
האם העיתונות הכלכלית היא "אנטי ביבי"; והאם ביבי טוב לכלכלה?
ביבי נתניהו סובל מסיקור שלילי בתקשורת המיינסטרים. אני לא חושב שמישהו יכול להתווכח עם העובדה הזו. רינה מצליח ורביב דרוקר הם כבר מזמן לא עיתונאים, אלא משרתים של אג'נדה ברורה ושקופה. הם לא היחידים. אבל הסיקור השלילי חלחל בשנים האחרונות גם למחוזות של העיתונות הכלכלית, כשדהמרקר וכלכליסט עוסקים ללא הרף בביבי והכותרות הראשיות שלהם בחודש האחרון הן בסגנון "רק לא ביבי". בעצם איזה חודש, זה כל השנה-שנתיים האחרונות. אצל דהמרקר זה ב-DNA.
התוצאה היא - עיתונות פוליטית. זה סיקור שלילי במסווה של כלכלה. לעיתונות הזו יש אבא ואמא – לדהמרקר יש את הארץ, לכלכליסט יש את ידיעות אחרונות, כל אחד מסיבותיו הוא "אנטי ביבי".
הנה הראשית של דהמרקר היום:
הנה הראשית של כלכליסט:
זה לגיטימי כמובן להיות "רק לא ביבי", זה גם לגיטימי לתמוך בביבי. אבל למה לזהם את הכלכלה, למה להפוך את הכל לפוליטי? והכי חשוב – למה לזהם את המערכת, את העיתונאים, בשל דעות של קודקודים שיושבים למעלה? ברגע שהמטרה היא "רק לא ביבי" העיתונות הכלכלית הופכת לקורבן של הפוליטיקה. אתם לא קוראים את האמת הכלכלית, אתם קוראים פרשנויות לכאורה כלכליות אבל בעיקרן פוליטיות. התוצאה – התקשורת מספרת לכם סיפור שהוא לא נכון בשטח. אנחנו בביזפורטל משתדלים לנתק את הכתיבה מדעות והשפעות פוליטיות. אנחנו לא נמנעים מלבקר מהלכים פוליטיים עם השלכות כלכליות - היינו הראשונים שתקפו את החל"ת, הובלנו קו ברור נגד ישראל כ"ץ והרצון שלו שלא לפגוע במגזר הציבורי; ביקרנו את השיטה הטיפשית של המענקים לעסקים שגורמת לעסקים מסוימים להרוויח יותר מאשר בתקופה שלפני הקורונה. זה רק על קצה המזלג. הכלכלה והפוליטיקה מעורבבים זה בזה. הפוליטיקה משפיעה על הכלכלה והכלכלה משפיעה על הפוליטיקה, ולכן אי אפשר לכתוב ולפרשן נקי מפוליטיקה. אבל אפשר שלא להנדס את המציאות. המציאות הכלכלית של רובנו היא טובה. נכון, יש מובטלים, יש גירעון והולכים לשנים לא פשוטות. אבל הכל יחסי – וביחס לעולם, מצבנו טוב ואנחנו צפויים לצאת בין הראשונים ממשבר הקורונה. בכל קנה מידה מספרי, הכלכלה שלנו טובה. אבל בעיתונות הכלכלית זה לא כך. בעיתונות הכלכלית, ביבי הרס את הכלכלה. נתן לחרדים, נתן למתנחלים, נתן לעשירים, לקח לעצמו, העביר כספים למנויים פוליטיים, השחית את הכל, החליש את השומרים ושלט בכסף של כולנו. חלק מזה נכון. אתם יודעים מה, נניח, רק לצורך משחק מחשבתי, שהכל נכון. אם זה נכון ואם הרצון של חלקים גדולים באוכלוסייה הוא להעיף אותו מהשלטון, זה אומר שאפשר לשקר לכם ולהגיד שהכלכלה לא במצב טוב? מעניין מה אתם חושבים. האם ביבי טוב לכלכלה או האם ביבי הרס אותה? האם באופן יחסי מצבנו טוב? העלנו את הסקר כבר לפני שבועיים וגילינו תוצאות מדהימות: הפער בין העיתונות הכלכלית לבין השטח קיצוני - הציבור חושב שהכלכלה שלנו טובה ונותן קרדיט לביבי. אפשר להמשיך להשתתף, רק לא נקרא לזה סקר (כנראה שאסור להשתמש היום במילה סקר) נקרא לזה מדגם. הנה מדגם הבוחרים. השתתפו וצפו בתוצאות:
- 114.נפיח 19/07/2021 13:25הגב לתגובה זותפקודו של ביבי בקורונה היה רע מאוד ופוליטי לחלוטין.הצליח לו ולנו בנושא החיסונים אז צריך לשכוח שהוא הרשה לחרדים מאמריקה להכניס את המחלה משדה התעופה?הצלחת הכלכלה היא בגלל ההי טק מה הוא בדיוק עשה בשביל ההיטק.?כל המובילים בענף שנאו אותו ורבים מהם תמכו בתנועת המחאה נגדו.אז לך תמכור את הסחורה העבשה שלך לאחרים.
- עיליי 07/08/2021 18:16הגב לתגובה זוחצאי אמיתות זה בדיוק ההתמחות של מי שנמצא בצד השני של המפה הפוליטית חתיכת רמאי נאלח שכמותך כמה הוא עשה אולי שכחת שכל הפטנטים החיוניים שהובאו מחול היו ברובם ביוזמתו , הורדת האינפלציה ,מחיקת חוק רצועת האלכסון העלאת התל"ג ועוד ועוד שנמשיך אדוני השונא האידיוט הממורמר השמאלן או שהספיק לך ? אז לך תמכור את אמא שלך לניגרים בתחנה המרכזית אני בטוח שהיא סחורה רצינית
- 113.קובי 13/07/2021 18:02הגב לתגובה זואנו בטוחים כי הנוכל מבלפור יתגלה במערומיו
- 112.אנשים הגונים אומרים שנתניהו הציל אותם כמוני כן לא 05/07/2021 16:36הגב לתגובה זואנשים הגונים אומרים שנתניהו הציל אותם כמוני כן לא מתבייש לכתוב
- 111.חנן 05/07/2021 14:04הגב לתגובה זוסקר מגמתי , אולי אתה אבישי עובדיה מוטה לטובת ביבי , ואתה לא שם לב אפשר לשאלות אחרת וסקר יהיה ממש אבל ממש לא לטובת ביבי אז אתה יכול לקשקש עם הסקרים
- 110.אחד 27/03/2021 16:58הגב לתגובה זומה משנה שמדינות אחרות במצב יותר רע? הן יפתרו את הבעיות שלהן ואנחנו נצטרך להתמודדת עם כל הבעיות שהעלית ועם עוד הרבה אחרות, חלקן אין ולא יהיו למדינות אחרות. ניסחת שאלות מוטות כדי לקבל את התשובה שרצית. חכם בלילה.
- 109.נתניהו הביא את זה על עצמו. תפסיקו להתבכיין. (ל"ת)ציון ישראלי 25/03/2021 20:15הגב לתגובה זו
- 108.אבי 25/03/2021 18:09הגב לתגובה זוכל הכבוד על המאמר אבישי, הכל נכון. עצוב שאי אפשר לקרוא תקשורת כלכלית נטו. דרך אגב לדעתי ואולי אני טועה - התוצאה דווקא הפוכה כי זה גורם לרוב האנשים להצביע לביבי
- 107.יריב 25/03/2021 14:17הגב לתגובה זוראשית אני יודע שאתה הבעלים של האתרהזה ומכתיבתך בעבר יכולתי בקלות לנחש לאיזה צד במפה הפולטית אתהשייך, כך שגם אתה לא אובייקטיבי בכלל. שנית, אתה מתעלם מהעיתון הכלכלי המוביל בישראל, גלובס, שהעורכת שלו, נעמה סיקולר מופיעה בסופי שבוע בחדשות 13 והיא מביעה דיעות ימניות ופרו-ביבי וגם הכתיבה בגלובס יותר אוהדת את נתניהו מביקורתית כלפיו. שלישית אתה שוגה גםבעניין העיתונות הארצית. ערות 20 הוא ערוץ ביבי טהור (וזה שאין לו צפיה מרובה רק מוכיח שאין ביקוש למוצר משוחד פרו-ביבי) וכמובן העיתון המוביל במדינה ישראל היום נקרא שלא במקרה ביביתון והעורך שלו לא מתבייש בזה, גם הוא מופיע בערוץ 12 כפרשן. יחד איתם מופיעים אנשי ימין רבים כמו הפרשן הפוליטי הכי מוטה בארץ עמית סגל ועמיתו המוטה שרון גל. אין לי בעיה עם כל אלה, אבל לטעון שהעיתונות מוטה לצד אחד? פשוט לא נכון.
- 106.שניצל מן הצומח 24/03/2021 16:29הגב לתגובה זועיתונאים מטעם מבקרים עיתונאים שלא מטעם ועיתונאים שלא מטעם מבקרים עיתונאים מטעם, ואנחנו נמצאים בשלולית של דראעק. מה מטרת הכתבה המטומטמת הזאת?
- 105.משה אלף 24/03/2021 12:00הגב לתגובה זווכל המוסיף גורע
- 104.חג שמח 24/03/2021 11:32הגב לתגובה זושטחיות מביכה שכפופה לאגנדה פוליטית.
- 103.עיתונאי כלכליסט עובדים אצל פוליטיקאים ובעלי משרות מטעמם (ל"ת)אדם 24/03/2021 11:16הגב לתגובה זו
- 102.טוב טוב הגמד 24/03/2021 09:31הגב לתגובה זולא נראה לי סביר ללכלכך על קולגות. בנוסף, מעודד אג'נדה בעד ביבי (שזה בסדר גמור) בלי נתוני עומק (לא בסדר גמור) - האירוע הכלכלי הוא דיכוטומי וחלק ניכר מההתאוששות זה בזכות ההייטק - דבר שלא קשור למדיניות הממשלה בעשור האחרון.
- 101.יוני 24/03/2021 09:28הגב לתגובה זולקומוניזים אין קשר לכלכלה.. כך שאין לי תהייה בנוגע לדה מרקר
- 100.יעקב 24/03/2021 09:04הגב לתגובה זוהעלכלה בישראל מצויינת ביחס לשאר המדינות מסביבנו ובאירופה . יחסי החוץ במצב טוב מאוד.הציפיות מהסכמי השלום שביבי הביא יביאו תוספת גדולה של סחר ביצאו הישראלי.לסכום אנחנו במצב טוב מאוד .
- בנתיים 30/06/2021 07:33הגב לתגובה זוהעוני הכי גדול ב OECD ופערים בין מגזרים שיביאו לחורבן. בנוסף לשנאה שביבי הפיץ נגד כל מי שלא הסכים איתו
- 99.דרור 24/03/2021 08:27הגב לתגובה זוכל הכבוד למאמצים שלו להביא את החיסונים שבלעדיהם היה הולך יותר בקלות בדרך טראמפ. אבל כשמספק הפתרון הוא יוצר הבעיה ומדינות בסדר גודל של ישראל לא הגיעו לנזק כזה בחיי אדם, מספר סגרים, מספר בתי ספר סגורים, ודאי שזו לא הצלחה אלא ניצחון פירוס. נתניהו הביא את מדינת ישראל לגירעון העצום והקואליציה שלו היא ימין פופוליסטי ונתמכי קצבאות. ככה יורידו את הגירעון? דווקא החל"ת, שאתם מתגאים שיצאתם נגדה, הצילה רבבות משפחות מעוני, אפשרה לחלק מהעבקים להתייעל ולהבין מי מעובדיהם מיותר. מה היה אם לא היה חל"ת? העסקים היו ממשיכים להסעיק עובדים בבידוד ובסגרים? עסקים מפסידים הוכיחו שהם מפסידים ושעובדיהם כבר ככה היו מפוטרים במוקדם או במאוחר
- 98.יפר 24/03/2021 03:47הגב לתגובה זומצב הכלכלה תלוי בסקר? צריך לקחת נתונים מהכלכלה ולראות מה מצבינו. לקחתם בחשבון למשל כמה כסף האזרח ישלם לאחר ביזבוז מהקורונה?
- 97.אור 24/03/2021 01:43הגב לתגובה זו- 2003 אבטלה 10.8% - 2019 אבטלה מהנמוכות ביותר בעולם 3.4%. - 2002 אינפלציה 6.50% - 2019 אינפלציה 0.4%- התוצר לנפש עלה מ 16.300 $ ב 2003. ל 43.000 $ ב 2019. פי שלוש מממוצע OECD. משנת 2003 עד 2019 היצוא גדל ב 447%. מ 25.5 מיליארד דולר ל 114 מיליארד דולר. וכו' רק בנימין נתניהו ??
- 96.אור 24/03/2021 01:26הגב לתגובה זוכלכלה! - 2003 אבטלה 10.8% - 2019 אבטלה מהנמוכות ביותר בעולם 3.4%. - 2002 אינפלציה 6.50% - 2019 אינפלציה 0.4%- התוצר לנפש עלה מ 16.300 $ ב 2003. ל 43.000 $ ב 2019. פי שלוש מממוצע OECD. משנת 2003 עד 2019 היצוא גדל ב 447%. מ 25.5 מיליארד דולר ל 114 מיליארד דולר. וכו' רק בנימין נתניהו ??
- 95.ביבי 23/03/2021 20:20הגב לתגובה זואם הוא מתגאה בשקל החזק, זה רק מראה עד כמה הוא מנותק מכל מה שקשור בכלכלה!
- 94.ביבי 23/03/2021 20:13הגב לתגובה זומחירי הדיור עלו בכהונתו מ2009 ביותר מ100 אחוז!! כמות הכסף שהמדינה גוזרת מנדלן על גבו של הדור הצעיר היא בלתי נתפסת. מרבית מצביעיו מהדור הצעיר חיים בשכירות במקרה הטוב או אצל ההורים במקרה הפחות טוב מעניין אם הם יודעים את העובדה הזאת אני חושב שאין לו אלטרנטיבה לצערי נכון להיום אבל הוא מנותק ממצביעיו בצורה מחפירה!
- 93.שון 23/03/2021 19:40הגב לתגובה זוביבי מספק פרנסה לחקלאים שם והורס את החקלאות בארץ והתעשיה לאט לאט שומעים על מפעלים שהועברים למשל להודו כמו שטיחי כרמל ולאחרונה שמן עץ הזית בקיצור נתניהו רע מאד לכלכלה בישראל
- 92.ביבי הגדול מכולם בכלכלה ובביטחון (ל"ת)יורם 23/03/2021 19:16הגב לתגובה זו
- 91.שוטה רחמים 23/03/2021 18:48הגב לתגובה זוועל רופאים שקורסים. ומערכת חינוך שמתדרדרת. ואלימות גואה. יוקר מחיה. לא ראיתי אותו מתייחס לזה בכלל.
- אור 25/03/2021 23:45הגב לתגובה זומתים מקורונה בעולם 25.3.21 - ארה''ב 558,607 - ברזיל 301,087 - הודו 160,982 - גרמניה 75,981 - רוסיה 96,612 - צרפת 93,180 - איטליה 106,799 - בריטניה 126,445 אירופה נכנסו לסגרים והגבלות עם מחסור חמור במיתות, חיסונים, ציוד רפואי ועשרות מתים ביום. מנהיגי העולם משבחים ועפים על בנימין נתניהו. צה''ל הצבא הראשון בעולם שיצא מהקורונה. ישראל במסעדות, ברים, ים ?? מנהיג אחד מעל כולם רק בינימין נתניהו ??
- אור 24/03/2021 01:13הגב לתגובה זומתים מקורונה בעולם! - ארה''ב 555,945 - ברזיל 295,685 - הודו 160,200 - גרמניה 75,418 - רוסיה 95,818 - צרפת 92,621 - איטליה 105,328 - בריטניה 126,172 ישראל אחוז הדבקה 1.6% ירידה של 600% בעוד ישראל פתחה את הכלכלה, ים, ברים וכו'. באירופה נכנסו לסגרים והגבלות עם מחסור חמור בציוד רפואי ועשרות מתים ביום. מנהיגי העולם משבחים ועפים על בנימין נתניהו. צה''ל הצבא הראשון בעולם שיצא מהקורונה. מנהיג אחד מעל כולם רק בינימין נתניהו ??
- באירופהו ובארהב ובברזיל און מתים רק בישראל (ל"ת)אנונימי 23/03/2021 20:36הגב לתגובה זו
- 90.שי 23/03/2021 18:40הגב לתגובה זוסוכן רהיטים אמריקאי שעשה סיבוב על מדינת ישראל
- אור 24/03/2021 01:27הגב לתגובה זולפיד הצליח למכור לציבור מצג מושלם (כמו שמכר לכם כחול לבן) אשליות מנותקות להבטחותיו. הבטיח צמצום פערים, עשה בדיוק הפוך העלה מיסים והגדיל פערים. הבטיח ירידה בדיור עשה הפוך. לפיד העלה מיסים כגון: המע"מ הועלה מ-17% ל-18% משמעות העלאת מס זה היא התייקרות כל המוצרים או השירותים המסופקים בישראל. כלומר יוקר מחיה גבוה משמעותי. העלה מיסוי על סיגריות (כ-3 ש"ח לחפיסה) אלכוהול 20%, דלק בלו 1.6%, רכבים 17% מיסים מיסים ועוד מיסים.
- 89.חיים קובל 23/03/2021 18:15הגב לתגובה זואשאל אותך-1. האם החינוך חינם? 2. האם מחיר קניית רכב זול אצלנו? 3. האם מחירי הדיור זולים אצלנו? האם בתי החולים טובים מאוד אצלנו? ויש עוד הרבה שאלות......
- אור 24/03/2021 01:42הגב לתגובה זוחינוך 2019' דוח ארגון OECD ישראל רשמה שיפור משמעותי בהיקף הילדים הנמצאים במסגרות לגיל הרך וגם עלייה במשכורות המורים, שמתקרבות לממוצע במדינות OECD. ישראל ממשיכה להוביל את ארצות ה OECD בשיעור הסטודנטים המסיימים את לימודיהם האקדמיים. -ישראל עדיין לא הצליחה לייצר שיפור משמעותי בצפיפות בכיתות. - תוצר המקומי הגולמי הוא השלישי בגודלו ב-OECD, אחרי נורווגיה וניו-זילנד, ועומד על 6%. - לפי הדו"ח, ישראל ממשיכה להוביל את ארצות בכמות הסטודנטים שנכנסים ללימודים אקדמיים ומצליחים לסיים עם תואר בידם. נתון זה מציב את ישראל בחזית בוגרי האקדמיה בעולם עם 83% בוגרים, בעוד ממוצע ה-OECD עומד על 67%. - הדוח מציין כי בישראל כמעט ואין אבטלה לעובדים בעלי השכלה גבוהה, ומציג את שוק העבודה לרוכשי השכלה גבוהה בישראל כשוק 'חם' הזקוק לעובדים. - בעלי השכלה גבוהה מרוויחים 56% בממוצע מעל בעלי השכלה על יסודית ובתוך כך בעלי תואר שלישי מרוויחים 102% מבעלי השכלה על יסודית בלבד, לעומת 91% בארצות ה-OECD. - ישראל ממשיכה להוביל גם בחינוך לגיל הרך -OECD מקום שלישי מתחת לצרפת ובריטניה. - מחברי הדו"ח מציינים כי לרוב רובן מערכות
- מורה נבוכים 30/06/2021 07:36ישראל ראשונה מהסוף. כל הכבוד למערכת החינוך של החרדים
- אור 24/03/2021 01:31הגב לתגובה זוחינוך- תוצר המקומי הגולמי הוא השלישי בגודלו ב-OECD, אחרי נורווגיה וניו-זילנד, ועומד על 6%. במדינות הארגון "או אי סי די" בממוצע 9.1% מהחולים שאושפזו עקב התקף לב מתים בתוך 30 יום לעומת 7.5% מהחולים בישראל. ישראל מקום 10 בעולם בבריאות
- 88.אור לגויים 23/03/2021 17:54הגב לתגובה זואיזה טמבלים תושבי גוש דן. אתם מחזיקים את כל המדינה הזאת על הכתפיים וביבי הורס בה כל חלקה טובה ומפזר את כספיכם לאוסף של פרזיטים חרדיים ומתנחלים משיחיים שאפילו לא משרתים בצבא (ראה מקרי סמודריץ' את בן גביר ושותפיהם). לכו כבר להצביע!! מה קורה לכם?? לא תצביעו ותשנו, אז תמשיכו להיות הפראיירים של המדינה הזאת שהפכה למדינת הלכה חשוכה, אל תזניחו לכו להצביע!!
- 87.נהנה לקרוא את ביזפורטל, המשיכו כך (ל"ת)דרור 23/03/2021 17:35הגב לתגובה זו
- 86.משה ראשל"צ 23/03/2021 17:01הגב לתגובה זוסביר
- 85.בורות 23/03/2021 16:31הגב לתגובה זואבישי היקרנתניהומרע לכלכלה.על זה אין ויכוח.מי שתומך בחרדיםמאוכלי חינם חגרום לטווח הארוך לשקיעת הכלכלה.זאת האמת וזה מה שכולם כותבים.נתראה בעוד 15 20 שנים ונראה אם צדקתי.
- 84.דב בירן 23/03/2021 16:10הגב לתגובה זוהמדיה לא מסקרת את השחיתות השלטונית,על 3 תיקים שלמירמה הפרת אמונים ושחיתות. וכן הצוללות, קורונה על 6018 איש מתים ועוד.
- 83.יויו 23/03/2021 16:09הגב לתגובה זוהוא אכול שנאה ולא חשוב כמה טוב להם.אבל .המזל של הימין זה כמה שהעתונאים והכתבים יוצאים נגד הימין כך הימין מתעורר .רק ביבי כי אין מחליף.נקודה.
- 82.חנן 23/03/2021 16:02הגב לתגובה זורק רציתי לומר גם סקר היא מגמתית , וניתן לקבל תוצאות בהתאם לשאלות כך שלא סתרת עדיין , כתבה כלכלית אחת , כל שנכתב בעתונות לא תמיד הכל נכון , ברם בוא נבדוק עובדות , האם נכים קיבלו תוספת קצבה לפני שביתה לא היה כסף וזה רק אחת הדוגמאות , ואפשרת למנות עוד רבות , ביב שהיה שר האוצר , לקח מאמהות חד הוריות זקנים וחלשים , גבור על חלשים , החוכמה ניהלום לתת תנאים סוציאליים לנזקקים ולעלות רמת חיים תעסוקה ולתמוך בכלכלה ללא אנשים חרוצים ומשקעיים בנשמה , רק ביב לא היה כאן כלום , ואולי כמו שבבה יאיר אומר רק גמלים
- 81.אלופים כתבה ללא אנטי מסויים כלפי מישהו...יפה מאוד (ל"ת)דן 23/03/2021 15:48הגב לתגובה זו
- 80.חכו עוד כמה שנים 23/03/2021 15:28הגב לתגובה זוהכסף לא יספיק הזקנים יהיו עול על הילדים שלהם שהם עצמם עדיין ישלמו משכנתא ולא יהיה להם לתת שום דבר לידיהם. ביבי דאג למיסים ומצבנו לא השתפר בכלום תת רמה בתחבורה תת רמה בחינוך והרפואה מידרדרת. המיסים הם להעלאת שכר לחברי הכנסת כשלזקנים הוא לא העלה כלום הוא לא סופר את הזקנים כאילו הוא בעצמו לא איזה קשיש עייף . ביבי דואג רק לשחד את מצביעיו ולכן צריך הרבה כסף לחלק להם על חשבון הפרייארים שעושים 3 שנים צבא בשעה שהחרדים פטורים והחברים של בנט בני ישיבות ההסדר עושים רק שנה וחצי למי זה טוב לאלוהים פתרונים . די לטמון ראש בחול
- 79.ביבי טוב לקלקלה 23/03/2021 15:20הגב לתגובה זועשה כל מה שיחימוביץ רצתה (כדי שיהיה לו שקט) ביבי קומוניסט הביא את שישנסקי העלה מיסים הרס את הבורסה עם המס וכל זה קרה אחרי שהעביר את העם לבורסה הכי כושלת בעולם. וגם יצר בועת נדלן 3 שרי אוצר פחלון השתלט על כל מה שאפשר וזה לא הצליח להם זה אומר שביבי כ י ש ל ו ן
- 78.יש ר א לי 23/03/2021 15:12הגב לתגובה זוביבי זרק מיליארדים סתם. לכולם וגם למי שלא מגיע לו. שוחד בחירות. כל מניעיו הם אישיים להתחמק ממשפט. שקרן ומושחת.
- 77.כמעט כל המדיה זה אנטי ביבי מצד שני... הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)איציק 23/03/2021 14:47הגב לתגובה זו
- 76.כל מילה בסלע!!! חבל שצריך להיות "אמיץ" כדי לכתוב את האמ (ל"ת)גוטסמן 23/03/2021 14:43הגב לתגובה זו
- 75.ירושלמי 23/03/2021 14:32הגב לתגובה זובמדדים כלכליים בינלאומיים מצבה של ישראל נמצא לרוב בנסיגה או בדשדוש בעשור האחרון. ההייטק בארץ פורח מסיבות מבניות שלא קשורות לראש הממשלה, ממש כמו שהוא לא אחראי למערכת היעילה של קופות החולים , שבזכותה החיסונים חולקו במהירות לציבור ובזכותה נתנה פייזר קדימות באספקה לישראל (וגם בזכות מערכת המחשוב המשולבת של מערכת הבריאות ובזכות הנכונות לשתף אתם נתונים).העתונות היא לא נגד ביבי - ביבי הוא נגד העתונות. באופן מחושב ומתוכנן הוא יוזם עימותים עם התקשורת עוד מהקדנציה הראשונה, כחלק מאסטרטגיה שמטרתה לשאת חן בעיני קהל יעד מסויים שאוהב את ההתכתשויות האלה. הוא אמר זאת במפורש בשנתו הראשונה בשלטון ומאז הוא מתמיד בטקטיקה שנועדה להציגו כקרבן תמידי, ולעורר אהדה והזדהות בקרב ציבור תומכיו. עובדה, למשל, שסירב להתראיין אצל עמית סגל ודרש את רינה מצליח, כדי לא ליפול חלילה על עתונאי אוהד שיקלקל לו את ההצגה
- כמה כסף שילצו לך על התגובה העלובה הזאת??? (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 16:59הגב לתגובה זו
- 74.התוצר לנפש לא השתנהבממשלות נתניהו -זו הצלחה כלכלית? (ל"ת)חיימוצה 23/03/2021 14:31הגב לתגובה זו
- אתה משקר כאן ועל זה בדיוק הכתבה מדברת (ל"ת)יעקב 23/03/2021 16:34הגב לתגובה זו
- 73.כל הכבוד לביזפורטל וגלובס (ל"ת)כלכלן 23/03/2021 14:04הגב לתגובה זו
- 72.ישראלי 23/03/2021 13:57הגב לתגובה זוצריך להפסיק לצרוך את העיתונות השקרית מסלפת ומשסה.בסופו של יום האחראים הראשיים לכך שהעם שיסוי ופילוג - הם גופי התקשורת המקדמים את האג'נדה שלהם.פשוט שקר לקרוא לזה עיתונות..ערימה של שקרים מגמתיים.
- 71.DAN 2 23/03/2021 13:43הגב לתגובה זוהיינו במצב הכלכלי - אין תקציב, אין תכנית כלכלית. הכל שליפות מהמותן בפארטץ' בלתי נתפס. בתי החולים בקושי קיבלו תקנים ומיטות אחרי משבר כזה על מנת להיות ערוכים לפעמים הבאות ולנסות להתמודד על כמויות גדולות יותר של חולים. כלום לא נעשה. אז על מה לא נבקר אותו?אין מקום לעיתונאות כלכלית ביקורתית? כל ההייטק שפורח פה לא קשור אליו. וההיטק באמת פורח. הוא פשוט לא התערב ולא הפריע שם. בכל מקום שהוא נוגע נשאר חורבן. לא פחות. אפילו, ארה"ב, מצרים, מרוקו ואבו דאבי לא אפשרו לא ביקור אצלם. אכן ליגה אחרת הנתניהו הזה. אצל ביבי הכל פוליטי. וגם ההשפעה על הכלכלה היא תוצאה ישירה של ההחלטות הפוליטיות ההזויות שלו כדי להימלט ממשפט ולקחת מדינה שלמה כבת ערובה תחתיו.. אז את המעט עיתונים ועיתונות לא מגויסת שנותרה פה אתה רוצה להשתיק?? זה רציני? ומה אתה עוד כותב לנו ? ביזפורטל נמנעת מהתייחסות פוליטית כשהיא דנה בכלכלה.. מה אין השפעה של הפוליטיקה על הכלכלה? אנחנו אובייקטיבים.. נו, מה אתה ילד? מה זה השטויות האלו. אכזבת אותי בענק. תמשיך להתעסק בהערכות שווי. בזה אתה דווקא מבין. בדמוקטיה ושלטון תקין - יש לך עוד הרבה מה ללמוד.
- יש תקציב מחולק ל12 אתה טועה ומטעה (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 17:00הגב לתגובה זו
- כל מילה בסלע (ל"ת)נכון מאוד 23/03/2021 15:30הגב לתגובה זו
- 70.שמוליק 23/03/2021 13:41הגב לתגובה זוהוא 0 ימכור את אמא שלו תמורת חסינות.
- 69.גיא 23/03/2021 13:41הגב לתגובה זותתביישו
- לך תקרא דה מרקר השקרים שלהם מתאימים לך פפפחחח (ל"ת)משה ראשל"צ 23/03/2021 17:01הגב לתגובה זו
- 68.סמי 23/03/2021 13:39הגב לתגובה זובלי לדפוק חשבון לבעלי ההון. מה אמרו על בביבי מושחת??? אוי אוי אוי. הוא באמת מושחת!!!!!!
- 67.יובל 23/03/2021 13:33הגב לתגובה זובגלל זה לא קורא אותם ולא מאמין לשום דבר שהם כותבים. מה גם שיש אותכם שזה הרבה יותר אמין מהם
- 66.אנונימי 23/03/2021 13:32הגב לתגובה זוומעל כולם הביביתון - ישראל היוםדייי להיות בשלטון ולהתבכיין על התקשורת. תקשורת תפקידה לבקר את השילטון!כתבה נוספת בביזפורטל שלא מתאימה לאתר
- 65.DAN 23/03/2021 13:31הגב לתגובה זובואו נדבר על העובדות: 1. מדובר בראש ממשלה שמהנדס את התודעה של התקשורת כבר שנים. 1. ישראל היום - בידיו. אין שם עיתונות. זו חנפנות. זו בדיחה נוראה. 2.גלי צה"ל - מתי האזנת פעם אחרונה לתחנה הזו? שמעת את ברדוגו? שמעת את עירית לינור? שנמשיך? שמעת את קובי אריאלי? שמעת את אמיר איבגי? 3. ערוץ 20 - תעמולה שמשרתת אותו. 4. ערוץ 13 - מי שמנסה לבקר אותו מושתק. היה בישראל אי פעם ראש ממשלה בישראל ששלט בערוצי תקשורת בצורה הזו??? תגיד, אתה חי בישראל? מה עם כל רמיסת זכויות יסוד האדם ושלילת חופש הפרט בתירוץ של מגפה עולמית (עם הופעות מביכות כל ערב עם "נאום לאומה"). איזו מדינה בעולם סגרה את גבולותיה בפני אזרחיה (רק כדי להגיע לבחירות עם אחוז מאומתים נמוך..) ?? אף אחת. איזו מדינה מחוקקת חוקים ונוקטת בהוראות שעה דרקוניות (יחד עם השמאל הישראלי) נגד אזרחיה ומייצרת עליהום על מי שבחר לא להתחסן מסיבותיו שלו. לגנוז את תמלילי הדיונים על הקורונה ל- 30 שנה?. כאילו היו שם דיונים על הגרעין האיראני. 5. ואתה מדבר על כלכלה ??? אין תקציב מעל לשנתיים וחצי בגללו! אין תכנית כלכלית ליציאה מהמשבר. נאדא. יוק. זה נראה לך הגיונ
- 64.הכלכלה שורדת לכ בכלל כלה למרות ביבי וחבורתו (ל"ת)יואל 23/03/2021 13:30הגב לתגובה זו
- 63.BB אבו חרטא 23/03/2021 13:26הגב לתגובה זואז היכן BB הגאון הכלכלי עם נתונים מבהילים כאלה? הון עצום בורח מהארץ לשופינג ולרכישת נכסים בחו"ל. כשהאבק ישקע אחר שהכסף הזול שזורם מהפד יגמר מתי שהוא, יתברר הנזק האדיר שBB עשה לכלכלה (=ובינתיים הסינים בונים לנו את הארץ).
- 62.BB טוב ל-BB 23/03/2021 13:20הגב לתגובה זובקדנציה הראשונה שלו BB עשה "ריסון תקציבי" והכניס המשק למיתון (=שהתעצם בגלל אינתיפדה 2). כשר אוצר תחת שרון עשה הרפורמות המפורסמות שלו שכללו קיצוץ קצבאות ילדים שהכריח החרדים והבדואים לצאת לעבוד (=ועל זה שילם מחיר פוליטי כבד ב-2006 כשהליכוד קיבל רק 12 מנדטים). ב-2009 עשה סלטה לאחור ופתח את השיבר, והציף המשק בכסף זול...מה שהזניק את יוקר המחיה ויוקר הדיור וגם את הצריכה והנסיעות לחו"ל. היבוא חגג ומפעלים נסגרו.
- 61.איתן 23/03/2021 13:14הגב לתגובה זובזמן הקורונה החזקים כלכלית התחזקו והחלשים נחלשו. זה היה צפוי. מה שלא צפוי, שהמדינה מתנהלת ללא תקציב אמיתי כבר יותר מדי זמן, כי פוליטית ככה ביבי רוצה. אגב, כשביבי חוזר ואומר, שיאיר לפיד היה שר האוצר הגרוע ביותר, שיסתכל בראי ויראה מי היה אחראי עליו, כפי שהוא אחראי לכך, שהמדינה מתנהלת ללא תקציב. ללא ספר ישראל כץ שר אוצר הכי גרוע אי פעם, כי הסכים לפעול ללא תקציב.
- 60.קובי 23/03/2021 13:12הגב לתגובה זואתה בודאי שכחת או לא למדת, שבבחירות 1977 כל, אבל כל עיתונות הייתה נגד הממשלה אז, למרות שהממשלה, ההסתדרות ושאר שלטו בעיתונים ללא שום השוואה היום.תפקיד עיתונות הוא לבקר ולא למחוא כפיים.עיתונות צריכה להיות עיתונות חוקרת של דברים חיוביים ובעיקר שליליים.ישנו רק עיתון אחד עם אג'נדה אישית וזה ישראל היום.אגב, להזכירך שדמוקרטיה, זה להביע דעה ללא חשש.באם מי שהזכרתי, הם פוליטיים, אז גם אתה שם.מה אתה אומר אבישי עובדיה?
- 59.ביבי מואשם בשוחד 23/03/2021 13:11הגב לתגובה זונתניהו גרם להשחתת כל מערכות השלטון , עסוק בלמכור את הציבור למען אינטרסים כלכליים לביתו , ניהל את משבר הקורונה בצורה פוליטית הרסנית ומלוכלכת , גרם שרק בריונים ערסים ישארו נציגי הליכוד בכנסת , גרם להעלאת יוקר המחיה בצורה חדה , מכר את עתודות הגז לתשובה על חשבון הציבור. אפשר להמשיך עוד ועוד בלמצוא למה נתניהו הוא האיום הכי גדול שיש כרגע על הדמוקרטיה הישראלית , וברור שהגיע זמנו ללכת ולהתפנות למשפטי השוחד שלו .
- 58.דב בירן 23/03/2021 13:11הגב לתגובה זואיפה האמת , חנויות ועסקים סגורים אנשים מתמוטטים,והסקר שלכם מוטה גם הוא.
- 57.אנונימי 23/03/2021 13:07הגב לתגובה זולשמאל הישראלי שחלקו שמאל כלכלי וחקו ימין כלכלי אין שום מסר ואין שום דרך חוץ מרל"בת חולנית שאין מאחוריה כלום. בזכות ביבי (למרות נסיונות הפרעה נפשעים של פאקה פאקה ודומיה) יצאנו מהקורונה והכלכלה פה נפגעה באופן מינימלי .
- 56.דב בירן 23/03/2021 13:07הגב לתגובה זועצוב לראות 4 מערכות בחירות, תקציב שלא מוגש, 618 הרוגי קורונה וזה הקרדיט של ראש ממשלה מושחת .
- 55.בוגי 23/03/2021 12:56הגב לתגובה זוגם אני כמשקיע אובייקטיבי הבחנתי בזה והחלטתי להתעלם כלכלית מהדיווחים הכלכליים/פוליטיים יש כאלה שנגרמו להם אפילו נזקים כתוצאה מפעילות על סמך דיווחים שקריים עבור אג'נדה מסויימת מאד. אבל כל הכבוד על האומץ אין הרבה כמוך בתקופה זו
- אכן קנייבסקי מנהיג אמיתי (ל"ת)חיימון 23/03/2021 13:26הגב לתגובה זו
- 54.חיימון 23/03/2021 12:40הגב לתגובה זואבטלה בין הגבוהות בעולם עקב ניהול לקוי. כלכלה טובה בזכות ההיטק ולא בזכות ביבי או החרדים האנטי ציונים ששולטים בו.
- 53.בעוד זמן 50% יהיו חרדים ומי שישלם אלו העובדים שיתמוטת (ל"ת)יעקב 23/03/2021 12:38הגב לתגובה זו
- שלמה 23/03/2021 13:01הגב לתגובה זוקודם תבדוק ןתראה ש80% מהחרדים עובדים
- 52.יואב 23/03/2021 12:36הגב לתגובה זועיתונות שנתמכת עי אנשי עסקים מהצד השמאלי ומשלמת משכורות לשדרנים כרביב דרוקר , מצליח ועוד רבים אחרים , מציגים תמונה מגמתית אנטי נתניהו עפי הלך רוח של שולחיהם בעמדות הכוח בתקשורת . בפועל רק על הישג החיסונים נתניהו צריך לקבל 40 מנדטים , מצבה הכלכלי של ישראל ביחס לעולם טוב וכך גם 4 הסכמי שלום . במידה ולפיד גנץ או סער היו מנהלים את האירוע ישראל ללא ספק הייתה במצבה של מכסיקו . אבל המדוס התודעה ממשיך בכלי התקשורת שפועל הפכו לערוצי תעמולה של השמאל .
- נכון. ברדוגו ואיילה חסון וביסמוט הסמולנים (ל"ת)יואב אלק 23/03/2021 13:40הגב לתגובה זו
- עידו 23/03/2021 12:58הגב לתגובה זווביזפורטל הפך לערוץ תעמולה של הימין... אף מילה בכתבה הזו על כך שאין לנו תקציב, ומסיבות פוליטיות..
- 51.אכפתלו 23/03/2021 12:35הגב לתגובה זואתמול הוזרמו הגמלאות. בדרך כלל הן מועברות לחשבונות, בסוף החודש. כמובן, ההסבר הוא פסח המתקרב. ערב הבחירות? סתם דמיון שמאלני. העיקר שהקלפים מסתדרים כמו שצריך.
- 50.קורא 23/03/2021 12:31הגב לתגובה זובעיקא אהבתי את השאלה אם התגברנו על הקורונה טוב יחסית לאחרים. מעניין למה שכחתם לשאול אם הטיפול בקורונה היה טוב, אם תפקוד מערכת החינוך היה טוב, דוגמה אישית של הנאשם וחברי ממשלתו וכו'.
- התכוונת לזה? 23/03/2021 14:03הגב לתגובה זווחיבלו בהחלטות משרד הבריאות.
- הבאת החיסונים המהירה מאפילה על הכל זה עובדה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 13:03הגב לתגובה זו
- 49.עידו 23/03/2021 12:30הגב לתגובה זוזו החלטה כלכלית או פוליטית ? משום מה זה 'נשכח' בכתבה ...
- למען האמת 23/03/2021 14:04הגב לתגובה זוכאשר עשרות מיליארדים מוזרמים מדי פעם לצרכים מקומיים וזמניים
- 48.יישר כח על האמת השקופה!!! (ל"ת)יוסיפון 23/03/2021 12:10הגב לתגובה זו
- 47.כל הכבוד לאומץ הלב לכתוב כתבה שכזאת (ל"ת)תקשורת חופשית 23/03/2021 12:02הגב לתגובה זו
- 46.שמעון 23/03/2021 12:01הגב לתגובה זויש צורך להיות ענייני לצורך מצבנו הכלכלי אין שום מועמד שמבין בכלכלה יותר מביבי אבל זה קל לבקר אני חושב אובייקטיבית שהמצב הנוכחי ובהתאם למה שהקורונה עשתה להרבה מדינות אנחנו במצב טוב
- 45.כל הכבוד על היושר! (ל"ת)מכונת אמת 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זו
- 44.אנטי ביבי 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זומאכזב מאוד,כאשר בריחת המוחות מהארץ תתחיל נראה עד כמה הכלכלה פה תהיה טובה בהצלחה עם ליצמן סמוטריץ דרעי שרה ויאיר
- אנטי חמורים כמוך 23/03/2021 12:42הגב לתגובה זוביי ואל תחזור
- 43.שלומי 23/03/2021 11:55הגב לתגובה זו3 שנים לא רואה חדשות רק ערוץ החיים הטובים למה לראות את כול השקרנים בזכות ביבי אנחנו במצב מצוין תחשבו מה היה איתנו אם לפיד ה ייה ראש ממשלה בשנתיים האחרונות
- 42.ואלרי 23/03/2021 11:55הגב לתגובה זופראבדה היה עושה את זה ביותר טקט
- 41.עושה שכל 23/03/2021 11:53הגב לתגובה זוכותב צ"ל הוגן כלפי קוראים, אין מצב שהכול רע! הבקורת צ"ל עניינית. מה שרע לבקר וטוב לשבח!
- 40.יוסי 23/03/2021 11:51הגב לתגובה זונכון לעכשיו אין מישהו בפוליטיקה שמבין בכלכלה יותר מביבי. נכון שיש מה לתקן ולא הכל ורוד. אבל מצבנו טוב ביחס לעולם. בנוסף ביבי היחיד כרגע (חוץ מבנט אולי, אבל לא בטוח כמה הוא מסוגל) שמגדיר את המטרה שלו בשנים הקרובות להזניק את הכלכלה. וכשביבי אובססיבי למשהו ראינו שהוא גם מצליח. עיינו ערך הסכם הגרעין, הסכמי שלום, חיסונים ועוד. לכן לדעתי המסקנה היא שביבי הכי טוב כרגע לכלכלה.
- עידו 23/03/2021 12:36הגב לתגובה זוזה גם כן טוב לכלכלה ?
- 39.עזי 23/03/2021 11:47הגב לתגובה זועוד שופר של ביבי, שווה ערך לברדוגו. ביבי הביא את המדינה לחידלון ואתה הופך אותו לקוסם בגלל שבמשרד הבריאות עובדת אישה שהיתה בכירה מאד בפייזר ועשתה המון עבודה שחורה כדי שיהיו פה חיסונים. הפכת אותו לקוסם כששיחד את ההמון בכספי חל"ת וכולם מרגישים שמצבם טוב. הפכת אותו לקוסם כשפה מתו מעל 6000 ובקפריסין 280 ובטאייואן 10. ביבי קבר אותנו כדי לברוח מהליזול של הכלא, ביבי יגרום לחילוניים להיות עבדים של החרדים עד שלא תהיה פה מדינה. הוא אכן הורס את המדינה לדורות ואת כלכלתה לדורי דורות. יחי המלך!!!
- 38.רפול 23/03/2021 11:46הגב לתגובה זובלי לפחד מהחונטה השמאלנית
- אמרי 23/03/2021 12:38הגב לתגובה זוע"י החונטה הימנית ?
- 37.יישר כח וכל הכבוד על הכתבה (ל"ת)מני 1 23/03/2021 11:36הגב לתגובה זו
- 36.דינדין 23/03/2021 11:33הגב לתגובה זוהכותב כנראה תומך עיוור וביביסט של ממשל מושחת ופושע מה שמפריע לו לראות איך כל הערוצים התגייסו מבוקר עד לילה למען המושחת. למעט דה מרקר והארץ עם כמות הקוראים הזעירה שלהם כל שאר העיתונות מגויסת גם היא
- 35.שלמה 23/03/2021 11:22הגב לתגובה זובכלל עיתון כלכלי לא צריך להתעסק בפוליטיקה בכלל
- עידו 23/03/2021 12:41הגב לתגובה זוובעד החיסונים שילמנו כפול - במקום לקבל הנחה על זה שהתנדבנו לשמש שפן-ניסוי לכל העולם... ממש גאון כלכלי, הביבי הזה.. דה-מרקר, אגב, היה העיתון הראשון שכתב את זה במפורש.
- עדיף לשלם כפול ולחיות ולצאת מהר מהסגר לכלכלה טובה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 13:05
- 34.שלמה 23/03/2021 11:21הגב לתגובה זוידיעות והארץ הם עיתונים סקטורילים מוטים מלאי שינאה לימין ולחרדים והם גורמים לפירוד בעם ולא לאחדות
- 33.כל הכבוד.אני נמנע מערוצי התעמולה של השמאל. (ל"ת)רן 23/03/2021 11:20הגב לתגובה זו
- 32.חייבים להחליף את העם (ל"ת)עמי 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו
- 31.חייבים להחליף את העם (ל"ת)עמי 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו
- 30.(ל"ת)23/03/2021 11:17הגב לתגובה זו
- 29.כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבוד
- 28.כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבוד
- 27.כל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות 23/03/2021 11:17הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם אמרתם את האמת לאמיתה וציינתם גם שמות של עיתונאים משרתי השמאל אמיצים כל הבוד
- 26.שלמה 23/03/2021 11:16הגב לתגובה זואני מקווה שביזפוטל יתעסק רק בכלכלה בלי לנקוט צד בפוליטיקה. בלי נתניהו היינו היום עם הרבה חולים וגם סגר בפסח ולכן מבחינה כלכלית אם היה מישהו אחר ברור שלא היו חיסונים בכמות וממילא הכלכלה הית יותר גרועה
- 25.יעקוב 23/03/2021 11:08הגב לתגובה זוהסקר שלכם לא מיייצג וחסר כל משמעות
- אורן 23/03/2021 23:23הגב לתגובה זוככה זה שהמיעוט חושב שהוא רוב ..
- עוקב 23/03/2021 15:11הגב לתגובה זוהוא בוודאי מייצג ומשמעותי יותר מהשטויות שאתה פולט מהמקלדת שלך.
- 24.לרון 23/03/2021 11:03הגב לתגובה זולכל בר בי רב ידוע שהכל ת מ י ד פוליטי,דוגמא?,ההסתדרות עם הפנקס האדום
- 23.Sheva 23/03/2021 11:02הגב לתגובה זובמקרה נשמט העיתון הכלכלי הכי פוליטי גלובס ? בתיקון לגיל האוכלוסיה, 6,100 מתים שמים אותנו במקום גבוה מאוד בתמותה למיליון. סגרים אינסופיים, כמיליון מובטלים, עשרות אלפי עסקים שקרסו זה הישג ? * הרעבה מתמדת של מערכת הבריאות * יציאה שלומאלית מהסגר הראשון (לכו תעשו חיים) * פתיחת שערי קורונה בנתב"ג לייבוא נגיפים מכל העולם * שלום תמורת קורונה עם האמירויות * חוסר הרצון וחוסר היכולת לאכוף את הנחיות הקורונה על קבוצות לחץ פוליטיות כ י ש ל ו ן. בישראל עם גיל ממוצע צעיר, מערכת בריאות מעולה, ויכולת לסגור את הגבולות הרמטית, היינו צריכים להיות במקום הרבה הרבה יותר טוב. נתניהו לא המציא את החיסון ולא הביא אותו על גבו. הוא ניצל אינטרס משותף עם חברת פייזר לטובת המדינה, וכמו שאמר מנכ"ל החברה, הוא היה מוכר לכל ראש ממשלה. הכתבה הזו היא עוד מהלך של שופר עלוב לתת תעמולה ביביסטית נטו. נתניהו השתלט בשיטתיות על כל התקשורת "החופשית" ובה בעת ממשיך לטעון שהא נגדו – הקוזאק הנגזל על מלא !
- 22.כתבה פשוט 10! (ל"ת)ארי 23/03/2021 10:57הגב לתגובה זו
- 21.ספיר 23/03/2021 10:54הגב לתגובה זותקשורת שמאלנית מאוד. ביבי צריך לעוף, למרות שהכלכלה במצב סביר
- 20.דיקלה 23/03/2021 10:48הגב לתגובה זוכמה כתבים מעולים כמו ירון גביזון, אבל הם לא יכולים מול כל האג'נדה הברורה והשקרית של העיתון. דהמרקר זה המוסף הכלכלי של הארץ, חשוב לזכור זאת
- עידו 23/03/2021 12:27הגב לתגובה זוחשוב לזכור גם את זה.. וזה משליך גם על דה-מרקר.
- 19.ביביסט 23/03/2021 10:47הגב לתגובה זוהתקופה של ביבי תזכר כקביעה שמדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי. שהעם היהודי חוזר להתיישב בכל חלקי ארץ ישראל. בהכרה בינל במדינת היהודים. ביבי הוא מגדולי מנהיגי העם היהודי לא רק של מדינת ישראל.
- אמרי 23/03/2021 12:24הגב לתגובה זואמנם 15 שנה, אבל לא 'מאות'. ואיזה 'עובדות' הוא קבע ? אפילו את המיני-סיפוח של הישובים, שכל כך התפאר בו, לא הצליח להעביר. ולעיניין 'העם היהודי', כמחצית מהעם הזה שחיה בארה"ב תמכה ברובה דווקא בביידן, ולא בחברו של ביבי טראמפ. 'מגדולי מנהיגי העם היהודי' ? דחילק, אפילו בארץ הוא לא מצליח להשיג רוב..
- דודו 23/03/2021 11:59הגב לתגובה זואתה צודק הוא קובע עובדות לדורות הורס את המדינה ומוסדותיה באופן יסודי ובלתי ניתן לתיקון
- 18.בני 23/03/2021 10:46הגב לתגובה זועוקב אחרי ביזפורטל מאז שנכנסת ומאוד מרוצה
- 17.זהו 23/03/2021 10:44הגב לתגובה זויוחלף המלך היום!!!!
- לא יעזור לשופרות השמאל נגד הדמוגרפיה של אוהבי העם (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:24הגב לתגובה זו
- 16.בת אל 23/03/2021 10:40הגב לתגובה זולא ברור מהכתבה
- לשחיתות של מערכת המשפט? (ל"ת)פועל שיודע לקרוא 23/03/2021 11:09הגב לתגובה זו
- 15.אוראל 23/03/2021 10:28הגב לתגובה זוסוף סוף כתבה נכונה ואמתית
- 14.י"א בניסן הגדת הרבי NY מוסקבה חובה והגדת לבנייך (ל"ת)כל מילה מילה 23/03/2021 10:21הגב לתגובה זו
- 13.מחה חרפתך ה' מלך המשפט צדק נתן בארץ נשורת ? עד 2072 (ל"ת)ישות שקרונה לבנה 23/03/2021 10:16הגב לתגובה זו
- 12.כלב לבן עם פרעושים נמצא בחולות חורה (ל"ת)טראמפ מת הבנתם ? 23/03/2021 10:13הגב לתגובה זו
- 11.סעודיה כתף קרה אירופה נגעלה ביידן יורה לכל עבר ישות לבן (ל"ת)טראמפ מת הבנתם ? 23/03/2021 10:12הגב לתגובה זו
- 10.ירושלמית 23/03/2021 10:07הגב לתגובה זו1. יש חיסונים. אך ההצלחה נעוצה בפריסה של קופות החולים ברחבי הארץ. יצירה של הציונות הסוציאליסטית. זוכרים ? כדאי לזכור. 2. יוקר החיים בישראל משאיר אצל מרבית אזרחי ישראל צרור נקוב משכר עבודתם. לחשוב על העתיד ,על חינוך הילדים (לא הזכרנו סיוע לקורת-גג)ועל שנות הגיל השלישי כל אלה רחוקים מכלכלה ראויה בישראל. רחוק מזה.
- מי אלה שהיטו אגודלם מטה ? (ל"ת)נגבית 23/03/2021 12:01הגב לתגובה זו
- הפריסה הסוציאליסית בלי החיסונים שביבי הביא היא כלום (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:28הגב לתגובה זו
- 9.שמוליק 23/03/2021 10:06הגב לתגובה זומייצגים את הכי יצרניים פה. ללא ספק יזניקו את כלכלה קדימה
- 8.תודה שאתם פיכחים , התנתקתי לדמרקר וכלכליסט אחריי 23/03/2021 10:01הגב לתגובה זותודה שאתם פיכחים , התנתקתי לדמרקר וכלכליסט אחריי מה שראיתי החודש הזה , ממש הזוי , לא איכפת להם מהמדינה
- 7.חייבים לפטר את מתן חודרוב !!! קשקשן וקלקלן - (ל"ת)HAKY1 23/03/2021 09:58הגב לתגובה זו
- 6.שי 23/03/2021 09:58הגב לתגובה זועם גרעון של 174 מיליארד שקל ו 18% אבטלה מצבנו טוב? ביחס לגודל של המדינה ולמיליארדים שזורמים פה מצבנו בכי רע ולו בגלל השחיתות. אם לבקר את המושחתים זו עיתונות מוטית אז מה אתה עוזר לנו?לא צריכים עוד גוף שמחבק את השלטון צריכים עיתונות עם שיניים. מי שרוצה חיבוק שיילך הביתה.
- 5.עם עובדות לא מתכווחים, עם משבר הקורונה ישראל התמודדה מצויין (ל"ת)תום 23/03/2021 09:53הגב לתגובה זו
- 4.דודי ברדה 23/03/2021 09:49הגב לתגובה זועשר הסכנות בשלטון של נתניהו עם החרדים והכהניסטים צמצום המרחב החילוני־דמוקרטי, מעמסה כלכלית במימון תלמידי ישיבות, החלשת מערכת המשפט וריסוק השירות הציבורי, מבחני נאמנות ותקשורת מסורסת. דמותה של ממשלת החלומות של נתניהו ידועה, נותרה רק שאלת המימוש
- ערימה של שקרים להמונים מבית מוזס (ל"ת)ולרי 23/03/2021 11:57הגב לתגובה זו
- בלי תורה לא היינו היום עם וגם לא נשאר עם בלעדיה (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:30הגב לתגובה זו
- 3.פז 23/03/2021 09:46הגב לתגובה זווני הרס מתי הם כבר ילמדו שהציבור לא טיפש
- יהווית 23/03/2021 10:39הגב לתגובה זואמין
- אמין כמו אידי אמין כנגד הימין עתון גזען (ל"ת)שלמה 23/03/2021 11:32
- 2.יצחק 23/03/2021 09:41הגב לתגובה זואתם מובילים קו בעד ביבי, ואחרים נגד ביבי. אם אתם מסיקים שהעיתינות הכלכלמת נגד ביבי, כנראה שאתם מחשיבים את עצמכם לצהובון.בן כספית הוא רלב אבל ישראל היום וערוץ 20 ומגל וסגל עמית וסגל אראל וברדוגו ועוד רבים הם ביביסטים. האם אתה טוען שהם לא עיתונות?
- גידי 23/03/2021 10:52הגב לתגובה זועמית סגל הוא היחיד מול 10+ אנשי שמאל והוא יכול להם. גם בזכות עצמו וגם בזכות האמת. הציבור לא מטומטם, הציבור יודע את האמת
- 1.אנונימי 23/03/2021 09:36הגב לתגובה זולטובת השמאל הארור.אוסלו הארור חיסל את השמאל
- שניצל מן הצומח 24/03/2021 16:52הגב לתגובה זומה שחיסל את השמאל זה 3 יריות חתיכת טיפש
- האמת 23/03/2021 19:37הגב לתגובה זוולחץ בגאון את ידו של רב המחבלים יאסר ערפאת, בעודו לובש את מדי ארגון הטרור אש"ף. המציאות שהיא שב-15 שנות שלטון ביבי מאגף את מרצ והעבודה משמאל.