מתנות
צילום: חברת צחובוי

מוצרי פרסום וקידום מכירות: מתנות קטנות, תוצאות גדולות

כתב שירות Bizportal |

בעלי עסקים ודאי מכירים בחשיבות של קידום איכותי על מנת להגדיל את מעגל לקוחותיהם. מוצרי קידום ופרסום מהווים כלי מרכזי התורם במידה רבה להגשמת כל יעד ומטרה בתחומם, לנוכח התחרות הקיימת בעולם העסקים נוצר צורך למשוך את קהל הלקוחות אליך ולהעניק יחס אישי. פנינו לערן צחובוי, נצר לשושלת של משפחת צחובוי ממקימי תחום מוצרי הפרסום בישראל והבעלים של החברה כיום, כדי שישפוך לנו קצת אור על הנושא. התשובות בכתבה מוצרי הפרסום: מי, מה ולמה?

מוצרי פרסום וקד״מ (קידום מכירות) הינם אחד האפיקים הטובים ביותר העומדים לרשותו של כל עסק המעוניין להישאר בתודעה ולקדם את עצמו כחלק מאסטרטגיה שיווקית. הדרכים לכך הן רבות ומגוונות וכוללות בין היתר מתנות ופינוקים אישיים הכוללים סלוגנים פרסומיים בכל עת: חגים, ימי הולדת, כנסים, ימי עיון ועוד. כל אלה מהווים אמצעי פרסום, שיווק וקידום מכירות יעיל ומוכח. מוצר הפרסום צריך להיות מותאם למהות העסק, גודלו ולרמת ההשקעה.

ערן מוסיף: ״מוצרי הפרסום מסייעים לשמור את העסק שלך בתודעה של מי שקשור בו בדרך כלשהי: העובדים, הלקוחות והשותפים עסקיים. המצרים מוודאים שישמעו על העסק שלך, ידברו עליו ויפנו אליו. שיווק באמצעות מוצרי פרסום נועד בשורה התחתונה להגדיל את מוניטין העסק וכמובן, המכירות שלו".

איך תדע עם העסק שלך צריך מוצרי פרסום? ״אין עסק שאינו צריך לפרסם את עצמו״ מבהיר ערן, ״עסק העושה שימוש במוצרי ואמצעי פרסום יוצר לעצמו יתרון יחסי ואפשרויות למשיכת קהל לקוחות ושותפים נרחב תוך שהוא שומר את העסק בתודעת הצרכנים".

אם אתה עונה לאחד מ-3 הסעיפים הבאים, גם העסק שלך יכול למצוא שימוש במוצרי פרסום: 1. רוצה לשמור ולהגדיל את כמות הלקוחות: מוצרי שיווק ופרסום לעסקים מסייעים בשמירת לקוחות קיימים, השגת לקוחות ובהגדלת המכירות, כאשר מגוון האפשרויות עצום וכל מוצר יכול לכלול את הלוגו והסלוגן שלך, דוגמת שעוני יד, מחזיקי מפתחות, עטים וכו'.

2. רוצה לשמור על מורל גישה חיובית אצל העובדים: עסקים רבים מבינים את החשיבות הרבה בהענקת מתנות בחגים וימי הולדת ליצירת אווירה חיובית ומורל גבוה בחברה. הפגנת הערכה ומתן צ'ופרים לעובד מסור היא בעלת חשיבות וערך מוסף ביחסי עובד-מעביד, התחושה ש"חשבו עליי" מגבירה את המוטיבציה וההזדהות בקרב העובדים.

כל הכותרות

3. רוצה לשמור את השותפים העסקיים קרוב: עסקים רבים מבינים כיום שמתן מוצרי שיווק ופרסום לשותפים העסקיים יכול לסייע להם לשמור על מערכות יחסים ארוכות טווח ואף להגדיל את היצע השותפים. ע״י מתן מוצרי פרסום המזוהים עם העסק אתה משאיר את העסק קרוב לליבם של השותפים והסיכוי שישכחו מקיומך קטן משמעותית.

חלק מהאסטרטגיה השיווקית? ״אסטרטגיה שיווקית שכוללת אמצעי פרסום יכולה להוות את ההבדל בין העסק שלך למתחרים ומעניקה את היתרון היחסי בתחרות הלא פשוטה ובהצלחה בתחום שלך״, מסביר ערן ומוסיף, ״בעלי עסקים הרואים בהשקעה במוצרי פרסום בזבוז זמן ומשאבים יגלו לאורך זמן כי הם טועים וההשקעה באלו היא כדאית ואינה כרוכה בבזבוז זמן ומשאבים רבים״.

איך בוחרים מוצרי פרסום מתאימים? "מוצרי הפרסום יכולים להיות מוצרים שונים ומגוונים המיועדים כמתנה ללקוחות החברה, לעובדים ולספקים וללא ספק משאירים רושם חיובי עליכם כעסק ומהווים השקעה לטווח ארוך במשיכת קהל לעסק. אך על מנת ליצור אפקט פרסומי יעיל ומיתוג יש לשים דגש על בחירת מוצרים אטרקטיביים ופרקטיים כאחד, מוצר שימושי יממש את ייעודו בעוד מוצר שאינו שמיש ייזרק אי שם במגירה. יש להקפיד על פרמטרים של איכות המוצרים, התאמה אישית ללקוח ולאופי החברה, חדשנות המוצרים ולבחור במוצר פרקטי ונוח למשתמש".

״עולם הפרסום מציע מגוון רחב של מוצרים למיתוג וקידום החברה בעלי ערך פונקציונלי עם חן ויופי״, מספר ערן, ״נכון שניתן לחפש אחר המוצרים ברשת בעצמך ונכון שזה לא ישמע אובייקטיבי, אבל האמת היא שבפועל יהיה פשוט יותר לפנות לחברות המתמחות בתחום על מנת לקבל את כל האפשרויות ולהינות מייעוץ בבחירה נכונה של מוצרי הפרסום״. 

לפי ערן, חברות המנוסות בתחום יחסכו מכם את בזבוז הזמן, השקעה לא נכונה או לא כדאית וככלל את שבירת הראש על התחום. כל שנותר לכם הוא לבחור את התקציב, הכמות, הלוגו הרצוי ולהזמין את המוצר עד לדלת המשרד.

מהם המוצרים המובילים?

  • גאדג'טים מוצרים אלקטרוניים חדשניים בעלי ערך שימושי ומוסף כגון אוזניות ומטענים לרכב, מעמדים לסמארטפון, כרטיסי הטענה, עמדות עגינה, מעמד חכם לרכב, פאוץ' לזרוע, מצלמת סלפי ועוד.
  • לוחות שנה ויומנים יומני כיס, יומנים יומיים, שבועיים, אירגונית, לוחות שנה במגוון סוגים והתאמות לשולחן ולמשרד.
  • מוצרים למחשב משטחי עבודה לעכבר, מרכזיית USB, לוח מקשים גמיש, מאוור שולחני, כרית סיליקון לזרוע, עכבר אופטי- אלחוטי, פד לעכבר, מגש פינוק לטאבלט וללפטופ.
  • מסגרותמסגרות לתמונות, מסגרת אלומיניום מדורגת, מסגרת אלומיניום ושעון, כן ציור, מסגרות שולחניות.
  • תיקים וארנקים ארנקי עור לנשים וגברים, ארנק אלומיניום לכרטיס אשראי, דרכונית עור ועוד.
  • כלי כתיבהעטים רגילים ונובעים, טושים, עפרונות, מרקרים.
  • כוסות ספלים מזכוכית חלבית, ספל פורצלן, כוס שוט, כוס תרמית, ספל מאג, טרמוס ועוד.
  • מוצרי טקסטיל: כובעים, חולצות, גופיות, כפפות, צעיפים ועוד.
מידע נוסף בנושא מוצרי הפרסום, הסוגים הנוספים שקיימים וטיפים כיצד לבחור אותם תוכלו למצוא באתר צחובוי.   לסיכום, בעידן בו הכל זז מהר מוצרי פרסום וקד״מ איכותיים ושימושיים יעשו את העבודה בשבילכם מחוץ לכותלי העסק, הן בפרסום ושצחוייווק והן בהגדלת קהל הלקוחות והמכירות. היתרונות בשימוש במוצרי פרסום רבים: החשיפה, קלות היישום והעלות הנמוכה יחסית הופכים נושא זה למדובר ומעורר עניין וכן לאמצעי יעיל התורם למוניטין העסק וכנגזרת מכך להצלחתו בשוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה