסל זה 14 שנה , לפעמים יותר לפעמים פחות. כל המטרת הטילים וכל המנהרות הם כנגד אזרחים שחורים ולבנים יהודים וערבים נשים גברים וטף ללא הבחנה. טל מ 33 לא צריך להסכים עם כל מילה.
    סגור
  • 39.
    הארץ בדרך לפשיטת רגל אולי הם עשו ביטוח ורוצים לחלט (ל"ת)
    TT 21/08/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 38.
    עורך הארץ.איך אתה נותן לו לכתוב.ואני מינוי.בושה (ל"ת)
    איש שלום 21/08/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 37.
    אני השפוי היחד כאן
    שפויי 21/08/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גדעון היקר עמדת ידועה ומפליאה כאחד הרי זה מה שהחמאס רוצה דרך הריגת אזרחים בירי אקראי וללא אבחנה הוא מנסה להתיש אותנו אזרחי המדינה כי הוא טרור אני לא מצדיק הרג חפים מפשע נשים או ילדים, אבל ברגע שאותם חפים מפשע נשים או ילדים מהוים חומת מגן של הטרוריסרטים, ( והם מסכימים לכך) הם כאחד הם, אני לא רואה את שרה ויאיר מגינים בגופם על ביבי או אשתו של גנץ על גנצי, ההיפך הנכון ולכן הם ראוים לכל הגיבוי עזרה תמיכה ובמיוחד בשעה זו, יש ביקורות תמיד שצריכים להאמר אבל בעיתוי נכון ברור לכל שבכל אופן לא עכשיו אז מה שם אשתך וילדיך האם ראויים להתפרסם כאן שהם מהוים מטרה לחאמס???
    סגור
  • 36.
    הוא רוצה להוכיח שהוא מבין יותר מכולם
    עעיל 21/08/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פשוט איש מסכן
    סגור
  • 35.
    גדעון לוי - קשקשן בגרוש (בכמה גרושים)
    א 21/08/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    10 1
    "זה חלק מהדה־הומניזציה והדמוניזציה של הפלסטינים" - איזה קשקוש. הערבים משקיעים מאמץ עצום בדה-הומניזציה של עצמם: החל בהגיל הרך הם הופכים אט אט לרוצחים בפוטנציה. חלקם מתפכחים עם הזמן, אבל 90-95% לא. איזה עוד דה-הומניזציה צריך. גדעון לוי, למען בצע כסף אתה בוגד בעמך ובמדינתך, בערכים שאנחנו לפחות מנסים לשאוף אליהם. אני שומר לך יריקה בפרצוף, לכשניפגש.
    סגור
  • 34.
    השוואה לא נכונה, כשרצחו את חכ זאבי בי-ם
    XX 21/08/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    10 1
    או את ארז גרשטיין ז"ל אין מה לעשות מפקדים גדולים נהרגים במלחמה עכשיו בקשר למה שרשמת אני מאמין שיש לך קצת יותר IQ גבוהה מזה ואם לא אז תמשיך לכשכש בזנב
    סגור
  • 33.
    פעם ראשונה שאני מסכימה עם כל מילה
    טל 21/08/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 25
    אבל כל המתלהמים אפילו לא מצליחים לקרוא ולהבין את מה שהוא כתב
    סגור
  • תנחומיי (ל"ת)
    astern 21/08/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בטוח שאת לא גרה בישובי עוטף עזה/ אשקלון/ שדרות.
    לטל 21/08/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    9 5
    כשיפלו לך טילים על הבית /על הראש תחשבי אחרת או שתפסיקי לחשוב.
    סגור
  • טל סחטיין שהזדהית.את השורה השנייה היית צריכה למחוק.
    דוד 21/08/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין טעם ביהירות הזו ולהגיד - אני הבנתי, אבל אתם לא. אתם מתלהמים וטיפשים. חבל.
    סגור
  • 32.
    כיצד להגביר מחיר עיתון
    אזרח שפוי 21/08/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הבחור פשוט אדיוט לדעתי לא מאמין מה חי ביננו
    סגור
  • 31.
    גידי, למה שלא תטייל קצת ברחבי העולם הערבי...
    משה 21/08/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    12 3
    מקסימום יערפו לך את הראש שם...כל ערבי בארץ צריך להודות על קיומה של מדינה יהודית ששומרת עליו ממשטר ערבי.רק אתה מסית אותם להזיק לעצמם ולנו!!!למה שלא תתנסה בחיים במדינה ערבית לפני שאתה מציע זאת לאוכלוסיה הערביתבארץ
    סגור
  • 30.
    גדעון לוי שוקע עוד יותר עמוק בניסיון להצדיק את טענותיו (ל"ת)
    גדעון אתה גמור 21/08/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 29.
    אני מכיר חיסול שהיה יכול לשנות את ההיסטוריה של העם היהו
    הצדיק מסדום 21/08/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    20 3
    היהודי והעולם כולו. אם בעשור שבין 1930 עד 1940 היה קם משהו ומחסל את הצורר אדולף היטלר בסיכוי גבוה שההסטוריה היתה מתפתחת אחרת לחלוטין. לעיתים, קיימים מנהיגים שהדומיננטיות שלהם הינה כה חזקה, שחיסול שלהם יכול לשנות את ההיסטוריה כולה. והיטלר אכן היה כזה. על יד היטלר לא היה אף אחד שהיה הולך בדרכו עד הסוף כפי שהוא הלך. היו לו לאסוננו עוזרים "מצויינים" שעזרו לו לממש את האידולוגיה הרצחנית והגזענית שלו. אף אחד מהם לא היה יכול לשאת על גבו את מימוש האידאולוגיה כפי שעשה זאת היטלר ברוב מנהיגותו וטירופו. לא הימלר. לא גרינג. לא גבלס ולא רודולף הס. לכן, אדון גדעון לוי, הנה דוגמא ממשית שבו חיסול היה יכול לשנות את ההסטוריה.
    סגור
  • ואז כנראה לא היתה כמה מדינת ישראל (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    מה היה קורה אם החמאס היה מחסל את משפחתך
    שאלה ללוי 21/08/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    25 4
    אם טיל היה פוגע בבית שבו כל בני משפחתך היו בו, האם הכתבות שלך היו משתנות?
    סגור
  • 27.
    גדעון לוי
    יעקב 21/08/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אם תפסיקו לתת במה לאיש ההזוי ולבית אל ארד, כל הגיגיו ישארו במסגרת הפרסום הנידח המפרנס אותו ולמעט המסניפים היומיים איש לא יראה.
    סגור
  • 26.
    גדעון לוי תפסת מדינה של פריירים ואתה משתולל (ל"ת)
    מיקי 21/08/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 25.
    גדעון, אתה שגריר מוצלח של החמאס!
    קרן 21/08/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אכן החמאס מנסים חסל את שרה ויאיר נתניהו וגם את כל אזרחי מדינת ישראל, כולל אותך גדעון וחברתך הטובה חנין זועבי, לשמחתנו הרבה לא יעזרו אוהדים כמוך והם לא יצליחו.....
    סגור
  • 24.
    עיתוני קטן ועלוב -
    איתי 21/08/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    21 1
    אתה יכול להרשות לעצמך להיות שמאל קיצוני וסהוררי רק בזכות זה שאנחנו משלמים בדם של בנינו להגן מפני איסלם קיצוני ומטורף שמצהיר יום וערב שמטרתו לחסל אותך ועושה את הרע ביותר מבחינתו ויכולתו העלובה אתה טיפש שלא מבין כמה הוא טיפש וכל פעם אתה נותן דוגמא שיוצאת מהתמונה הכוללת והתמונה לטיפש חסר עיניים כמוך היא שמטרתם רק לחסל אותך הם אומרים זאת , מטרתם לפגוע באזרחים באוטובוס הם עשו ועושים , מה נשאר ????
    סגור
  • 23.
    האיש מתוסכל וחשב שלא נביס את חמאס..חחחחחחח
    גל 21/08/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    19 1
    חחח
    סגור
  • 22.
    בקיצור הבנו שאתה בעצם חמאסניק אתה מוזמן לעבור לעזה א
    חולה נפש מסכן 21/08/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    25 2
    אף אחד לא מפריע לך תיהיה כתב באלגזירה קדימה סע סע נו סע לעזה
    סגור
  • 21.
    האיש חשב שצהל יפסיד ואז יעריכו אותו..ואכל אותה (ל"ת)
    מאיר 21/08/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 20.
    פשוט חולה ומלא שינאה ועובד על עצמו
    dwrh 21/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    17 1
    איש מסכן
    סגור
  • 19.
    מה היה קורה אם חמס
    דוד בראל 21/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מה היה קורה אם חמס היה מוותר על האידאולוגיה לטהר את כל שטחי המדינה מיהודים והיה סוגר הסכם שלום בין בני אדם באופן שהיה מאפשר לרצועה לפרוח ? אבל מה לעשות חמס אינו כבני האדם וכך צריך להתנהג אליו. גדעון אתה כל כך מצומצם שלכל דבר שאתה רואה אתה מייחס תכונות שאתה מכיר. אבל מה לעשות שאחרים מתנהגים אחרת ויש להם כוונות זדוניות - תתחיל לפתוח את העיניים ותפסיק לנסות לעוור את קוראיך
    סגור
  • 18.
    זו היתה יכולה להיות טלטלה מזעזעת
    תום 21/08/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בדיוק מה שרצינו להשיג - מקווה שככה הם מרגישים
    סגור
  • 17.
    מה היה קורה לו היה מחסל אותך ? פחות פרובוקטור
    יאיר 21/08/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
    20 2
    פשוט גאון הגדעון הזה , להשוות את ביבי לרב מחבלים חבל שמפרסמים את השטויות שלו
    סגור
  • 16.
    אשתו ובנו של דף לא שונים מכל אזרח שנהרג בעזה. מי אשם?
    מי רוצה בהשמדת ישראל 21/08/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מי רוצה להשמיד את מדינת ישראל? מי השתמש בכספי קטאר לנשק ומנהרות? האם אלו צדיקים, אוהבי אדם ושלום? גדעון, אתה ממשיך להיות מה שאתה אוהב להיות - חריג, מוקצה, אבל מפורסם.
    סגור
  • 15.
    למה נותנים במה לזבל הזה (ל"ת)
    שמוליק 21/08/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 14.
    לוי מבקשים ממך להפסיק
    נחשון אילת 21/08/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    20 2
    ידידי אתה פשוט לא מבין שרב האנשים כבר לא יכולים לראות את התמונה שלך. לא יכולים לשמוע אותך מדבר. מסוגלים לצאת מהכלים מזה שלכאורה אתה חושב ומדמה שאתה איזה הוגה דעות. בעיני רבים אתה אפס מאופס .רק חבל שאתה שייך לעם שלנו חבל חבל.
    סגור
  • ואת נתניהו יכולים? (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ואת ביבי?
    עידן מהגולה 21/08/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנונימי, קראתי כמה מתגובותיך הקצרות מאד, ואני לא יודע, וגם זה לא מעניין... אני לא "מת", אבל ללא ספק מעדיף אותו על "חבריך". נו שיהיה טוב.
    סגור
  • אני לא בטוח שהוא יהודי (ל"ת)
    מוני 21/08/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 13.
    מה היה קורה גדעון אם החמאס היה רוצח את כל בני משפחתך?
    רג' 21/08/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    24 1
    צריך להכניס את גדעון לוי מאחורי סורג ובריח
    סגור
  • 12.
    טיפשון זה כבר הוכיח את עצמו הרבה פעמים (ל"ת)
    מהרשק 21/08/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 11.
    אתה צריך פסיכיאטר דחוך הקופסה שלך נדפקה חזק מאוד!!!! (ל"ת)
    אתה דפוק!!!!!!! 21/08/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 10.
    אפשר להפסיק לשאול את דעתו!!!!!! (ל"ת)
    אפרת 21/08/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 9.
    בוגד וטיפש ומלא רוע הזוי (ל"ת)
    חירשאק 21/08/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 8.
    זקנתו לא הוסיפה לו חוכמה
    ירושלמי 21/08/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    23 1
    לצערי ההגיון שלו מתעוות יותר עם הזמן - הוא כבר מזמן בדיחה מהלכת... רק רחמים.
    סגור
  • זקני עם הארץ - ככל שמזדקנים דעתם נטרפת - ואין מה להוסיף (ל"ת)
    אוראור 21/08/2017 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פופוליסט בשקל וחצי.
    רז 21/08/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    23 2
    .
    סגור
  • 6.
    אם דף ואישתו היו מוכרים פרחים בשוק בעזה
    אזרח 21/08/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    19 4
    ולא יורים על הילדים שלנו טילים אז אף אחד לא היה חושב לחסל אותם. למזלך את חיי במדינה שמרשה לחלאות כמוך לכתוב נגדה גם בזמן שהילדים שלנו מתים ע"י אלה שאתה מסנגר עליהם. בכל מקום אחר בעולם כבר היית ז"ל.
    סגור
  • 5.
    תופס כותרות . (ל"ת)
    בא 21/08/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    אם היו יכולים היו מחסלים....
    YYYYY 21/08/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה זה בשבלם אחרי שרוצחים בדם קר משפחות וילדים
    סגור
  • 3.
    תה מערב את לא יודע חשבון ולכן מערב ומחבר שני דברים שאינ
    נץ 21/08/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ראשית החמס מת לעשות את ממה ששאלתה אבל לא יכוליםהם מסוגלים וגם עושים חוטפים ילדים ורוצחים אותם אני מתנגד למחשבות שלך אבל לא רוצה להרוג ערבים בניגוד לחמס שרוצה להרוג יהודים וכאן ההבדל הגדול בינינו
    סגור
  • 2.
    לידיעת גדעון לוי
    דוד מירושלים 21/08/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    26 2
    א. אין הדבר דומה. ישראל מדינה והחמאס אירגון טרור. ב. ללא כל קשר לו החמאס היו יכולים לבצע זאת היו מבצעים גם לולא הנסיון להרוג את דף
    סגור
  • לא לאורך זמן - בסוף יהפוך ללגיטימי וידברו עימו (ל"ת)
    אנונימי 21/08/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    גדעון לוי חולה נפש להחרים את עיתון הארץ (ל"ת)
    הכריש 21/08/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    38 3
    סגור
  • אולי להחרים את ביזפורטל? הכריש לא רואה איפה הוא קורא.? (ל"ת)
    בנ 21/08/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אתה פשוט מטומטם
    רמי 21/08/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    14 4
    אך אתה יכול להשוות בכלל אתה בעצמך איש חמס אתה האויב הכי גדול של מדינת ישראל תתבייש לך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות