ושוב, חברת החשמל חייבה בטעות 15 אלף לקוחות פעמיים
חברת החשמל הודיעה הבוקר (ג') כי ב-21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול לכ-15 אלף לקוחות ששילמו בכרטיס אשראי. עוד נמסר כי חברת החשמל פועלת לזיכוי מיידי וכי ידועים לה הלקוחות שאותם חייבו פעמיים כך שאין הם צריכים להתקשר ולעדכן.
נזכיר כי גם בתחילת חודש יולי השנה בוצע בשגגה חיוב כפול ללקוחות מאזור גוש דן, כאשר אז נמסר כי "בשל המעבר למערכת מחשוב חדשה ללקוחות, עליה עדכנו מספר פעמים מראש, חויבו בטעות חלק מהלקוחות מגוש דן בהוראת קבע באשראי חיוב כפול". חיוב כפול שכזה התבצע בטעות גם בדצמבר 2015, אז לא שוחררה כל הודעה לצרכנים מחברת החשמל, ולאחר שהתגלו החיובים הכפולים - חברת החשמל נטעה את האשמה בזכיין חדש שסלק את חשבונות החברה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.חיובלירון 23/08/2016 15:16הגב לתגובה זו0 0על זה נאמר שיטת המצליחסגור
-
7.ואותי שכחו לחייב בארבעת החודשים האחרונים-2 חשבונות (ל"ת)שאולי 23/08/2016 13:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שיזכו אותם באבקת חשמל נוזלי...עמי 23/08/2016 13:10הגב לתגובה זו0 0...זה שווה המון וניתן לשימוש בטיולים... :-)סגור
-
5.זה עלול לקרוא העיקר שיתקנו מהר (ל"ת)אלי 23/08/2016 12:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.זהויגאל 23/08/2016 12:12הגב לתגובה זו1 0אני עובר למתחרים!סגור
- טען עוד
-
3.שילמתי בכרטיס אשראי גם חשבון של הדירה וגם של ועד הביתאוף 23/08/2016 12:03הגב לתגובה זו0 0נמאס לי . אני במינוססגור
-
2.להיפך זה אף פעם לא קורה..שי 23/08/2016 11:14הגב לתגובה זו4 0אין מצב שבטעות לא יחייבו לקוחותסגור
-
1.עצוב שככה מתנהג מונופול (ל"ת)אזרח מודאג 23/08/2016 10:41הגב לתגובה זו2 0סגור
-
מה הבעיהנאור 23/08/2016 11:04הגב לתגובה זו0 3הם מזכים את כולם. זו התנהלות מצויינת שמראה על אחריות.סגור
-
מי אצלך במשפחה עובד ומקבל חשמל בחינם ? (ל"ת)יעקב 23/08/2016 11:24הגב לתגובה זו2 0סגור
-
אני לא מכיר אף אחד בחברת החשמלנאור 23/08/2016 17:19הגב לתגובה זו0 1אתם צריכים להבין שהבעיה היא עם אלא שלא מספרים לכם. חברות צריכות להבין ששקיפות זה הדבר הכי חשוב. קורה המון שלא מספרים לכם ורק אם תיפנו אליהם הם יזכו אתכם. וזה מניסיון. ראה ערך יונילבר.סגור