המוצרים הדיגיטליים שהכי אהבנו
במארס האחרון נערך טקס מוצר השנה 2017, זו השנה ה-12 ובו הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות. פרסי מוצר השנה מוענקים למוצרים ושירותים חדשניים שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר צרכנים נרחב - שכלל כ-2,000 משתתפים - שערך מכון המחקר קנטאר מדיה.
בין הזוכים בשנה זו אפשר למנות את בזק הבית החכם, תרסיס דיפנס מחברת טבע, סדרת מוצרי עיצוב השיער של TRESemme , פריכונים עד 99 קלוריות של אסם, משקאות תנובה Go, סדרת הבלנדרים של נוטרי נינג'ה, קרם גוף למקלחת IN SHOWER של ניוואה ועוד
מערכת bizportal סימנה ארבעה מוצרים חדשניים מתחום הטכנולוגיה בדיגיטל
בזק בינלאומי מגנה מפני הסייבר
בזק בינלאומי משיקה את שירות ה Cyber Wall המעניק לראשונה הגנה מפני סייבר עבור רשת האינטרנט הביתית. על פי סקר שערכה החברה 87% מהגולשים באינטרנט חוששים מפריצות ברשת וגניבת נתוני אשראי. השירות החדשני Cyber Wall מתמקד בהגנה מפני הונאת הסייבר הבאה לידי ביטוח בגניבת מידע, פרטים אישיים וזהויות באמצעות התחזות לאתרים פופולריים, ספקי שירות וכו'.
Cyber Wall הוא פרי פיתוח אגף הטכנולוגיות בבזק בינלאומי בשיתוף חברות אבטחה מהמובילות בעולם, והוא יעניק הגנה לכל המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית באופן יעיל ונוח. הצורך במתן מענה לנושאי סייבר ברשת הביתית עולה בעיקר עם השימוש ההולך וגובר במכשירים ניידים כגון סמארטפון וטאבלט.
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי: "בעולם, תחום הונאות הסייבר ללקוחות אינטרנט ברשת הביתית, אינו מקבל מענה הגנתי כולל וראוי בהקשר של גניבת פרטים אישיים, מידע, זהויות ועוד המתבצעים באמצעות התחזות לאתרים או ספקי שירות פופולריים("פישינג"). שירות ה-Cyber Wall החדש של בזק בינלאומי הוא הראשון בסדרה של מוצרים ושירותים שבכוונתנו להשיק, על מנת לתת ללקוחות החברה את מעטפת ההגנה הרחבה והבטוחה ביותר".
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "כאשר נחשפנו לנתונים לפיהם רובם המכריע של הגולשים חוששים מגניבת מידע ופרטי כרטיס אשראי, הבנו שקיים צורך אמיתי לפתרונות בתחום".
חברת Cal - מקדימים זיכוי בקליק עבור בעלי עסקים
Cal עסקים ממשיכה לתמוך באג'נדה דיגיטלית במטרה להנגיש פתרונות אשראי בדיגיטל לבתי עסק, ומשיקה את "קרדיט Online" המספק מענה מהיר וזמין לצרכים התזרימיים של בתי עסק באמצעות הקדמת הזיכוי החודשי שלהם (או חלק ממנו) ממועד הזיכוי החודשי הקבוע שלהם.
"קרדיט Online" הינו שרות דיגיטלי חדשני ומוצע בלעדית ללקוחות Cal עסקים.
השירות מאפשר לבעל העסק לבקש להקדים את זיכוי האשראי שלו בכל עת בה הוא צריך מזומנים, (בהתאם לתנאי השירות) וגם במקרים דחופים ולא מתוכננים, ולקבל את סכום הכסף שבחר ישירות לחשבון הבנק שלו, מבלי להמתין עד למועד הזיכוי ב-2 וב-8 לחודש כמקובל.
כל מה שבעל העסק צריך לעשות, זה להיכנס לאתר הפעולות של Cal עסקים או לאפליקציית Cal4Biz, 24/7, להקליד את הסכום שהוא מעוניין להקדים מתוך הזיכויים שלרשותו ותוך 3 ימי עסקים, הסכום שהלקוח ביקש להקדים יוזרם לחשבון הבנק שלו.
לאומי משיק את השיק הדיגיטלי הראשון
לאומי ממשיך לשדרג את חווית הלקוח והפעם בהשקת השיק הדיגיטלי הראשון בעולם. ניתן יהיה לכתוב שיקים ולהפקידם באמצעות האפליקציה.
מדובר בשירות חדשני ברמה עולמית שמקצר את התהליכים ללקוח ומרחיב את האפשרויות כיום: ניתן לכתוב סדרת שיקים באופן מהיר ופשוט, המוטב יוכל לבחור את חשבון הבנק אליו יופקד השיק, השיק הדיגיטלי לא ניתן לזיוף או להסבה והבנק יודע בכל זמן נתון איפה נמצא השיק.
לאחר הזנת הפרטים ופרטי הזדהות, מזינים את פרטי המוטב, הסכום ותאריך הפירעון, מאשרים סופית את הפעולה וזהו - יש שיק מוכן. ניתן לכתוב גם סדרה של שיקים, כאשר הלקוח צריך למלא פעם אחת את כל הפרטים למעט התאריך.
תמר יסעור, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי: "לאומי דיגיטל גאה להשיק את שירות השיקים הדיגיטליים הראשון בישראל ללקוחות לאומי. השיקים נחשבים אמצעי תשלום מיושן בעולם הבנקאות ואנחנו מאמינים שבתוך מספר שנים נזכה לראות כניסה משמעותית של תשלום בשיקים דיגיטליים שמהווים את הדור הבא של השיקים. לצרכן הישראלי יש את ההזדמנות להיות הקהל הראשון בעולם שמשתמש בשיקים דיגיטליים לחלוטין. מטרתנו היא לפשט עבור לקוחותינו את התהליכים הבנקאיים, וליהנות משירותי בנקאות מתקדמת, שקופה, זמינה, ובטוחה."
bit של בנק הפועלים משנה את עולם התשלומים בין אנשים
בדצמבר 2016 השיק בנק הפועלים מוצר מהפכני בשם bit - אפליקציית תשלומים חדשה המציגה דרך חדשה ובטוחה להעביר כסף בין חברים ואנשי קשר. האפליקציה מעניקה פתרון טכנולוגי פשוט ומהיר, ומאפשרת ללקוחות כל הבנקים להעביר כסף בשלושה קליקים, ללא עמלות ומבלי להיכנס לחשבון הבנק. כל מה שצריך לדעת זה את מספר הטלפון של המקבל. כך ניתן לשלם בקלות לחבר, לבייביסיטר או ל"על האש" עם החבר'ה.
האפליקציה מאפשרת להעביר כסף לכל איש קשר בנייד, ללא קשר לבנק בו הוא מנהל את חשבונו. בשימוש ב-bit, שני הצדדים מרוויחים: לקוח שמעביר כסף ב- bitיחויב בכרטיס האשראי רק בתאריך החיוב של כרטיס האשראי, בעוד שלקוח שמקבל כסף ב- bit מזוכה בחשבון באופן מיידי.
Bit זכה במהירות להצלחה מרשימה: עד כה הורידו את האפליקציה למעלה מחצי מיליון אנשים, והיא זכתה בפרס מוצר השנה בקטגוריית אפליקציות תשלומים, עם ציון של 93.1% בשביעות רצון הלקוחות.
פיצ'ר נוסף שיושק בקרוב הוא איסוף כסף מקבוצות. במסגרת החידוש, ניתן יהיה לאסוף כסף מקבוצות של עד 100 אנשים בקלות ובנוחות, כשמנהל הקבוצה וכל חברי הקבוצה יכולים לראות את התקדמות האיסוף.
רונן שטיין, ראש החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים: "אפליקציית bit מהווה פריצת דרך בשירותי התשלומים לכל אזרח בישראל, מבלי קשר לבנק אליו הוא שייך. מדובר בשירות שמשנה לחלוטין את האופן בו אנחנו מעבירים כספים. זהו נדבך משמעותי נוסף במגוון השירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו בסמארטפון, שהופך להיות כלי מרכזי לביצוע פעולות בנקאיות. בנק הפועלים נמצא בחזית החידושים של השירותים הבנקאיים בעולם, ושוקד על פיתוח חידושים נוספים בכל התחומים שיאפשרו ללקוחות לקבל שירות אנושי, אישי וטכנולוגי".
לכלל המוצרים שזכו במוצר השנה 2017
http://www.poy.co.il/winners2017.php
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה