נתניהו צודק, הכלכלה שלנו טובה - מה אתם חושבים? סקר גולשים

בלי קשר לימין או שמאל; בלי קשר למחנות - אנטי ביבי מול תומכי ביבי; בלי קשר להאשמות ולמשפטים שבדרך; המצב הכלכלי שלנו יחסית טוב; הכלכלה מתאוששת בזכות החיסונים, הבורסה חזקה, הדוחות טובים - היכנסו לתוצאות הסקר
 | 

המון שגיאות נעשו במהלך משבר הקורונה. הממשלה טעתה בלי סוף, אבל כמו במשחק כדורגל, התוצאה נקבעת בשריקת הסיום. המשחק עדיין לא נגמר, אבל ביבי הבקיע כמה שערים ואנחנו מנצחים את הקורונה. אז נכון שבדרך נתנו כסף לחל"תניקים (עד יוני) ולא נתנו להם שום מוטיבציה לחזור לעבוד. נכון שבדרך מערכת החינוך לא תפקדה והילדים הפסידו חומר רב (למרות ששר החינוך גלנט חושב שמגיע לו ציון 90), ועדיין - ישראל היא המובילה בשיעור החיסונים, ישראל היא מהראשונות לצאת מהסגר, ישראל גם הגיעה למשבר במצב יחסית טוב ולכן למרות הגירעון הגדול (כ-12% מהתמ"ג בשנה) ולמרות האבטלה הגבוהה (מעל 18%), אנחנו יחסית לעולם במצב טוב. מעבר לכך- המצב משתפר. הציפיות הן שבסוף השנה נרד לגירעון של מתחת ל-9% מהתמ"ג (קצב שנתי) והאבטלה תרד מתחת ל-8%. 

חוץ מזה, הפירמות הנסחרות בבורסה, לרבות הבנקים פרסמו עד כה תוצאות טובות. האנשים שלא עובדים מקבלים אבטלה או "דמי חל"ת" ותוכנית המענקים שהיתה אומנם מאוד עקומה ותלויה בפרמטרים לא רלבנטיים (יש רבים שקיבלו כספים בלי שנפגעו) בכל זאת עזרה לרוב העסקים. יש תחומים שלמים שקרסו - סוכני תיירות, מסעדות, בתי קפה. אבל כשמסתכלים על המכלול ובהינתן השיפור הצפוי, מצבם של רוב העסקים הוא סביר. זאת לא דעה. זה המצב, למרות שקשה להתווכח מול מי שאיבד את עבודתו ואין לו לאן לחזור.

אנחנו משתדלים שלא להיכנס לפוליטיקה, לימין ושמאל, לכן ביבי, לא ביבי. אנחנו בוחנים את הנתונים הכלכליים היחסיים. זה הרי ברור שהקורונה השפיעה לרעה, אבל הכל יחסי. ביחס לעולם מצבנו טוב. מה אתם חושבים? מוזמנים להצביע בסקר.

תגובות לכתבה(115):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    כל הבעיה לפי מה מודדים.
    מריק 13/03/2021 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלכלה בהחלט חזקה בישראל אבל לא של האזרחים אלא של המדינה. כלכלה של מדינה צריכה להימדד לפי השיכבה החלשה ביותר ולא לפי כמה ג'ובות יש בקופת המדינה או דירוגי האשראי. בכללי מצב כלכלת אזרחי ישראל עמוק בבוץ.
    סגור
  • 81.
    מנהל סחיט ו...גרוע מחליפים ב..קלפי (ל"ת)
    דוד משה 10/03/2021 11:30
    הגב לתגובה זו
    2 31
    סגור
  • 80.
    תמונה של לפיד למה אתם צריכים לתקוע לנו אותה בפרצוף
    איצקו 10/03/2021 11:04
    הגב לתגובה זו
    30 1
    להעיף
    סגור
  • 79.
    נתונים בינלאומיים לגבי ישראל
    א 10/03/2021 11:03
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כיוון שכולם מדברים מפוזיציה, צריך לבדוק נתונים של גופים ומדדים בינלאומיים בכדי להעריך כמה טוב מצבנו: 1) במדד העוצמה העולמי, ישראל מדורגת במקום השמיני בעולם! 2)במדד האושר העולמי, ישראל נמצאת במקום ה-11 בעולם, מתוך 156 מדינות! 3)במדד בלומברג לרפואה, ישראל מדורגת במקום השישי בעולם! כן, כן, כולל אותה "זקנה במסדרון" 4)במדד בלומברג להתמודדות בקורונה, רפואית וכלכלית, ישראל נמצאת במקום החמישי בעולם! 5) כל שלוש חברות דרוג האשראי, אישררו את דרוג האשראי של ישראל, הגבוה מאז הקמת המדינה, למרות משבר הקורונה! מעט מאוד מדינות בעולם הגיעו לכאלה הישגים, אבל לך תשכנע חמוצים מהשמאל שזה אכן המצב...
    סגור
  • 78.
    כל הרק לא עוד לא הבנתם? לא רוצים בולשביקים סוציאליסטים
    אלי 10/03/2021 10:33
    הגב לתגובה זו
    29 0
    ומתעמרים במשקיעים, מי שרוצה שוק חופשי וללא "עונשים" יודע באיזה צד להיות.
    סגור
  • טען עוד
  • 77.
    לפי התוצאות של הסקר
    דחליל 10/03/2021 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 45
    האתר הזה שורץ טמבלים או שקרנים או שניהם.
    סגור
  • 76.
    עם של כפויי-טובה. בלי ביבי היו כאן פי-10 מתים (ל"ת)
    יאיר 5 חיסונים 10/03/2021 09:47
    הגב לתגובה זו
    34 3
    סגור
  • 75.
    כלכלת ישראל
    יעקב 10/03/2021 09:33
    הגב לתגובה זו
    44 2
    ביבי מנהל את הכלכלה מצויין יחסית לשאר המדינות .
    סגור
  • 74.
    ביבי הוא ראש הממשלה הבא!!,על אפכם וחמתכם!!! (ל"ת)
    ולמרות הכל... 10/03/2021 09:29
    הגב לתגובה זו
    29 3
    סגור
  • 73.
    כל הכבוד
    ג'ק 10/03/2021 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 50
    אנחנו חושבים שגם אם ראש הממשלה הוא הכי מוצלח והכי הכי הכי הוא לא צריך לכהן יותר משתי קדנציות .
    סגור
  • 72.
    התבהמות טוטאלית גם לכאן הגיעו הבהמות הימניות ביזפורטל
    Vv 10/03/2021 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 23
    אתם מתדרדרים לתהום הנשייה יחד עם הבוטים של הליכוד
    סגור
  • 71.
    בכל יום ויום ביבי מבצע במדינה פיגוע
    אסון ההתחרדות 10/03/2021 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 36
    השכלתי, חברתי וכלכלי באמצעות ביזבוז מיליארדים על הפצת אפידמיית ההתחרדות שפירושה בערות, נחשלות, פיגור וניוון.
    סגור
  • 70.
    המושג הכי חשוב בכלכלה
    אנונימי 10/03/2021 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 23
    בשביל האזרחים זה כח הקניה וישראל היום מדורגת מתחת למזרח אירופה ומקרבת לאפריקה( מי שלא מאמין שיבדוק), אז יכול להיות שהמצב הכלכלי של ישראל טוב רק פשוט חרא לחיות פה.
    סגור
  • 69.
    זה רק אני?
    ימימה 10/03/2021 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 31
    או שהכתבה לא אומרת כלום ושום דבר.. "השנה נרד לגירעון של מתחת ל-9% מהתמ"ג".. אוקיי.. מה זה אומר? מה המצב של מדינות אחרות? איך זה ביחס לעולם? מה זו הכתבה הזו?
    סגור
  • 68.
    עם גירעון של 175 מיליארד ש"ח ?
    היי טק 10/03/2021 07:52
    הגב לתגובה זו
    2 29
    תגידו זו בדיחה ? זה פייק סקר הגירעון שלנו הוא נוראי הממשלה הבאה תיאלץ לקצץ המון. מתווה החל"ת גורם לאנשים להישאר בבית. אצלנו הקורונה הביאה ל 3 סגרים מלאים. רכבת אוירית של קורונה מארה"ב בחסות החרדים. יש מישהו שבאמת חושב שזו הצלחה ?
    סגור
  • כן
    אלון 10/03/2021 11:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הנתון החשוב זה יחס חוב-תוצר ובפרמטר הזה מצבנו בין הטובים בעולם. לא משנה כמה גרעון יש, מה שחשוב זו יכולת ההחזר ולא סתם חברות דרוג האשראי העולמיות אישררו את דרוג האשראי הגבוה בתולדות המדינה
    סגור
  • 67.
    מי זו מערכת ביזפורטל?
    עינב 10/03/2021 02:44
    הגב לתגובה זו
    2 45
    האם קיבלתם כסף על הכתבה כחלק מקמפיין בחירות? אנא לעשות גילוי נאות שכן תהיו חשופים לתביעה.
    סגור
  • 66.
    לביבי איןו יכולות ניהול בכלל, אין לו חזון מלבד השרדות
    אור לגויים 09/03/2021 23:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתניבו קשקשן גדול שיודע להקסים את שומעיו. בשורה התחתתונה ישראל מקום רביעי בעולם מבחינת מספר הנדבקים למיליון נפש. זה אומר שנתניהון נכשל בטיפול בקורונה. ה שהוא הצליח בדרכי רמיה ובתשלומים מוקרים יותר חיסונים, זה בגלל שבאופיו הוא יהודון חסר ערכים. חוץ מלדבר, נתניהו הוא כשלון.
    סגור
  • 65.
    כבר 12 שנים שאתם מקללים
    ביבי המלך 09/03/2021 22:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על ביבי, הוא מציל את הכלכלה... בלי ביבי כולנו היינו מתים ברעב. אני כבר הצלחתי לשכנע 17 קרובים לשים מחל בקלפי.
    סגור
  • 64.
    ביבי מנהל גרוע עם יחס"צ,הפסיד את האמון
    סימנטוב 09/03/2021 21:17
    הגב לתגובה זו
    9 57
    בבחירות ביבי יפסיד.
    סגור
  • בגלל מטומטמים כמוך פפפחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 10/03/2021 05:45
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 63.
    שאלה לעורך
    אלי 09/03/2021 20:53
    הגב לתגובה זו
    5 52
    אתה גם קורא את מה שאתה כותב?על איזה מצב טוב אתה מדבר?כלכלה זה לא רק מספרים.זה קודם כל אנשים.3 העשירונים עליונים שהם כ 3 מיליון איש.הם קונים מכוניות,בתים,נוסעים לחול,תיירות פנים,ממלאים מסעדות בקניונים.ומה עם יתר 70 האחוז?בקושי שורדים.וממה יש צמיחה?מקימים מפעלים?מגדילים יצור ויצוא?.כל הצמיחה נובעת ממיסים דרקונים על נדלן רכב ודלק.מזה נובעות רוב הכנסות המדינה.כן.ממיסים ולא מייצור וייצוא.המצב באמת טוב אבל לשכבה צרה המקורבת ואינטרסנטית.
    סגור
  • תסתכל כמה מכוניות יש עם 8 ספרות יש ברחוב?? ועוד רכבי ש (ל"ת)
    משה ראשל"צ 10/03/2021 05:47
    הגב לתגובה זו
    48 0
    סגור
  • 62.
    ביבי חייב ללכת בגלל השחיתות ושר אוצר כושל
    גידי 09/03/2021 20:17
    הגב לתגובה זו
    9 80
    והשרים של כלום ושום דבר שמינה. המצב הכלכלי של רוב האוכלוסיה הורע ואין עבודה
    סגור
  • 61.
    פוסט אמיץ - מנסה לדבר באובייקטיביות אבל נידון לכישלון
    אחד מהצפון 09/03/2021 20:02
    הגב לתגובה זו
    5 32
    לא ניתן להזכיר את השם "ביבי" בצורה אובייקטבית. תומכיו משולהבים בהערצה עיוורת, מתנגדיו נגועים בשנאה עיוורת. לא ניתן לנהל שיח "אובייקטיבי" בנושא
    סגור
  • ולכן
    א 10/03/2021 09:41
    הגב לתגובה זו
    46 0
    כיוון שכולם מדברים מפוזיציה, צריך לבדוק נתונים של גופים ומדדים בינלאומיים בכדי להעריך כמה טוב מצבנו: 1) במדד העוצמה העולמי, ישראל מדורגת במקום השמיני בעולם! 2)במדד האושר העולמי, ישראל נמצאת במקום ה-11 בעולם, מתוך 156 מדינות! 3)במדד בלומברג לרפואה, ישראל מדורגת במקום השישי בעולם! כן, כן, כולל אותה "זקנה במסדרון" 4)במדד בלומברג להתמודדות בקורונה, רפואית וכלכלית, ישראל נמצאת במקום החמישי בעולם! 5) כל שלוש חברות דרוג האשראי, אישררו את דרוג האשראי של ישראל, הגבוה מאז הקמת המדינה, למרות משבר הקורונה! מעט מאוד מדינות בעולם הגיעו לכאלה הישגים, אבל לך תשכנע חמוצים מהשמאל שזה אכן המצב...
    סגור
  • ולכן...
    א 09/03/2021 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לפנות לגופים בינלאומיים אובייקטיבים בכדי להבין עד כמה מצבנו טוב: 1) במדד העוצמה העולמי ישראל במקום השמיני בעולם!! 2) במדד האושר העולמי, ישראל במקום ה-11 בעולם, מתוך 156 מדינות!!! 3)במדד בלומברג לרפואה, ישראל במקום השישי בעולם במערכת הבריאות שלה!!! 4)מדד בלומברג להתמודדות בקורונה, הן רפואית והן כלכלית, ישראל במקום החמישי בעולם!!! 5) כל שלוש חברות דרוג האשראי אישררו את דרוג האשראי הגבוה בתולדות המדינה, למרות הקורונה!!! כעת כמובן יתייצבו אנשי כת "רק לא ביבי" ויזלזלו ויגמדו את כל המדדיים הללו...
    סגור
  • 60.
    מה נסגר
    חחח 09/03/2021 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 46
    מעולם לא ראית דיסלייקים בכמויות כאלה על תגובות שליליות על מר כלכלה מתכוננים לבחירות חחח
    סגור
  • 59.
    מה עם הבורסה????
    מוטי 09/03/2021 19:17
    הגב לתגובה זו
    7 28
    המצב הכלכלי מצויין, המאזן מעולה, השקל יציב, האבטלה בשליטה, מצב הקורונה סביר מאד, למה הבורסה לא עולה מספיק.... חושבני שאנשי רק לא ביבי דוחפים אותה למטה, רבותי..... מה דעתכם??????
    סגור
  • כמה שאתה צודק (ל"ת)
    משה ראשל"צ 10/03/2021 05:49
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • 58.
    אתר של כת ביביבטים (ל"ת)
    זמנכם עבר 09/03/2021 17:08
    הגב לתגובה זו
    5 59
    סגור
  • 57.
    הסקר מוטה ושקרי. מה זה "ביחס לעולם"? את מי זה מעניין??
    בוכה 09/03/2021 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 43
    מה אכפת לי משאר העולם. המצב הכלכלי אסון! הילדים והנכדים שעוד אין לי יצטרכו להאבק ולשלם את המחדלים שעשתה ממשלת נתניהו במסגרת משבר הקורונה. ביזיון.
    סגור
  • 56.
    לא מתאים לאתר מקצועי.
    יעקב ק. 09/03/2021 16:31
    הגב לתגובה זו
    5 40
    התגייסתם לקמפיין של ביבי
    סגור
  • 55.
    יכול להיות הרבה יותר טוב (ל"ת)
    רמי 09/03/2021 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 32
    סגור
  • 54.
    בלי קשר למצב, ביבי חייב ללכת!
    שלום 09/03/2021 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 41
    מדינה לא יכולה להמשיך להתקדם כשפושע מנהל אותה, עם או בלי אשתו המטורפת...
    סגור
  • 53.
    90% מהמהמרים הם מצביעי BB, מבזבזים הון שחור
    BB זה צחוקים 09/03/2021 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 50
    90% מהמהמרים לסוגיהם הם מצביעי BB, הם גם אלה שטסים לחו"ל כדי לבזבז כסף שחור, והם מפרנסים מדינות שלמות. תבדקו מה קורה בדובאי ותבינו...מבזבזים שם הון, עושים שופינג בזול על חשבון העסקים בארץ...וגם מבריחים כול מה שאפשר
    סגור
  • 52.
    מצבו של "האיש הרזה" הורע פי כמה, והחרדים חוגגים
    האיש השמן חוגג 09/03/2021 15:14
    הגב לתגובה זו
    4 30
    BB הבטיח לנו כלכלה תחרותית ויעילה, בפועל יש לנו כלכלה ריכוזית שבה "האיש השמן" (=המגזר הציבורי) רק משמין, ובמקום להתייעל הוא יושב בנחת על התחת. אנחנו מסבסדים ציבור ענק של החרדים (=וגם במגזר הבדואי יש חמולות שחיות מהביטוח הלאומי). הכול טוב כול עוד הכסף הזול ממשיך מארה"ב ממשיך להציף גם אותנו...תקלה קטנה והכול מתפורר כאן.
    סגור
  • שים כיפה ותקבל תמלוגים
    ביבי המלך 09/03/2021 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו החרדים שוחים בים תקציבים... בא אלינו.
    סגור
  • 51.
    משבר הקורונה נוהל בצורה ״בסדר״. נתניהו ממש לא מר כלכלה.
    זהראן 09/03/2021 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 28
    ישראל זו פרמידה של שכבות של אנשים לצערי.. שנתניהו ושרה נמצאים בראש הפרמידה.
    סגור
  • 50.
    קפריסין, יוון, נורווגיה, ניו זלנד - פי 10 פחות מתים מפה (ל"ת)
    שמוליק 09/03/2021 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 30
    סגור
  • ויפן (ל"ת)
    יי 10/03/2021 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 49.
    תראו איך גדלו פולין או וייטנאם או קוריאה
    שמוליק 09/03/2021 14:25
    הגב לתגובה זו
    8 44
    מצבנו לא יותר טוב והצמיחה פה היא תוצאה של טרנד עולמי וטו לא. זה לא בזכות של הממשלה פה. ארהב ואירופה מדפיסות כסף וזה שוטף מדינות עם מטבע אחר. זה קורה בכל העולם, שוויץ, פולין, וויטנאם, סינגפור, קוריאה. מה שתירצו. הזכות היחידה של הממשלה פה שלא קילקלה הכל והצלחנו להתקדם יחד עם העולם.
    סגור
  • כסף
    מני 09/03/2021 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 21
    ואנחנו לא מדפיסים?? עובדים עלינו
    סגור
  • 48.
    אתם צריכים סקר כשיש עובדות ? אולי תעזרו בהורוסקופ... (ל"ת)
    בנימין 09/03/2021 14:12
    הגב לתגובה זו
    25 12
    סגור
  • 47.
    מצבנו טוב למרות ביבי
    צבי 09/03/2021 14:04
    הגב לתגובה זו
    15 77
    באיזו מדינה אין תקציב במשך שנתיים? מחדל!
    סגור
  • ברור, בגללך ... (ל"ת)
    אנונימי 09/03/2021 16:32
    הגב לתגובה זו
    22 2
    סגור
  • 46.
    עוד 15 שנה נהיה עבדים של חרדים
    אזרח 09/03/2021 13:58
    הגב לתגובה זו
    20 41
    נתניהו מביא לאסון כלכלי שבו נממן 50% של חרדים שאינם עובדים או בשחור.נתניהו מסוכן לישראל
    סגור
  • תחזור בבקשה לעבודה ותמשיך לממן!!! (ל"ת)
    דוד 09/03/2021 14:56
    הגב לתגובה זו
    4 25
    סגור
  • 45.
    מדד ההצלחה
    יוסף 2 09/03/2021 13:48
    הגב לתגובה זו
    8 42
    אם מדד ההצלחה הוא גודל האבטלה או שיעור עליית מדדי הבורסה, הרי שמצבה של ארהב הרבה יותר טב אולם אם מדד ההצלחה והחשוב ביותר בחייה ל אומה הוא מספר מקרי המוות למאה אלף תושבים, הרי שישראל רחוקה מלהתגאות במצבה
    סגור
  • 44.
    אין לצעירים סיכוי לקנות דירה תודה ביבי (ל"ת)
    שמשון 09/03/2021 13:47
    הגב לתגובה זו
    8 52
    סגור
  • 43.
    כלכלה
    כ.מ 09/03/2021 13:40
    הגב לתגובה זו
    40 9
    כלכלת ישראל חזקה בזכות המדניות של נתניהו במשך שנים רבות. העובדות בעד עצמם. גם בזמן הסגר התוצר הלאומי עלה,דירוג האשראי לא ירד,האבטלה גדלה אולם כל העובדים שפוטרו או בחלת חוזרים לעבודה אט אט. יש בישראל מערכת סוציאלית כלכחית תומכת לכל המגזרים ועוד.. כלכלת ישראל במצב מצויין
    סגור
  • כמובן עם 200 מיליארד בור תקציבי שיסדר בעוד 100 שנים (ל"ת)
    יובי 09/03/2021 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 42
    סגור
  • 42.
    לשנת 2020 ירדו והשנה ירדו עוד לאנשים אין כסף
    ההכנסות ממיסים 09/03/2021 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 25
    אני לא קונה כלום
    סגור
  • 41.
    שמאלנים רקובים מהמרי בורסה אוכלי חינם (ל"ת)
    רק ביבי המלך רק ביבי 09/03/2021 13:37
    הגב לתגובה זו
    44 9
    סגור
  • ביביסט
    שפוי 09/03/2021 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 21
    אתה חסר מוח..זה גנטיקה פגומה
    סגור
  • 40.
    איפה הסקר?
    תושב ותיק 09/03/2021 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך משתתפים?
    סגור
  • 39.
    ההייטק הציל אותנו וזה לא בזכות ביבי אלא בזכות יזמים
    ישרא ל י 09/03/2021 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 47
    שחלקם (ואולי הגדול) שמאלנים, או כדברי ביבי אנרכיסטים מפיצי מחלות. פילוח מצביעי ביבי או מתנגדיו יראה לכם תמונה עגומה או מפתיעה בעניין זה. ביבי כרגיל לוקח קרדיטים שאינם שלו ומטיל על אחרים את האחריות לכשלונותיו.
    סגור
  • תגובתך שקרית והזוייה
    חנניה 10/03/2021 02:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממשלה השקיעה פה בהייטק והביאה חברות זרות בטיפוח ובהשקעה של מיליארדים, ונתנה סביבה נוחה להייטק ולסייבר. מי שלא רואה את זה לא מבין כלום בנושא!!
    סגור
  • 38.
    הכלכלה שלנו טובה? שכחתי שהמשבר נגמר תודה
    המשבר לפנינו 09/03/2021 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 35
    נתניהו לא חכם הוא יפרוש דקה לפני המיתון והמשבר הכלכלי. ככה יתפאר שהוא הביא שגשוג ולא את משקי הבית לקריסה, שהוא הוביל. הורדת הריבית, ניפוח בועת האשראי למשקי הבית והמשכנתאות ההזויות. הכל על ראשו של נתניהו, שיקריס את משקי הבית והזוגות הצעירים. תדברו איתנו כשדמי האבטלה יסתיימו ותספרו לנו איזה כלכלן בחסד הוא.
    סגור
  • שיגמרו דמי אבטלה...
    משה 09/03/2021 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 27
    כל אוכלי החינם יחזרו לעבוד בלבן ולא בשחור. הרוויחו יותר מכולנו על משכורת כפולה!
    סגור
  • 37.
    מצבנו טוב למרות נתניהו, בלעדיו מצבנו היה טוב יותר (ל"ת)
    דרומי 09/03/2021 13:25
    הגב לתגובה זו
    4 38
    סגור
  • 36.
    בושה
    נתיניהו 09/03/2021 13:21
    הגב לתגובה זו
    4 26
    מחירי הדיור נסקו ביותר ממאה אחוז בתקופת שלטונו של מר כלכלה
    סגור
  • 35.
    כתבה מגמתית. מה טוב במצב הכלכלי? כמות העניים? (ל"ת)
    אהוד 09/03/2021 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 32
    סגור
  • 34.
    כלכלה לעשירים
    אנונימי 09/03/2021 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 24
    זוהי כלכלה לעשירים הכלכלה חזקה על אף הממשלה, יוקר המחיה מרקיע שחקים , לצעירים אין סיכוי להגיע לדירה וכבר לפני הקורונה היה גרעון של 55 מליארד שקל
    סגור
  • תפסיקו לבכות ותמשיכו לשלם לי שכירות
    פנסיונר 09/03/2021 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על ששת הדירות שרכשתי בעמל רב!
    סגור
  • 33.
    בושה
    לא יאומן!! 09/03/2021 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 47
    רוצים לדעת למה הכלכלה שלנו כזאת חזקה?.. תבדקו את מחירי הדירות ואת הכסף שנכנס כל שנה למדינה בזכות שעבוד הדור הצעיר ואז אולי תבינו. דור אבוד שבגיל פנסיה במקרה הטוב יזכה להגיד שהוא בעלים דירה שבהרבה מהמקרים יש סיכוי שתתפורר עד אז קומה 3 בלי מעלית בחולון היום מיליון וחצי בושה וחרפה!!
    סגור
  • 32.
    ביחס לעולם ?! אז תוסיפו בכל הנתונים פר נפש
    אנונימי 09/03/2021 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 26
    המדינה יש גידול של כ2% באוכלוסיה כל שנה. כך ש0% צמיחה באירופה שווה ל2% צמיחה אצלינו. רק את החיסונים בוחנים פר נפש. זה שטיפת מוח.
    סגור
  • 31.
    כלכלת ישראל
    חגית 09/03/2021 13:09
    הגב לתגובה זו
    3 25
    נתניהו אחראי לכשלים רבים בכלכלת המדינה ,והגרוע מכל שאין תקציב,ועוד מעז לשקר שיש.
    סגור
  • 30.
    לכל אלה שאומרים שהמצב טוב בלי קשר לביבי
    אחד 09/03/2021 13:03
    הגב לתגובה זו
    24 4
    יש משהו במה שאתם אומרים - המצב הטוב הוא בזכות האנשים שחיים פה אבל, וזה אבל גדול, שלטון דפוק יכול לקלקל גם את זה, ראו רוסיה, ארגנטינה, ונצואלה, לבנון ומדינות רבות אחרות, וכמו שלדעתי היה פה בתקופת מפא"י. ז נכון - ההצלחה היא בזכות האנשים, והמזל הוא שהשלטון לא דופק את העניין
    סגור
  • שכחת את כלכלת הפלאים של שמחה ארליך ויורם ארידור?
    הצחקת אותי 09/03/2021 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 28
    הליכוד הביא לקריסת הכלכלה מ-1977-2005, ורק שמעון פרס הצליח להציל המדינה מקריסה. BB שדגל בתחרותיות והפרטות מכר נכסים מעולים של המדינה לטייקונים (=וכולם יודעים איך זה נגמר). כשר אוצר BB עשה דברים חיוביים, אבל מ-2009 התהפך מסיבות פוליטיות והחל לפזר כספים בלי חשבון
    סגור
  • זה בדיוק הנקודה השלטון פה דפוק ואין תקציב ומדרדר אותנו
    שמוליק 09/03/2021 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 25
    לאותו תהום כמו ארגנטינה, רוסיה, טורקיה והרבה מדינות. אנחנו על אותו מסלול
    סגור
  • 29.
    ביבי מינה 3 שרי אוצר שלא הצליחו להוריד את מחירי הדירות
    שקרים מתחת לשטיח 09/03/2021 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 33
    כעת כבר כולם התרגלו למליון שח משכנתא .ולוקחים אוכל מההורים. וזה אומר שביבי לא רוצה להוריד את מחירי הדירות או שמינה שרי אוצר כושלים. המיסים רק עלו . כולם בחגיגת אשראי ובקרוב העניים ישלמו יותר על חריגות כי הבנקים הקטינו את האשראי. ואף אחד לא מדבר על פצצת הפנסיה אחרי ועדת בכר כשכל הכסף בבורסה הכושלת בעולם. חיים בללה לנד הקורונה והבחירות עוצרים את האמת . כלכלה טובה היתה צריכה להיראות בבורסה אם ככה למה אף מניה לא שברה שיא אחרי ההתרסקות תיקנו בקושי את הירידות. מי שמאמין פתי .
    סגור
  • 28.
    ביבי יקבל 33 מנדטים (ל"ת)
    אלין 09/03/2021 13:02
    הגב לתגובה זו
    49 3
    סגור
  • 27.
    עלי ביבי ו40 השודדים. הכלכלה טובה רק להם.
    אנטי פוליטיקאים 09/03/2021 13:00
    הגב לתגובה זו
    5 44
    גנבים.
    סגור
  • 26.
    מר קלקלה (ל"ת)
    קלקלן בכיר 09/03/2021 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 27
    סגור
  • 25.
    אם אומרים שהבורסה טובה זה לא אומר שזה נכון
    לא יאומן כי יסופר 09/03/2021 12:55
    הגב לתגובה זו
    4 26
    שטיפת מוח לא עוזרת פה בפועל רואים שהדוחות לא משהו הדיבדנדים קטנים , העם ברח ממניות שישנסקי . דיבדנדים על הגז זה שחיטה מיותרת. ואין שום מניה ששברה שיא תבדקו טאואר, כיל, טבע, אלוני חץ, גזית גלוב, בזק בזן שעוד ממליצים עליה בשער 100 .הכל שקר אנחנו רואים את האמת ואחרי הבחירות נגלה את האמת ונצטרך לשלם על המתנות שביבי חילק בשקט בשקט למגזר המועדף חבילות מושקעות בפסח לחרדים . תלושי מזון וכו. על הכל נשלם בריבית . כרגע הכל בלוף אחד גדול שיתגלה
    סגור
  • 24.
    התחלתם קמפיין בחירות למושחת והשקרן מבלפור (ל"ת)
    באמת 09/03/2021 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 26
    סגור
  • 23.
    התקשורת השמאלנית הבזויה לא מצליחה בשטיפת המח
    אלון 09/03/2021 12:53
    הגב לתגובה זו
    25 4
    שלה. הציבור חכם יותר .
    סגור
  • 22.
    אכן באופן יחסי מצבנו טוב אבל יכל להיות יותר טוב
    משה 09/03/2021 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 26
    להבנתי המצב שלנו טוב אבל יכל להיות הרבה יותר טוב ללא כל הסגרים , אחד הדברים המקוממים הוא שבהתחלה אמרו לנו שאין צורך במסכות ואחרי כמה חודשים חילקו קנסות לכל מי שאין לו מסכה . הדבר השני הוא הצורך לשים מסכות גם בחוץ והדבר השלישי והכי גרוע ( לחובת ביבי ) השארת שדה התעופה פתוח לקליטת נוסעים מארצות הברית וזאת ללא סגר .
    סגור
  • 21.
    ביבי
    אנונימי 09/03/2021 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 32
    ביבי לא מבין בכלכלה והורסכל חלקה בכלכלה
    סגור
  • 20.
    המצב של ישראל קטסטרופלי
    8 09/03/2021 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 27
    בגלל מחירי הדיור המטורללים, הצריכה הפרטית קטנה, חסכונות של עשרות שנים נשרפים במדורה הבלתי נגמרת של מחירי הדיור המשתוללים. הורים מזדקנים ״עוזרים לילדים״, ושורפים את כל חסכונותיהם. מחירי הדיור המטורללים הורסים כל חלקה טובה. הם אבן ריחיים ומשקולות ברגליים של המשק הישראלי. והכל מתוכנן ומכוון על ידי נתניהו וחבר מרעיו.
    סגור
  • 19.
    מי זה ״העולם״?
    8 09/03/2021 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 27
    האם ״העולם״ מסתכם במערב אירופה? בצפון אמריקה? מה עם יפן? מה עם סין? מה עם מדינות שבכלל לא עשו סיפור מהוירוס?
    סגור
  • 18.
    מה הקשר של הכלכלה לביבי? אידיוטים!
    מה הקשר 09/03/2021 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 40
    מה הקשר של הכלכלה לביבי? כותרת אומללה
    סגור
  • 17.
    זו כתבה חסרה ומגמתית .
    ישראלי גאה ומודאג 09/03/2021 12:41
    הגב לתגובה זו
    4 26
    השאלות אינן משקפות תמונה נכונה . אין התייחסות לחנוך , לחברה המפולגת , אין התייחסות לשסוי הציבור נגד אושיות הדמוקרטיה המגולמת בשלטון החוק באמצעות הפרקליטות ובתי המשפט ,בכלכלה אין התיחסות לעובדה שלמדינה אין תקציב כבר 3 שנים .
    סגור
  • 16.
    ניצחון
    יצק 09/03/2021 12:36
    הגב לתגובה זו
    26 4
    על הקונה בפן הכלכלי הוא חדמשמעי !!הקוסם עשה זאת שוב
    סגור
  • 15.
    אבטלה מבנית
    אבי 09/03/2021 12:34
    הגב לתגובה זו
    7 53
    בלי קשר לנתוני הלשכה לנתוני האבטלה קיימת אבטלה מבנית השקועה עמוק עמוק הרי אדם שנגמר לו דמי אבטלה ונפלט ממעגל העבודה בגדול יוצא מהסטטיסטיקה לכן לא נאמין לכל מה שאומרים וחוץ השקר שהבורסה במצב טוב זה תלוי על איזה מדינות מסתכלים .. מדד הבנקים רחוק 600 נק' מהשיא ואילו מדד המעו"ף 200 נק' מהשיא אז איך בדיוק אנחנו לעומת העולם ? אחיזת העיניים והסיקור האוהד לביבי לפני הבחירות הוא פשוט מעורר בחילה מערכת ביזפורטל הזמן ישפוט אתכם
    סגור
  • 14.
    מדהים
    דב 09/03/2021 12:32
    הגב לתגובה זו
    42 9
    רק 60+%? באמת! זה פרויקט אדיר בהיקפו, שהלך חלק באופן מעורר השתאות. אנשים קטנים וקטנוניים. המציאות העולמית מפארת הרבה יותר את התופעה הזאת המתחוללת בישראל. שום מילה לא תתאר נכונה עד כמה זה מוצלח.
    סגור
  • 13.
    יצאנו לחירות
    יוסק'ה 09/03/2021 12:29
    הגב לתגובה זו
    57 6
    שנה שלימה הייתי בסגר וראיתי את הנכדים דרך החלון. החיסון הוציא אותי לאויר. ממש הצלה גדולה. מי שלא חושב כך כנראה לא היה בסגר בבית.
    סגור
  • אף מדינה בעולם לא הייתה בסגר כל כך ארוך - ישראל שיא עול
    שמוליק 09/03/2021 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 24
    יש אין ספור מדינות שהתמודדו הרבה יותר טוב, וסיימו עם קורונה כבר בקיץ
    סגור
  • אבל ניתן היה לנהל זאת הרבה הרבה יותר טוב, ומהר יותר.
    אתה צודק 09/03/2021 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 49
    הניהול היה כושל, הססני, דבר והיפוכו, ולעתים סותר אחד את השני. בבוקר אומרים דבר אחד, ובערב דבר אחר. פניקה בכל מקום. לעתים לא ידענו מה לעשות. לא היתה עבודת מטה מסודרת, והרבה דברים היו בשלוף וללא כל תכנון.
    סגור
  • 12.
    30 אחוז משלמים על 100 אחוז רק במדינת המושחתים (ל"ת)
    רונן 09/03/2021 12:28
    הגב לתגובה זו
    19 30
    סגור
  • 30 יהודים משלמילים על 70 פרזיטים חולניים (ל"ת)
    דויד 09/03/2021 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 35
    סגור
  • באיזה תחום? ארנונה?מס הכנסה? (ל"ת)
    למה אתה מתכוון? 09/03/2021 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סגור
  • ו30% עושים שירות צבאי 3 שנים במקום החרדים ובמקום
    מגיע לכם 09/03/2021 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 36
    ישיבות ההסדר שעושות רק חצי שירות ואף אחד לא מדבר על זה. בהודו יש קסטות מי שנולד לקסטה מסויימת תקוע לנצח גם פה יש קסטות החילונים עבדים למורמי העם . מגיע לטיפשים לסבול
    סגור
  • 11.
    נו באמת
    חיים 09/03/2021 12:27
    הגב לתגובה זו
    39 6
    ברור שהמצב הכלכלי בסדר כי הוא מבין בענף ואנחנו לא נשמש אצלו שפני ניסיון כפי שיהיה אם אדם אחר יהיה במקומו ולמרות שרצוי כבר אשף אחר דומה לו בשלטון דבר שלצערי לא רואים כי כולם או בינוניים ומטה או גנרלים שיודעים רק לשלוף את האקדח ולירות וזאת התמונה כיום לכן העם מבולבל ומתוסכל
    סגור
  • פניקה, החלטות בשלוף, וללא כל תכנון. אין עבודת מטה מסודר
    ניהול גרוע מאד 09/03/2021 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 27
    היה יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב.
    סגור
  • 10.
    הכלכלה אולי טובה אבל לא בזכותו אלה למרות. הכל תודות למע
    יותם 09/03/2021 12:27
    הגב לתגובה זו
    18 53
    למעמד הביניים שעובד כמו חמור במדינה הזו.
    סגור
  • 9.
    כלכלה טובה בזכות ההיטק, לא ביבי
    אריק 09/03/2021 12:26
    הגב לתגובה זו
    21 35
    ראש הממשלה אחראי על הגעה לשיא הפוטנציאל של המדינה, ביבי ממש לא שם.
    סגור
  • 8.
    לגבי הסקר.... שימו לב...
    אריה 09/03/2021 12:25
    הגב לתגובה זו
    19 40
    יש תחושה שהסקר מנסה להציג את ביבי באור טוב... "ניצחנו את הקורונה" האם 6,000 מתים זה ניצחנו את הקורונה? בקפריסין היו כמה מאות מתים בלבד. בניו זילנד בודדים. לא חבל על אלפי המתים? ולגבי המצב הכלכלי. הפער הכלכלי בתוצר לנפש בישראל רק הלך וגדל עם השנים לעומת ארצות כמו אירלנד ואחרות שהאיצו את הצמיחה עלויות המחיה יקרות מדי ישראל מגדלת דור חדש של ילדים שלא לומדים מתמטיקה ואנגלית זה כמו חברה שלא משקיעה בעתיד- במחקר ופיתוח איזה ישראל תהיה לנו עוד 20 שנה? מדינה בלי רופאים? בלי מהנדסים? מדינה שאיראן תנצח בקלות? מדינה מפגרת טכנולוגית?
    סגור
  • מישהו אחר לא היה משיג חיסונים בכזאת כמות והשאר לא מענין
    שלמה 09/03/2021 13:52
    הגב לתגובה זו
    25 5
    ולכן הוא ימשיך כנראה להיות ראש ממשלה למרות שאני לא אוהב אותו באופן אישי.
    סגור
  • לא בזכות החיסונים אלא בגלל אחוז קבוע שמצביע לביבי והם
    ליים 09/03/2021 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 25
    שנים 20 מנדטים
    סגור
  • הימין מתחנף לחרדים ומכניס לבתי ספר לימודי תנך
    מה אתה מתפלא 09/03/2021 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 23
    המקצוע הכי חשוב . אבל זה טוב אם מדינת ישראל תהיה מפגרת ואירן תנצח אז נחיה אותו דבר תחת אירן מה חדש פה
    סגור
  • בדיוק כך סקר ממומן כדי להציג את הנוכל באור חיובי
    דפנה 09/03/2021 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 29
    שכחו לומר שיש גרעון של 160 מליארד שאנחנו ילדנו ונכדנו נשלם
    סגור
  • כבר 200 מיליארד (ל"ת)
    יואל 09/03/2021 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 21
    סגור
  • 7.
    ביבי הוא מנהיג הדור!!!!!!
    נתי 09/03/2021 12:24
    הגב לתגובה זו
    61 21
    זו לא קלישאה.
    סגור
  • איך עבריין ומפלג יכול להיות מנהיג הדור בושה (ל"ת)
    ליים 09/03/2021 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 23
    סגור
  • פחחחחחחח (ל"ת)
    אדיר 09/03/2021 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 26
    סגור
  • מאן דמלכין-רבנן וזה לא קלישאה (ל"ת)
    שלמה 09/03/2021 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 6.
    ממשלה מושחתת
    דב בירן 09/03/2021 12:23
    הגב לתגובה זו
    21 33
    ראש ממשלה שמסית נגד החוקים נגד בתי המשפט,נגד היועמש והפרקליטים,כאשר סוחב על צוארו 3 אישומים, לא יכול להיבחר ומקומו בבית המשפט.
    סגור
  • נכון החצי של גנץ (ל"ת)
    שלמה 09/03/2021 13:53
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 5.
    כלכלה שיוצרת פערים כאלה היא כלכלה רעילה (ל"ת)
    גג 09/03/2021 12:23
    הגב לתגובה זו
    7 44
    סגור
  • 4.
    איפה הקישור? (ל"ת)
    רוני 09/03/2021 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מצבנו טובמצבנו טוב
    יוס 09/03/2021 12:02
    הגב לתגובה זו
    21 6
    מה שקרה באמת יכול להיות שלאנשים יש קצת כסף אבל הוא בשחור זה מה שביבי ומר כ"ץ עשו לנו סליחה גם הגינגי
    סגור
  • 2.
    מצבנו טובמצבנו טוב
    יוס 09/03/2021 12:02
    הגב לתגובה זו
    21 5
    מה שקרה באמת יכול להיות שלאנשים יש קצת כסף אבל הוא בשחור זה מה שביבי ומר כ"ץ עשו לנו סליחה גם הגינגי
    סגור
  • 1.
    ממשלת ישראל
    שלי 09/03/2021 12:02
    הגב לתגובה זו
    20 64
    גרועה צריך להחליף אין ברירה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות