
בכיינים נמאסתם
יש בישראל אנשים רעבים ללחם. זה לא היה ככה בעבר. מדיניות הרווחה שלנו היתה יותר רחבה ומשמעותית ולזה היה גיבוי ענק של עמותות תומכות. בחודשים האחרונים במקביל להרעה הכלכלית, יותר ויותר משפחות נכנסות למעגל העוני ומנגד התמיכה מהמוסדות מוגבלת והעמותות בעצמן מחפשות תמיכה כדי לשרוד. האנשים הרעבים לא נשמעים. אין להם כוח לצעוק ולזעוק. הם עסוקים בהישרדות.
מעגל העוני מתרחב ומעמיק כי משבר הקורונה פוגע בכולם אבל משפיע בעיקר על החלשים. איך זה ייתכן? כי אצל החלשים אין רזרבות – כל שקל שהם לא מקבלים פוגע בקניות במכולת. אצל הרוב, השקל החסר הוא פחות מותרות. אז כולם נפגעים באותו "השקל" אבל השקל הזה שווה הרבה יותר לחלשים.
החלשים האלו נמצאים עכשיו בחל"ת, החלשים האלו לא מקבלים עכשיו זכויות סוציאליות, החלשים האלו לא גומרים את החודש. התשלום בגין חל"ת מציל אותם, והוא יחסית משמעותי מאוד מהשכר שלהם (קרוב ל-70%) ועדיין – כל שקל שירד הוא כאמור שקל פחות במכולת.
על החלשים השקופים האלו מביטים מלמעלה עובדי המגזר הציבורי. להם יש קשר ישיר עם מקבלי ההחלטות, הם חזקים, יש מי שיצעק בשבילם ויש מי שיגן עליהם. הם גם נפגעו מהקורונה – לא יהיה להם השנה נופש, ואולי לקחו להם עוד איזו הטבה או שתיים. אבל, לאור המצב, זה מגוחך. הממשלה מפחדת לטפל בהם.
קבוצה אחרת ממש לא הומוגנית אלו העצמאיים – יש ויש. יש עצמאיים שנפלו עם הקורונה ויש עצמאיים שהמענקים מהקורונה מסדרים להם רווח שהם לא חלמו עליו. הרווחים שלהם אף פעם לא היו גבוהים יותר וכל זה עוד מבלי לעבוד.
ויש את המגזר הפרטי. המגזר הפרטי למרות הנבואות השחורות מתפקד ומתפקד סביר. רואים את זה בדוחות הכספיים ובנתוני המאקרו. יש כמובן ירידה, יהיו פשיטות רגל, זה עוד הולך להיות כואב, אפילו יותר, אבל באופן יחסי למשבר קולוסאלי, עוברים אותו יחסית סביר. העובדים במגזר הפרטי נפגעו, וחלק מהם הוצא לחל"ת. העובדים בשכר הנמוך כאמור בבעיה, אפילו קשה. היתר חוששים, אבל בינתיים מתגלגלים.
סיכום קצר – כולם נפגעים מהקורונה, רובנו מסתדרים איתה. החלשים נפגעים יותר ומתדרדרים למחוזות קשים. אז למה יש צעקות וזעקות, למה יש רבים שפשוט "מתבכיינים"? כי ככה שומעים אותם, כי ככה הם מקבלים יותר. לחלקם זה מגיע, לחלק גדול מהם זה לא מגיע.
- כשתשמעו שסין פולשת לטאיוואן - תמכרו הכול!
- האם אנחנו צריכים מאסק או מיליי משלנו ומה הסיכוי שזה יקרה?
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
כן, זה נשמע לא אמין – כל היום אנחנו שומעים סיפורים על המשבר שרק הולך ועוטף אותנו, על אנשים שצועקים שזהו – נגמר הכסף, נגמר הכל. אבל אתם לא צריכים להאמין לי. הנה (טבלאות בהמשך) נתונים שפרסמה הלמ"ס שמבהירים – הרכישות בכרטיסי אשראי במגמת עלייה. הציבור רוכש יותר בכרטיסי אשראי לא רק יותר מחודש קודם, יותר מאשר בשנה קודמת! ועוד בנתונים - האבטלה לא 20% או 25%, אלא 10%-12%.
הרכישות בכרטיסי אשראי עולות
האם האבטלה יורדת?
ואז עולה השאלה החשובה – האם המדינה עשתה ועושה מספיק בשביל העם במשבר הקורונה? והתשובה היא שבסה"כ היקף המענקים והתמיכות שניתנו ויינתנו הוא סביר (7% מהתוצר). אנחנו לא במספרים של גרמניה וארה"ב (מעל 15% מהתוצר), אבל אנחנו גם לא בתחתית התמיכה העולמית. גם צריך לקחת עוד נקודה חשובה בחשבון – זה קל מאוד לתמוך, האמת שזה הכי קל. פשוט לקחת כסף ולהעביר לציבור, אפילו לזרוק לציבור. אבל זה הדבר הכי לא אחראי שאפשר לעשות – כי מי שיישלם את החשבון, כמו תמיד, אלו הצעירים שיצטרכו בעתיד לשלם את החובות האלו. אז על מה מלינים בעצם בכך שהמדינה לכאורה "מתקמצנת"? למה רוצים תמיכה גדולה יותר – כסף כאן ועכשיו בלי לחשוב על היום שאחרי?
תמיכה בפועל - מגיעה לאט, אבל עולה
האם הממשלה נכשלה?
הכישלון הוא לא בהיקף המענקים. המדינה פישלה בשני דברים עיקריים וכמה כשלים משניים. הנושאים העיקריים הם - חלוקה לא נכונה של התמיכות ואימפוטנטיות מול המגזר הציבורי. היא שגתה גם בדרך הטיפול, אנשים חיכו יותר מדי זמן לכסף והיא כשלה בחוסר ההבנה שמדובר במשבר פסיכולוגי אפילו יותר מאשר כלכלי וצריך לספק לצד הכסף בעיקר ביטחון, ביטחון לעתיד טוב יותר.
החלוקה הלא נכונה, היא פשוט טמטום. לא ייתכן שיהיו גופים בארץ שירוויחו יותר בזמן הקורונה מאשר בתקופה "רגילה" בזכות תמיכה ממשלתית מבוססת קריטריונים של כלכלנים רמה ג' וזה בשעה שרבבות ויותר נכנסים למעגל העוני.
גם לא ייתכן ששר אוצר יושב ומצהיר שהוא מגן על המגזר הציבורי מפני פיטורים וצמצומים בשעה שהא רואה אנשים שלא גומרים את החודש ומגזרים שלמים מתפרקים. השר יכול להעביר מיליארדים מהתקציבים של המגזר הציבורי למגזר הפרטי ולמקד אותם בשכבות החלשות – תנו להם כסף ותנו להם תקווה שמישהו מטפל בהם.
ומה לגבי הטיפול הרשלני בהעברת המענקים - האמת, זה נסלח. לא רק אצלנו המענק מתעכב. לא בכל מקום טראמפ לוחץ על כפתור והכסף מגיע. גם בצרפת למשל לוקח חודשים. ובואו גם נביט פנימה – מסתובבים בתוכנו הרבה שקרנים, הרבה מעגלי פינות, הרבה כאלו שיינצלו את המצב לקבל מהמדינה כמה שיותר. חלק לא קטן מהאנשים שמקבלים עכשיו מענקים, לא זכאים לשקל. אז מה אתם רוצים שהמדינה תיתן "על עיוור" ואחר כך תבדוק ותקבל בחזרה. לא יהיה ממי לדרוש. אנשים כאן ייקחו את הכסף ויעלימו אותו. אנחנו בישראל.
הכשל האחרון שאפשר עדיין להציל - תחושת הביטחון. המשבר הזה הוא לא רק כלכלי. הוא הרבה יותר מכך, הוא כמובן משבר בריאותי והוא משבר פסיכולוגי. אנשים צריכים תקווה. אנשים צריכים לדעת שמה שלא יהיה - בסוף יהיה בסדר. צריך להכריז שלא יהיה סגר, צריך להכריז שנעבור את זה ביחד. עזבו אתכם בעצם מביחד - ערבות הדדית זה טוב לנאומים. בשטח - מגזר למגזר זאב.
ולסיום - בכיינים נמאסתם. יש הרבה בעיות, יש הרבה כשלים, אבל המצב הכלכלי לא איום ונורא. דווקא אלו שצריכים "לבכות" ודווקא המטרות שעליהם צריכים להיאבק - חלוקה הוגנת וצמצום המגזר הציבורי, נמצאים מחוץ לשיח, והם הבעיות הכלכליות האמיתיות. אז להפגין בשביל זה - בטח ובטח, אבל להפגין על מצב כלכלי - עוד מוקדם.
- 125.לפיד האש 05/08/2020 17:48הגב לתגובה זוקמצוץ של אנשים ששולטים בתקשורת מריצים קמצוץ של מפגינים שיותר מעניין אותם הקנביס
- 124.סבלנות - למחזר את הכתבה בעוד חודשיים (ל"ת)דן 05/08/2020 08:14הגב לתגובה זו
- 123.דני 04/08/2020 16:15הגב לתגובה זווזהו
- 122.כל מילה - בסלע! (ל"ת)עופרה 04/08/2020 10:51הגב לתגובה זו
- 121.הצדיק מסדום 04/08/2020 08:42הגב לתגובה זוכתבה בתשלום מטעם ביבי מי בדק את מצבם הכלכלי של המפגינים. למה ביבי מחלק כסף אם המצב כל כך כסף. למה ביבי נותן הנחת מס קניה לעשירים לקנות בית
- שמאל אנרכיסטי 07/08/2020 16:26הגב לתגובה זובזמן ששמאל אנרכיסטי מישתולל מסומם עירום תוקפני ובוגד בערכי היהודים. אנחנו, יהודים ימנים ,ממשיכים לפרנס אותם!!!
- 120.חיים 03/08/2020 19:05הגב לתגובה זורק לשמאל יש זכות קיום והחלטה במדינה הזאת כל השאר שיגידו תודה שלא זורקים אותם לים
- 119.מסקנת הכותב היא שהעם מטומטם וסתם בוכה או שהוא מטומטם (ל"ת)שאול 03/08/2020 15:25הגב לתגובה זו
- מותר לבכיינים להגר! (ל"ת)שמאל אנרכיסטי מישתול 07/08/2020 16:32הגב לתגובה זו
- דני 04/08/2020 16:15הגב לתגובה זואלא בכלל
- 118.tkuvho11 03/08/2020 12:53הגב לתגובה זואמהות גונבות אוכל מהסופר......אנשים מוציאים אותם מהדירות ביגלל אי יכולת לשלם שכר דירה ...כל העיקוב במתן כספים לעסקים ולעובדים הוא בילתי הפיך ברובו.....יש עלייה משמעותית בשיעור ההיתאבדות בקרב האוכלוסיה....שילטון מושחת מהיסוד במקום להעביר כספים לעסקים לצמיחה העבירו לחרדים 0תמיחה כדי לישמור על הכיסא ולימנוע את החקירה המיתבקשת של הצוללות שכבר 15 אלופים חתמו עלייה בעתירה בבגץ....גיב מי אברייק אנשים כאן מסוממים
- 117.תפסיקו להגן עליהם 03/08/2020 10:52הגב לתגובה זותפסיקו להגן עליהם
- 116.הגיע הזמן להגיד את האמת 03/08/2020 10:50הגב לתגובה זוהגיע הזמן להגיד את האמת
- 115.טלטל 03/08/2020 10:35הגב לתגובה זושאינו משתתף בשוק העבודה ברובו ולא משתתף בביטחון המדינה.יותר ויותר חרדים נסמכים על שולחנם של פחות ופחות אזרחים המשרתים בצבא במילואים עובדים ומשלמים מיסים.חייבים לעשות לזה סוף אחרת המדינה הולכת לאבדון!!
- חיים 04/08/2020 16:48הגב לתגובה זותגיד לי איפה מחלקים את הכסף לחרדים אני עושה חזרה בתשובה לפי התגובות פה נראה לי שכולם שם מליונרים אז יאלה אני גם רוצה רק איפה מחלקים משהו יודע
- 114.על טמטום שלך עוד משלמים לך כסף (ל"ת)אלי 03/08/2020 10:34הגב לתגובה זו
- 113.tkuvho11 03/08/2020 10:29הגב לתגובה זושייש ראש ממשלה פושע שעומד מול שופט הכל מיתגמד...מי אתה ביכלל?תבוא תיראה בתא חנויות כבר ניסגרו את התמיכה היו צריכים לתת במרס אפריל כדיי שיהייה תזרים מזומנים ....לא הייה?ניסגרו....כמה חוסר אינטיליגנציה ....
- 112.אורן 03/08/2020 09:48הגב לתגובה זותבדוק כמה כסף באמת הגיע לאנשים ואל תזרוק מספרים כמו ביבי וכץ
- 111.האשם תמיד 03/08/2020 09:33הגב לתגובה זובלייבא חולי קורונה חרדים כדי שאח"כ הדוסיםיהיו חייבים לו והכל על חשבוננו
- לא נבחרתם לכנסת...על מה אתה בוכה? (ל"ת)k 03/08/2020 17:03הגב לתגובה זו
- 110.דרור 03/08/2020 07:59הגב לתגובה זוההנהגה הנוכחית אידה את אמון העם . העומד בראש ואלו שמתחתיו המאיסו עצמם וחבל על הזמן שמתיש ומחליש את החברה ובעיקר את הצעירים .אם ביבי אכן יהודי ציוני ואוהב ישראל הוא חייב לקחת אחריות ולפרוש .
- 109.תקדימים 03/08/2020 04:20הגב לתגובה זועם ישראל מקהל שעור מאלף בסחטנות ופופוליזים ומנצל את הדמוקרטיה עד תום לצרכיו האישיים. בזבזנים סחטנים נמאסתם
- 108.אינטרסים פוליטיים 03/08/2020 00:38הגב לתגובה זועדיף לפוליטיקאי לדאוג לעובדים במגזר הציבור, שהם מאורגנים יותר, ויכולים להיות כוח מאורגן אם בבחירות במרכז הליכוד, ואם בבחירות. וBB מעדיף לתת עוד לחרדים עם המשפחות רבות הילדים (=למרות שהתרומה שלהם לכלכלה פחותה).
- 107.סוכנני תעמולה של ביבי נמאסתם (ל"ת)צביצ 02/08/2020 16:55הגב לתגובה זו
- 106.אלירן 02/08/2020 16:52הגב לתגובה זועוד כתבה קרנפית, שמסיקה שהמפגינים מפגינים סתם וכי ורצים לבקש עוד, כמה קל לקבץ את כל המוחאים להגדרה אחת, בכיינים. איפה הסולידריות איפה האחדות שעליה גדלנו, והאתוס? כנראה כמו אתוס זה נשאר בסיפורי אגדות. אנחנו לא נעלם לכן הימין מהעין השמאל פה כדי לדרוש מדינה יותר טובה ובסטנדרטין של אירופה לא נעלם בדיוק כמו שהערבים לא יעלמו, לא תוכלו לעד להסתכל הצידה בפטרנות ומתוך כח המשטר.
- 105.אבי 02/08/2020 16:31הגב לתגובה זונתן לאנארכיסטים של רוטשילד ותל אביב ליסיניג תיפעולי מלא ...נתן להם כסף מתנה שלמה ...קמים ב11 הולכים למציצים חוזרים נחים קצת אחרי הים ועולים לבלפור לחגוג...תעיף אותם לעבוד יש מלא עבודה שיהיו עסוקים ועייפים ...למה לתת להם שנה שלמה כסף ???
- 104.גילוי נאות: אבישי עובדיה - הבעלים של ביזפורטל (ל"ת)עודד 02/08/2020 16:22הגב לתגובה זו
- 103.בול. ההפגנות סתם ילדותיות. ילדי שמנת. (ל"ת)יהודי 02/08/2020 16:19הגב לתגובה זו
- tkuvho11 03/08/2020 12:58הגב לתגובה זואיין גבול לטימטום!!!!!!!!!!!!
- 102.אינו חושש להביע דעתו (המוצדקת) כנגד התקשורת השמאלנית (ל"ת)כל הכבוד לאבישי 02/08/2020 16:08הגב לתגובה זו
- 101.מר גמיש 02/08/2020 15:56הגב לתגובה זוהשאלה למה ערוצי הטלויזיה מנסים לשכנע אותנו שהמצב גרוע? מה הם מרויחים מזה?
- 100.ההפגנות הם שלאנרכיסטים שאין להם מה לעשות בקיץ ומקבלים מ (ל"ת)משה ראשל"צ 02/08/2020 15:12הגב לתגובה זו
- גלמודים 03/08/2020 04:32הגב לתגובה זומנסים לחקות אחרים אך מאוד רחוקים מהם איכוצית וערכית. בקצור חנונים לבנים שבעים חסרי חיים ומשפחה
- 99.עוד לקקן מבית בלפור (ל"ת)ערן 02/08/2020 15:02הגב לתגובה זו
- 98.חיים 02/08/2020 14:56הגב לתגובה זוכסף לאנשים ולעסקים,בעוד שנה ישחטו אותו למה נתן יותר מדי והביא את המדינה לפשיטת רגל.
- 97.משה 02/08/2020 14:29הגב לתגובה זושלך אין בעיות, כמו עבודה, פרנסה וכו' ....יופי.... תחזיק מעמד!
- 96.יובל נשיא 02/08/2020 13:54הגב לתגובה זואבישי,את ליכודניק שבע כלכלית,שאטום לחלוטין לזעקות הכאב העצום של הדור הצעיר שעתידו הושמד כלכלית !!!!!
- 95.עם ישראל הפשוט רעב 02/08/2020 13:41הגב לתגובה זואנושיות זאת לא מילה גסה
- דב 03/08/2020 08:53הגב לתגובה זוזו מילה נהדרת. אמור לי כמה מאלה העניים ורעבים ללחם משתתפים בהפגנות? למד מההיסטוריה והמחקרים המדעיים המובהקים: רק לעשירים יש זמן להפגנות. רק להם יש אינטרסים מובהקים של רוע. לעניים אין זמן. הם עסוקים "מצאת החמה ועד צאת הנשמה"להביא פרנסה הביתה. המפגינים היום ברחובות אלה מדושני העונג, שרק מחפשים "סיבה למסיבה" להפעל את השלטון באמצעים בלתי חוקיים. העוני הוא התרוץ העלוב של הנבל.
- עם ישראל הפשוט רעב 03/08/2020 11:18לא ימין ולא שמאל , רק אנושיות . גם אני חייב להתפרנס ולכן אין לי זמן להפגין . הממשלה שלי לא רואה את העם שלי . העשירים שלך שמפגינים לפחות צועקים את הצעקה שלי !!!
- 94.דין 02/08/2020 13:37הגב לתגובה זוישר כוח לכותב
- 93.גג 02/08/2020 13:36הגב לתגובה זואתם מחוקים אצלי
- 92.גג 02/08/2020 13:34הגב לתגובה זופשיטת הרגל של המדינה הזו
- 91.כתבה מטעה בדיוק כמו שהאיש ששלח אותך (ל"ת)גג 02/08/2020 13:28הגב לתגובה זו
- 90.לא ממעריצי ביבי 02/08/2020 13:22הגב לתגובה זואתמול ראיינו בערוץ 1 מפגינה שהסבירה שמדינת ישראל גזלה לעם אחר את המדינה והם מפגינים במטרה לפרק את המדינה ולחזיר אותה לבעליה האמיתיים. לא רק שהמפגינים מסביב לא מחו אלא שגם המראיין הביע סימפטיה ותמיכה לקריאה להשמדת המדינה. תפקחו עיניים. אלה האנשים שהביאו כליה על היהודים באירופה.
- גיל 02/08/2020 16:44הגב לתגובה זואפשר היה להרכיב חטיבת קומנדו מובחרת מהאנשים שנמצאים שם כולל טייסת קרב
- דב 03/08/2020 08:57זה לו עושה אותם מוסריים יותר. זה כלל לא מצדיק את רצונם להפיל את השלטון באמצעים לא חוקיים. זה עושה אותם פאתטיים בכל שאינם מקבלים את עמדת הרוב בבחירות. הם/אתם סבורים שאתם צודקים? יש בחירות. תשיגו רוב ותעלו לשלטון זו הדרך בדמוקרטיה, ולא השתוללות ברחובות וזיהומם, והתערטלות של מופקרות, והפרעה לחוק ולסדר.
- דב 03/08/2020 08:47שכמוך. אז מה? נניח שזה נכון, זה עושה אותם צודקים יותר?
- 89.וואלה, סוף סוף מישהו אומר משהו (ל"ת)יוסי 02/08/2020 12:34הגב לתגובה זו
- 88.דברי אלוקים חיים התי (ל"ת)גבריאל שלום 02/08/2020 12:25הגב לתגובה זו
- גג 02/08/2020 13:31הגב לתגובה זוכל עבריין שם כיפה כל רמאי מיד שם כיפה מכרתם את נשמתכם לשטן אלוהים אם אתה שם קיים באמת תעשה כבר סדר אמיתי עכשיו נראה אם יש אלוהים
- 87.דניאל שמו 02/08/2020 11:56הגב לתגובה זוהנפגעים האמיתיים לא נמצאים בהפגנות האלה, פשוט המעמד הגבוה חושב שהוא התערבב עם המעמד הנמוך בין רגע בעזרת הקורונה אוי כמה שקשה לראות ממגדל השן
- אנונימי 04/08/2020 09:22הגב לתגובה זוועל עתיד המדינהכמה נוח לפטור את בילדי שמנת....ונלחמים על פרצופה של המדינה שמיום ליום נראה יותר רע.....
- כמובן לה פמילייה זאת הדוגמא שלך לערכים (ל"ת)ככ 02/08/2020 13:34הגב לתגובה זו
- דב 03/08/2020 08:49ואזרחים אחרים במדינה בדיוק כמוך, ומוסריים לא פחות ממך. ודעתם צריכה להישמע כמו שלך. והפטרוניות שלך מטרידה.
- 86.לא יעזור לכם רק ביבי לבנימין אמר ידיד יהוה ישכן לבטח (ל"ת)הזקן 02/08/2020 11:55הגב לתגובה זו
- הזהר 02/08/2020 13:55הגב לתגובה זוהשם המפורש
- צוללות צוללות צוללות אחר כך נדבר (ל"ת)cc 02/08/2020 13:26הגב לתגובה זו
- דב 03/08/2020 09:03כמה אתה וחבריך מתאימים למחקרים המדעיים, עד כמה הסביבה קובעת את האמונות והערכים ודפוסי ההתנהגות דווקא של האדם המשכיל ובן המעמד הבינוני. הסביבה מעצבת את האישיות, ואנשים מאמינים בקונספירציות, בסיפורי אלף לילה ולילה, בדברים הזויים, ובכל בישין מרעין. וכל זאת מדוע? כי הסביבה קבעה. האם שאלת? האם בדקת? האם אתה יודע? מהנ פתאום! אך אני בטוח שאני צודק.
- 85.ננ 02/08/2020 11:50הגב לתגובה זוהנתניהוס הגיעו
- תום 02/08/2020 13:39הגב לתגובה זווהבוטים האלה יביאו לכם את ביבי בקלפי.
- 84.Dd 02/08/2020 11:47הגב לתגובה זושמעתי עליו מאיזה אוב הוציאו אותך
- 83.מאיפה בדיוק המצאת שמגדיל בזבוזים בכרטיס אשראי.נהפוך הוא (ל"ת)Ff 02/08/2020 11:42הגב לתגובה זו
- 82.אהרן 02/08/2020 11:19הגב לתגובה זוהדבר הכי מרגיז זה אותם מפגינים שמגיעים להפגנות עם גיפים בשווי של מאות אלפי שקלים- ובוכים שאין להם מה לאכול..
- רוב המפגינים דשנים מטוב שמאלנים שהשטלתו על ההפגנות (ל"ת)שלמה 02/08/2020 12:05הגב לתגובה זו
- 81.אבי 02/08/2020 11:13הגב לתגובה זואתה עלוב נפש סוציומט נבזה
- 80.נירו בן דוד 02/08/2020 11:04הגב לתגובה זולנתניהו יש שותפים טבעיים ..שותפים לקבלת תקציבים מהמדינה תמורת הבטחת שלטונו אנחנו החילוניים הפראיירם נושאים את כל הנטל כל שנה ..כל השנה ..גם בשירות הצבאי וגם בתשלום מיסים עד מתי ? האלונקה כבר מכאיבה .....נמאס להחזיק בטלנים באופן קבוע על האלונקה ...תמורת מנהל גרוע ...
- אתה כנראה מעדיף שותפים תומכי חמס ושונאי יהדות ולא אחיך (ל"ת)שלמה 02/08/2020 12:09הגב לתגובה זו
- האתר הזה 02/08/2020 13:50לחרדי יותר ויותר
- 79.בגלל הקורנה אנחנו משתמשים באשראי אתה דביל (ל"ת)אור 02/08/2020 10:58הגב לתגובה זו
- 78.יוני 02/08/2020 10:55הגב לתגובה זוילדים בני 20 שמתלוננים על פרנסה??? שילכו תעבוד כשליחים, מלצרים או אלף עבודות אחרות שיש להם ביקוש!! המדינה מחלקת כמויות לא נורמליות של כסף ויש אנשים שעדיין צועקים. מישהו פה השתגע...
- 77.אבישי היקר אתה ככ צודק! אני בעוונותיי גרה בצפון תל 02/08/2020 10:45הגב לתגובה זואבישי היקר אתה ככ צודק! אני בעוונותיי גרה בצפון תל אביב. ביום שישי האחרון קנו פה בקניון רמת אביב בחנות שלא אזכיר את שמה, חנות ביגוד יוקרתית, בסכום של 40 אלפי שקלים!!!! ביום אחד, קצר. פדיון של כמליון שח בחודש, בחנות אחת. אז לא, המצב רחוק מלהיות קטסטרופה ובכל זאת מתבכיינים. העיקריים הם המגזר הציבורי שתופח ותופח ללא הבחנה כבר ממשלות רבות כי אף אחד לא רוצה ולא מוכן לטפל בבעיה הענקית הזאת שקמה עלינו, הלוואי והזמן המאתגר הזה היה מזמן את קברניטי המשק לטפל בבעיות מבניות גדולות
- חוז 03/08/2020 10:16הגב לתגובה זוהמגזר הציבורי המפונים. שופטים קצינים בדימוס עם יותר מ 10 מליון שקל פנסיה תקציבית
- HAKY1 02/08/2020 11:20הגב לתגובה זוכשלא מבינים ואין את מי להאשים אנחנו רגילים להשמיץ מגזרים : דתיים ערבים: ימניים או מגזר ציבורי. אם איכנם מבינים מי אלו העובדים שמרוויחים כ 7000 ש,ח לחודש לאחר 20 שנות עבודה אז תשמיצו אחרים.
- 76.איציק 02/08/2020 10:45הגב לתגובה זומשתפת פעולה בהעצמת הבכיינות וההפגנות שברובם המכריע פוליטיות
- 75.משלם מיסים 02/08/2020 10:42הגב לתגובה זועליה בשימוש בכרטיסי אשראי יכולה להיות בגלל חוק המזומן ו/או הזמנת מוצרים בטלפון/אינטרנט. יש הרבה אנשים שלא מופיעים כ"מובטלים" למרות שאין להם עבודה והם מחפשים, הם פשוט לא זכאים לדמי אבטלה מכל מיני סיבות מצערות ולכן לא מדווחים ככאלה, והרשימה עוד ארוכה.
- 74.אבישי עובדיה פשוט אדם מנותק ואינו מבין את המתרחש (ל"ת)בושה 02/08/2020 10:39הגב לתגובה זו
- 73.ישראלי 02/08/2020 10:32הגב לתגובה זורוב העם ממושמע ומשתף פעולה במאבק בקורונה. רוצה בטובתה של מדינת ישראל. הבעיה שיש קבוצת אינטרסים מהממסד המשפטי והתקשורת המימסדית בישראל שמנצל את המצב הקשה למטרות פוליטיות ואינטרסים צרים שלו. לדוגמא התיקשורת המימסדית לא אוהבת את מדיניות הממשלה לפתוח את שוק התיקשורת כי זה פודע במונופול שלהם אז הם מנסים בכל דרך להפיל את השילטון גם אם תהרס המדינה
- 72.גזית אג"ח י"ד מתאוששת מהרה אימון המערכת הפיננסית קץ MAN (ל"ת)כצמן זה אתם 02/08/2020 10:18הגב לתגובה זו
- 71.יאיר לפיד 02/08/2020 10:16הגב לתגובה זוכמה אתה צודק רוצים כסף בחינם זהו יאיר לפיד הכושל מדרבן אותם גם ככה מעולם הם לא עבדו תל אביבים שמאלנים
- 70.יויו 02/08/2020 10:15הגב לתגובה זוהכתב בשירות דף המסרים בבלפור
- 69.עם 02/08/2020 10:14הגב לתגובה זוהמחאה היא נגד רודפי הבצע שגם בשעת משבר מחפשים איך להרוויח מכך פוליטית וכלכלית.
- 68.בכיינים (ל"ת)יאיר לפיד 02/08/2020 10:13הגב לתגובה זו
- 67.קרבן קץ הגאולה 02/08/2020 10:10הגב לתגובה זולבבך אינו ערל
- 66.קרבן קץ הגאולה 02/08/2020 10:09הגב לתגובה זווהבל פיו
- 65.אלום 02/08/2020 10:03הגב לתגובה זוהכתב הגדיר בצורה מעולה את המציאות שלנו
- 64.כמו ביביסט ממוצע אתה עוסק בגניבת דעת 02/08/2020 10:03הגב לתגובה זוכמו ביביסט ממוצע אתה עוסק בגניבת דעת
- 63.כתב יקר, צא מהחושך שלך - אתה לוקה בעיוורון ! העם ל 02/08/2020 10:01הגב לתגובה זוכתב יקר, צא מהחושך שלך - אתה לוקה בעיוורון ! העם לא רוצה ראש ממשלה עם כתבי אישום (גם ביבי לא רצה את אולמרט).
- טלי 02/08/2020 10:56הגב לתגובה זוהוא צוק, הבכיינות הכלכלית לא במקום הטענות הפוליטיות כן במקום
- 62.אנונימי 02/08/2020 09:58הגב לתגובה זושנוח למישהו אז נתונים של הל"מס.ושנוח פחות אז נתונים של לשכת התעסוקה.וביטוח לאומי.תסתובב ברחובות ותסתכל בקריסה של העמותות שאת העזרה שלהם צריכה המדינה לבצע ולא מהתקופה הזאת
- 61.האמת כואבת 02/08/2020 09:58הגב לתגובה זולא משנה איך דנים בזה הם אמנם עניים אבל מעיקים.
- דב 03/08/2020 09:11הגב לתגובה זוצפון תל-אביב היא נטל גדול הרבה יותר. של נעליך מעל רגליך. אוי לא הבנת את המשפט. עבור בורים שכמותכם - עברית שפה קשה.
- שלמה 02/08/2020 12:20הגב לתגובה זובזכות התורה יש עם יהודי בלי זה כבר מזמן היינו מתבוללים ונעלמים בין הגוים
- אתה מוכיח שהכתב צודק - ההפגנה פוליטית לא כלכלית (ל"ת)טלי 02/08/2020 10:56הגב לתגובה זו
- 60.אלי 02/08/2020 09:52הגב לתגובה זוהלוואות יש להחזיר כך שהעזרה היא יותר קטנה ממה שביבי מספר לנו..
- 59.כל מילה בסלע (ל"ת)אלי 02/08/2020 09:48הגב לתגובה זו
- 58.עמיר 02/08/2020 09:47הגב לתגובה זואיזה ניתוק!!!
- 57.יניב 02/08/2020 09:47הגב לתגובה זו2. בגלל שהמדינה הוציאה (תאורטית אגב) 7% מהתוצר, אתה מסיק מזה שזה מספיק או מכובד ???
- 56.יניב 02/08/2020 09:46הגב לתגובה זו2. בגלל שהמדינה הוציאה (תאורטית אגב) 7% מהתוצר, אתה מסיק מזה שזה מספיק או מכובד ???
- 55.אז הנה עוד ליכודניק מעריץ שוק חופשי קיצוני (ל"ת)ששי 02/08/2020 09:42הגב לתגובה זו
- 54.אנונימי 02/08/2020 09:41הגב לתגובה זוהדברים הכתובים אינם נכוניםהאם הממשלה צריכה כעת לפטר, ממש לא?הממשלה מצמצמת באופן משמעותי את היקף העסקת עובדי המדינה בכך שלא מאפשרת ביצוע שעות נוספות ,מצמצמת סוכנויות וכמובן בהמון נסיעות חשמל ואנרגיה בכל שעובדים מהבית ומצביעים ישיבות באמצעים דיגיטלי עםלדעתי החסכון מכך הוא מאות מליונים אם לא מעבר לכך.
- חוז 03/08/2020 10:25הגב לתגובה זועשרות אלפי עובדים מיותרים לשלם הפנסיות תקציביות בשווי מיליונים שלעולם מישהו במגזר הפרטי לא יוכל לצבור. קצינים בכירים יוצאים לפנסיה בגיל 45 ומקבלים פנסיה כפולה מהקופה הציבורית בגובים שמסדרים להם . 700 אלף עובדי מדינה עם 30 אלף מנהלים! שמקבלים יותר מ 30 אלף שקל בחודש!מיאם היו מלחיצים להם 10 אחוז בשכר היה מתפנה 50 מליארד כדי לעודד עסקים קטנים. כמו שעשו באורוגואי שם הפחיתו 20 אחוז. כאן ? לעולם זה לא יקרה כי החתולים השמנים של המגזר הציבורי מחליטים!
- 53.הכתב-עוד ביביסט מושח 02/08/2020 09:40הגב לתגובה זוההתחייבויות נשארו. מצב המשק בכי רע ולא רואים משרות באופק,בטח לא משרות שיכסו את ההתחייבויות שנשארו ללא שינוי. ביבי הנוכל ילך לפי נתוני החמס שהם סביב 10% ולא לפי האבטלה האמיתית שהיא מעל 20%, ויפסיק את האבטלה לכולם ביום אחד בהיר ומאוד בקרוב.העיקר שיקר שיש אבטלה לעוד שנה. נוכל הביתה.
- 52.יעקב 02/08/2020 09:39הגב לתגובה זוכתבה מצויינת
- 51.שירה(כ. שמריהו) 02/08/2020 09:38הגב לתגובה זויאללה לך הביתה ביבי.
- 50.שלומי 02/08/2020 09:38הגב לתגובה זורק מיעוט קטן באמת אין לא אוכל במקרר השאר הכל בלוף בכיל בית אב יש 2 מכוניות יש חסכונות הרויחו עשרות אלפי שקלים חברים הכל פוליטי מנסים להפיל ממשלה נבחרת לא הולך להם בקלפי מנסים לרכוב על הקרונה לא ילך להם כל ההפגנות שבם עושים במימון אהוד ברק זה שברח באסון צהילים ובגד באישתו נאווה לא לשכוח
- 49.רוני 02/08/2020 09:37הגב לתגובה זואנשים מקבלים חלת וחא מוכנים לעבוד. חופי הים מפוצצים באנשים. הקניונים מלאים בקונים שיו אים מהחניות עם שקיות מלאות.. יש גם את העניין של חוסר התנהלות כלכלית נכונה. עד לפני הקורונה אנשים בזבזו את כל כספם ולא חסכו כסף ועכשיו הם מתבכיינים...פשוט בושה.
- כ 02/08/2020 11:46הגב לתגובה זוהקורונה בתפוסה מלאה
- 48.רון 02/08/2020 09:37הגב לתגובה זומיליון איש ליתר דיוק. הפער בין האזרחים הוא זה שמוביל "להתבכיינות". מספיק 20% מהאוכלוסיה שנפגעה באמת ומתבכיינת, וכבר קיבלת מיליון איש.
- 47.שוב אבישי עובדיה מחפש כותרות, לא משנה המהות (ל"ת)אלי 02/08/2020 09:34הגב לתגובה זו
- 46.אילן 02/08/2020 09:33הגב לתגובה זוהעליה בצריכה נובעת בעיקר כי היינו חודשיים בסגר והאזרחים עכשיו משלימים את החסר. מיליון מובטלים לא יכולים לצרוך.
- 45.יש ר א לי 02/08/2020 09:28הגב לתגובה זוזו מחאה עממית רבת גוונים. כל אחד מגיע מסיבתו הוא, למשל: 1. נאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה. 2. פרשת הצוללות חייבת להיחקר. 3. כשלון בניהול המאבק בקורונה. 4. חוסר התחשבות בעצמאים/ בצעירים. 5. בזבוז כספי הציבור משיקולים פוליטיים ולא ענייניים. 6. מי שהצהיר שראש ממשלה לא צריך לכהן יותר מ 2 קדנציות, (ביבי הצהיר) שיעמוד במילתו. 7. מי שטען שחשוד בפלילים לא יכול לכהן כראש ממשלה ושיתכן ששיקוליו ממניעים אישיים ולא לטובת המדינה (ביבי טען כנגד אולמרט), שיפנה את מקומו וילך לעסוק במשפטו, אם יזוכה יוכל לחזור. 8. ממשלה מנופחת עם 52 שרים וסגני שרים, בזבוז כספי הציבור.... ויש עוד, אסתפק בזה. לסיכום: מפגינים אנשים מכל הקשת הפוליטית, כל אחד וסיבתו הוא.
- 44.מאיר 02/08/2020 09:28הגב לתגובה זומאז זעקת שני הביריונים סה מפוקס וזה מהאופטיקה איבגתי אימון במןבילי המחאה בהתעלם מהפוליטיקה שמאחוריה. הרבה עלוקות מתרריי ים ומי שאין לו באמת לא תיראו אותו ברחובות ולא בטיוי.
- 43.וצריך לציין 02/08/2020 09:24הגב לתגובה זוכשצריך לבקר את הממשלה,הוא טוב מאוד יודע לבקר התנהלות כלכלית זו או אחרת.המחאה הזו היא של ציבור צעיר די טיפש(אנארכיסטים בגרוש),די שבע,מבתים עשירים,ולא משקף את האנשים שבאמת אין להם,כמו אנשי הפריפרייה,קשישים,ניצולי שואה,ועוד ועוד...הם לא שם!!!
- 42.לא ידעתי שעשית תואר בכלכלה. אז לידיעתך - כל האינדי 02/08/2020 09:21הגב לתגובה זולא ידעתי שעשית תואר בכלכלה. אז לידיעתך - כל האינדיקטורים הכלכליים מעידים על מיתון תלול. לא שזה יעצור ממך ללקק לקיסר את התחת.
- 41.ברוב המקרים המענקים מיטיבים עם העסקים. יש אולי לשפ 02/08/2020 09:20הגב לתגובה זוברוב המקרים המענקים מיטיבים עם העסקים. יש אולי לשפר נקודתית בענפים מסויימים. אבל הרוב לא הפסידו או הפסידו מועט. זאת מגיפה עולמית אז ברור שגם יש מפסידים. בסה לא אשמה אף ממשלה. מכיר עצמאיים שקיבלו מאות אלפי שקלים סתם. מכיר רשתות שקיבלו עד 100 מליון!!! הזוי. והיה הזדמנות עכשיו לתקן עיוותים בפנסיות הקבע ולצמצם עובדי מדינה אבל ביבי הפחדן נירתע
- 40.לאבישי היקר 02/08/2020 09:20הגב לתגובה זואלה היהודים!,שום דבר לא מרוצים.העיקר:לא לפרגן לאחר,שזו תכונה יהודית ידועה.נותנים לאנארכיסטים כסף,לא מרוצים,רוצים עוד.
- 39.רונית 02/08/2020 09:20הגב לתגובה זוברור שלרוב המפגינים אין בעיות כלכליות - זו הפגנת שנאה של השמאל שבא כרגיל להתסיס לפלג ולזרוע הרס
- 38.סוחר בדימוס 02/08/2020 09:19הגב לתגובה זובכל מקרה הוא לא נכשל, נהפוך הוא. הוא חילק מספיק.
- 37.רון77 02/08/2020 09:16הגב לתגובה זוומזומן, הרי אם הכל היה טוב התמג לא היה יורד כאן ב 15%, אלא עולה 3% כרגיל.
- 36.הכותב צודק, יש פה הגזמה \ חלק מקבלים כסף שלא צריכים. (ל"ת)דון 02/08/2020 09:13הגב לתגובה זו
- 35.א 02/08/2020 09:06הגב לתגובה זוהדף כל דקה עושה ריפרש אוטומטי עוד הרבה לפני שמסיימים לקרוא את הכתבה ואז צריך להתחיל לחפש איפה עצרנו
- 34.כתב ליצן 02/08/2020 09:05הגב לתגובה זוכל התמיכה מתרכזת במגזר שלא תורם ולא נפגע - החרדים. במקום שיעבירו תמיכה למגזרים שנפגעו כמו מסעדות אומנים ומגזר התיירות, כל התמיכה הולכת לחרדים שממשיכים להתבטל ולהעיק על הקופה. המחאה צודקת רק חבל שלא מבינים שהבעיה הנה התמיכה של ביבי והליכוד בחרדים שהורסים את המדינה
- אתה עוד שונא ישראל קטן ןעלוב (ל"ת)שלמה 02/08/2020 12:22הגב לתגובה זו
- 33.יפה מאד ! (ל"ת)נחמן 02/08/2020 09:04הגב לתגובה זו
- 32.רוני 02/08/2020 09:01הגב לתגובה זוסתם משועממים שכנראה קבלו כסף כדי לפגוע בביביצלא יעזור להם הלכוד לוקח בגדול
- 31.כן זה נכון שבאפריקה עוזרים פחות וזה נכון שיש כאלו 02/08/2020 09:01הגב לתגובה זוכן זה נכון שבאפריקה עוזרים פחות וזה נכון שיש כאלו שמדווחים בשחור ומייללים אבל נראה לי הזוי שזה הניתוח שמופיע באתר רציני .
- 30.כתב שלא מבין - לציבור שכן מבין (ל"ת)רמי 02/08/2020 08:57הגב לתגובה זו
- הכתב מבין מאוד...הציבור דפוק (ל"ת)שלומי 02/08/2020 09:38הגב לתגובה זו
- 29.יוני 02/08/2020 08:55הגב לתגובה זובגלל חוק המזומן .... שאתה מתעלם מממנו לחלוטין משום מה ...אם אי אפשר לעשות עסקאות במזומן במעל 5000 אז ברור שהעסקאות בכרטיסי אשראי יעלו ....
- ליוני 02/08/2020 09:52הגב לתגובה זויוני יוק המזומן קודם כל מעל 11 אלף ולא 5000 ח כמו שציינת שני אם הבזבוזים הם מעל 11 אתף והם אלו שהגדילו את החיובים בכרטיס במשק זה אומר שאנשים מבזבזים סת ולא על אוכל כמו שהכתב ציין. לפי דעתי היית מריך לשתוק ולא להתפלצן... יום טוב
- שטויות (ל"ת)דודו 02/08/2020 09:44הגב לתגובה זו
- שאול 02/08/2020 09:16הגב לתגובה זואנשים איבדו תיקווה בממשלה ובשליט . בחוסר כל עושים הכל כדי לשרוד , ככל שעובר הזמן נעשה יותר גרוע . התעוררו .
- 28.צופה 02/08/2020 08:52הגב לתגובה זוהבכיינים לא מתבכיינים על מצבם הכלכלי, הטענה היחדיה שלהם היא שביבי בשלטון. אחרי ההפגנות הם חוזרים בג'יפים לבתים המטופחים שלהם
- 27.שקל חזק 02/08/2020 08:50הגב לתגובה זואין לכם מושג מה באמת קורה ...חכו שהמדינה תיצתרך לההחזיר את ההלוואות שנתניהו לקח ..לעוד 30 עד מאה שנה....הוא לא הייה .....גם אנייי
- לרון 02/08/2020 09:05הגב לתגובה זוכתיב,"תצטרך"
- 26.אז למה הבורסה משקפת מצב של מיתון קשה כבר עשור (ל"ת)מצב הבורסה 02/08/2020 08:50הגב לתגובה זו
- לרון 02/08/2020 09:07הגב לתגובה זוהנמצאת בסטגפלציה 25 שנים,המיתון אינו מורגש בחיי היום יום!היפנים חסכנים והישראלים ג"כ ילמדו לא להסתער על כל דבר ומוצר
- 25.מסכים עם הרוב (ל"ת)אהבתי 02/08/2020 08:50הגב לתגובה זו
- 24.סוף סוף מישהו שאומר את האמת ושכח לציין שזה בזכות ביבי (ל"ת)קורא קבוע 02/08/2020 08:50הגב לתגובה זו
- 23.דן 02/08/2020 08:50הגב לתגובה זוכולם מחפשים אשמים , מי האשם במצב ? מר ישראלי , התנהג בעשור האחרון לפחות על ה"קצה" , נהג לקחת משכנתא מקסימלית על קצה גבול יכולתו כשאמר : יהיה בסדר כולם עושים ונוהגים כך .......לקח הלוואות בלי הכרה לנפוש בחו"ל , לרכוש רכב חדש ( רק חדש ) , להחליף את הרהיטים ....בקיצור כל הלוואה שהוצע לו לקח ......כאשר מה שהנחה אותו זה המשפט הנדוש "חיים פעם אחת" .......הממה , שכח מר ישראלי שאנחנו לא זבובים שחיים כ 24 שעות .....אם כך היה , זה היה נכון לקחת כל הלוואה / משכנתא בכל סדר גודל ......שכח מר ישראלי שתוחלת החיים היא כ 80 ( עד 120 ) וכדי לחיות "פעם אחת" בצורה רגועה ומושכלת , יש לנהוג באחריות ולהתייחס לחיים כריצת מרתון ולא כריצת 50 מ' . אז עכשיו מאשימים את המדינה , כל מה שזז ובעצם האשם העיקרי הוא מר ישראלי . דעתי בלבד ומאחל הצלחה מכל הלב לכל עם ישראל שמצוי במצוקה לא פשוטה .
- לרון 02/08/2020 09:11הגב לתגובה זולעת צרה ,משל הנמלה והחרגול, וחיו על מה שיש,היום חיים מהלוואות ועל מה שאין!
- 22.יוסי 02/08/2020 08:49הגב לתגובה זוהמדינה מוציאה כסף, אבל למי? קצבאות לאברכים? צריך לתת את כל התמיכה רק למי שעבד, שילם מס, וסגר את העסק בפקודת הממשלה. זהו. לא לאברכים, לא לילדים, לא לזקנים, לא לנכים, לא קשורים לקורונה
- שלומי 02/08/2020 13:25הגב לתגובה זוורמת אביב ובכל המקומות שרוב הכסף של המדינה הולך בבני ברק כמעט כולם בקו העוני מרצון
- אבי 02/08/2020 09:33הגב לתגובה זוהגרמנים לפני השואה: לא לאברכים, לא לילדים, לא לזקנים, לא לנכים. בסוף הם הרגו את כולם. זהירות, ההסיטוריה חוזרת.
- 21.רוב המפגינים מסוממים (ל"ת)משה 02/08/2020 08:49הגב לתגובה זו
- 20.מסכים עם הכותב (ל"ת)תום 02/08/2020 08:48הגב לתגובה זו
- 19.חי על הקצה 02/08/2020 08:47הגב לתגובה זואולי כי נגמר לנו המזומן ואין ברירה אלא לפרוס תשלומים באשראי?
- 18.כתבה מעניינת.עם הרבה הגיון!! (ל"ת)כלכלן צפוני 02/08/2020 08:46הגב לתגובה זו
- 17.אדון לוי מתל אביב 02/08/2020 08:44הגב לתגובה זובתי האב כבר מזמן עברו לאכול את החסכונות, קרנות ההשתלמות והכסף בשמרו צד ללימודים לילדים!! אנחנו מגדלים כאן דור עני. אתם לא מבינים את הנקודה הפשוטה הזאת? ספרו זאת לגברת כהן מחדרה שאומרים עליה שהיא מתבכיינת.
- 16.קצבת זקנה 02/08/2020 08:43הגב לתגובה זוביבי אוהב לתת הכל במשורה למקבלי הבטחת הכנסה הוא הגדיל את התשלום זה יצא לו חסכוני במקום להגדיל קצבה לכולם. כעת נוצר מצב שמקבלי הבטחת הכנסה חיים יותר טוב מעובד מדינה מתחיל הם פטורים מארנונה מקבלים הנחה בתרופות וחשמל מותר להם להחזיק מכונית ומותר להם גם לעבוד אז למה לתת להם עוד ועוד כשמי שמרויח שכר מינימום ומשלם ארנונה כרגיל נשאר לו פחות כסף לחיות גם זה מעוות והבעיה שזה קל לביבי הוא מוציא פחות . מנוול נשאר מנוול
- חוז 02/08/2020 09:55הגב לתגובה זויש 700 אלף עובדי מדינה 350 אלף מיותרים
- 15.רוי 02/08/2020 08:39הגב לתגובה זוהקורונה והסגר הם רק תרוץ לסיבה האמיתית.
- 14.נכון 02/08/2020 08:38הגב לתגובה זוהציבורי. קומץ מרויח היטב הם המנהלים והסגנים והמנכלים. השאר גם אם יש להם שני תארים עובדים על תקן פשוט משכורות נמוכות מאוד וכעת גם גוזלים מהם את המעט כמו קייטנות לילדים .מנסים גם לפגוע בשכרם בכל מיני טריקים בחסות הקורונה לעבוד פחות ולשלם פחות. האם אין להם משכנתא וילדים ומה עם הפנסיה שהועברה לשוק המניות . למה אף אחד לא כותב על השקר של ועדת בכר שעזרה לממשלה להתנער מחובותיה באגח. ביבי השקרן טען שבשוק המניות ירויחו יותר ואז העלה מס והרס את השוק סופית וכעת גם מורידים מס רכישה לדירה שניה!!!! כדאי גם לכתוב על אנשים שעבדו מעל 40 שנה רצוף בשירות הציבורי ויוצאים עם פנסיה של 7000 שח עם דחיית היציאה לפנסיה. סתם להיטפל לאנשים ולנצל אותם זה אופייני למדינת ישראל הרעה עם אנשים צרי עין מפונקים ובהמות
- 13.כל מילה נכונה. כתבה יפה ולעיניין. לצערי...ח**א של ממשלה (ל"ת)אבי 02/08/2020 08:34הגב לתגובה זו
- 12.אנונימי 02/08/2020 08:33הגב לתגובה זוכמות העסקים שקיבלו סכומים לא פרופורציונאלים ענקית.
- 11.זה עיתונאי או דובר של המושחת מבלפור ? (ל"ת)עמי 02/08/2020 08:30הגב לתגובה זו
- 10.צדק 02/08/2020 08:29הגב לתגובה זוכחלון לא תיפקד: שי באבד לא תיפקד: רוני חזקיהו לא תיפקד: שאול מרידור לא תיפקד: כל אלה צריכים ללכת הביתה, רובם כבר הבינו את זה בדרך כלשהי
- 9.אין כלום כי לא היה כלום אמר ראש כנופיית הפשע (ל"ת)כותב 02/08/2020 08:28הגב לתגובה זו
- 8.אזרח 02/08/2020 08:28הגב לתגובה זומאוד קל לרדת על המגזר הציבורי ,זה שעובד ומשרת ציבור גם בימי חירום, כולל אחיות ורופאים ועובדי תשתיות כדי שהמדינה תתפקדאתה לא שונה מרה"מ , מסית !!!ובתקופה כזו זה מאוד קל, דמגוגיה בגרוש
- חיים 02/08/2020 13:25הגב לתגובה זועובדי המגזר הציבורי הם הנטל הגדול ביותר על התקציב.צריך קיצוץ עמוקקקקקק
- חוז 02/08/2020 09:57הגב לתגובה זוככה זה במגזר הפרטי אבל אפ פעם לא במגזר הציבורי. לפחות שיורידו 10 אחוז במשכורות ויתנו 50 מליארד שקל מזה לתמיכה במי שמשלם להם את המשכורת שזה המגזר הפרטי הקורס
- 7.דן 02/08/2020 08:28הגב לתגובה זוהעלייה באשראי לא מראה בהכרח עליה בצריכה אלא תחליף לצריכה במזומן שהוא לאור המשבר ירד.
- 6.יעקב 02/08/2020 08:24הגב לתגובה זוכל אחד מדבר בשם כולם אדון כתב אתה חא יודע כלוםםםם כמו כל התקשורת .אתם שורש הרע כאן בישראל אתם תקשטרת עוינת והורסת ולא אחראית
- 5.אבישי עובגיה אינך מבין כלל מאיפה באה המחאה. כשאנשי 02/08/2020 08:24הגב לתגובה זואבישי עובגיה אינך מבין כלל מאיפה באה המחאה. כשאנשים יוצאים הכל הארץ כנראה שיש מניע עמוק עותר ממה שאתה העלית במאמרל
- 4.שמאלנים קטנים אוהבים כסף חינם ועל הדרך מפגן שנאה לביבי. (ל"ת)יעקב 02/08/2020 08:22הגב לתגובה זו
- אסף 02/08/2020 09:10הגב לתגובה זובקיצור, לא צריך לשנוא אותו אלא להחליף אותו מה שכן, הוא די הרוויח ביושר את מה שהעם חש כלפיו וזו בחילה עמוקה לכל הפחות
- 3.אמיר 02/08/2020 08:22הגב לתגובה זוזו סיבת ההפגנות ולא איל חילקו את המענקים
- 2.דני 02/08/2020 08:22הגב לתגובה זוהסחטנות הפוליטית ניצחה את החלוקה לנפגעים כלכלית מהקורונה
- 1.אנשים רעבים מאות אלפים ממגזרים ספציפיים אז אתה רוצ 02/08/2020 08:22הגב לתגובה זואנשים רעבים מאות אלפים ממגזרים ספציפיים אז אתה רוצה להכניס מגזר ציבורי שרובו משתכר שכר נמוך !! למה??
- מסכים עם כל מילה אבישי ישר כח לחלק את העוגה מחדש (ל"ת)ביטון אלי 02/08/2020 09:11הגב לתגובה זו
- תגובה (ל"ת)ביטון אלי 02/08/2020 09:09הגב לתגובה זו