טירוף ההזמנות מחו"ל: גידול של 370% בכמות החבילות בעשור האחרון
לאחר תום עונת חגי הקניות, מסכמים בדואר ישראל עשור של הזמנות בתחום הסחר המקוון מחו"ל. השנה הוזמנו כ-68 מיליון חבילות מחו"ל עלייה של 370% בהשוואה לשנת 2010. בנוסף נרשם גידול של 770% בעשור האחרון במשקל החבילות שהוזמנו.
בדואר מעריכים כי שנת 2019 צפויה להסתיים עם הזמנה של כ-68 מיליון חבילות מחו"ל, במשקל כולל של כ-16 אלף טון. מדובר בגידול של 370% בכמות מול 2010, אז הוזמנו כ-18.4 מיליון חבילות בלבד. הנתון הבולט הוא הקפיצה המשמעותית במשקל החבילות שגדל מאז שנת 2010, בכ-770% אז עמד המשקל על כ-2,063 טון בשנה. על פי נתוני האתר ,statista.com היקף ההזמנות של הישראליים באתרי הסחר המקוון צמח פי 10 וצפוי להסתכם ב-2019 בכ-13.1 מיליארד שקל מול 1.3 מיליארד שקל בשנת 2010.
על פי נתוני דואר ישראל
לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, "הצרכן הישראלי שינה את הרגלי הצריכה שלו בעשור האחרון באופן משמעותי, הוא נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו ובוטח בפלטפורמות השונות של הסחר המקוון. לראיה לצד העליה במספר החבילות לאורך כל העשור, אנו רואים גידול דרמטי במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, יש כאן שינוי מגמה של איכות מול כמות".
"תחום הסחר המקוון הוא כיום נחלת הכלל, וההבנה שניתן להזמין מגוון רחב של פריטים מכל מקום ובכל זמן ושעה שנוחים ללקוח, הגבירו משמעותית את הצריכה. בעשור האחרון חלו התפתחויות אדירות בתחום הטכנולוגיה וממשק המשתמש, שהשפיעו על הזמנת החבילות – היכולת להזמין ישירות מהסמארטפון, לרבות ביצוע תשלומים, הגידול במספר האפליקציות של אתרי הסחר המקוון והשיפור בחווית המשתמש תוך הנגשת האתרים גם לשפה העברית, הפניה ללקוח על בסיס פרסונליזציה, שיפור השירותים הלוגיסטיים ומסירת החבילות ועוד".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.במסחר אונליין אפשר בקלות לחסוך 40% מהמחיר. גם בארץ למשלקונה רק אונליין 16/12/2019 19:39הגב לתגובה זו0 0קניתי כפכפי קרוקס באונליין (בארץ): שילמתי 125 שקל כולל משלוח עד לדלת, כשבחנות עולה 199.סגור