ירידה בצריכת בירה קורונה בגלל הווירוס; המניה איבדה 14%

סקרים שהופצו ברשתות החברתיות העלו כי 38% לא יפסיקו לקנות את הבירה של המותג אך התבררו כמוטעים. בחברה טוענים שהמכירות יציבות, אך המניה צוללת, מי צודק ועד כמה נפגע המותג?
 | 
telegram

בשבוע שעבר דיווחו מספר כלי תקשורת בארה"ב כי על פי סקר שנערך על ידי חברת יחסי הציבור 5W, כ-38% מהנשאלים אמרו כי לא יקנו בירה מהמותג קורונה לאור התפשטות נגיף הקורונה. עם זאת, מספר כלי קשורת במדינה מיהרו לציין כי מדובר בסקר מגמתי ללא מדגם מייצג.

אך עד כמה באמת נפגע מותג הבירה המקסיקנית כתוצאה מהתפשטות הנגיף? סקר של אתר הסקרים YouGov, העוקב אחר רגשות צרכנים בקשר למגוון מותגים, העלה כי המותג סובל מ"באז" שלילי. כלומר, אנשים ששמעו על המותג נוטים לומר שהם שמעו עליו בהיבט שלילי. נתון לא מפתיע, על רקע הסקר שהופץ ברשתות החברתיות. כמו גם הדיווחים על עלייה בחיפוש המילים "וירוס בירה קורונה" בגוגל.

בנוסף העלה הסקר של YouGov, כי כמות האנשים שמדרגים את מותג הבירה בראש רשימת הבירות שלהם ירדה לנקודה הנמוכה ביותר מזה שנתיים. עם זאת, כפי שמציין האתר, המוצר בירת הקורונה "קשור קשר הדוק לחופשות חוף ומתאפיין בתנודות עונתיות משמעותיות".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

למרות זאת, התבוננות בתרשימי העבר מגלה כי הירידה האחרונה בערך המותג, הינה מעט יותר גדולה מהירידות העונתיות בעבר. (לכך מצטרפת העובדה שדובר מטעם חברת הבירה אמר ל-CNN כי מכירות הקורונה "נותרו יציבות מאד".

בתוך כך, מניות חברת המשקאות Constellation Brands (סימול: STZ), יצרנית הבירה, ירדו ב-14% בשבוע החולף בבורסת ניו יורק.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות