רכב העתיד הישראלי - המנוע בתוך הגלגלים
חברת REE הישראלית תציג בתערוכת הרכב הבינלאומית IAA שתפתח בשבוע הבא בפרנקפורט את אב הטיפוס החדש לרכבי העתיד המשלב טכנולוגיה מהפכנית וגישה חדשה בתכנון, עיצוב וייצור רכבים חשמליים.
ברכב החדש של REE כל רכיבי ההינע, אשר ברכב רגיל נמצאים מתחת למכסה המנוע, שולבו לתוך גלגלי הרכב ובחברה טוענים כי התוצאה היא שהרכב של REE יעיל יותר ובעל טווח גדול יותר מכל רכב אחר תוך שהוא מאפשר להסיע יותר מטען או נוסעים באופן יעיל וחדשני.
הרכב פותח על ידי היזמים דניאל בראל ואחישי סרדס, מייסדי חברת סופטוויל. בחברת REE השקיעו שחקני רכב בינלאומיים מובילים כגון מיצובישיMushashi ,Linamar , Tenneco ו-NSK American axle אשר משמשות גם כשותפות הפיתוח והייצור.
אב הטיפוס הראשון של הרכב הישראלי יוצג בתערוכה, שתערך בתאריכים 10-22 בספטמבר בפרנקפורט יחד עם חברת Musashi, מיצרניות חלקי הרכב המובילות בעולם שבבעלותה של הונדה.
ביום רביעי, ה-11 בספטמבר, בשעה 15:30 תערך בביתן מסיבת עיתונאים להצגת החידושים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.תגובה ל 3תגובה ל 3 08/09/2019 20:20הגב לתגובה זו1 0הנה עוד מהנדס בשקל.. נראה לך שעשרות מהנדסים לא לקחו את זה בחשבון? לא בדקו ועשו ניסויים?.. תתפלא.. זה השוק הישראלי איפה שמחפפים ושיהיה בסדר. זה שוק עולמי יש הרבה מאוד גורמים שקשורים לנושאסגור
-
5.ככול הניראה פתרון כזה יהיה מוגבל להילוך יחיד! (ל"ת)אלמוג 08/09/2019 19:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אין צורך בהילוכים ברכב חשמלי (ל"ת)מהנדס 11/09/2019 00:35הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.המצאת המאהMotti 08/09/2019 13:44הגב לתגובה זו2 0מדהים, משתווה להמצאת הגלגל. בהצלחהסגור
-
3.רעיון לא כל כך מוצלחאביחי 08/09/2019 10:36הגב לתגובה זו5 2חייבים לקחת בחשבון את המשקל המוקפץ מה זה המשקל המוקפץ? זה המשקל שהבולם צריך להתמודד איתו. כשאתם עולים על שבר בכביש או במפר או כל מפגע, הבולם סופג את זה. אבל מה קורה אם תעלו על שורה של שברים בכביש? כאן כבר מגיע חלקו של המשקל המוקפץ. ככל שהגלגל יהיה קל יותר, ככה תהיה לבולם יכולת שיכוך טובה יותר. מה שנותן יותר יציבות יותר נוחות ויותר שליטה. לחיצה על הברקסים תניב עצירה טובה יותר כשהגלגל קל. היו פעם רכבים חשמליים עם מנוע בגלגל. אבל עובדה. כבר לא מייצרים ככה רכבים חשמליים...סגור
- טען עוד
-
הבולם מותאם למשקל הגלגל. לא קשור ליציבות, שליטה ובלימהמהנדס 11/09/2019 00:43הגב לתגובה זו1 0זה לא נכון שאין רכבים חשמליים עם מנוע בגלגל. זו שיטה עם סיכוביות מסוימת אבל עם הרבה יתרונות. אם היזמים של הרכב החשמלי הזה התגברו על הסיבוכים, הרכב שלהם יהנה מיתרונות גדולים.סגור
-
??נכון מאוד (ל"ת)דוד 08/09/2019 15:20הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.רעיון מרשיםצחי 07/09/2019 23:05הגב לתגובה זו3 0בהצלחהסגור
-
1.אותו עיקרון כמו באופניים חשמליים, קורקינט או רחפן (ל"ת)א.פ. 07/09/2019 22:22הגב לתגובה זו3 0סגור