אייל גולן ביטל את השתתפותו בעצרת התמיכה בחייל - הנה ההסבר שלו

 | 

העצרת מתפרקת? אחרי דוד ד'אור שהודיע הבוקר כי החליט שלא להופיע, לפני דקות אחדות הודיע גם אייל גולן שלא ייקח חלק בעצרת התמיכה בחייל היורה מחברון (שהיום הואשם באופן רשמי בסעיף הריגה) שמארגן הח"כ לשעבר שרון גל יחד עם משפחת החייל, עצרת שצפויה להתקיים מחר (ג') בכיכר רבין בתל אביב. נציין כי היום צפויה הפרקליטות הצבאית להגיש כתב אישום באשמת הריגה כנגד החייל ששמו עדיין אסור בפרסום. 

גולן מסר כך: "החלטתי אתמול לבוא ולתמוך בחייל ולחבק את משפחתו. מעולם לא חשבתי לצאת נגד הרמטכ"ל, אותו אני מעריך מאוד. מעולם לא רציתי לצאת נגד צבא ההגנה לישראל, שהוא צבא העם. לצערי, חלק מהציבור לקח את זה למקומות של ערכים ודמוקרטיה, בעוד כל רצוני היה לבוא לשיר ולחבק, בשם האמנות ובשמי כזמר, כאדם. לצערי, אני רואה שיש כאלה שלוקחים את רצוני למחוזות פוליטיים, כאילו אני מכריז מלחמה כנגד צה"ל. קיבלתי עשרות פניות מאנשים כמוני, שמצד אחד החייל חשוב להם, ומצד שני ערכי המדינה והצבא הם נר לרגליהם, ולכן החלטתי לבטל  את השתתפותי בעצרת מחר. הדמוקרטיה שלנו, שלטון החוק וצה"ל הם ערך עליון עבורי. אני מקווה בכל ליבי שהחייל ומשפחתו יהיו חזקים. חג שמח לכל ישראל".

הבוקר נודע כאמור כי הזמר דוד ד'אור שאתמול אישר את השתתפותו - הודיע על ביטול ואמר כי לא ידע שמדובר באירוע בעל אורינטציה פוליטית, אלא רק רצה לתמוך ב"משפחה במצוקה". נכון לעתה ולאחר הביטולים האמורים, צפויים להופיע סאבלימינל (באופן מפתיע, בלי הצל - שהיה דמות דומיננטית בכל הקשור לפרשה ברשתות החברתיות, אך עדכן בעמוד הפייסבוק שלו שהוא חש ברע ומקווה שהרגשתו תשתפר עד העצרת) ומושיק עפיה

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על שמו של החייל עדיין מוטל צו איסור פרסום, וזאת למרות שמשפחתו, חבריו וכלל תומכיו מפרסמים את שמו בכל עבר בשלטי תמיכה. נראה שכמו במקרה של אייל גולן, מדובר כאן בצו איסור פרסום חסר כל משמעות.

פוסט של סיון רהב-מאיר בנושא מארגן בצורה רהוטה והגיונית את השתלשלות העניינים, ומסביר בעיקר מדוע עצרת התמיכה שנויה במחלוקת:

שרון גל שנותר כמעט לבדו במערכה, עידכן בעמוד הפייסבוק שלו שהוא עדיין לא מתייאש ושהעצרת תתקיים:
 

אותו סמל א', שאין לומר את שמו אך כולם יודעים מהו, יואשם היום בהריגתו של המחבל. אם יורשע, הוא צפוי לרצות עונש מאסר בפועל. כתב האישום יוגש לבית הדין הצבאי ביפו על ידי התביעה הצבאית, שסבורה כי יש ראיות לכך שא' ירה למוות בעבד אל־פתאח א־שריף "כנקמה וללא צורך מבצעי", בין היתר מכיוון שלאחר הירי אמר לחיילים אחרים ש"מגיע לו למות", וזאת על פי עדותם. מנגד, החייל טען שירה במחבל לאחר שחשש לחייו כי סבר שהוא נושא עליו מטען חבלה או חגורת נפץ. "יריתי כדור בודד כדי לנטרל את הסכנה שחשתי. אם היתה חגורת נפץ לא הייתי בבית דין, אלא בבית עלמין. לא הייתי יורה בו אלא אם הייתי מרגיש סכנה ממשית", אמר החייל בחקירתו.

זהבה גלאון: "העצרת שתתקיים מחר למען החייל היורה מחברון, בהשתתפות אמנים מלב המיינסטרים הישראלי, לא משאירה עוד מקום לספק: אנחנו בעיצומו של תהליך ארוך שבמהלכו הרבה מאוד גורמים, בין אם מאינטרס ובין אם מפחד, מנסים להפוך ירי במחבל מנוטרל לחלק מהנורמה. הם נלחמים לא רק עבור החייל הזה. הם נלחמים כדי שגם חיילים אחרים יקבלו את הלגיטימציה לירות במחבלים בלי משפט, אחרי שכבר הפסיקו להוות איום, ובניגוד זועק להוראות הפתיחה באש של צה"ל. והם עושים את זה למרות העמדה המוצהרת של שר הביטחון ושל הרמטכ"ל, למרות עדויותיהם של המפקדים בשטח, למרות סרטון הווידאו שמראה בבירור מה התרחש, למרות המוסר הפשוט. אני לא יכולה לשתוק על זה, ואני חושבת שגם לכם אסור לשתוק. כי המאבק הזה הוא לא על חייל אחד, הוא על דמותו של צה"ל ועל דמותה של המדינה. ואין לנו את הפריבילגיה להפסיד".

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) קרא אמש לאייל גולן לבטל את השתתפותו באירוע. "דרך ארוכה עבר אייל גולן מהזמר הרומנטיקן ששר 'צאי אל החלון', ועד לזמר שעומד על המרפסת יחד עם חברי הצל בהפגנה נגד הרמטכ"ל. אייל, אל תהפוך  מזמר לאומי לזמר לאומני". 

יריב אופנהיימר, מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, גינה בעמוד הפייסבוק שלו את העצרת ואת המופיעים בה, ואמר כי "מי שיופיע בעצרת ענק למען חייל שאימץ את הנורמות של דאע״ש והוציא להורג מחבל ברחוב, אינו ראוי להיקרא אמן", ולאחר מכן אף הציע להעביר את העצרת למקום ראוי יותר לטעמו - גשר זאבי.

תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    ביטון הפדופיל השתפן והמשיך ללקק את התחת לאשכנזים (ל"ת)
    רוסלנה 20/04/2016 04:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    חייל
    פ 20/04/2016 03:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישי לך זהבה גלאון החיילים בחרו בך בבחירות בזכות חייל אחד קיבלת מנדט עכשיו קלקלת הכל בגלל הפה גורה שפתחת על החייל בבחירות הבאות אף חייל לא יבחר בך וגם לא ימין ולא שמאל שלא סובלים אותך תתפטרי מהכנסת תעשי נחת לכל החיילים שמשרתים בצהל וחבל שלא נותנים להם בטחון להרוג מחבלים כי זה ככה צריך לשמור על אזרחיי ישראל במדינתה
    סגור
  • 57.
    במתמטיקה קיים המספר אפס , או בכימיה האפס המוחלט ...
    לגברת גולן ... לגבר. 19/04/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי אפשר להגיד מהיום באופן מוחלט וסופי שיש שם נוסף ודרך נוספת לאפס המוחלט , שמו אייל גולן = אפס מוחלט !!
    סגור
  • 56.
    אייל ביטון למה אתה בורח מהמוצא הערבי שלך ?
    רון 19/04/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי העצרת הזאת, אני מציע שתלך לעצרת תמיכה בדרעי, ואז איזו עצירה קטנה אצל איזה טתניקית.
    סגור
  • 55.
    גם לאחר השואה .תפסו נאצים (זקנים ) והרגו אותם .
    השפוי 19/04/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לכל המתיפיפים עם רוצחים שפלים ללא ערך ומוסר .אין מקום לחשוב על ערכים .מוסר .בדיוק כמו שנהגו בנאצים לאחר מלחמת העולם .כל רוצח מחבל .שידוע שהם באים במטרה אחת .לרצוח ללא אבחנה נשים גברים זקנים וטף .וכמה שיותר .חד דינם מוות .אז תפסיקו לנסות להתיפיף
    סגור
  • טען עוד
  • 54.
    בואו להגן על חיילי צה"ל בעצרת = המדינה מפקירה אותם
    לא להיות אדישים 19/04/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בואו לעצרת להגן על חיילי צה"ל שמגינים על כולנו והמדינה מפקירה
    סגור
  • 53.
    זהבה'לה גלאון
    חיימק'ה 19/04/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהבה 'לה את פאסה תפרשי הדרך שלך מפלגת את העם הדרך שלך זו דרך של אלימות מלולית ושנאת חינם את ורק את ובגללך וכל שאר מפלגתך והעתונאים שאתך רק בגללכם ביבי ושכמותו ימשיך ליהיות רוהמ לעד.
    סגור
  • 52.
    אייל הזמר הלאומי של עזה
    דודי 19/04/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל גולן השפן
    סגור
  • 51.
    אוי ואבוי זהבה חייל צהל ירה ברוצח דוקר מוסלמי
    זה מה שמטריד את זהבה 18/04/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאן התדרדרנו שקול זהבה מזהם את אמצעי התקשורת בדברי הבל
    סגור
  • 50.
    האם אני בעד קיום העצרת לתמיכה בחייל...
    יואב 18/04/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני בעד תמיכה בכל חייל צה"ל, גם בכזה שעשה טעות בשיקול דעת, ואני מקווה שאותו חייל ישלם מחיר על הטעות שעשה ובכל זאת אני רוצה שידע שאני מעריך את הזמן שהקדיש כמוני על שמירת המדינה שלי ואני בטוח שהנתון הזה יהיה לעזרו בכל החלטה שתתקבל בבית המשפט.
    סגור
  • 49.
    החייל שלי
    סמי 18/04/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למרות כול הדברים הנאמרים , המחבל צריך למות, הבא להורגך אשכם להורגו, גם שר הביטחון וידא הריגה .
    סגור
  • 48.
    הימין ההזוי מצא "סיבה למסיבה", כל הכהניסטים ולה פמיליה
    ישראלי 18/04/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 8
    יגיעו "להפגין". אוי לנו, שרון גל עושה לעצמו הון פוליטי בקרב הימין ההזוי. תקשיבו לכל האלופים במיל. ראשי השב"כ והמוסד לשעבר ותבינו שהחייל פושע.
    סגור
  • 47.
    שרון גל הפף לדמות קומית הזוייה ופנטית שמנסה לאסוף חיבה (ל"ת)
    רני 18/04/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • 46.
    סיוון רהב תותחית ואהובה, לכי לפוליטיקה! אייל - תודה! (ל"ת)
    יעל צורי 18/04/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 45.
    שרון גל .. עוד איש קטן שעושה צל גדול שהשמש שוקעת (ל"ת)
    ניסו 18/04/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • 44.
    מי מפגין נגד הרמטכל איזה שטויות
    צריך לתת גיבוי לחייל 18/04/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    15 3
    אתם לוקחים את ההפגנה למקומות אחרים שמאל ימין מי זה מעניין יש פה אדם שהלך לשרת את המדינה ומי שעומד בראשה לא נותן לו גיבוי גם אם הוא עשה טעות תמימה. חיי מחבל לא שווים לחיי חייל צהל...
    סגור
  • 43.
    פחדנות מהי?
    אנונימי 18/04/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולנו הפכנו לפחדנים כולנו כותבים בצורה אנונימית, מסרבים להופיע והכל בגלל האח הגדול שעוקב אתרינו, ואז נשאלת השאלה היכן הדמוקרטיה? כנראה שהיא חד צדדית!
    סגור
  • 42.
    אייל רק לסדר לך את המשוואה... החיילים שלנו זה אהבת הארץ (ל"ת)
    שרית 18/04/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 41.
    כנראה רמזו לו שתמיד אפשר לפתוח את התיק על בעילת קטינות (ל"ת)
    נועם 18/04/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 40.
    מה לחמור ולמרק פירות?
    עצרת 18/04/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שאייל יתעסק במה שהוא מבין . (קטינות ) עכשיו הוא צריך לתרץ ולצאת מזה פיקח לא היה נכנס לזה מלכתחילה. מה שיזכרו לאייל זה הפחדנות שלו
    סגור
  • סלט.
    עובדיה 18/04/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור.
    סגור
  • 39.
    ההורים שלו לא חינכו אותו כאדם בעל ערכים (ל"ת)
    החייל 18/04/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 38.
    ליבי עם החייל. שולח לו נשיקה וחיבוק
    ה.י.ד 18/04/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    22 6
    מדובר בילד של כולנו. ילד בן 19. הוא צריך לקבל נזיפה ומקסימום על תנאי. צבא מקצועי כמו בארה"ב עולה כסף. כאן זה צבא של העם עם המון ילדים. כן בני 18, 19, 20 אבל ילדים. לא נכון ולא צודק להאשים אותו ברצח או הריגה. אלה שירו בבמחבל לפניו לא היו מספיק מקצוענים כי לא פגעו בראשו של המחבל. אולי נאשים אותם בחוסר מקצועיות? בשביל מה שולחים אותם למטווחים? לסיכום: טוב שהמחבל מת כי אם היה חי לא היה פוגש 70 בתולות. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה תופס מיטה בבית החולים שמישהו מחכה לה כבר זמן רב. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה אוכל שלוש פעמים ביום, עושה תואר אקדמי גם על חשבון המיסים שאני משלם ואני לא רוצה לשלם על המחבל. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה גורם לפיגוע מיקוח ומסכן חפים מפשע.
    סגור
  • 37.
    טרור פוליטי מסוכן.
    הפחד משתלט 18/04/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אני רוצה להביע שאט נפש משימוש בטרור על ידי השמאל... כן כן, השמאל... באיומים על אמנים אשר מזדהים עם משפחת החייל, וכמכשיר לסתימת פיות של מי שאינו הולך בדרכם. השמאל יורד לשפל המדרגה בעשייה ציבורית ובמתן דוגמה שלילית לבוחריו.
    סגור
  • 36.
    בואו בואו
    אלמוני 18/04/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    7 11
    חברים זה לא אתר מאקו פה יש אנשים בוגרים באתרמדובר פה על מקרה חמור. לא מוציאים להורג אויב כפות לרצפה עם כדורים בחזה (בהנחה שנבדק שאין עליו חגורת נפץ) יש לשאוף לנטרל את המחבל מלכתחילה, ירי על מנת להרוג, ולמרות זאת אין להאשים את החייל בהריגה הוא פעל אמוציונלית לאחר אירוע בו נפצעו חבריו לנשק יש לתת לו עונש מינימלי ולשים את הסאגה מאחורינו. צהל הוא הצבא המוסרי בעולם ושאף אחד לא יטען אחרת
    סגור
  • המחבל לא היה כפות ועל גופו סרבל
    שמטוב 18/04/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    11 3
    היה חשש שמחת לסרבל הוא מחזיק חקורת נפץ או כלי נשק. זו טענת החייל והיא מגובה בצילומים. אנשים חכמים לאחר מעשה טוענים שמתחת לסרבל לא היה כלום אבל בשעת מעשה לא היה מצב ברור. הפשלה היא של הפיקוד במקום שלא אזק את המחבל ולא הפשיט אותו. אבל קל יותר לפיקוד להאשים את הש.ג.
    סגור
  • שעת המעשה
    שמטוב אתה 18/04/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא 7 דקות לאחר האירוע כשהמחבל מנוטרל ובשטח פרמדיקים וקצינים המתפעלים את האירוע יש היררכיה בצבא והוראות בשטח זה לא משחקי הכס. מילא החייל היה נוכח באירוע עצמו אף אחד לא היה אומר כלום
    סגור
  • חשש מחגורת נפץ ? בולשיט !
    רמי 18/04/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סרבל ? מעיל רוח קצר. חוץ מזה אם היה חשש לחגורת נפץ ,מדוע ירו בו מלכתחילה ?!
    סגור
  • 35.
    מה קשור אייל ל ביזפולרטל.
    לירן שמיר 18/04/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כבר אין מה לכתוב
    סגור
  • 34.
    אייל גולן הוא קוף מרוקאי (ל"ת)
    rr 18/04/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • הוא לא מרוקאי יקופה אשכנזיה הוא תימני (ל"ת)
    ג'חנון 18/04/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 33.
    הכסף חזק מאהבת החייל והמדינה
    מאיר פ 18/04/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יהודי או לא כן יהודים אוהבים כסף.. לא רוצים לפגוע בפרנסה
    סגור
  • 32.
    ליבי עם החייל ומשפחתו, הרמטכ"ל וצה"ל טועים
    אבי 18/04/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אבל אני לא יכול ללכת נגדם ולכן לא אגיע לעצרת.
    סגור
  • 31.
    זוית הראיה הצרה של השר לעומת זו הרחבה של החיל
    שתיקה כהודאה 18/04/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שר הבטחון טען שאסור היה לירות במחבל בחברון. מזוית ראיתו של השר המחבל כבר לא סכן איש. אכן, בטווח הזמן הקצר וברדיוס של כמה עשרות מטרים סביב המחבל נראה שהשר צדק, אבל זוית הראיה של החיל היתה הרבה יותר רחבה משל השר. על רקע תוצאות שחרור המחבלים בעסקת גלעד שליט שעקרה את כח ההרתעה של המנגנון המשפטי המסודר, החיל שאל את עצמו אם הותרתו של המחבל בחיים לא תפחית את גורם ההרתעה היחיד שנשאר- החשש של המחבלים למות (לא משפיע על שוחרי השוהדה והג'נה אבל משפיע על האחרים, הרי גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 הסביר את דעיכת גל הטרור, בין יתר הסבות, ב"פעילות ...של הרשות ... כדי לשכנע תלמידים לא לצאת לפיגועים שסביר כי יסתיימו במותם" ), ועוד שאל החיל את עצמו אם בהחלטתו שלא להרוג את המחבל ובכך להחליש את הרתעת הטרוריסטים, אין הוא נעשה בעצמו לשותף לטרור ולרצח בני עמו. שר הבטחון יכול לאמר שגם מזוית ראיה רחבה המגרעות שבהריגת המחבל גדולות מיתרונותיה, ולכן היא אסורה, אבל הוא בכלל לא מתיחס לזוית הראיה הרחבה. הוא שותק, ושתיקה נדמית כהודאה
    סגור
  • 30.
    אייל גולן יצאת דפוק עכשיו באמת לא תנקה את עצמך (ל"ת)
    רפי 18/04/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 29.
    השמאל בתקשורת יודע ללחוץ! (ל"ת)
    ! 18/04/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 28.
    לחייל מגיע את פרס ישראל וצל"ש (ל"ת)
    אבי 18/04/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    16 8
    סגור
  • 27.
    לא מאמין
    שמואל 18/04/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אייל גולן אתה פחדן
    סגור
  • 26.
    מה קורה פה?? הזבלים מהשמאל מפחידים אותך אייל?? (ל"ת)
    ROCK 18/04/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • בינתיים הזבלים נמצאים רק בימין (ל"ת)
    יעקב 18/04/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לא, הזבלים מהימין התבלבלו, וגולן ודאור מתקנים (ל"ת)
    חסמו 18/04/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • אפילו הוא לא רוצה להיות זמר של זבלים חמומי מוח כמוך (ל"ת)
    אם כבר אז בוק 18/04/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • לך לעזה הוגד שמואלני (ל"ת)
    22 18/04/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 25.
    די לצביעות
    גיא 18/04/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מחבל יוצא מביתו כדי להרוג וחייל תפקידו להגן.מספיק להיות מתייפיפים. שכנינו לא חסים על חיינו
    סגור
  • 24.
    זהבה , את מגעילה !!!!! (ל"ת)
    שלוי 18/04/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    15 12
    סגור
  • 23.
    איפה ביטון אני לא שמ (ל"ת)
    5 דקות אני גומר 18/04/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    מדובר במחבל
    נאור 18/04/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אני מזכיר משדובר במחבל שדקר יהודים ומטרתו הייתה לרצוח, אז אמנם המעשה לא החייל לא עומד בקנה אחד עם ערכי צה"ל אבל במקרה זה על צה"ל ועל המדינה לנהוג ביד הרבה יותר סלחנית כלפי החייל ולבצע דיונים בדלתיים סגורות בכדי לא לפגוע בתדמית של צה"ל.
    סגור
  • 21.
    המתנחלים ובניהם רוצים להנהיג פה נורמות דאעש. הם מושפעים
    יוסי גולן 18/04/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    7 15
    חזק מידי מסרטוני דאעש קודם הם אימצו את נורמות איראן עם אייטולות דת שקובעים מדיניות. הם מושפעים מרוב פחד
    סגור
  • 20.
    לירות במחבל זה הנורמה. את לא הנורמה אז צאי מהארץ. (ל"ת)
    ל 18/04/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 19.
    ממש לא הבן שלי. ולא כמו הבן של כל עם ישראל
    החייל 18/04/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 17
    ואייל גולן מרשה לעצמו להתערב במה שהוא לא מבין את בנו הוא ישלח לשרת בצה"ל בלהקה או בתיאטרון אין לי שום כוונה להזדהות עם אייל גולן או החייל האמיץ שוויק
    סגור
  • 18.
    הורג אותכם שזה בכיכר רבין... (ל"ת)
    החייל כמו דא"ש? בושה 18/04/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 17.
    מנסים לשמור על הבנים שלנו
    קובי 18/04/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מחבל שבא לדקור חייל יכול להיות ממולכד קודם הבנים שלנו אחר כך המחבלים שנים בלבלתם את הציבור עם המוסר המעוות של השמאל הקיצוני הציבור לא מוכן לשתוק יותר
    סגור
  • 16.
    זהבה ושבעת הגמדים
    מאיר פ 18/04/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    12 3
    כן גברת כל...?און. מחבלים צריך להרוג ... את רוצה לגדל אותם ... קחי לך כמה עזה / דאעש וגדלי אותם לפי כללי המוסר הגלאוני
    סגור
  • 15.
    הבעיה עם גלאון זה שהיא כמו יחימוביץ
    ts 18/04/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עושה הרבה רעש וגורמת לאנטגוניזם ואז גם כשהיא אומרת דברים לעניין (כמו הפעם...) אנשים יתנגדו רק כי זאת היא שאמרה את זה
    סגור
  • לצערי
    שרון 18/04/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה טועה בגדול. יחימוביץ היא קומוניסטית. אדאלוגיה מפגרת שהיא קטסטרופה לחיי בני אדם, ואני מגנה אותה על כך במאד מאד, אך היא עצמה ציונית. גולדה גלאון היא אנטי-ציונית מזמן רב. אין לה דבר בהווייה היהודית-ציונית של מדינת ישראל. אך אני מניח כי מערכת ביזפורטל לא תאפשר לך לדעת זאת, ולא תפרסם את דבריי.
    סגור
  • 14.
    הזמר דוד דאור תמיד היה כוסית , כך שזה לא שייך בכלל (ל"ת)
    מישהו 18/04/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 13.
    לדרעי ולזהבה ולעוד הרבה אנשים בהנהלות יש משהו משותף
    בא 18/04/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הם נולדו מושחתים , הם 10 אחוז מהאוכלוסיה, הם מטפסים כמו גוקים לצלחת הציבורית .
    סגור
  • 12.
    דביל עם חותמת. מי שעושה את ההפגנה זה השמאל יפי הנפש
    ל 6 18/04/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כולם אשכנזיפטים . הם הגזענים הכי גדולים שיש במדינה הם לא מנשקים מזוזות וקמיעות הם מוכרים מזוזות וקמיעות הם לא שומעים מוזיקה מזרחית כי הם עיוורים וחרשים עסוקים בלנשק את השף שמגיש להם אוכל מזרחי, או סיני רק לא מזרח אירופאי
    סגור
  • 11.
    מה הכתבה קשורה לכלכלה? (ל"ת)
    לביזפורטל 18/04/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 11
    שרון 18/04/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע זמן שתדע כי גם לכלכלה יש חלק נכבד בפוליטיקה. אלא, שאתה צודק במקרה הזה וברמה העקרונית. רוצה לדעת מה הקשר? בדוק מי הבעלים ומה האוריינטציה שלו.
    סגור
  • אם יכתבו רק על כלכלה ,אנשים ישתעממו ...וירדמו . (ל"ת)
    בא 18/04/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 10.
    זאת מפלצת שחיה מלתפוס כותרות , עלי את לא יכולה לעבוד
    בא 18/04/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אישהשד .
    סגור
  • 9.
    פשיזם בהתהוות
    יוסי 18/04/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    5 9
    פשיזם = אידאולוגיה השמה את המדינה והמנהיג כערך עליון, ומקדמת ערכים טוטליטריים, לאומניים ומיליטנטיים. מצער מאוד אבל עברנו כבר יותר ממחצית הדרך לשם. כשאני קורא את התגובות המתלהמות של אנשי הימין (כנראה הרבה יותר ממחצית העם) קשה לי שלא לחשוב איך אותם אנשים היו מתנהגים לו הם היו גרמנים בשנות ה- 30...
    סגור
  • 9
    שרון 18/04/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה כותב כאדם משכיל. אז כדאי שתלמד מהי האדאולוגיה האסלאמית? מהן מטרותיה? מיהם הפלסטינים ומהן תוכניותיהם אפילו כלפי שכמותך. ביום פקודה, חלילה, אתה לא תינצל. אם תלמד תבין, שיהודי מדינת ישראל רחוקים מפשיזם כרחוק מזרח ממערב, והקרובים ביותר הם האנטישמים היהודים הפועלים לחסל את ישראל כמדינה ואת היהודים כעם. צא ולמד.
    סגור
  • תגובה ליוסי 9 מה קשור הגרמנים
    רפי 18/04/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הערבים הם לא מקבילה ליהודים בגרמניה את זה כל שמאלני צריך לדעת.היהודים לא היו אוייב של הגרמנים לא איימו ולא עשו פיגועים.אם אתה היית פה תחת שלטון ערבי כבר לא היית.שוב יפה נפש שיתרום להעלמת היהודים ממדינתם היחידה
    סגור
  • רפי
    שרון 18/04/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה קשור. אם הוא ילמד מה קשרים בין האסלאם לנאציזם, ועד כמה המקורות האדאולוגיים קרובים..
    סגור
  • 8.
    חשבתי שהשמאל יתעורר אחרי הפרסומים על האוצר והדתיים
    שמאל וימין 18/04/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רוצים לתת למתגייסים הדתיים הקלות בדירות , מעונות לילדים חינם ועוד כהנה וכהנה הטבות ושוחד על זה שהם מואילים להתגייס ולעומת זאת החילונים שמתגייסים לא יקבלו כלום. המדינה מחזרת אחרי המצביעים שלה וממשיכה בדרך של לשחד סקטורים מסויימים שיצביעו לה. בינתיים בנט משכנע את הצבור ללמוד 5 יחידות במתימטיקה כדי להפוך למובטלים כרוניים במדינה כי המדענים כולם במושבות בחו"ל להם אין פה עבודה מהילדים שלהם נשללת קצבת הילדים אחרי 3 חודשים בחו"ל אבל בגיל 17 אם יגיעו לארץ יתפסו אותם בשדה התעופה ויגייסו אותם בתור עריקים או אזרחים ישראלים. במקום להתעסק בעיקר מתעסקים בהפגנה מיותרת. עוד רעש ומהומה ועוד תירוצים לשם רע לישראל בעולם.
    סגור
  • 7.
    יש לה הזדמנות לחגוג ולדחוף את עצמה גברת מוסר
    איפה פחממוביץ 18/04/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    11 0
    צדקנית ובולשביקית ..
    סגור
  • 6.
    פשיסטים, חובבי מוזיקה מזרחית, מנשקי קמיעות ומזוזות (ל"ת)
    ארץ נהדרת 18/04/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • ואתה מה?
    שרון 18/04/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 3
    "הפוסל במומו פוסל." אתה גזען בולשביק, מלשין עלוב של שונאי ישראל, חסר בינה ודעה, אפס שלא מבין כי דווקא אותך ישחטו בין הראשונים. עליך נאמר: "עיניים להם ולא יראו; אוזניים להם ולא יאזינו; אף אין יש רוח בהם."
    סגור
  • השימוש בכינוי פשיסט ככינוי גנאי אוטומטי מאפיין בולשביק
    הלנה 18/04/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    10 3
    משטר הרשע של סטלין כינה את יריביו פשיסטים. אתה מעיד על עצמה שאתה נגוע במחלה הממארת חשוכת המרפא נגע הצרעת של הבולשביקים
    סגור
  • שמאלני הומו אוהב אריק אינשטיין ותומך בחייל
    ko 18/04/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    10 3
    איך אפשר לשלוח ילדים בני 18 לעזה כשהם מפחדים לירות בכדי שלא יצלבו אותם בתקשורת ויכניסו אותם לכלא. מה שקורה סביב החייל זה תסמונת הש"ג - מי שאשם זה ביבי והרמטכל והמפקדים - לא החייל. חוצמיזה - זה מחבל, לא ילדה שבדית בת 12, כל השוואה לדעש היא דמגוגיה בשקל של מי שאיבדה את דרכה (לפני שנים, כשבמרצ היו אנשים ראויים ולא דמגוגית בשקל כמו גלאון, גם אני הצבעתי מר"צ)... אז אל תכליל
    סגור
  • מה רע באריק איינשטיין יא בבון טיבטי
    גיא 18/04/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי אתה בכלל
    סגור
  • 5.
    שמאל הקיצוני מנסה לסתום פיות
    לא ניתן 18/04/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    14 5
    מימון אירופאי אנטישמי, סתימת פיות, בגצים בלי סוף, די לקומוניסטים שמנסים באלימות בריונית לתפוס את השילטון. אתם מיעוט וטוב שכך. בזכות כמה קשקשנים עם מקרופון בשירות האוייב הערבי עוד שומעים אותכם. מול המיעוט הפנאט העם יגיד את דברו בכיכר.
    סגור
  • 4.
    לאייל גולן באופן אישי.זה לא יכפר על המעשים שלך אבל
    רמי 18/04/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    5 8
    הצלחת לזקוף לעצמך עוד נקודות זכות.מהפרשה אני לא מסוגל לשמוע אותך.אבל התמיכה שלך בחייל אולי תחזיר אותי אלייך.שאפו
    סגור
  • 3.
    תיתעוררו שמאלנים בגללכם כל המדינה תלך
    רפי 18/04/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    19 7
    הם לא מבינים חוקים ולכן יאכלו אתכם בלי מלח,בגלל היפה נפש כל המדינה ערבים;נצרת עילית ערבים.חיפה,ערבים.עכו ערבים וכו...ללא מלחמה.ממתי צריך להתחשב במחבל שבא להרוג.נגיד שטעה החייל אז מה הוא חייל קורבן של המצב.חוק חוק אבל פועל לרעתינו כמו כל החוקים המחורבנים שגורמים למדינה היחידה שלנו ללכת לאיבוד.
    סגור
  • המדינה יכולה ללכת בגלל ....האמריקאים הדמוקרטים שמנהלים
    בא 18/04/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    את השמאלנים בישראל כמו בובות על חוט . האינטרס של האמריקאים ברור ופשוט למעשה , בעולם יש 15 מליון יהודים ו 2 מיליארד מוסלמים ,ולכן הם בצד של הביזנס .
    סגור
  • 2.
    זו לא הפגנה זהו כינוס פוליטי פאשיסטי (ל"ת)
    גלאון ומרגלית צודקים 18/04/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    9 14
    סגור
  • 1.
    לאסור קיום ההפגנה
    יונה 18/04/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    10 29
    זו הפגנה נגד שלטון החוק ומערכת המשפט הצבאית. זו הסתה למרד ויש לאסור על קיום הפגנה זו. בידי המשטרה הסמכות לכך
    סגור
  • או, א! על חופש הדיבור שמעת? בולשביק יקר! (ל"ת)
    הלנה 18/04/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • אתה או את
    יואב 18/04/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    9 6
    על הזין שלי
    סגור
  • החייל היורה
    טייבי ציון 18/04/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 7
    ליבי עם החייל ומשפחתו אך צריך לתת לצבא ולבית המשפט לעשות את עבודתם. אנו חרטנו על דגלנו את תואר נשק וחשוב מאד לכבד גם את אוייבנו אנחנו לא כמוהם וגם אם נעשתה טעות צריך לתת את . וללמוד להבא מטעות זו. אני מאחל לחייל שיתחשבו בסיטואציה הרגישה שהיה ושישפט לא לחומרה. אוהבים אותו למרות הכל.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות