הגשתם תלונה לחברת חשמל? זה הסיכוי שהיא תמצא מוצדקת

בשנת 2014, התקבלו בחברת החשמל 12,371 - ירידה של כ-23.5% בהשוואה ל-2013
 | 
telegram
(1)

כדאי להתלונן - לפי נתוני חברת החשמל עבור שנת 2014 כ-28.3% מהתלונות שהוגשו נמצאות מוצדקות, בדומה לשנת 2013.

בשנת 2014, התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות והשגות לעומת  16,189 תלונות בשנת 2013 וכ-18,384 בשנת 2012. מדובר בירידה של כ-23.5%  במספר התלונות בהשוואה לשנת 2013, למרות שהיתה זו שנה מאתגרת בשל מבצע צוק איתן ועיצומי עובדים. 

עוד עולה מהדו"ח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (38%), חשבונות חשמל וגביה (25%) תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (19%), אמינות אספקה (7%), איכות הסביבה (6%) וטיב השירות (5%).

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סה"כ התקבלו בחברת החשמל 4,774 דרישות לקוחות לפיצוי כספי בגין נזק, ירידה של כ- 29% לעומת שנה קודמת. בשנת 2014  חלה ירידה משמעותית בתלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים, חלוקה וחיובים בחשבון החשמל, איכות הסביבה ,אמינות אספקת החשמל וכאמור, במספר התלונות שהתקבלו בדרישות לקוחות לפיצוי כספי עקב נזקים.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מונופול מושחת -מה תעשו לו? (ל"ת)
    אריק 19/05/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות